Lulquote:
Luike UI totoquote:
Moest nog lachen om je opmerking die je een paar weken geleden maakte. 'Elke keer wanneer ik denk dat ik de grootste racist ben in de kamer moet Heppie er weer een schepje bovenop doen.'quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heppie is nog rechtser dan ik.
Leuke UI Johannesquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een stomme lay-out heeft FOK! nu
Neejoh heeft ajacied4lf een ban?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een stomme lay-out heeft FOK! nu
Vermoedelijk 25% van VBL heeft een ban.quote:
Ik acht die kans zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een klassieke Jess UI
Is dat een Bulgaarse op je UI?
Whehehe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moest nog lachen om je opmerking die je een paar weken geleden maakte. 'Elke keer wanneer ik denk dat ik de grootste racist ben in de kamer moet Heppie er weer een schepje bovenop doen.'
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vermoedelijk 25% van VBL heeft een ban.
Jazeker. Even een lijstje makenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?
Inso, Typischquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er vandaag nog meer slachtoffers naast de Zlaat?
Weigert ook zeker het vlees op te eten dat zwart is geworden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Funny because it's true.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja #FreeZlata1234#Freeajacied4lf
Hallo. Ik zei dat ik een lijstje ging maken.quote:
Niet vanzelfquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOUDT HET DAN NOOIT OP???
Nee joh. Extra knapperig.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weigert ook zeker het vlees op te eten dat zwart is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |