Kijken wel maar niet echt postenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja.
Is ie nog wel eens op fok?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijken wel maar niet echt posten
Heb je alweer nieuwe haarkleur?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Je kent wel vast wel van die mensen die dit zeggen:
"I give no fucks".
"Boeit mij echt niet wat andere mensen van mij vinden".
"Pff, fuck die mensen."
Die zo hun best doen om anderen te overtuigen dat ze 100% hunzelf zijn en niets geven over de mening van anderen.
Vervolgens zijn ze anderhalf uur bezig om zich voor te bereiden om naar de supermarkt te gaan omdat ze echt niet door de supermarkt kunnen als hun haar niet goed zit.
Klacht: Mensen die zeggen een A te zijn en een duidelijke B zijn.
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schietenquote:
geelquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schieten
Edit: Zou ik dan mijn haar een nieuwe kleur doen? Ik wilde eigenlijk voor een soort Ombre gaan
Dat kan niet man. Dan zie je eruit alsof je niet weet hoe je geblondeerd haar moet onderhouden. Heb dit heel even gehad en het ziet er echt vertiefd uitquote:
blauw en roze zien ook vertieft uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat kan niet man. Dan zie je eruit alsof je niet weet hoe je geblondeerd haar moet onderhouden. Heb dit heel even gehad en het ziet er echt vertiefd uit
Tja. Maar dan weten mensen dat ik het bewust heb vertieft.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
blauw en roze zien ook vertieft uit.
Nee, dan weten mensen dat je het doet voor aandacht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Maar dan weten mensen dat ik het bewust heb vertieft.
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu mijn roze aan het laten uitgroeien. Begint al op te schieten
Edit: Zou ik dan mijn haar een nieuwe kleur doen? Ik wilde eigenlijk voor een soort Ombre gaan
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoekenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan weten mensen dat je het doet voor aandacht.
Sorry, maar wie ben jij?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?
[..]
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoeken
Hahaaa.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is gewoon bruin, als ik google mag geloven?
[..]
Jij die het hebt over dat anderen aandacht zoeken
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
En volgende week alweer stemmen voor de Top 2000
Als het goed is heb je gewoon Bohemian Rhapsody om 12 uurquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk heb ik nu iets beter rond 12 uur dan Johnny Cash zijn Hurt
Ik val wel op jongetjes met roze haar. Heb je pics?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hahaaa.
Ja en het is bruinZal nog wel even een foto sturen later. Het Roze wordt steeds minder knal, steeds meer deze kleur:
[ afbeelding ]
En dan nog eventjes mijn haar lang laten groeien.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
En volgende week alweer stemmen voor de Top 2000
Ik ga dit keer Bowie erin plaatsen. Stond vorige keer iets te laag. En traditiegetrouw veel Stones.quote:
Dat is voor mij het einde van de top 2000quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
Al blijft Nirvana ook elkj jaar stijgen. Zou toch wel stuntje zijn als je om 12 uur gewoon Smells like teen spirit hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |