SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGET
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2014 13:43:18 ]
Hij is zo verschrikkelijk verzuurd dat als hij een komkommer eet, hij een augurk schijt.quote:
Ga wieberen.quote:
Op elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He lekker ding.
Gaan wij morgen naast elkaar zitten?![]()
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?quote:
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek isquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?
wowauwie!@quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek is
neequote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Landjes inpikken is gwn normaal toch
Nee Ik ben bang voor al die enge Pietenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?
Er is er maar 1 aanwezig die er in is geweest en 1 die er in zou mogen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek is
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Mijn plannen om de SC over te nemen zijn bijna voltooid.
Hier heb ik niet om gevraagd het is uit de hand geescaleerdquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Komende 3 weken staan ze er nogJeej
En mensen worden er permanent gebant voorquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Komende 3 weken staan ze er nogJeej
????quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen worden er permanent gebant voor
Wie hebben er nu weer permquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen worden er permanent gebant voor
Typischquote:
Jep en Inso 2 wekenquote:
Omdat Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
waarom zou je geband worden als je je mening geeft
Word je ook niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
waarom zou je geband worden als je je mening geeft
Ik bescherm je wel in mijn grote, sterke armen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Ik ben bang voor al die enge Pieten
Jij zit ook op die Pietitie pagina zekerquote:
Dank jequote:Op vrijdag 14 november 2014 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel in mijn grote, sterke armen.
Appelsletje van me.quote:
Primaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Appelsletje van me.
Hoe is het met je?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zit ook op die Pietitie pagina zeker
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGET
Op Facebookquote:
Wel aardig. Ben lekker afgevallen. Heb een ruige baard.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel aardig. Ben lekker afgevallen. Heb een ruige baard.
Gisteren weer een sollicitatie gedaan.
Stuartgodquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen Stuart wegging is alle ellende begonnen
En nu heeft bijna de helft een streep door zn naam lijkt het wel *of misschien niet tegelijk maar laatste paar weken lijkt minstens de helft wel een ban gehad te hebben*quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen Stuart wegging is alle ellende begonnen
HAhahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuartgod
Backpackers wassen zich niet#Stuart2013
Tja, zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nu heeft bijna de helft een streep door zn naam lijkt het wel *of misschien niet tegelijk maar laatste paar dagen lijkt minstens de helft wel een ban gehad te hebben*
Rechtse rakkerquote:
Zie facebook.quote:
Lulquote:
Luike UI totoquote:
Moest nog lachen om je opmerking die je een paar weken geleden maakte. 'Elke keer wanneer ik denk dat ik de grootste racist ben in de kamer moet Heppie er weer een schepje bovenop doen.'quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie is nog rechtser dan ik.
Leuke UI Johannesquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een stomme lay-out heeft FOK! nu
Neejoh heeft ajacied4lf een ban?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een stomme lay-out heeft FOK! nu
Vermoedelijk 25% van VBL heeft een ban.quote:
Ik acht die kans zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een klassieke Jess UI
Is dat een Bulgaarse op je UI?
Whehehe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest nog lachen om je opmerking die je een paar weken geleden maakte. 'Elke keer wanneer ik denk dat ik de grootste racist ben in de kamer moet Heppie er weer een schepje bovenop doen.'
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vermoedelijk 25% van VBL heeft een ban.
Jazeker. Even een lijstje makenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?
Inso, Typischquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?
Weigert ook zeker het vlees op te eten dat zwart is geworden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Funny because it's true.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja #FreeZlata1234#Freeajacied4lf
Hallo. Ik zei dat ik een lijstje ging maken.quote:
Niet vanzelfquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOUDT HET DAN NOOIT OP???
Nee joh. Extra knapperig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weigert ook zeker het vlees op te eten dat zwart is geworden?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo. Ik zei dat ik een lijstje ging maken.
AFCNiels : 18 november 2018quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zwarte piet Stijn?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
AFCNiels : 18 november 2018
Mansjester : 24 november 2014
Lange_Lans : 28 november 2014
Insomnia_ : 28 november 2014
ajacied4lf: 28 november 2014
Typisch : Bij God zijn gratie
LittleRabbit : Bij God zijn gratie
HMF : Bij God zijn gratie
KnutDeIJsbeer : Bij God zijn gratie
Saind : ????????? (Iemand gegevens?)
Napoleonfour : ???????? (Iemand gegevens?)
Ter informatie : Napoleonfour ook sinds vandaag. Maar weet einddatum niet. Waarschijnlijk ook 28. Alles wat 28 heeft, is vandaag gebaned. Behalve Typisch. Die kreeg vandaag zijn permban.
Die ventileer ik hier niet meer, veel te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zwarte piet Stijn?
Straks leest Adolf Pietler het nogquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ventileer ik hier niet meer, veel te gevaarlijk.
Ik eet bijna nooit vlees.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
Wat zeggen de bookies over de kansen wie als eerstvolgende gebanned wordt?
Er staat wel value op een 2de ban van jou.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
Hangt er van af, heeft er hier iemand nog een mening over Danny / Zwarte Piet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:03 schreef Dven het volgende:
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af, heeft er hier iemand nog een mening over Danny / Zwarte Piet?
De tranen sprongen in mijn ogen toen ik vannacht aan het FOK!ken was.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu pas voor het eerst op m`n pc.
Die icoontjes![]()
![]()
Lachwekkend
Ik heb ook een pijnlijk vermoeden dat ik als eerstvolgende aan de beurt benquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat wel value op een 2de ban van jou.
Ik zet hier 7/10 op
Slapende honden niet wakker maken vriendquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af, heeft er hier iemand nog een mening over Danny / Zwarte Piet?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb ook een pijnlijk vermoeden dat ik als eerstvolgende aan de beurt ben
quote:
Naast dat hele domme debat: nu ik 22 ben vind ik dat hele Sinterklaas helemaal niet zo belangrijk, weet niet eens of we bij ons thuis nog lootjes gaan trekken dit jaar. En nu moet ik een maand naar die kuticoontjes kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu pas voor het eerst op m`n pc.
Die icoontjes![]()
![]()
Lachwekkend
0 bans #braaf #rolmodelquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Was alweer ban nummer 6 voor mij trouwensSchandelijk eigenlijk
Ik kan ook nooit m`n mond houden
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Was alweer ban nummer 6 voor mij trouwensSchandelijk eigenlijk
Ik kan ook nooit m`n mond houden
Dat topic is binnen een week dood.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?
Heb je het hiervoor wel altijd gevierd?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast dat hele domme debat: nu ik 22 ben vind ik dat hele Sinterklaas helemaal niet zo belangrijk, weet niet eens of we bij ons thuis nog lootjes gaan trekken dit jaar. En nu moet ik een maand naar die kuticoontjes kijken.
Hier Sinterklaas en Kerstquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het hiervoor wel altijd gevierd?
Geloof dat wij het al sinds mijn 12de/13de niet meer deden. Scheelt dat bijna niemand hier in huis Sinterklaas leuk vindt
We besteden altijd veel meer aandacht aan kerst. Ook met cadeautjes enzo, wordt er echt letterlijk en figuurlijk uitgepakt
Ben je met kerst enz in Nederland?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier Sinterklaas en Kerst
Nouja, hier helemaal niets. Thuis dan
Stinho: #FreeGramulanionquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in februari 2013 voor het laatst mijn zelfbeheersing verloren.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?
Logisch wel met al die kuttrolls.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat dat topic inderdaad geen lang leven heeft
Heeft Gramulanion een ban?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho: #FreeGramulanion
Wat vind je hiervan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat wij het al sinds mijn 12de/13de niet meer deden. Scheelt dat bijna niemand hier in huis Sinterklaas leuk vindt
We besteden altijd veel meer aandacht aan kerst. Ook met cadeautjes enzo, wordt er echt letterlijk en figuurlijk uitgepakt
Come at me broquote:
Gramulanion ban? Hahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho: #FreeGramulanion
Wat vind je hiervan?
Let op dat het wel USB isquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga zo bij de MediaMarkt een externe wifi-usb kopen Heppie, heb je nog tips?
Zal ik ook onder je tabbaard kruipen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Come at me bro
Maar ik wil voor jou wel mijn staf laten zien hoor
Ik had wel een jonger broertje, maar die is nu ook al te oud daarvoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk lachen met Pieterrrrrr Derks, maar ik vind dat er nog wel een aantrekkelijke vrouw mist. Misschien komt die nog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Johannes wat vindt je van de kandidaten van WIDM dit seizoen?
Voor Sinterklaas vragen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga zo bij de MediaMarkt een externe wifi-usb kopen Heppie, heb je nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Dat lijkt me inderdaad wel handig jaquote:
Een user die ik wel eens zie posten in NWS en POL.quote:
Ik heb geen idee waarom hij geband is, dus daar kan ik niet over meepraten.quote:
Doe dat eens.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zal eens even een vriendelijke reactie schrijven in het gastenboek van WijZijnSimba.
Ik vind het wel tof dat Chris Zegers mee doet. Is ook meteen de enigequote:Op vrijdag 14 november 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt natuurlijk lachen met Pieterrrrrr Derks, maar ik vind dat er nog wel een aantrekkelijke vrouw mist. Misschien komt die nog.
Welkequote:Op vrijdag 14 november 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt mijn reactie niet door, wat is dit voor een site.
Dven is HMF een afkorting van een username of is dat de username?quote:
Helpmefokquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dven is HMF een afkorting van een username of is dat de username?
Oh dat zegt me wel wat jaquote:
Als die in grtd zat washet altijd ruziequote:Op vrijdag 14 november 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zegt me wel wat jaZat die ook (wel eens) in GRTD of dat niet?
Ik denk dat het eerder zo is dat je hem over Emmen hebt zien vliegen in zijn Jetpackquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat zegt me wel wat jaZat die ook (wel eens) in GRTD of dat niet?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als die in grtd zat washet altijd ruzie
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder zo is dat je hem over Emmen hebt zien vliegen in zijn Jetpack
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt natuurlijk lachen met Pieterrrrrr Derks, maar ik vind dat er nog wel een aantrekkelijke vrouw mist. Misschien komt die nog.
Hoi Paxconquote:
Wowquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Paxcon
Ik ga nu naar buiten om WcPot/WcHans/WcBot te meeten.
haah homoquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Paxcon
Ik ga nu naar buiten om WcPot/WcHans/WcBot te meeten.
Daar wacht ik nog op inderdaad.quote:
Even lezen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Interessante tekst van Simba zie ik
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slecht, al mijn vrienden worden uit de FOK! samenleving verwijderd.
Onzevriend Inso is niet meer met onsquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onzevriend Inso is niet meer met ons
2 weken verbannenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
AFCNiels : 18 november 2018
Mansjester : 24 november 2014
Lange_Lans : 28 november 2014
Insomnia_ : 28 november 2014
ajacied4lf: 28 november 2014
Typisch : Bij God zijn gratie
LittleRabbit : Bij God zijn gratie
HMF : Bij God zijn gratie
KnutDeIJsbeer : Bij God zijn gratie
Saind : ????????? (Iemand gegevens?)
Napoleonfour : ???????? (Iemand gegevens?)
Ter informatie : Napoleonfour ook sinds vandaag. Maar weet einddatum niet. Waarschijnlijk ook 28. Alles wat 28 heeft, is vandaag gebaned. Behalve Typisch. Die kreeg vandaag zijn permban.
Zwarte Pietquote:
Ik ben blij dat ik het heb gemist anders zat ik er ook bij denk ikquote:
Ik kan tegenwoordig heel goed bans ontlopenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het heb gemist anders zat ik er ook bij denk ik
Feedback. Over die usericoontjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig heel goed bans ontlopenal een jaar geen streep door m'n naam
Maar watskebeurt dan? Welk topic
Gewoon niet in Zwarte Piet topics posten. Kijk voor de grap eens naar artikelen over de Zwarte Piet discussie op de frontpage. Alleen maar geschreven door Dannyquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het heb gemist anders zat ik er ook bij denk ik
Hij die niet genoemd mag worden, gaarnaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon niet in Zwarte Piet topics posten. Kijk voor de grap eens naar artikelen over de Zwarte Piet discussie op de frontpage. Alleen maar geschreven door Danny
hehehehquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden, gaarna
Ik weet al wat Typisch heeft gezegd. Was niet alleen een emogif in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag de posts inzien waar de bans voor zijn gevallen.
Doe dm dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet al wat Typisch heeft gezegd. Was niet alleen een emogif in ieder geval
Netjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ik mag op stage naar Londen volgend jaar![]()
Ja goed hoor, daar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt blij mee
Hoe gaat het verder Fok-it?
Mooi. Ja ook wel. Alles gaat zijn gangetje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed hoor, daar?
Waar ga je precies stage lopen?
Zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi. Ja ook wel. Alles gaat zijn gangetje.
Dat weet ik nog niet. Zal begin november 2015 ook pas zijn.
Maar ze maken alvast een selectie van wie er volgend school jaar naar het buitenland mogen. Kijken ze naar cijfers (vooral Spaans), houding, presentie en of ze jou alleen zien voor een half jaar in het buitenland. Veel uit mijn klas zijn op niveau 3 gezet en veel die er niet naar het buitenland mogen.
Ik ga erg goed op school. Maar toch wel fijn om te horen van de mentor
Ik hoop stiekem een appartementje. Maar het blijft mega duur. Krijg wel wat subsidie mee. Maar daar ga ik het echt geen maand voor redden natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Verblijf je dan in een gastgezin of campus ofzo?
appartement in hartje London zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem een appartementje. Maar het blijft mega duur. Krijg wel wat subsidie mee. Maar daar ga ik het echt geen maand voor redden natuurlijk
En sparen. Ik heb een jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
appartement in hartje London zekermag je papa wel even lief aankijken
Lukt je niet. Denk dat je met 1000 pond per maand nog niet eens ver komt.quote:
Ik denk dat ik ± 800 pond per maand zit. Het hoeft ook niet in hartje londen. Ik vind hier en daar wel wat.http://www.rightmove.co.u(...)operty-48797291.htmlquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt je niet. Denk dat je met 1000 pond per maand nog niet eens ver komt.
Blijf je stufi houden als je in het buitenland gaat studeren?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:56 schreef xcachet het volgende:
Uitwonende studiefinanciering en dan gespaard geld en subsidie
Jep.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijf je stufi houden als je in het buitenland gaat studeren?
Dat is wel chill dan inderdaad.quote:
Waarom jij nog niet?????????quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
Waarom heeft manlet typisch een ban???
OMDAT ZWARTE PIET EEN STOMME LUL ISquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
Waarom heeft manlet typisch een ban???
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMDAT ZWARTE PIET EEN STOMME LUL IS
quote:
Minder dan ik.quote:
Hihi dacht iets anders gevenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef Snow een note voor sizeism.
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hihi dacht iets anders geven![]()
:@:$:$$$$
Feertje van station afhalen.
Kusjes en knufjes.
quote:
Heb je nog met Rodawa?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou een verschrikkelijk verlies zijn voor de fok gemeenschap natuurlijk
Snow ban=quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou een verschrikkelijk verlies zijn voor de fok gemeenschap natuurlijk
Kijken wel maar niet echt postenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja.
Is ie nog wel eens op fok?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijken wel maar niet echt posten
Heb je alweer nieuwe haarkleur?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je kent wel vast wel van die mensen die dit zeggen:
"I give no fucks".
"Boeit mij echt niet wat andere mensen van mij vinden".
"Pff, fuck die mensen."
Die zo hun best doen om anderen te overtuigen dat ze 100% hunzelf zijn en niets geven over de mening van anderen.
Vervolgens zijn ze anderhalf uur bezig om zich voor te bereiden om naar de supermarkt te gaan omdat ze echt niet door de supermarkt kunnen als hun haar niet goed zit.
Klacht: Mensen die zeggen een A te zijn en een duidelijke B zijn.
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schietenquote:
geelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schieten
Edit: Zou ik dan mijn haar een nieuwe kleur doen? Ik wilde eigenlijk voor een soort Ombre gaan
Dat kan niet man. Dan zie je eruit alsof je niet weet hoe je geblondeerd haar moet onderhouden. Heb dit heel even gehad en het ziet er echt vertiefd uitquote:
blauw en roze zien ook vertieft uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kan niet man. Dan zie je eruit alsof je niet weet hoe je geblondeerd haar moet onderhouden. Heb dit heel even gehad en het ziet er echt vertiefd uit
Tja. Maar dan weten mensen dat ik het bewust heb vertieft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
blauw en roze zien ook vertieft uit.
Nee, dan weten mensen dat je het doet voor aandacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Maar dan weten mensen dat ik het bewust heb vertieft.
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schieten
Edit: Zou ik dan mijn haar een nieuwe kleur doen? Ik wilde eigenlijk voor een soort Ombre gaan
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoekenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan weten mensen dat je het doet voor aandacht.
Sorry, maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?
[..]
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoeken
Hahaaa.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?
[..]
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoeken
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
En volgende week alweer stemmen voor de Top 2000
Als het goed is heb je gewoon Bohemian Rhapsody om 12 uurquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk heb ik nu iets beter rond 12 uur dan Johnny Cash zijn Hurt
Ik val wel op jongetjes met roze haar. Heb je pics?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahaaa.
Ja en het is bruinZal nog wel even een foto sturen later. Het Roze wordt steeds minder knal, steeds meer deze kleur:
[ afbeelding ]
En dan nog eventjes mijn haar lang laten groeien.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
En volgende week alweer stemmen voor de Top 2000
Ik ga dit keer Bowie erin plaatsen. Stond vorige keer iets te laag. En traditiegetrouw veel Stones.quote:
Dat is voor mij het einde van de top 2000quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
Al blijft Nirvana ook elkj jaar stijgen. Zou toch wel stuntje zijn als je om 12 uur gewoon Smells like teen spirit hoort
Ik plaats, als ode aan LR, Nicki Minaj op 1.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga dit keer Bowie erin plaatsen. Stond vorige keer iets te laag. En traditiegetrouw veel Stones.
Wat is er mis met Kurtgodquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is voor mij het einde van de top 2000
Dit vind ik een mooi eerbetoon van jequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik plaats, als ode aan LR, Nicki Minaj op 1.
Ik ben mooi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooi eerbetoon van je
Normaliter? Nietsquote:
watquote:
Broekie uitquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vetkampstraatgod
Stijn geniet hier van
Open deuren intrappen ditquote:
true storyquote:
Die gast is een debielquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
true story
En ik heb echt helemaal niks met Mick Jagger
Ik ook niet altijd. Maar wel veel mooie teksten. En Keithgod.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
true story
En ik heb echt helemaal niks met Mick Jagger
Even royering in WZVSC aanvragenquote:
En op verzenden moeten klikken.quote:
Amy Macdonaldsquote:
Niks mis met een beetje klikken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
En op verzenden moeten klikken.
Al maakt dat voor jou niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |