Zal het proberen dit weekendquote:
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Veel te koud voor IJSquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:35 schreef perro. het volgende:
[..]
ga jij seks hebben en ijs eten dan?
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:40 schreef yats het volgende:
Ik krijg trek in een mcFlurry door jou Yv...Damn you...
nee hoor. mcflurry is alleen een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Seks makkelijker?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beter daarin dan in seks, aangezien dat over het algemeen wat makkelijker verkrijgbaar is.
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, de McFlurry, en is iets goedkoper ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Seks makkelijker?
hihaho.
Kost je weer 50 euri
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Als je beide wil ben je gewoon fucked up?
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Is (voor sommige mensen) prima te doen denk ik.
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
geef mij maar een hamburger ipv een bak ijs.
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog geen plannen. Jij wel?
niet als je niet van ijs houdt. voor mij althans. vleesch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt dat niet gewoon van de timing/situatie af?
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je zei toch net nog dat je naar Nijmegen gaat of zit ik weer niet op te letten?
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad naar Nijmegen straks. Ik bedoelde plannen om seks te hebben.
Misschien gaat ie naar de hoeren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
Altijd een avontuur.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
Dat valt sowieso niet te plannen. Soms tref je iemand waar je die klik mee hebt en gebeurd dat gewoon, en soms ook niet. Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet plannen toch? Minder leuk dan.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien gaat ie naar de hoeren.
30 seconden boeken toch.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En goed planbaar, 15, 30 of 60 minuten.
Denken om het mogelijk te hebben valt nog niet echt onder plannen (in mijn beleving dan).quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je niet alsnog eraan kunt denken om het mogelijk te hebben.
[..]
Ben je zo snel?quote:
per seconde afrekenen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
dus gewoon met je broek omlaag en je jasje om de kamer instappen. scheelt ook weer.
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Betaal je dan niet gewoon voor een hele minuut? Of wordt dan niet naar boven afgerond?
Niet zo snel nee.quote:
WT uitspraakquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel krijgt de vulva's heel snel kolkend.
Kop op broederquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas niet op de waarheid gebaseerd.
Dat lijkt me ook echt niets, zo snel zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit bij de hoeren geweest.
[..]
Niet zo snel nee.
[..]
WT uitspraak
En te heet voor EL_THIJS zeker?quote:
Goed zo, positief denken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik iig geen soa's oplopen.
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.quote:
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.
Oh, uit welke film is dat dan en was het wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.
Het ging mij meer om het naakt gedeelte, postuur maakt me niet veel uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor die rol mocht/moest ze wat zachter zijn.
Gewoon mezelf bewaren voor de juiste persoon.quote:
Alleen blauw is ze aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ziet ze er naakt toch nog beter uit.
Ben je er niet meer na je 65e?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon mezelf bewaren voor de juiste persoon.
Die vind ik vast wel voor mijn 65ste
skinny bitch!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn heupbot krijgt een beetje schuurplekjes van mijn broeken :S
Hoe moet dat straks als ik meer afval. #thinprivilege
Ik zie er niet heel erg veel heil in om nog 20 jaar te vegeteren.quote:
American Hustle en ik vond het niks. Wel goed geacteerd though.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, uit welke film is dat dan en was het wat?
Ik heb een boek dat zo heet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
skinny bitch!
#fattystruggles
Hehe mooie titelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een boek dat zo heet.Skinny Bitch in the Kitch.
Nee ben natuurlijk nog chubby. Wel eentje met blijkbaar brede heupen.
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb een boek dat zo heet.Skinny Bitch in the Kitch.
Nee ben natuurlijk nog chubby. Wel eentje met blijkbaar brede heupen.
Pudgyquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Jij chubby? Wat ben ik dan wel niet?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe mooie titel
Jij hebt een mooi zandloperfiguurEn dat zonder photoshop
Dat is een leuk woord.quote:
Jij hebt vast wel charmes (of baksels) waardoor bij niet boos zal worden gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je het hele huis wil schoonmaken en vervolgens 2 uur lang je nagellakjes zit uit te zoeken. Nu gaat twi boos op mij zijn als die thuiskomt.
Noem je me nu dik?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.
Ik ben deze week afgevallen ondanks zondigen met nootjes, chocola, alcohol en pindakaas. Maak me een beetje zorgen omdat ik ook de hele tijd dorst heb, blauwe plekken en plots een droge huid waar niet tegen te smeren valt.
Aii, dat worden klappen inderdaadquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je het hele huis wil schoonmaken en vervolgens 2 uur lang je nagellakjes zit uit te zoeken. Nu gaat twi boos op mij zijn als die thuiskomt.
Die maat broeken heb ik ook. Conclusie: jij hebt ook stalpootjes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fatty? Ja kom op, ik ben wel echt chubby hoor met mijn broekmaat 40 dijen.
Ik ben deze week afgevallen ondanks zondigen met nootjes, chocola, alcohol en pindakaas. Maak me een beetje zorgen omdat ik ook de hele tijd dorst heb, blauwe plekken en plots een droge huid waar niet tegen te smeren valt.
Als je het zo zegt klinkt het eng.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.quote:
Gewoon je benen spreiden toch. Dan ziet twi niks van het huis.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Daten?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die maat broeken heb ik ook. Conclusie: jij hebt ook stalpootjes.
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.
[..]
Gewoon je benen spreiden toch. Dan ziet twi niks van het huis.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Alleen dacht ik dat het iets van mollig betekende, maar kennelijk betekent het gewoon viesdik.
[..]
Mannenmaten gaan anders toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die maat broeken heb ik ook. Conclusie: jij hebt ook stalpootjes.
Godverquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?
Daar trapt die niet meer in hoor. Daarbij zit ik als een echte huisvrouw in m'n schoonmaakkloffie, haar in een wilde knot.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel charmes (of baksels) waardoor bij niet boos zal worden gok ik
Zo groot is m'n kut ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, hij noemde mij zo...quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeg je nou indirect dat ze hele dikke benen heeft?
En terecht, als je zoveel nagellak hebt dat je er 2 uur mee bezig bent om ze uit te zoeken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar geen idee hoe dat zit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannenmaten gaan anders toch?
Ik zie 50 in mijn broek staan.![]()
Je dumpt me toch na één date.quote:
Bespring hem dan als hij binnenkomt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo groot is m'n kut ook weer niet.
50 = +- 34/36quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar geen idee hoe dat zit.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je dumpt me toch na één date.
Ik ga ruim 30 lakjes aan zijn nichtje geven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht, als je zoveel nagellak hebt dat je er 2 uur mee bezig bent om ze uit te zoeken.
Als ik Twi was zou ik ze allemaal weer door elkaar gooien.
Ik heb nog wel lekker ruimte over, dus ik kan misschien een maatje kleiner aan.quote:
Ik word steeds hoekiger.quote:
quote:
Komt door jullie fokpiemels.quote:
Zeker, ben zo weg te rollenquote:
Dat zou dan voor jou toch ook zo moeten zijn?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |