U vraagt, wij passen een OP aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
Haal alsjeblieft de laatste smiley weg.
Dankquote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
U vraagt, wij passen een OP aan.
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.quote:
Hater.quote:
Idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.
[..]
Hater.
By your throat?quote:
Hij haat op mijn OP.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thijs, deze kant kende ik niet van je.
Slaap lekker alvastquote:
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?quote:
Dat is qualifier tegen Letlandquote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?
Alsof we daar tegen wel winnenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is qualifier tegen Letland
Oh die verwende jochies van Oranjequote:
Geen idee. Als Ajax maar wint.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof we daar tegen wel winnen
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?quote:
Voetbalquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Als Ajax maar wint.
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.quote:
* giving you this slightly jealous look *kssst*quote:
Uh neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?
Begrijp ik het zo goed?
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................
Jawel.quote:
Is ze gevoelig onder de voetjes?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
* giving you this slightly jealous look *kssst*
Nee grapjelieve Fax
nu hopen dat ze moet giechelen
Aftrekken is een sportquote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mensen die niet aan sport doen en/of kijken
Yvie zit voetbal te kijken en jij doet dingen bij haar zodat zij de wedstrijd niet meer kan volgenquote:
Oké, eens.quote:
Agressieve Straw, die kant ken ik nog niet van je.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik chagrijniger van worden hoor.En gaan slaan.
slaap lekkerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, tijgerbalsem op m'n onderrug. Nu tijd voor bed, ik ben kapot.
Slaap lekker, kindjes.
Sweet dreams Sammyquote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, tijgerbalsem op m'n onderrug. Nu tijd voor bed, ik ben kapot.
Slaap lekker, kindjes.
Slaap lekker meiskequote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, kindjes.
Hehe touche.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Agressieve Straw, die kant ken ik nog niet van je.
Ik zoek nog geen vlieg kwaa...quote:
Ja. Maar mijn voeten zijn ijsklompjes dus eenieder die ze kietelt zal het bezuren.quote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, kindjes.
Vandaar dat 3 bondscoaches hiervoor het nooit gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ja, Huntelaar in de spits is echt een verbetering.
VBL is een deurtje verderquote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Verbroken relaties daarentegenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we het alleen over een relatie mogen hebben dan gaat dit een erg rustig topic worden.
Of het niet kunnen vasthouden van een relatie.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Verbroken relaties daarentegenmwuhaha
Dan raken we niet uitgepraat. Falen in de liefde reeks.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het niet kunnen vasthouden van een relatie.
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan raken we niet uitgepraat. Falen in de liefde reeks.
Bij mij wel. Ik faal gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.
Ik vind dat ook geen falen hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.
Je ziet duidelijk verbetering in het aanspelen van de spits. Huntelaar heeft vaker de bal, is zichtbaarder, komt tot doelpogingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
* slaat Straw op dr billen Lief zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik chagrijniger van worden hoor.En gaan slaan.
Ik zou alvast gaan bukken voordat de mep je gezicht raakt als ik jou was.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
* slaat Straw op dr billen Lief zijn
Oh dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mezelf vaak saboteer.
Bindingsangst ofzo.
Herkenbaar! Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mezelf vaak saboteer.
Bindingsangst ofzo.
Ik denk dat Straw ook gewoon voor het kruis gaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan bukken voordat de mep je gezicht raakt als ik jou was.
oh daar helpt weinig tegen lijkt mijquote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Straw ook gewoon voor het kruis gaat.
De pijn verbijten.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh daar helpt weinig tegen lijkt mij
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook gehadSnel afknappen op kleine dingen. Best wel irrationeel. Alles doen om het voor jezelf aannemelijk te maken dat je niet bij elkaar past.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd een toque dragen dus
Ook jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?
In mijn geval bang om open te stellen, om iemand te gaan geven en te verliezen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?
Royco, mijn broeder. Ik voel jequote:Op woensdag 12 november 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn geval bang om open te stellen, om iemand te gaan geven en te verliezen.
Je hebt koude handenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco, mijn broeder. Ik voel je
That sounds nicequote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry :$ #hebweleenwarmeboezem
Groot genoeg om te motorboaten?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry :$ #hebweleenwarmeboezem
Gelijkwaardigheid in het dagelijks leven en onderdanigheid in bed zijn twee heel verschillende dingen. Dat eerste hoef je bij mij niet te proberen, dan ben ik heel snel klaar met je.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Misogyny of best goed advies?
Jij wil niet gelijkwaardig zijn in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid in het dagelijks leven en onderdanigheid in bed zijn twee heel verschillende dingen. Dat eerste hoef je bij mij niet te proberen, dan ben ik heel snel klaar met je.
Oh wacht zo staat het er nu ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet gelijkwaardig zijn in het dagelijks leven?
Ik snapte dat je het anders bedoeldequote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wacht zo staat het er nu ja.Meh had sowieso weinig zin om die hele reddit post door te lezen.
Laat maar.
Boeit me niet. Mensen zitten me vandaag al veel te veel aan mijn kop te zeuren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef JedimindhaX het volgende:
Straw, ik vind je nu helemaal niet lief meer hoor. Niet eens een beetje
Doe is ff normaal joh.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boeit me niet. Mensen zitten me vandaag al veel te veel aan mijn kop te zeuren.
Die brown staat ook gewoon goed te gooien dit toernooi.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
lol Barney wordt even zijn plaats gewezen
Ja schijnbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die brown staat ook gewoon goed te gooien dit toernooi.
Lewis verslagen, taylor al 2 x verslagen op de vloer.
Talentje hoor.
Nee jij DMt mij nooit.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wacht, hangt er bij jou ook iemand in DM of hoe moet ik dit opvatten?
Ook vernederd zoals een tijdje terug? Waarbij hij met 18 pijlen geen score gooide?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:00 schreef Yvie_lu het volgende:
lol Barney wordt even zijn plaats gewezen
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee jij DMt mij nooit.
Maar je wordt gestalked in via DM?
Nee, op een geheel andere manier. Kijk zelf zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook vernederd zoals een tijdje terug? Waarbij hij met 18 pijlen geen score gooide?
Gaat helaas niet, ouders houden televisie bezet. Plus dat het in Duitsland geloof ik niet eens uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, op een geheel andere manier. Kijk zelf zou ik zeggen
Het is 2014. Ik heb niet eens een tv en kan het ook zien. Ik DM je wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, ouders houden televisie bezet. Plus dat het in Duitsland geloof ik niet eens uitgezonden wordt.
Dank, maar zou je dan ook gelijk even het internet van 2 Mbps willen opvoeren? Ik heb al last met bepaalde websites, laat staan een livestream.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is 2014. Ik heb niet eens een tv en kan het ook zien. Ik DM je wel.
ok.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Dank, maar zou je dan ook gelijk even het internet van 2 Mbps willen opvoeren? Ik heb al last met bepaalde websites, laat staan een livestream.
Laat even weten als je klaar bent. Dank.quote:
moet hier eerst nog, dus verwacht het niet binnen de eerste 20 jaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat even weten als je klaar bent. Dank.
Glasvezelquote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
moet hier eerst nog, dus verwacht het niet binnen de eerste 20 jaar.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
moet hier eerst nog, dus verwacht het niet binnen de eerste 20 jaar.
Het begint nu wel een beetje gênant te worden eigenlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die brown staat ook gewoon goed te gooien dit toernooi.
Lewis verslagen, taylor al 2 x verslagen op de vloer.
Talentje hoor.
Ray heeft het opgegeven.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het begint nu wel een beetje gênant te worden eigenlijk
Die is al in slaap gevallen. Duurde te lang.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is al in slaap gevallen. Duurde te lang.
Ik ga liever voor de 2e.... of gewoon inzepen onder de douche... daar ben ik ook beschikbaar voor.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vaporub seizoen komt er weer aan. Of ben jij meer van de zonnebrand?
Oh dus het is eigenlijk gewoon meer betasten dan behulpzaam?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de 2e.... of gewoon inzepen onder de douche... daar ben ik ook beschikbaar voor.
Yv, die deur stond zo ver open dat zelfs een olifant (welke jij niet bent, voor we daar weer gezeik over krijgen) deze had kunnen zien om vervolgens in te trompetteren.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dus het is eigenlijk gewoon meer betasten dan behulpzaam?
Daar kwamen ze vandaan.quote:
Welke Fax?quote:
2 Vliegen in 1 klap....win-win..... en wie wil er niet met Superman onder de douche ?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dus het is eigenlijk gewoon meer betasten dan behulpzaam?
Een 3rd party hommage aan Computronquote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kwamen ze vandaan.
[..]
Welke Fax?
Nou je zou toch een fetisj voor tijgerbalsem kunnen hebben. Er zijn genoeg mensen die dat met Zwitsal hebben en dan niet eens om dat op een vrouw te smeren... you never know!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, die deur stond zo ver open dat zelfs een olifant (welke jij niet bent, voor we daar weer gezeik over krijgen) deze had kunnen zien om vervolgens in te trompetteren.
Superman of een super man?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef K44S het volgende:
[..]
2 Vliegen in 1 klap....win-win..... en wie wil er niet met Superman onder de douche ?
Lois meer jouw type?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nooit iets gehad met superman.
Computron was wel vet, die gestalt van de Technobots. Al moesten de Terrorcons dan Abominus worden voor dat beetje actie.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 3rd party hommage aan Computron
Dat kan, al is die kans best klein in tegenstelling tot een Zwitsal fetisj denk ik. Ik gebruik altijd normale massage cremé.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je zou toch een fetisj voor tijgerbalsem kunnen hebben. Er zijn genoeg mensen die dat met Zwitsal hebben en dan niet eens om dat op een vrouw te smeren... you never know!
Dat is henry cavillquote:Op woensdag 12 november 2014 22:50 schreef K44S het volgende:
[..]
http://www.imgbase.info/i(...)_steel_wallpaper.jpg
Een ander bedrijf is met de Terrorcons begonnenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Computron was wel vet, die gestalt van de Technobots. Al moesten de Terrorcons dan Abominus worden voor dat beetje actie.
[..]
Dat kan, al is die kans best klein in tegenstelling tot een Zwitsal fetisj denk ik. Ik gebruik altijd normale massage cremé.
Oh, sorry, ik dacht dat je ouder was dan 12.quote:
Dat bovenal.quote:
Nothing beats G1quote:Op woensdag 12 november 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een ander bedrijf is met de Terrorcons begonnen
Een grote hamer gok ik wel?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bovenal.
[..]
Nothing beats G1
Nee, zelfs dat niet. Is nostalgie. Voor mij in ieder geval.quote:
Dus het zit in een glazen kastje boven je bed?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, zelfs dat niet. Is nostalgie. Voor mij in ieder geval.
Mwa dat wil ik ook weer niet zeggen hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat bovenal.
[..]
Nothing beats G1
Ik zou ze nooit stuk maken, ben gewoon jaloers omdat ik ze vroeger niet had.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You wouldn't!
Note to self: Yvie uit de buurt houden van Optimus.
Jij had Barbie's?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit stuk maken, ben gewoon jaloers omdat ik ze vroeger niet had.
Ook niet eens. Zoveel heb ik er niet eigenlijk. Ik verzamel andere dingen. Laat ik je nog wel een keer zien.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus het zit in een glazen kastje boven je bed?
Optimus Prime > all.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You wouldn't!
Note to self: Yvie uit de buurt houden van Optimus.
Geestelijk nooit verder gekomen indd.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je ouder was dan 12.
In dat geval, de kerstman, paashaas en sinterklaas bestaan ook niet poppetje.
Nee lego en auto's. Ook cool, mja er was vast ook nog wel wat ruimte geweest voor een Transformerquote:
Je kan altijd nog de cartoon kijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit stuk maken, ben gewoon jaloers omdat ik ze vroeger niet had.
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 12 november 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa dat wil ik ook weer niet zeggen hoorWacht maar tot je een Masterpiece in je handen hebt gehad (
)
lol, that's the spirit!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Geestelijk nooit verder gekomen indd.
Ach, de cadeaus zijn echt.
LEGO is coolquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee lego en auto's. Ook cool, mja er was vast ook nog wel wat ruimte geweest voor een Transformer
Not bad, moet wel wat kosten denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Yvie, je mag heus wel eens met m'n Transformers komen spelen hoor![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ook altijd gekekenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan altijd nog de cartoon kijken.
[..]
Zal het onthouden
En GI Joe's, en Ghostbusters en MASK en Thundercats.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee lego en auto's. Ook cool, mja er was vast ook nog wel wat ruimte geweest voor een Transformer
Nee, zonde om mee te spelen denk ikquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Yvie, je mag heus wel eens met m'n Transformers komen spelen hoor![]()
[ afbeelding ]
Nee, die vond ik niet zo leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En GI Joe's, en Ghostbusters en MASK en Thundercats.
Ik heb ze gedownload. Evenals de 1986 film. Prachtig.quote:
Je vergeet he-man!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En GI Joe's, en Ghostbusters en MASK en Thundercats.
Hoe groot zijn ze bij elkaar?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ze gedownload. Evenals de 1986 film. Prachtig.
430 dollarquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
LEGO is cool
[..]
Not bad, moet wel wat kosten denk ik.
Ach joh, ik speel er zelf ook wel eens mee hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, zonde om mee te spelen denk ik
Ik zal ze volgende week meenemen, staan op mijn HDDquote:
Oh ja, die had ik ook nog.quote:
Dat is mij te duurquote:Op woensdag 12 november 2014 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
430 dollar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik een maandje terug nog gekekenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ze gedownload. Evenals de 1986 film. Prachtig.
Sjies, dat is wel heel veel.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal ze volgende week meenemen, staan op mijn HDD![]()
Bijna 85 GB.
Kwaliteit is ook prima, zijn DVD rips. Gotta love that 80's cheese sometimes. Alle 4 seizoenen plus de film.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sjies, dat is wel heel veel.
Never mind.
Nou en.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die heb ik een maandje terug nog gekeken![]()
Eigenlijk kwa beeld en geluid erg slordig
Ja dat is zo, en zelf mee spelen snap ik dan nog, maar visite...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, ik speel er zelf ook wel eens mee hoor![]()
Die dingen heb ik niet alleen maar om ze te laten verstoffen
Vroeger deed ik dat met een vriendje. Gingen we een strijd naspelenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en zelf mee spelen snap ik dan nog, maar visite...
Verklaard wel waarom ze zo groot zijn ja. Hemeltje lief.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kwaliteit is ook prima, zijn DVD rips. Gotta love that 80's cheese sometimes. Alle 4 seizoenen plus de film.
Yup. Maar als je ruimte over hebt kunnen ze wel even overgetankt worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ze zo groot zijn ja. Hemeltje lief.
Dit was toch een oefenmatch?quote:
Boeiequote:Op woensdag 12 november 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is zo, en zelf mee spelen snap ik dan nog, maar visite...
Nee, heb ik niet. Nog maar 20gig over tot ik mijn nieuwe hdd werkend krijg.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Maar als je ruimte over hebt kunnen ze wel even overgetankt worden.
Laten we zeggen, dat het een generale is voor a.s. Zondag..quote:
Die is ook stoer. Metroplex, de levende stad. Hij zit ook in Fall of Cybertron.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Binnenkort komt er van hetzelfde bedrijf een remake van Metroplex![]()
Hasbro zelf kwam ook al met een remake, maar die's stom![]()
Origineel:
[ afbeelding ]
Hasbro remake:
[ afbeelding ]
Maketoys 3rd party remake:
[ afbeelding ]
Aw, jammer.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Nog maar 20gig over tot ik mijn nieuwe hdd werkend krijg.
Die shizzle is wel prijzig helaas jaquote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Fax doe eens niet posten
Ik heb geen geld over
mini meet bij Fax, allemaal met zijn speelgoed spelen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Fax doe eens niet posten
Ik heb geen geld over
Ik versnaai het aan sport, drank, en festivals... net zo nuttig ..quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Fax doe eens niet posten
Ik heb geen geld over
niet aan seks nog?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik versnaai het aan sport, drank, en festivals... net zo nuttig ..
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
mini meet bij Fax, allemaal met zijn speelgoed spelen.
Nogal jaquote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die shizzle is wel prijzig helaas ja
lifesizequote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nogal ja
En ik moet natuurlijk sparen voor mijn lifesize Spidey statue.
Voorlopig doe ik niet aan daten, ivm werk en studieloos.quote:
Wie had het over daten? Ik had het over seks.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Voorlopig doe ik niet aan daten, ivm werk en studieloos.
Vaak een afknapper....en is tevens ook gewoon niet leuk.
Is dat niet wat erg groot?quote:
2600 euroquote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal ook wat kosten dan. Statues zijn erg prijzig altijd.
In je bed ook? Want dan zou ik het wel weer snappen, iemand die je leuk vindt in je bed willen hebben.quote:
Net als die statues die ik heb hierquote:Op woensdag 12 november 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die shizzle is wel prijzig helaas ja
Nee toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie had het over daten? Ik had het over seks.
[..]
Is dat niet wat erg groot?
Nee dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In je bed ook? Want dan zou ik het wel weer snappen, iemand die je leuk vindt in je bed willen hebben.
Ik betaal niet voor hoeren.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie had het over daten? Ik had het over seks.
[..]
Is dat niet wat erg groot?
Jij zal wel eens op Bigbadtoystore komen of niet?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Net als die statues die ik heb hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wel meer
Ik loop hier in nijmegen vaak bij Gator binnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij zal wel eens op Bigbadtoystore komen of niet?
Standbeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar moet ik dan denken aan een stenen standbeeld of gewoon meer een grote pop?
Nee, eigenlijk niet. De eerste twee heb ik van mijn ex gekregen, en Raiden zat bij de special edition van Rising. Eigenlijk koop ik ze zelden, tenzij ik ze ergens zie in een gamestore of zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij zal wel eens op Bigbadtoystore komen of niet?
Zoiets als je in mijn post ziet, maar dan groter.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar moet ik dan denken aan een stenen standbeeld of gewoon meer een grote pop?
Oh dat vind ik maar raar danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets als je in mijn post ziet, maar dan groter.
Hier in de buurt heb je dat soort winkels nietquote:Op woensdag 12 november 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik loop hier in nijmegen vaak bij Gator binnen.
Dat kan. Al zou ik niet gaan voor lifesize.quote:
Ga maar niet naar die site danquote:Op woensdag 12 november 2014 23:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. De eerste twee heb ik van mijn ex gekregen, en Raiden zat bij de special edition van Rising. Eigenlijk koop ik ze zelden, tenzij ik ze ergens zie in een gamestore of zo.
Game Mania heeft ze soms wel eens, en hier in Tilburg bij ForeGames verkopen ze ze ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb je dat soort winkels niet
Even iets heel anders:quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier in de buurt heb je dat soort winkels niet
Ik heb meerde UI'squote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even iets heel anders:
Fax, sneeuwde het altijd al in je UI, of is dat nieuw?
Pinball machine, dartbord, grote tv, pooltafel en lavalamp. Meer hoeft er niet in.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel tof voor in de mannenruimte
Ik kan er een afstrepenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pinball machine, dartbord, grote tv, pooltafel en lavalamp. Meer hoeft er niet in.
Je vergeet de koelkast.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pinball machine, dartbord, grote tv, pooltafel en lavalamp. Meer hoeft er niet in.
Oh, maar ben je niet wat vroeg dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb meerde UI'sDit is m'n winter/Kerst UI
![]()
Heb ook een valentijns UI
Pooltafel mag weg voor een gewoon biljart. En dan nog wat arcadekasten er bij. En Spidey.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stiekem wel, maar toch erbij vermelden om misverstanden te voorkomen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
dat en de bar spreekt voor zich dacht ik.
Neuhquote:Op woensdag 12 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, maar ben je niet wat vroeg dan?
Maakt mij niet uit hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vind van wel.
Zo lang mogelijk weg houden de kou. Online en offline.
Het is geen echte sneeuw hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, thee graag. Tegen je sneeuw dan maar ter compensatie.
Mee eens.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik vind van wel.
Zo lang mogelijk weg houden de kou. Online en offline.
Gelukkig slaapt die nu dus daar zal je geen last van hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt wel zo, net zoals ik epilepsiestress krijg van de UI van Art.
Heb jij dat niet dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig slaapt die nu dus daar zal je geen last van hebben.
Water is heet. Wanneer ben je er?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, thee graag. Tegen je sneeuw dan maar ter compensatie.
Nee, valt eigenlijk best mee. Sommige UI's horen ook bij users, en een verandering is dan soms wel eens vreemd. Weet je even niet of het wel de goeie user is.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan?
Net zoals ik altijd blij wordt van de Frozen UI van LoLa, en Bambi UI van Bami
Soms blijven die associaties hangen.
En dat inderdaad. Sneeuw mag lekker wegblijven.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stuur maar online door, ik vermijd de sneeuw en kou liever nog even.
Jaquote:Op woensdag 12 november 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Als je een Sing-A- Long versie maakt dan is het toch logisch als deze in het Engels is?
Anders zou het wel een zing-mee versie heten, of ben ik nu gek
In brood ook.quote:
schimmelstippen?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef Graindelay het volgende:
Mag het ook bruinbrood met stippen zijn?
Ligt eraan wat voor stippen...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:42 schreef Graindelay het volgende:
Mag het ook bruinbrood met stippen zijn?
Computron.. Das G1quote:Op woensdag 12 november 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een 3rd party hommage aan Computron
Oke, wou je alleen helpen hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 23:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt mij alleen niet gek genoeg omdat je mij nog niet kent...
Thanks!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef Graindelay het volgende:
[..]
Oke, wou je alleen helpen hoor
Ik zag het, nicequote:Op woensdag 12 november 2014 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt![]()
Even terugkijkenHeb pics gepost
Dat oude spul is gewoon ook veel leukerquote:Op woensdag 12 november 2014 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje heeft een nieuwe vriendin, met een kind van 6..
Die vond mijn oude G.I. Joe spullen wel interessant
En ook een enkel voertuig van MASK.
Helaas is het bijna allemaal stuk, dus mocht ie 't meenemenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat oude spul is gewoon ook veel leuker
Zodat het kind lekker kan stikken in alle kleine stukjes?quote:Op woensdag 12 november 2014 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas is het bijna allemaal stuk, dus mocht ie 't meenemen
Hij is 6, al dat speelgoed is 3+ ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zodat het kind lekker kan stikken in alle kleine stukjes?
Toch uitkijkenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij is 6, al dat speelgoed is 3+ ofzo
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is z'n moeder voor, niet ik
Zou wat zijn jaquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is z'n moeder voor, niet ik
Trsutenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja
Anyway, ik ga slapen. Welterusten allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |