mits je 92 bent jaquote:Op donderdag 13 november 2014 22:23 schreef wuuht het volgende:
[..]
Door tanaan jungle naar gorgrond?
20% voor 91 te halenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Frostmane is nog steeds kapot, ik kap ermee. Lvl 92 gehaald. Schijt blizzard
Ik heb anders net de hele intro questline gedaan rondom the dark portal. Dus helemaal kapot is Frostmane niet. In Shadowmoon was het weer lag, maar hooguit 1 a 2 seconde of zo. En in combinatie met dat ik er morgen vroeg uit moet hou ik het ook voor gezien en ga ik zaterdag middag weer verder. Maar Frostmane is bij mij niet stuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:43 schreef Ratsnest89 het volgende:
Frostmane is nog steeds kapot, ik kap ermee. Lvl 92 gehaald. Schijt blizzard
Handy_notes en plugin van draenor treasure.quote:
Dan probeer maar eens in je garrison te komen. 30 sec voor te mounten etc, shit allemaal/quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik heb anders net de hele intro questline gedaan rondom the dark portal. Dus helemaal kapot is Frostmane niet. In Shadowmoon was het weer lag, maar hooguit 1 a 2 seconde of zo. En in combinatie met dat ik er morgen vroeg uit moet hou ik het ook voor gezien en ga ik zaterdag middag weer verder. Maar Frostmane is bij mij niet stuk.
Dat ga ik zaterdag wel proberenquote:Op donderdag 13 november 2014 22:55 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Dan probeer maar eens in je garrison te komen. 30 sec voor te mounten etc, shit allemaal/
precies. en daar bouw je een outpost en kun je alsnog de garrison-missions laten uitvoeren.quote:
Zal wel. Is volgens mij elke expansion zo geweest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 02:19 schreef nikk het volgende:
Hopelijk komt er iets van extra gametime want dit slaat nergens op.
Ja lol zelfde ritmequote:Op vrijdag 14 november 2014 07:33 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vandaag vrij, 7 uur ontbijt, 2 kopjes koffie, PC aan, ik ben er klaar voor!
"Scheduled maintenance on all realms."
Leuk he!quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
realm maintenance, op mn enige vrije dag. Why ...
quote:Op vrijdag 14 november 2014 07:33 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vandaag vrij, 7 uur ontbijt, 2 kopjes koffie, PC aan, ik ben er klaar voor!
"Scheduled maintenance on all realms."
Hoe was de film?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik had de ochtend anders gepland
Gisteren bijna lvl 92 gehaald door een uitnodiging van iemand van Aerie Peak, dat ging wel. En op Aerie Peak (waar je echt normaal kon questen in Shadowmoon Valley) waren hele boze mensen dat de Garisson het niet deedquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:24 schreef Omega het volgende:
Al zal het van server e.d. afhangen denk ik, sommige konden nog wel aardig doorspelen.
Denk dat alles rond 14.00 weer online isquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wil jullie wel naar nordrassil uitnodigen op een altje die ik nog niet gebruik, redelijk rustige server.
Nee, die scroll of resurrection is uit het spel gehaald. Wel is je spel gratis en voor niks geupgrade t/m mists of pandaria. Dus meer expansions dan de laatste hoef je niet te kopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:31 schreef Scheringa het volgende:
Goede morgen mensen,
Ik heb ruim 2 jaar geleden voor het laatst WoW gespeeld en nu heb ik toch weer de neiging om het te installeren. Is er nog steeds de Revive a Friend optie, om mensen hun oude account weer te laten gebruiken? En zitten hier nog voordelen aan?
Ik hoor het van jullie en wellicht tot in game.
Ik speel het trouwens casual, aangezien ik zeer weinig tijd heb om te spelen.
Dungeons, raids en PvP ik vond het allemaal leuk.
Groetjes!
Ik was ook van plan idioot vroeg op te staan, maar vond mijn bed zo lekker warmquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:33 schreef Lhyanna het volgende:
Vanochtend om 4 uur opstaan was beste idee ooit, had maar 1 disconnect gehad voor de realm restart. Vanavond weer rond 8 uur mn nest in duiken en nu mn wekker om 2 uur zetten. Ik moet morgen level 100 zijn!
3 uur werd ik al wakker en had ik al het idee dat mn wekker, die normaal om 6:30 gaat, al af was gegaan. Stond al bijna in de douche....quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik dacht om 4 uur vannacht ook, fuck this ik ga nog een half uurtje slapen. En toen was het ineens half 8
11:00 staat er toch...quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:27 schreef Isabeau het volgende:
Of 17.00...
Ik ga me even als een balletje oprollen in bed
Dat dit kan!quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:59 schreef Bienelientjee het volgende:
OMG MENSJES! Ik kan gewoon spelen!LAG VRIJ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |