SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 12-11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige infoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 15-11-2014 23:49:28 ]![]()
Ik heb het even overlegd. In het topic mogen de voor- en achternaam van Kris en Lisanne. Van anderen alleen de voornaam met initialen van de achternaam. Een URL naar een krantenartikel waar hele namen in staan moet kunnen, maar quote die hele namen niet hier in het topic.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:33 schreef Grijzemassa het volgende:
Is er nog een mod in de zaal? Ik zou graag antwoord willen hebben op de vraag die ik vannacht stelde
over het niet meer mogen plaatsen van links met achternamen.
Gaat dat over de link of over het artikel dat er bij hoort?
Ik steek nog al wat tijd in het zoeken van informatie mbt de zaak K&L en wil graag weten of dat nog geplaatst kan worden. Want overal staan volledige namen vermeld, van alle betrokkenen. De Panamese pers doet daar helemaal niet moeilijk over.
Verder is het niet te doen om alles in alle topics te lezen voor de mods, dus bij dingen zoals dit is het handig om de vraag (ook) even hier te stellen: BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik denk dat het antwoord voor iedereen op dit topic interessant is, vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het even overlegd. In het topic mogen de voor- en achternaam van Kris en Lisanne. Van anderen alleen de voornaam met initialen van de achternaam. Een URL naar een krantenartikel waar hele namen in staan moet kunnen, maar quote die hele namen niet hier in het topic.
Verder is het niet te doen om alles in alle topics te lezen voor de mods, dus bij dingen zoals dit is het handig om de vraag (ook) even hier te stellen: BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
Ik haal ook veel (het meeste eigenlijk) info van locale openbare forums, blogs en reacties van mensen daar op. Hoe zit het daar mee?![]()
Uiteraard, maar als een reactie uitblijft is het handing om even een quote in feedback neer te zetten evt met de vraag om in het topic te reageren. Zo moeilijk zijn we ook weer nietquote:Op woensdag 12 november 2014 19:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord voor iedereen op dit topic interessant is, vandaar dat ik het hier vroeg.
Ik haal ook veel (het meeste eigenlijk) info van locale openbare forums, blogs en reacties van mensen daar op. Hoe zit het daar mee?
Bronvermelding is altijd netjes natuurlijk, maar ik ga niet op plagiaat checken en ik neem aan Lavenderr ook niet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Van anderen alleen de voornaam met initialen van de achternaam
Da's winst.
:-)Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Ik plaats nooit teksten van anderen zonder de bron er bij te vermelden dus plagiaat is het probleem niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als een reactie uitblijft is het handing om even een quote in feedback neer te zetten evt met de vraag om in het topic te reageren. Zo moeilijk zijn we ook weer niet
Bronvermelding is altijd netjes natuurlijk, maar ik ga niet op plagiaat checken en ik neem aan Lavenderr ook niet.
Alleen staan er ook meestal volledige namen in de betreffende teksten![]()
HBI alert continued:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig. A pleasant day hike start dwars door een abattoir.
[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 12-11-2014 20:40:49 ]![]()
Alleen de initialen van de achternaam ?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het even overlegd. In het topic mogen de voor- en achternaam van Kris en Lisanne. Van anderen alleen de voornaam met initialen van de achternaam. Een URL naar een krantenartikel waar hele namen in staan moet kunnen, maar quote die hele namen niet hier in het topic.
Verder is het niet te doen om alles in alle topics te lezen voor de mods, dus bij dingen zoals dit is het handig om de vraag (ook) even hier te stellen: BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingen
In alle topics worden de namen voluit genoemd !!
Lees ze maar na
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef 11en30 het volgende:
HBI alert continued:Denk je dat K&L het misschien aan de stok hebben gekregen met een (illigale?) slachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig. A pleasant day hike start dwars door een abattoir.![]()
![]()
Ik heb nog geen scenario maarquote:Op woensdag 12 november 2014 19:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Denk je dat K&L het misschien aan de stok hebben gekregen met een (illigale?) slachter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En los daarvan ben ik van mening dat hier de nachtfoto's zijn gemaakt:
- 542 aan de rand van de hoge begroeide oever naast de met puin verharde weg bij het slachthuis,
- 550 in de rio Pianista.
[ Bericht 5% gewijzigd door 11en30 op 12-11-2014 22:13:43 ]![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef jackie12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bloed- en beendermeel schijnt goed te zijn voor (tropische) planten.
http://www.dcm-info.nl/ho(...)fen/dcm-beendermeel/Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
@Lutalo kom je ook even op de horror boat meevaren?quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef 11en30 het volgende:
[..]
There must be tons of human bone meal in the ground.![]()
Als ik maar geen stuurvrouw hoef te zijn.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
@agter
Oke, top dat Apple dat heeft toegevoegd aan nieuwere iPhones/iOS-versies dan.
Alleen dat de datum&tijd ook in de Cloud wordt opgeslagen hebben we natuurlijk niet zoveel aan, aangezien er geen internet was.
Zet je wel eens foto's gemaakt met de stock camera-app mbv iTunes op je pc? Kan je eens kijken of je daar de datum en tijd bij kan zien?
Ik las namelijk een oudere post ergens dat iTunes op een manier werkt die geen metadata met de foto meeneemt. En dat je alleen de datum/tijd kon zien door een aparte app te installeren (of iPhoto gebruiken). Maar dat zou ondertussen ook al verbeterd kunnen zijn.
Dit ging trouwens over de iPhone 4, niet 4s.![]()
Mijn vermoeden is dat [radacted] en [redacted] een afspraak hadden met [redacted] en het daarmee is begonnen.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
In je dromen!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:56 schreef Rica het volgende:
Mijn vermoeden is dat [radacted] en [redacted] een afspraak hadden met [redacted] en het daarmee is begonnen.![]()
Met voornaam Plinio achternaam M bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:56 schreef Rica het volgende:
Mijn vermoeden is dat [radacted] en [redacted] een afspraak hadden met [redacted] en het daarmee is begonnen.
;-)Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Dank je voor de duidelijkheid!quote:Op woensdag 12 november 2014 18:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verder is het niet te doen om alles in alle topics te lezen voor de mods, dus bij dingen zoals dit is het handig om de vraag (ook) even hier te stellen: BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenBen benieuwd naar het nieuws!
![]()
De ouders van K hebben verzocht de overblijfselen naar huis te sturen.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef 11en30 het volgende:
Het nieuws:
http://laestrella.com.pa/(...)jris-kremes/23820146
Maak ik uit de tekst op dat Kris lenzen droeg?Make my day!![]()
Bedanktquote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef 11en30 het volgende:
Het nieuws:
http://laestrella.com.pa/(...)jris-kremes/23820146Nee, een (zonne)bril.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:17 schreef agter het volgende:
De ouders van K hebben verzocht de overblijfselen naar huis te sturen.
Maak ik uit de tekst op dat Kris lenzen droeg?![]()
Ah, dank!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Nee, een (zonne)bril.Make my day!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: