U vraagt, wij passen een OP aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
Haal alsjeblieft de laatste smiley weg.
Dankquote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
U vraagt, wij passen een OP aan.
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.quote:
Hater.quote:
Idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.
[..]
Hater.
By your throat?quote:
Hij haat op mijn OP.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thijs, deze kant kende ik niet van je.
Slaap lekker alvastquote:
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?quote:
Dat is qualifier tegen Letlandquote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?
Alsof we daar tegen wel winnenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is qualifier tegen Letland
Oh die verwende jochies van Oranjequote:
Geen idee. Als Ajax maar wint.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof we daar tegen wel winnen
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?quote:
Voetbalquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Als Ajax maar wint.
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.quote:
* giving you this slightly jealous look *kssst*quote:
Uh neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?
Begrijp ik het zo goed?
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................
Jawel.quote:
Is ze gevoelig onder de voetjes?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
* giving you this slightly jealous look *kssst*
Nee grapjelieve Fax
nu hopen dat ze moet giechelen
Aftrekken is een sportquote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mensen die niet aan sport doen en/of kijken
Yvie zit voetbal te kijken en jij doet dingen bij haar zodat zij de wedstrijd niet meer kan volgenquote:
Oké, eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |