Woensdag 12 november - Nederland v Mexico - 20:30 (SBS/FOX Sports)twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 12:57:47Clasie en Van Persie spelen niet tegen Mexico vanwege blessures. Willems en Robben beginnen, zo verklapt Hiddink. #NEDMEX reageer retweet
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Blind met z'n eerste pass vooruit.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staan nog steeds achter.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar zijn de blind-haters nu dan? !
als jij het zo goed kan, ga dan spelen daaroquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hierzo.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar zijn de blind-haters nu dan? !
En zelfs die beland niet bij een medespelerquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
4-2-3-1 zou ook moeten kunnen, maar een 3-mans middenveld met slechts een verdedigende middenveld en Affelay die daar gewoon niet hoort te spelen is echt zelfmoord met deze spelersquote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef Elan het volgende:
Z.s.m. weer met 5 achterin deze verdediging kan echt niet
Blind valt verdedigend gewoon zwaar tegen en dat is zijn hoofdtaak als VM.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat die kneuzen hier over Blind en Krul ook echt direct op hun plek gezet worden.
Je haptquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind valt verdedigend gewoon zwaar tegen en dat is zijn hoofdtaak als VM.
Hij maakt de 2-3 he weinig reden tot juichenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Grappig dat die kneuzen hier over Blind en Krul ook echt direct op hun plek gezet worden.
Ah, bedoelde ze dat met 'balletje breed'quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krul was niets te verwijten, die 2e was op zich houdbaar, de andere 2 zeker niet, en over Blind, tel maar eens wedstrijdje mee met ze spelvertragende balletjes terug en breed.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Blind speelt gewoon matig, daar verandert deze goal weinig aan. Maar gelukkig is hij niet de enige.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef GGMM het volgende:
Je bent gewoon een kasthomoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou chicharito keihard doen #nohomo
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik zou chicharito keihard doen #homo
Dat is best homoquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Doe mij James maarquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mha liever CR7 danquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
nee is haram.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kasthomo
Geile op voetballersquote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
slechte speler? Hij speelt een slechte wedstrijd. maar slechte speler zeker nietquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef Wazaaaaa het volgende:
Maar Blind is verder gewoon een slechte speler.
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falen
Een tweede verdedigende middenvelder is gewoon een must... waarom staat Affelay daar in hemelsnaam, laat die lekker als links- of rechtsbuiten dravenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja hij moet ook wel veel oplossen met een willems veltman en de vrij die falen
Is zijn voornaam Jan? Waarom staat dat dan op zijn shirt? Is dat zoiets als bij Memphis?quote:
Het is allemaal een beetje makkelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja leuk. Eerste pas naar voren en meteen een kool.
kijk eens naar alle tegengoals dan "hans"quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.
Hij is vroeger verkracht door z'n pa. Net als Depayquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Is zijn voornaam Jan? Waarom staat dat dan op zijn shirt? Is dat zoiets als bij Memphis?
Tussenjaren dit inderdaad..zelfde bij Ajax, alleen daar zijn wij 4x kampioen gewordenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Mani89 het volgende:
We zullen moeten wachten tot de A1 van Ajax een paar jaar ouder is. Tot die tijd is het behelpen.
Kom sprinten dan.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Craptacular het volgende:
Willems heeft zijn uitverkiezing zeker te danken aan de make a wish foundation
De Vrij heeft 2 fouten gemaakt, baklap.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, Hans. De meeste acties van Mexico komen in de reactie door het midden. Dan lijkt het me dat de bal eerder langs blind gaat dan eerst langs de achterhoede.
Sneijder moet zo snel mogelijk weg uit Turkije.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje makkelijk
Altijd haten op dezelfde spelers terwijl het een teamprestatie is.
En dan zijn er ook nog mensen die de pure kwaliteit van Sneijder niet willen onderkennen.
kekquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Depay ook niet gewoon even opkkeren met dat hoeren gezicht van hem..elke keer als i kdie kop zie moet ik ergens ruiten ingooien.
nou nou nouquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Kan Depay ook niet gewoon even opkkeren met dat hoeren gezicht van hem..elke keer als i kdie kop zie moet ik ergens ruiten ingooien.
Pieters gespotquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Want?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sneijder moet zo snel mogelijk weg uit Turkije.
Ik las uitkeringquote:Op woensdag 12 november 2014 22:08 schreef Craptacular het volgende:
Willems heeft zijn uitverkiezing zeker te danken aan de make a wish foundation
Haha je bent madquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Joodquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Jelly?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
Hij heeft er wel meer gemaakt, alleen kwamen daar geen goals uit. Die tweede goal zat van Rhijn trouwens ook goed mis.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Vrij heeft 2 fouten gemaakt, baklap.
Hoe jij naar voetbal kijkt is me echt een raadsel.
is ook een CAMquote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Wijnaldum op het middenveld is al iets logischer, maar nog verdedigend te beperkt
Deze post maakt veel emoties los bij de fok users.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef kurk_droog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |