SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
R.I.P. GRTD
AUGUSTUS 2013 - NOVEMBER 2014
NEVER FORGET
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2014 13:43:18 ]
Hij is zo verschrikkelijk verzuurd dat als hij een komkommer eet, hij een augurk schijt.quote:
Ga wieberen.quote:
Op elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He lekker ding.
Gaan wij morgen naast elkaar zitten?![]()
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?quote:
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek isquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?
wowauwie!@quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek is
neequote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Landjes inpikken is gwn normaal toch
Nee Ik ben bang voor al die enge Pietenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de intocht van Sinterklaas?
Er is er maar 1 aanwezig die er in is geweest en 1 die er in zou mogen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er wel een intocht in kaneel zijn broek is
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Mijn plannen om de SC over te nemen zijn bijna voltooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |