Klopt, kreeg steeds die "transfer aborted instances not found" of wat is hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:29 schreef Isabeau het volgende:
En de quest The Fate of Karabor is compleet fucked up
lolquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
gg, enchanting mats zijn nu al minder waard op het ah dan de prijs die je voor het complete item krijgt bij de vendor
Nee, klopt. Je kan de items dus gewoon beter verkopen dan disenchanten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
lolje kunt ook bijna niks meer enchanten of wel
Trekt vast wel weer bij als niet iedereen meer een overdaad aan quests gaat doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Isabeau het volgende:
gg, enchanting mats zijn nu al minder waard op het ah dan de prijs die je voor het complete item krijgt bij de vendor
Er is blijkbaar een ddos: http://wow.joystiq.com/20(...)rget-of-ddos-attack/quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:04 schreef Bartcoah het volgende:
Nou de maintenance is echt goed gelukt.
Garisson is de oorzaak. Iedereen zit op een kluitje, en probeert weer terug in te loggen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er is blijkbaar een ddos: http://wow.joystiq.com/20(...)rget-of-ddos-attack/
Of die ddos is gewoon iedere speler die massaal probeert in te loggen
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Garisson is de oorzaak. Iedereen zit op een kluitje, en probeert weer terug in te loggen.
Silvermoon is gewoon onspeelbaarr... zeker shadowmoon valleyquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.
Maar Gorgrond is ook al laggy op Silvermoon, en Spires of Arak is compleet onspeelbaar volgens guildies.
En dan is het vrijdag. Ik ga het morgen en zondag niet eens meer proberenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Silvermoon is gewoon onspeelbaarr... zeker shadowmoon valley30 fucking minuten om de zone te leaven
gisteravond was het prima daarom ook gaan spelen maar nuquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan is het vrijdag. Ik ga het morgen en zondag niet eens meer proberen
Dat komt door die tering garrison. Degene die heeft bedacht dat het handig was om een plek te maken waar de heleeeeee server bij elkaar komt op een kleine mag zichzelf een klopje op de schouders geven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dat is vast die ddos waar ze het over hebben.
Maar Gorgrond is ook al laggy op Silvermoon, en Spires of Arak is compleet onspeelbaar volgens guildies.
Een hekel hebben aan matthew mcconaugheyquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Interstellar was prachtig! En raar. En ik heb me prima vermaakt. Eigenlijk heb ik een hekel aan die Matthew Mcconsomething, maar hier was hij best te pruimen. Ik geloof dat er gisteravond toch niet echt goed te spelen was, dus betere invulling van de avond gehad. Maar wilde dat nu dus inhalen
Jij hebt lag, wij hebben alweer de oude 90% loading screen en world server down berichtenquote:Op vrijdag 14 november 2014 12:39 schreef Maureentje het volgende:
Ben maar weer uitgelogdQuesten valt niet te doen met die lag
Alleen voor de US realms schijnt de DDoS een issue te zijn:quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:41 schreef Sapstengel het volgende:
Echt de shittiest release van een game die ik ooit heb meegemaakt diten dan verschuilen achter een ddos
daarom werken de low pop servers natuurlijk prima. Gewoon pauper van Blizzard dit.
quote:Europe was our first region to launch, and we encountered a few issues due to the sheer number of players attempting to enter Draenor from a single location. We worked to add multiple new ways to access Draenor, and this helped ease some of the initial rush into the new expansion as players were able to access it from their capital cities, as well as from the shrines in Pandaria.
While that solution helped a ton for our North American launch, we ran into a few other issues, including a distributed denial of service attack, that resulted in increased latency
Quest abandoned, geen spells, bags zijn leeg, camps zijn van iron horde. Ticket geopend met een wachttijd van 2,5 dag. Leve WoW...quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je uit het kamp kan komen en je wilt al je spells leren. Wip ff langs de trainer. Dan unlock je alles. Behalve als DK zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |