Woensdag 12 november - Nederland v Mexico - 20:30 (SBS/FOX Sports)twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:57:47Clasie en Van Persie spelen niet tegen Mexico vanwege blessures. Willems en Robben beginnen, zo verklapt Hiddink. #NEDMEX reageer retweet
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blind met z'n eerste pass vooruit.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staan nog steeds achter.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar zijn de blind-haters nu dan? !
als jij het zo goed kan, ga dan spelen daaroquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hierzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar zijn de blind-haters nu dan? !
En zelfs die beland niet bij een medespelerquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
4-2-3-1 zou ook moeten kunnen, maar een 3-mans middenveld met slechts een verdedigende middenveld en Affelay die daar gewoon niet hoort te spelen is echt zelfmoord met deze spelersquote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Z.s.m. weer met 5 achterin deze verdediging kan echt niet
Blind valt verdedigend gewoon zwaar tegen en dat is zijn hoofdtaak als VM.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat die kneuzen hier over Blind en Krul ook echt direct op hun plek gezet worden.
Je haptquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind valt verdedigend gewoon zwaar tegen en dat is zijn hoofdtaak als VM.
Hij maakt de 2-3 he weinig reden tot juichenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat die kneuzen hier over Blind en Krul ook echt direct op hun plek gezet worden.
Ah, bedoelde ze dat met 'balletje breed'quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krul was niets te verwijten, die 2e was op zich houdbaar, de andere 2 zeker niet, en over Blind, tel maar eens wedstrijdje mee met ze spelvertragende balletjes terug en breed.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Blind speelt gewoon matig, daar verandert deze goal weinig aan. Maar gelukkig is hij niet de enige.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent gewoon een kasthomoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou chicharito keihard doen #nohomo
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou chicharito keihard doen #homo
Dat is best homoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Doe mij James maarquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mha liever CR7 danquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
nee is haram.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kasthomo
Geile op voetballersquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
slechte speler? Hij speelt een slechte wedstrijd. maar slechte speler zeker nietquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
Maar Blind is verder gewoon een slechte speler.
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falen
Een tweede verdedigende middenvelder is gewoon een must... waarom staat Affelay daar in hemelsnaam, laat die lekker als links- of rechtsbuiten dravenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falen
Is zijn voornaam Jan? Waarom staat dat dan op zijn shirt? Is dat zoiets als bij Memphis?quote:
Het is allemaal een beetje makkelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja leuk. Eerste pas naar voren en meteen een kool.
kijk eens naar alle tegengoals dan "hans"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.
Hij is vroeger verkracht door z'n pa. Net als Depayquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Is zijn voornaam Jan? Waarom staat dat dan op zijn shirt? Is dat zoiets als bij Memphis?
Tussenjaren dit inderdaad..zelfde bij Ajax, alleen daar zijn wij 4x kampioen gewordenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Mani89 het volgende:
We zullen moeten wachten tot de A1 van Ajax een paar jaar ouder is. Tot die tijd is het behelpen.
Kom sprinten dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Craptacular het volgende:
Willems heeft zijn uitverkiezing zeker te danken aan de make a wish foundation
De Vrij heeft 2 fouten gemaakt, baklap.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.
Sneijder moet zo snel mogelijk weg uit Turkije.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje makkelijk
Altijd haten op dezelfde spelers terwijl het een teamprestatie is.
En dan zijn er ook nog mensen die de pure kwaliteit van Sneijder niet willen onderkennen.
kekquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Depay ook niet gewoon even opkkeren met dat hoeren gezicht van hem..elke keer als i kdie kop zie moet ik ergens ruiten ingooien.
nou nou nouquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Depay ook niet gewoon even opkkeren met dat hoeren gezicht van hem..elke keer als i kdie kop zie moet ik ergens ruiten ingooien.
Pieters gespotquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Want?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sneijder moet zo snel mogelijk weg uit Turkije.
Ik las uitkeringquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Craptacular het volgende:
Willems heeft zijn uitverkiezing zeker te danken aan de make a wish foundation
Haha je bent madquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Joodquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Jelly?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Hij heeft er wel meer gemaakt, alleen kwamen daar geen goals uit. Die tweede goal zat van Rhijn trouwens ook goed mis.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Vrij heeft 2 fouten gemaakt, baklap.
Hoe jij naar voetbal kijkt is me echt een raadsel.
is ook een CAMquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wijnaldum op het middenveld is al iets logischer, maar nog verdedigend te beperkt
Deze post maakt veel emoties los bij de fok users.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft er wel meer gemaakt, alleen kwamen daar geen goals uit. Die tweede goal zat van Rhijn trouwens ook goed mis.
Vaak klopt dat, maar dit was geen kans.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef S0nic het volgende:
Wijnaldum heeft 20 kansen nodig voordat hij scoort. Hele matige speler is dat.
Ik zie hem ook liever in een betere competitie....quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sneijder moet zo snel mogelijk weg uit Turkije.
Vind 'm er niet beter op gaan spelen sinds hij verhuist is naar Turkije.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef empa1010 het volgende:
Mogen ze meer dan 3 wissels ineens?
Met alle plezier.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
kijk eens naar alle tegengoals dan "hans"
Jaquote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef empa1010 het volgende:
Nee, ze spelen gewoon valsquote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef empa1010 het volgende:
Het schijnt dat die er in de jaren 80 al waren.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef raptorix het volgende:
Waarom spelen al die Surinamers bij Nederland? Het is toch geen pleintjesvoetbal ofzo....
Vrienschappelijk hequote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef empa1010 het volgende:
Denk neit dat hij nu op deze leeftijd nog veel beter gaat worden, ongeacht waar hij speelt.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind 'm er niet beter op gaan spelen sinds hij verhuist is naar Turkije.
Zie 'm liever in Engeland of Duitsland spelen. Komt hij meer tot z'n recht.
Vind ik.
Ja, nu 14-18 keer.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef empa1010 het volgende:
Onverwachts wel he...jammer dat het nooit normaal kan hierquote:Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze post maakt veel emoties los bij de fok users.
Van Nistelrooy schijnt belangrijk te zijn in de kleedkamer bij het inschenken van de theequote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook je twijfels hebben bij die hele staf van NL... Blind lijkt me dan nog wel een logische keuze als assistent maar zo'n Van Nistelrooy voegt volgens mij ook niet heel veel toe in een tactische bespreking
Te debiel voor woorden dat de opvolger van Guus nu al bekend isquote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook je twijfels hebben bij die hele staf van NL... Blind lijkt me dan nog wel een logische keuze als assistent maar zo'n Van Nistelrooy voegt volgens mij ook niet heel veel toe in een tactische bespreking
Ik zat in Johannesburg, 2010quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
vrouwen die nu niet in de keuken zitten
Sneijder hoeft ook niet meer beter te worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk neit dat hij nu op deze leeftijd nog veel beter gaat worden, ongeacht waar hij speelt.
Aflopende zaak.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bondscoach met een voorkeur voor psv en Nederland speelt het slechtste voetbal in jaren.
Mooi hoe jij hier al maanden over aan het schuimbekken bent.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bondscoach met een voorkeur voor psv en Nederland speelt het slechtste voetbal in jaren.
Tactisch niet zo nee, maar hij heeft meer winnaarsmentaliteit in zijn kleine teen dan de rest van de selectie in hun hele lijf.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Bert van Oostveenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Te debiel voor woorden dat de opvolger van Guus nu al bekend is
Scherpe observatie hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alsof voetballers ook maar enigzins luisteren naar wat trainers vertellen, laat staan naar assistenten, een trainer moet gewoon een aardige aai over iemands bol kunnen geven, en daarmee houd het wel op.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Daarom....quote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op fifa mag je dan als nog alleen 3 wissels doen..
Er wordt sinds augustus meer geaaid dan in de jaren ervoor.. zie hoe het uitpaktquote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alsof voetballers ook maar enigzins luisteren naar wat trainers vertellen, laat staan naar assistenten, een trainer moet gewoon een aardige aai over iemands bol kunnen geven, en daarmee houd het wel op.
nee man dat was nkufoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie is die Promes nou weer? Dat was toch die trainer van Twente?
Echt waar?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat je weinig objectief bent.
Deze had hij gewoon beter in kunnen koppen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat je weinig objectief bent.
Kwalificatie en oefenwedstrijden kan niemand een moer schelen, we halen gewoon het EK en dan beginnen we eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er wordt sinds augustus meer geaaid dan in de jaren ervoor.. zie hoe het uitpakt
neger watquote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben wat trager.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
O
[..]
Oh, ik had dat pas 4 jaar geleden gemerkt.
toch zijn de tegengoals meer de fout van willems en de vrij dan van veltman maar okquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles beter dan die Veltman wat een prutser is dat
Foutje kan gebeurenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh nee dat was Preud'homme
Begint allebei met Pr
xd
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met alle plezier.
http://foxsports.nl/video(...)ands-mexico-1-3.html
Let op Blind, nummer 6.
http://foxsports.nl/video(...)land-mexico-1-2.html
Blind haakt zelfs af bij de rolstoelestafette.
http://foxsports.nl/video(...)land-mexico-0-1.html
Zet veel te laat druk.
De ruimtes tussen de linies zijn gewoon veel te groot en zelfs Blind doet daar aan mee. Zo is het wel heel makkelijk om Nederland kapot te spelen.
Als je nog één kwalificatiewedstrijd verneukt zit je gewoon thuis in 2016, dat mag dan toch wel een enorme prestatie zijn als 24 landen zich kwalificerenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kwalificatie en oefenwedstrijden kan niemand een moer schelen, we halen gewoon het EK en dan beginnen we eens.
Je vergeet van Rhijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch zijn de tegengoals meer de fout van willems en de vrij dan van veltman maar ok
bedoel je niet Preud'hommequote:Op woensdag 12 november 2014 22:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
en dan Robben op links, briljant Mien jongquote:
Veltman heeft niets te zoeken in Oranje maar ok.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch zijn de tegengoals meer de fout van willems en de vrij dan van veltman maar ok
Een vijfmansverdediging.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Veltman heeft niets te zoeken in Oranje maar ok.
Met De Vrij derde op WK #neverforget
goed argument, ik ben overtuigdquote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Veltman heeft niets te zoeken in Oranje maar ok.
Met De Vrij derde op WK #neverforget
Wat heeft Turkije gedaan trouwens?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Holland roepen als Nederland in het Oranje speelt
Dit publiek
Dunno, ze spelen tegen Brazilie dus ze zullen wel niet gewonnen hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije gedaan trouwens?
of gewoon niet opstellen, hij is mij buiten de goal helemaal niet opgevallenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Middenveld staat een stuk beter met Gini en Fer op die plek. Misschien Sneijder maar linksbuiten zetten voortaan.
quote:
xDquote:Op woensdag 12 november 2014 22:20 schreef Orange2012 het volgende:
dat het rugnummer van huntelaar loslaat is ook wel komisch hoor hahaha
dat eerste is geen feit te noemen en de tweede speelde hij in een vijfmansverdediging en in een verdedigende formatie, hij bakt er bij lazio (quote:
Holland bestaat niet eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Holland roepen als Nederland in het Oranje speelt
Dit publiek
Zwarte piet = racisme = white powerquote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Holland bestaat niet eens.The Netherlands. Dezelfde mensen die hard roepen dat Zwarte Piet niet meer mag.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Holland bestaat niet eens.The Netherlands. Dezelfde mensen die hard roepen dat Zwarte Piet niet meer mag.
marsman in oranjequote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wat IkStampOpTacos hiervan vindt.
Nog een wonder dat ze niet over witte en bruine chocoladeletters beginnen. Man man man.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zwarte piet = racisme = white power
Gewoon werrekuh voor juh geldquote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
Een van de weinige supportersschare die hun eigen land uitfluiten. Dat helpt ook niet mee
bij die eerste had je de jong moeten hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat eerste is geen feit te noemen en de tweede speelde hij in een vijfmansverdediging en in een verdedigende formatie, hij bakt er bij lazio () ook niks van
Dit zijn geen supporters joh.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef Moody het volgende:
Een van de weinige supportersschare die hun eigen land uitfluiten. Dat helpt ook niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |