0 bans #braaf #rolmodelquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Was alweer ban nummer 6 voor mij trouwensSchandelijk eigenlijk
Ik kan ook nooit m`n mond houden
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
Was alweer ban nummer 6 voor mij trouwensSchandelijk eigenlijk
Ik kan ook nooit m`n mond houden
Dat topic is binnen een week dood.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?
Heb je het hiervoor wel altijd gevierd?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naast dat hele domme debat: nu ik 22 ben vind ik dat hele Sinterklaas helemaal niet zo belangrijk, weet niet eens of we bij ons thuis nog lootjes gaan trekken dit jaar. En nu moet ik een maand naar die kuticoontjes kijken.
Hier Sinterklaas en Kerstquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het hiervoor wel altijd gevierd?
Geloof dat wij het al sinds mijn 12de/13de niet meer deden. Scheelt dat bijna niemand hier in huis Sinterklaas leuk vindt
We besteden altijd veel meer aandacht aan kerst. Ook met cadeautjes enzo, wordt er echt letterlijk en figuurlijk uitgepakt
Ben je met kerst enz in Nederland?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier Sinterklaas en Kerst
Nouja, hier helemaal niets. Thuis dan
Stinho: #FreeGramulanionquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in februari 2013 voor het laatst mijn zelfbeheersing verloren.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je dinges wijzen op je hulp-mod activiteiten in ONZ bij de quiz?
Logisch wel met al die kuttrolls.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat dat topic inderdaad geen lang leven heeft
Heeft Gramulanion een ban?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho: #FreeGramulanion
Wat vind je hiervan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof dat wij het al sinds mijn 12de/13de niet meer deden. Scheelt dat bijna niemand hier in huis Sinterklaas leuk vindt
We besteden altijd veel meer aandacht aan kerst. Ook met cadeautjes enzo, wordt er echt letterlijk en figuurlijk uitgepakt
Come at me broquote:
Gramulanion ban? Hahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho: #FreeGramulanion
Wat vind je hiervan?
Let op dat het wel USB isquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga zo bij de MediaMarkt een externe wifi-usb kopen Heppie, heb je nog tips?
Zal ik ook onder je tabbaard kruipen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Come at me bro
Maar ik wil voor jou wel mijn staf laten zien hoor
Ik had wel een jonger broertje, maar die is nu ook al te oud daarvoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk lachen met Pieterrrrrr Derks, maar ik vind dat er nog wel een aantrekkelijke vrouw mist. Misschien komt die nog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Johannes wat vindt je van de kandidaten van WIDM dit seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |