Ik kan tegenwoordig heel goed bans ontlopenquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het heb gemist anders zat ik er ook bij denk ik
Feedback. Over die usericoontjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig heel goed bans ontlopenal een jaar geen streep door m'n naam
Maar watskebeurt dan? Welk topic
Gewoon niet in Zwarte Piet topics posten. Kijk voor de grap eens naar artikelen over de Zwarte Piet discussie op de frontpage. Alleen maar geschreven door Dannyquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het heb gemist anders zat ik er ook bij denk ik
Hij die niet genoemd mag worden, gaarnaquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon niet in Zwarte Piet topics posten. Kijk voor de grap eens naar artikelen over de Zwarte Piet discussie op de frontpage. Alleen maar geschreven door Danny
hehehehquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij die niet genoemd mag worden, gaarna
Ik weet al wat Typisch heeft gezegd. Was niet alleen een emogif in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou wel graag de posts inzien waar de bans voor zijn gevallen.
Doe dm dan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet al wat Typisch heeft gezegd. Was niet alleen een emogif in ieder geval
Netjesquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:16 schreef xcachet het volgende:
Ik mag op stage naar Londen volgend jaar![]()
Ja goed hoor, daar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt blij mee
Hoe gaat het verder Fok-it?
Mooi. Ja ook wel. Alles gaat zijn gangetje.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed hoor, daar?
Waar ga je precies stage lopen?
Zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi. Ja ook wel. Alles gaat zijn gangetje.
Dat weet ik nog niet. Zal begin november 2015 ook pas zijn.
Maar ze maken alvast een selectie van wie er volgend school jaar naar het buitenland mogen. Kijken ze naar cijfers (vooral Spaans), houding, presentie en of ze jou alleen zien voor een half jaar in het buitenland. Veel uit mijn klas zijn op niveau 3 gezet en veel die er niet naar het buitenland mogen.
Ik ga erg goed op school. Maar toch wel fijn om te horen van de mentor
Ik hoop stiekem een appartementje. Maar het blijft mega duur. Krijg wel wat subsidie mee. Maar daar ga ik het echt geen maand voor redden natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker
Verblijf je dan in een gastgezin of campus ofzo?
appartement in hartje London zekerquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem een appartementje. Maar het blijft mega duur. Krijg wel wat subsidie mee. Maar daar ga ik het echt geen maand voor redden natuurlijk
En sparen. Ik heb een jaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
appartement in hartje London zekermag je papa wel even lief aankijken
Lukt je niet. Denk dat je met 1000 pond per maand nog niet eens ver komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |