Jawel je kan die bende overslaan. Gewoon doorgaan naar de volgende zone.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
Man man man, Garrisons zijn helemaal stuk, dus kan niet verder met questen.
Door tanaan jungle naar gorgrond?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jawel je kan die kk bende overslaan. Gewoon doorgaan naar de volgende zone.
BSOD? Heeft je hardware er geen kracht meer voor?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ah dat verklaard dat. beetje jammer alleen van die blue screen daarna en nu weer in de queue.
mits je 92 bent jaquote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
Door tanaan jungle naar gorgrond?
20% voor 91 te halenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Frostmane is nog steeds kapot, ik kap ermee. Lvl 92 gehaald. Schijt blizzard
Ik heb anders net de hele intro questline gedaan rondom the dark portal. Dus helemaal kapot is Frostmane niet. In Shadowmoon was het weer lag, maar hooguit 1 a 2 seconde of zo. En in combinatie met dat ik er morgen vroeg uit moet hou ik het ook voor gezien en ga ik zaterdag middag weer verder. Maar Frostmane is bij mij niet stuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Frostmane is nog steeds kapot, ik kap ermee. Lvl 92 gehaald. Schijt blizzard
Handy_notes en plugin van draenor treasure.quote:
Dan probeer maar eens in je garrison te komen. 30 sec voor te mounten etc, shit allemaal/quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik heb anders net de hele intro questline gedaan rondom the dark portal. Dus helemaal kapot is Frostmane niet. In Shadowmoon was het weer lag, maar hooguit 1 a 2 seconde of zo. En in combinatie met dat ik er morgen vroeg uit moet hou ik het ook voor gezien en ga ik zaterdag middag weer verder. Maar Frostmane is bij mij niet stuk.
Dat ga ik zaterdag wel proberenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Dan probeer maar eens in je garrison te komen. 30 sec voor te mounten etc, shit allemaal/
precies. en daar bouw je een outpost en kun je alsnog de garrison-missions laten uitvoeren.quote:
Zal wel. Is volgens mij elke expansion zo geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:19 schreef nikk het volgende:
Hopelijk komt er iets van extra gametime want dit slaat nergens op.
Ja lol zelfde ritmequote:Op vrijdag 14 november 2014 07:33 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vandaag vrij, 7 uur ontbijt, 2 kopjes koffie, PC aan, ik ben er klaar voor!
"Scheduled maintenance on all realms."
Leuk he!quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
realm maintenance, op mn enige vrije dag. Why ...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:33 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vandaag vrij, 7 uur ontbijt, 2 kopjes koffie, PC aan, ik ben er klaar voor!
"Scheduled maintenance on all realms."
Hoe was de film?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik had de ochtend anders gepland
Gisteren bijna lvl 92 gehaald door een uitnodiging van iemand van Aerie Peak, dat ging wel. En op Aerie Peak (waar je echt normaal kon questen in Shadowmoon Valley) waren hele boze mensen dat de Garisson het niet deedquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:24 schreef Omega het volgende:
Al zal het van server e.d. afhangen denk ik, sommige konden nog wel aardig doorspelen.
Denk dat alles rond 14.00 weer online isquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wil jullie wel naar nordrassil uitnodigen op een altje die ik nog niet gebruik, redelijk rustige server.
Nee, die scroll of resurrection is uit het spel gehaald. Wel is je spel gratis en voor niks geupgrade t/m mists of pandaria. Dus meer expansions dan de laatste hoef je niet te kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:31 schreef Scheringa het volgende:
Goede morgen mensen,
Ik heb ruim 2 jaar geleden voor het laatst WoW gespeeld en nu heb ik toch weer de neiging om het te installeren. Is er nog steeds de Revive a Friend optie, om mensen hun oude account weer te laten gebruiken? En zitten hier nog voordelen aan?
Ik hoor het van jullie en wellicht tot in game.
Ik speel het trouwens casual, aangezien ik zeer weinig tijd heb om te spelen.
Dungeons, raids en PvP ik vond het allemaal leuk.
Groetjes!
Ik was ook van plan idioot vroeg op te staan, maar vond mijn bed zo lekker warmquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Lhyanna het volgende:
Vanochtend om 4 uur opstaan was beste idee ooit, had maar 1 disconnect gehad voor de realm restart. Vanavond weer rond 8 uur mn nest in duiken en nu mn wekker om 2 uur zetten. Ik moet morgen level 100 zijn!
3 uur werd ik al wakker en had ik al het idee dat mn wekker, die normaal om 6:30 gaat, al af was gegaan. Stond al bijna in de douche....quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik dacht om 4 uur vannacht ook, fuck this ik ga nog een half uurtje slapen. En toen was het ineens half 8
11:00 staat er toch...quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Of 17.00...
Ik ga me even als een balletje oprollen in bed
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:59 schreef Bienelientjee het volgende:
OMG MENSJES! Ik kan gewoon spelen!LAG VRIJ!
Zelfde hier hoor. Maar ga er nu vandaag even stevig tegen aan. Hoop ikquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Vriendlief is gewoon al ver in zijn 98Kom ik met net 92, omdat ik gewoon niet kon spelen!
De openingsquestchain is echt al mega vet. Lorewise staat deze expansion voor mij nu al net onder WotLK. Nu nog hopen dat de gameplay in de buurt komt van TBC en dan gaat dit echt een top expansion worden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Pas 1 zone gedaan in draenor, maar vind het allemaal nu al beter geslaagd dan MoP qua sfeer en lore.
Beetje het oude burning crusade gevoel weer terug
Die intro qline was wel vet en ook stabiel om een of andere reden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:50 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
De openingsquestchain is echt al mega vet. Lorewise staat deze expansion voor mij nu al net onder WotLK. Nu nog hopen dat de gameplay in de buurt komt van TBC en dan gaat dit echt een top expansion worden.
Zeker.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Pas 1 zone gedaan in draenor, maar vind het allemaal nu al beter geslaagd dan MoP qua sfeer en lore.
Beetje het oude burning crusade gevoel weer terug
Op mijn gebooste char had ik ook zware problemen om die quest in de blasted lands te doen. Je bent echt super zwak zonder alle abilities. Weet niet of die questline veranderd is, maar anders moet je wel ff die paar quests afmaken. Succes daarmeequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap er geen reet van. Ik code invoeren, inloggen, char naar 90 zetten, inloggen. Dood op de grond voor de portal. Weer levend, maken, allemaal iron horde, weer dood. Overal iron horde. Hearthstone staat ingesteld op portal, dus midden tussen de iron horde.
Mwhelp!
De wereld is overgenomen door Iron Horde en ik moet me melden midden in hun kamp. Denk dat ik beter de quest kan cancellen. Hopelijk helpt dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:34 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Op mijn gebooste char had ik ook zware problemen om die quest in de blasted lands te doen. Je bent echt super zwak zonder alle abilities. Weet niet of die questline veranderd is, maar anders moet je wel ff die paar quests afmaken. Succes daarmee
Als je uit het kamp kan komen en je wilt al je spells leren. Wip ff langs de trainer. Dan unlock je alles. Behalve als DK zijndequote:Op vrijdag 14 november 2014 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wereld is overgenomen door Iron Horde en ik moet me melden midden in hun kamp. Denk dat ik beter de quest kan cancellen. Hopelijk helpt dat.
Klopt, kreeg steeds die "transfer aborted instances not found" of wat is hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
En de quest The Fate of Karabor is compleet fucked up
lolquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
gg, enchanting mats zijn nu al minder waard op het ah dan de prijs die je voor het complete item krijgt bij de vendor
Nee, klopt. Je kan de items dus gewoon beter verkopen dan disenchanten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
lolje kunt ook bijna niks meer enchanten of wel
Trekt vast wel weer bij als niet iedereen meer een overdaad aan quests gaat doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
gg, enchanting mats zijn nu al minder waard op het ah dan de prijs die je voor het complete item krijgt bij de vendor
Er is blijkbaar een ddos: http://wow.joystiq.com/20(...)rget-of-ddos-attack/quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef Bartcoah het volgende:
Nou de maintenance is echt goed gelukt.
Garisson is de oorzaak. Iedereen zit op een kluitje, en probeert weer terug in te loggen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een ddos: http://wow.joystiq.com/20(...)rget-of-ddos-attack/
Of die ddos is gewoon iedere speler die massaal probeert in te loggen
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Garisson is de oorzaak. Iedereen zit op een kluitje, en probeert weer terug in te loggen.
Silvermoon is gewoon onspeelbaarr... zeker shadowmoon valleyquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.
Maar Gorgrond is ook al laggy op Silvermoon, en Spires of Arak is compleet onspeelbaar volgens guildies.
En dan is het vrijdag. Ik ga het morgen en zondag niet eens meer proberenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Silvermoon is gewoon onspeelbaarr... zeker shadowmoon valley30 fucking minuten om de zone te leaven
gisteravond was het prima daarom ook gaan spelen maar nuquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan is het vrijdag. Ik ga het morgen en zondag niet eens meer proberen
Dat komt door die tering garrison. Degene die heeft bedacht dat het handig was om een plek te maken waar de heleeeeee server bij elkaar komt op een kleine mag zichzelf een klopje op de schouders geven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.
Maar Gorgrond is ook al laggy op Silvermoon, en Spires of Arak is compleet onspeelbaar volgens guildies.
Een hekel hebben aan matthew mcconaugheyquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Interstellar was prachtig! En raar. En ik heb me prima vermaakt. Eigenlijk heb ik een hekel aan die Matthew Mcconsomething, maar hier was hij best te pruimen. Ik geloof dat er gisteravond toch niet echt goed te spelen was, dus betere invulling van de avond gehad. Maar wilde dat nu dus inhalen
Jij hebt lag, wij hebben alweer de oude 90% loading screen en world server down berichtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:39 schreef Maureentje het volgende:
Ben maar weer uitgelogdQuesten valt niet te doen met die lag
Alleen voor de US realms schijnt de DDoS een issue te zijn:quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Echt de shittiest release van een game die ik ooit heb meegemaakt diten dan verschuilen achter een ddos
daarom werken de low pop servers natuurlijk prima. Gewoon pauper van Blizzard dit.
quote:Europe was our first region to launch, and we encountered a few issues due to the sheer number of players attempting to enter Draenor from a single location. We worked to add multiple new ways to access Draenor, and this helped ease some of the initial rush into the new expansion as players were able to access it from their capital cities, as well as from the shrines in Pandaria.
While that solution helped a ton for our North American launch, we ran into a few other issues, including a distributed denial of service attack, that resulted in increased latency
Quest abandoned, geen spells, bags zijn leeg, camps zijn van iron horde. Ticket geopend met een wachttijd van 2,5 dag. Leve WoW...quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je uit het kamp kan komen en je wilt al je spells leren. Wip ff langs de trainer. Dan unlock je alles. Behalve als DK zijnde
Kan je ook niet in een Major city komen. Op geen enkele manier ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Quest abandoned, geen spells, bags zijn leeg, camps zijn van iron horde. Ticket geopend met een wachttijd van 2,5 dag. Leve WoW...
Zie het als kinderziektes.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:48 schreef Omega het volgende:
Vanochtend deden de Garrisons gewoon. Nu had ik SMV klaar, dus wilde naar een andere area, en stom dat ik dacht, ga even langs mijn Garrison om was quests in te leveren
Leuk idee die Garrisons, maar schijnbaar heel slecht uitgewerkt.
Het is in principe niet anders dan elke andere vorm van instancing.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:48 schreef Omega het volgende:
Vanochtend deden de Garrisons gewoon. Nu had ik SMV klaar, dus wilde naar een andere area, en stom dat ik dacht, ga even langs mijn Garrison om was quests in te leveren
Leuk idee die Garrisons, maar schijnbaar heel slecht uitgewerkt.
Schijnbaar krijg je al je skills als je een instance in gaat. Probeer dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Quest abandoned, geen spells, bags zijn leeg, camps zijn van iron horde. Ticket geopend met een wachttijd van 2,5 dag. Leve WoW...
Het lijkt wel alsof ik nu in een instance zit. Een wereld waar IH de boel heeft overgenomen. Ga het straks proberen, maar betwijfel je het. Bags zijn ook leeg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:04 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je al je skills als je een instance in gaat. Probeer dat.
Niks aan de hand vanmorgenquote:
Dungeons spammen kan nog.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat was het dan voorlopig denk ik. Ik kon nu helemaal n iets meer. Niet praten, niet lopen en als ik iets probeerde te gebruiken om weg te komen (HS, cloak, dalaran ring etc) kreeg ik als mededeling dat ik dat niet kon gebruiken als ik stunned wasKon ook niet uitloggen, alleen met altF4
Moet ik kijken of ik je naar nordrasil kan inviten? Hier werkt alles perfectquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat was het dan voorlopig denk ik. Ik kon nu helemaal n iets meer. Niet praten, niet lopen en als ik iets probeerde te gebruiken om weg te komen (HS, cloak, dalaran ring etc) kreeg ik als mededeling dat ik dat niet kon gebruiken als ik stunned wasKon ook niet uitloggen, alleen met altF4
Mij ook graag dm me.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Moet ik kijken of ik je naar nordrasil kan inviten? Hier werkt alles perfect
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik en mn grote mond, nu gelijk major lag
En blizzard die niet allemaal werken in het weekendquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Toch nog tot level 95 gekomen vandaag. Zal na het weekend wel weer verder kunnen gok ik.
Zal er vast niet beter op worden als iedereen morgen vrij is, en gaat inloggen
ik heb vrij genomen, mag dat ook ?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef Kroelo het volgende:
handig, WoW werkt dus nu alleen voor mensen die werkeloos zijn of studeren![]()
Die hebben vrij genomen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:51 schreef stbabylon het volgende:
Zijn er uberhaupt nog Game Masters?
Soms werkt het, soms niet. Ik ben in ieder geval unstuck nu.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Stond op het punt om op te geven, maar iemand probeerde mij uit te nodigen voor server change. En het werkte!(Voor nu tenminste)
Server?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:40 schreef Maureentje het volgende:
Al 1u 45m in de queue en zit pas op 1100Begon op 3400
800 min staat erquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
Hier ook al een uur in de queue. Begon op 2600, nu op plek 1700![]()
Mag Blizzard best wel eens iets aan doen trouwens. Miljardenbedrijf zoals dat heeft zoiets binnen een uurtje opgelost, is nu al 2 dagen zo
936 min hierquote:
Of dat je disconnect in de laatste minutenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
936 min hier![]()
Zal je zien als ik naar beneden ga,dat ik dan opeens er in ben en dan gekickt wordt omdat ik afk ben
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:09 schreef Messina het volgende:
Zelfs op mijn low pop server staat nu een queue...
Heeft inlogscherm andere muziek dan je char selectie scherm? Anders zet ik gewoon t geluid wat harderquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Of dat je disconnect in de laatste minuten
Geen idee ik heb geen speakersquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:13 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heeft inlogscherm andere muziek dan je char selectie scherm? Anders zet ik gewoon t geluid wat harder
quote:
Er is altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
936 min hier![]()
Zal je zien als ik naar beneden ga,dat ik dan opeens er in ben en dan gekickt wordt omdat ik afk ben
quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:23 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij weet zelf ook niet meer wat hij ervan moet maken.
Log es uit manquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hele dag prima gedaan met af en toe wat lag maar het was speelbaar. Zelfs bij het garrison. Nu ook weer kapot. Weer meer dan 100 man in mijn garrison..terwijl ik enkel even naar buiten en weer naar binnen liep omdat mijn barn die klaar was dat niet weergaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |