Zal het proberen dit weekendquote:
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Veel te koud voor IJSquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:40 schreef yats het volgende:
Ik krijg trek in een mcFlurry door jou Yv...Damn you...
nee hoor. mcflurry is alleen een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Seks makkelijker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de McFlurry, en is iets goedkoper ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Seks makkelijker?
hihaho.
Kost je weer 50 euri
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Is (voor sommige mensen) prima te doen denk ik.
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
geef mij maar een hamburger ipv een bak ijs.
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?
niet als je niet van ijs houdt. voor mij althans. vleesch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.
Misschien gaat ie naar de hoeren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
Altijd een avontuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
Dat valt sowieso niet te plannen. Soms tref je iemand waar je die klik mee hebt en gebeurd dat gewoon, en soms ook niet. Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
30 seconden boeken toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En goed planbaar, 15, 30 of 60 minuten.
Denken om het mogelijk te hebben valt nog niet echt onder plannen (in mijn beleving dan).quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.
[..]
Ben je zo snel?quote:
per seconde afrekenen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
dus gewoon met je broek omlaag en je jasje om de kamer instappen. scheelt ook weer.
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Niet zo snel nee.quote:
WT uitspraakquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel krijgt de vulva's heel snel kolkend.
Kop op broederquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet op de waarheid gebaseerd.
Dat lijkt me ook echt niets, zo snel zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.
[..]
Niet zo snel nee.
[..]
WT uitspraak
En te heet voor EL_THIJS zeker?quote:
Goed zo, positief denken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik iig geen soa's oplopen.
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |