U vraagt, wij passen een OP aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
Haal alsjeblieft de laatste smiley weg.
Dankquote:Op woensdag 12 november 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
U vraagt, wij passen een OP aan.
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.quote:
Hater.quote:
Idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Begon me ook te irriteren eigenlijk, die kutsmiley.
[..]
Hater.
By your throat?quote:
Hij haat op mijn OP.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Thijs, deze kant kende ik niet van je.
Slaap lekker alvastquote:
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?quote:
Dat is qualifier tegen Letlandquote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dag Hiddink, dag. Of zou hij geen man van zijn woord zijn?
Alsof we daar tegen wel winnenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is qualifier tegen Letland
Oh die verwende jochies van Oranjequote:
Geen idee. Als Ajax maar wint.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alsof we daar tegen wel winnen
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?quote:
Voetbalquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Als Ajax maar wint.
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.quote:
* giving you this slightly jealous look *kssst*quote:
Uh neequote:Op woensdag 12 november 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil graag een wij zijn/worden maar alleen dus absoluut niet met/tijdens voetbal?
Begrijp ik het zo goed?
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is geen duidelijke term, dan zal het "Nederland" moeten zijn.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zorgt dat zij zich niet meer op de wedstrijd kan concentreren door ..................
Jawel.quote:
Is ze gevoelig onder de voetjes?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
* giving you this slightly jealous look *kssst*
Nee grapjelieve Fax
nu hopen dat ze moet giechelen
Aftrekken is een sportquote:Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mensen die niet aan sport doen en/of kijken
Yvie zit voetbal te kijken en jij doet dingen bij haar zodat zij de wedstrijd niet meer kan volgenquote:
Oké, eens.quote:
Agressieve Straw, die kant ken ik nog niet van je.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik chagrijniger van worden hoor.En gaan slaan.
slaap lekkerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, tijgerbalsem op m'n onderrug. Nu tijd voor bed, ik ben kapot.
Slaap lekker, kindjes.
Sweet dreams Sammyquote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, tijgerbalsem op m'n onderrug. Nu tijd voor bed, ik ben kapot.
Slaap lekker, kindjes.
Slaap lekker meiskequote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, kindjes.
Hehe touche.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Agressieve Straw, die kant ken ik nog niet van je.
Ik zoek nog geen vlieg kwaa...quote:
Ja. Maar mijn voeten zijn ijsklompjes dus eenieder die ze kietelt zal het bezuren.quote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekker, kindjes.
Vandaar dat 3 bondscoaches hiervoor het nooit gedaan hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Ja, Huntelaar in de spits is echt een verbetering.
VBL is een deurtje verderquote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Verbroken relaties daarentegenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we het alleen over een relatie mogen hebben dan gaat dit een erg rustig topic worden.
Of het niet kunnen vasthouden van een relatie.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Verbroken relaties daarentegenmwuhaha
Dan raken we niet uitgepraat. Falen in de liefde reeks.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het niet kunnen vasthouden van een relatie.
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan raken we niet uitgepraat. Falen in de liefde reeks.
Bij mij wel. Ik faal gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.
Ik vind dat ook geen falen hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het wel echt falen is.
Je ziet duidelijk verbetering in het aanspelen van de spits. Huntelaar heeft vaker de bal, is zichtbaarder, komt tot doelpogingen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
* slaat Straw op dr billen Lief zijnquote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik chagrijniger van worden hoor.En gaan slaan.
Ik zou alvast gaan bukken voordat de mep je gezicht raakt als ik jou was.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
* slaat Straw op dr billen Lief zijn
Oh dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mezelf vaak saboteer.
Bindingsangst ofzo.
Herkenbaar! Heb ik ook gehadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mezelf vaak saboteer.
Bindingsangst ofzo.
Ik denk dat Straw ook gewoon voor het kruis gaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan bukken voordat de mep je gezicht raakt als ik jou was.
oh daar helpt weinig tegen lijkt mijquote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat Straw ook gewoon voor het kruis gaat.
De pijn verbijten.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oh daar helpt weinig tegen lijkt mij
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar! Heb ik ook gehadSnel afknappen op kleine dingen. Best wel irrationeel. Alles doen om het voor jezelf aannemelijk te maken dat je niet bij elkaar past.
Dat kan ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd een toque dragen dus
Ook jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?
In mijn geval bang om open te stellen, om iemand te gaan geven en te verliezen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je bang was uiteindelijk afgewezen te worden?
Royco, mijn broeder. Ik voel jequote:Op woensdag 12 november 2014 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn geval bang om open te stellen, om iemand te gaan geven en te verliezen.
Je hebt koude handenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Royco, mijn broeder. Ik voel je
That sounds nicequote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry :$ #hebweleenwarmeboezem
Groot genoeg om te motorboaten?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry :$ #hebweleenwarmeboezem
Gelijkwaardigheid in het dagelijks leven en onderdanigheid in bed zijn twee heel verschillende dingen. Dat eerste hoef je bij mij niet te proberen, dan ben ik heel snel klaar met je.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van reddit.com/r/theredpill ? Misogyny of best goed advies?
Jij wil niet gelijkwaardig zijn in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid in het dagelijks leven en onderdanigheid in bed zijn twee heel verschillende dingen. Dat eerste hoef je bij mij niet te proberen, dan ben ik heel snel klaar met je.
Oh wacht zo staat het er nu ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil niet gelijkwaardig zijn in het dagelijks leven?
Ik snapte dat je het anders bedoeldequote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh wacht zo staat het er nu ja.Meh had sowieso weinig zin om die hele reddit post door te lezen.
Laat maar.
Boeit me niet. Mensen zitten me vandaag al veel te veel aan mijn kop te zeuren.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef JedimindhaX het volgende:
Straw, ik vind je nu helemaal niet lief meer hoor. Niet eens een beetje
Doe is ff normaal joh.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Boeit me niet. Mensen zitten me vandaag al veel te veel aan mijn kop te zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |