verlanglijstje 2014 & belangrijkste gebeurtenis 2014quote:
3 keer in de week een topic kapen, betekent dat je een ban krijgt van een maand.quote:
maandverbandquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3 keer in de week een topic kapen, betekent dat je een ban krijgt van een maand.
Je staat nu op 2....oppassen geblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:54 schreef FANN het volgende:
Gelezen hoor MM die link van de Native American...Milky Ways verdwijnen mysterieus in Huize LaatsteUurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Milky Ways verdwijnen mysterieus in Huize LaatsteUur
Doe jij de boodschappen? On-line of 's avonds dan ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
ja, dat gaat snel, daarom koop ik het normaal ook (bijna) nooit...
Ik koop ook bijna nooit snoep ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:03 schreef FANN het volgende:
[..]ja, dat gaat snel, daarom koop ik het normaal ook (bijna) nooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb een super op de hoek, daar kan ik wel overdag even naar toe zeker met dit weer...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe jij de boodschappen? On-line of 's avonds dan ofzo?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:50 schreef Treehut362 het volgende:
Dit jaar ontstaat paniek op de boot die de Sint naar Gouda moet varen.
Door het boren van gaatjes in de wand hebben de Pieten de pakjesboot per ongeluk lek gemaakt.Lekker boeiend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belangrijker is dat Sinterklaas zelf gezegd heeft dat hij alle Pieten mee naar Nederland heeft genomen en dat het ouderwets gezellig wordt...
Dank u, Sinte Maarten!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop ook bijna nooit snoep ..de tandartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop ook bijna nooit snoep ..ah.. ja Ben Bits... dát is lang geleden, bestaat dat nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
of naar het museum...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker boeiend...
Belangrijker is dat Sinterklaas zelf gezegd heeft dat hij alle Pieten mee naar Nederland heeft genomen en dat het ouderwets gezellig wordt...
[ afbeelding ]
Dank u, Sinte Maarten!
Weer //quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. ja Ben Bits... dát is lang geleden, bestaat dat nog?
Hou ik ook van... vroeger vond ik het ook altijd geweldig...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Net in één keer de hele Turkse enclave aan de deur gehad, 10 kids in één keer met vaders, moeders, opa's en oma's. Maar wel allemaal zingen en met lampion.
Kijk, daar hou ik van...
Dat is ook best een ouwetje die kop... hadden ze vroeger toch altijd koptelefoon op zitten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker boeiend...
[ afbeelding ]
Dank u, Sinte Maarten!
dat heeft met de naam te maken, binnenkort worden ze ook in de ban gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Snickers?
Na 2 zang rondes zijn de M&M's en de Bounty's al op en liggen de Snickers nog zielig alleen in het bakje.
Zijn die misschien niet gekleurd genoeg...?
Dat vond ik vroeger ook de minst lekkere van allemaal. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Na 2 zang rondes zijn de M&M's en de Bounty's al op en liggen de Snickers nog zielig alleen in het bakje.
mogen ze bij jou kiezen? ik heb gewoon bij allemaal een marsje in die plastic tasjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Zaten er nog wel 4 milky way's in de zak?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
en tijdens dit replay werd er beneden aan gebeld en er kwamen 4 kinderen![]()
Ik heb ook nog een zak met Marsjesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zaten er nog wel 4 milky way's in de zak?
Die zijn dan vaak wel schattig ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
En dat waren de twee Chineesjes van boven![]()
met zelfgemaakte lampionnetjes
Morgen ze bij jou niet kiezen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef FANN het volgende:
mogen ze bij jou kiezen? ik heb gewoon bij allemaal een marsje in die plastic tasjes
gegooider is trouwens niks anders
ik weet niet of er nog Milky Way over zijn
ondertussen
Zien!! Zet je petje ff ongekeerd !!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, is oude koptelefoonkop...
Volgend jaar ga ik frikandellen aanbieden, dan neemt niemand ze hier.
De hele straat ligt vol met snoeppapiertjes...
De Chineesjes hebben er 2 gehad, maar ik moet niet te gul zijn anders kom ik straks te kortquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen ze bij jou niet kiezen?Bij mij mogen ze altijd 2 dingen meenemen.
Ook nog een emmer vol met pakjes sigaretten ernaast om die suffe moeders die meelopen een beetje te trollen.
Mijn dochter had vroeger een chinees vriendinnetje en dat was altijd de beleefdheid zelfe ,,quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn erg lieve, welopgevoede, beleefde kindertjes
eh... nee, je kan toch van die uitdeelzakken kopen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:27 schreef chufi het volgende:
Heb je een marsje in zo ń verjaardags plastic zakje ...?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zien!! Zet je petje ff ongekeerd !!
Hmmm, zal aan de opvoeding liggen denk ik dan...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter had vroeger een chinees vriendinnetje en dat was altijd de beleefdheid zelfe ,,
Ah ok op die manier ... Mogen ze graaien ..quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... nee, je kan toch van die uitdeelzakken kopen?
Met Marsjes, Snickers, Mily Way's en Bounty's?
Of een zak met van alles wat, had ik misschien beter kunnen doen bedenk ik nu
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 4 allochtone kuddes is dit het eindresultaat.
Die eet ik zelf op...
Ja, is eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok op die manier ... Mogen ze graaien ..
Van die groepjes met 10 kinderen die in 10 seconden een liedje afrafelen en dan beginnen te schreeuwen willen graaien ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na 4 allochtone kuddes is dit het eindresultaat.
Die eet ik zelf op...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Echt, niet één kind dat aan de deur stond, woont hier in de buurt.
Broers op scooters dumpen de kids aan het begin van de straat.
Loverboys...
Precies.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Van die groepjes met 10 kinderen die in 10 seconden een liedje afrafelen en dan beginnen te schreeuwen willen graaien ...
Ik heb stiekem nog een zak achter gehouden, ik vind ze heerlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger ook de minst lekkere van allemaal. Geen idee waarom eigenlijk.
Zal wel iets met die noten te maken hebben.
In jouw buurt woont iedereen nog gelijkvloers en is het makkelijker te zien of er mensen thuis zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Echt, niet één kind dat aan de deur stond, woont hier in de buurt.
Broers op scooters dumpen de kids aan het begin van de straat.
Loverboys...
Snickers zijn heerlijk en Lions ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb stiekem nog een zak achter gehouden, ik vind ze heerlijk.
Ze schoppen nog net niet de deur uit de sponning als je niet snel genoeg bent...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw buurt woont iedereen nog gelijkvloers en is het makkelijker te zien of er mensen thuis zijn
ik doe toch niet openquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
In jouw buurt woont iedereen nog gelijkvloers en is het makkelijker te zien of er mensen thuis zijn
Serieus? Waar woon jij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze schoppen nog net niet de deur uit de sponning als je niet snel genoeg bent...
Dan had ie meteen je hele drankvoorraad weggespoeldquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij en ik wonen 4 hoog, niet samen gelukkig ...
Nee ik doe gewoon NOOIT open.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat valt me tegen van jou...
Ben je soms ook tegen snoep?
Nou weet ik nog niet waarom je niet opendoet...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Treehut362 het volgende:
Grappige film te kijken...
[ afbeelding ]
quote:
te lui voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet waarom je niet opendoet...
Tis wat je grappig vindt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef Treehut362 het volgende:
Grappige film te kijken...
[ afbeelding ]
ik bedoel 's avondsquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet voor de postbode of iets?
nah jah kan ..
nee het is echt grappig zoiets als Indiana Jonesquote:
Wat moet ie met die vent van Sas?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet voor de postbode of iets?
nah jah kan ..
Bij mij viel het dan mee...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Randje Amsterdam, een oase van rust, behalve vandaag dus...
Richting Haarlem.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef MadMaster het volgende:
Randje Amsterdam, een oase van rust, behalve vandaag dus...
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richting Haarlem.
Gewoon even elke 5 topics vertellen graag, anders denkt FANN dat je nooit iets over jezelf verteld.
daar woont toch de koning?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richting Haarlem.
Gewoon even elke 5 topics vertellen graag, anders denkt FANN dat je nooit iets over jezelf verteld.
gelukkig getrouwdquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, koning MadMaster en zijn keukenprinses...
Nah, ik onthou dat allemaal nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Richting Haarlem.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was, had ik die klote pillen in die tasjes gegooid...
Toe maar...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon lekker aan de zuip gaan, scheten- en boeren laten en zeiken over je kut
Heb jij iig ff rust toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon lekker aan de zuip gaan, scheten- en boeren laten en zeiken over je kut leven
dat is het ook, ik heb zojuist 5 kinderen in de achtertuin begravenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toe maar...![]()
En ik maar denken dat Vlieland zo puriteins was.
Met die duinen had ik dat dan wel weer verwacht, maar dat 'over je kut zeiken' vind ik wat banaal...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is het ook, ik heb zojuist 5 kinderen in de achtertuin begraven
kan ik er wat aan doen dat hij een kut heeftquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die duinen had ik dat dan wel weer verwacht, maar dat 'over je kut zeiken' vind ik wat banaal...
Dat waren de laatste twee denk ik..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
waar ik woon was dit feestje op 2 november maar ik geniet van al jullie ongenoegen
dat gaat dus niet (Vine)quote:
Dat was een soort animated gif dat ze het WTC weer opbouwen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet, wat wilde je zeggen?
ah... oké...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat was een soort animated gif dat ze het WTC weer opbouwen...
Ga jij even lekker een weekendje naar New York, daar in de buurt even je animated gif laten zien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat was een soort animated gif dat ze het WTC weer opbouwen...
zomaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké...
en wat wilde je zeggen met die gif?
Dat is te duur voor mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij even lekker een weekendje naar New York, daar in de buurt even je animated gif laten zien.
Mongool!
hoezo mongool nou weerquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij even lekker een weekendje naar New York, daar in de buurt even je animated gif laten zien.
Mongool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Dat wisten die mormels natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog geen kind gezien, zit ik met mijn keiharde zure snoepjes
Het is niet iets van de laatste tijd, moest het even kwijt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hoezo mongool nou weer
https://twitter.com/NelsonKMAddo
wat goed van jouquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Vk.t.6juiig5_pmSQT0h.
5 seconden ? Das niet te volgen Fannquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Vk.t.6juiig5_pmSQT0h.
fijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet iets van de laatste tijd, moest het even kwijt.
En ik kan je zeggen, het lucht op...
Sas heeft alles daar vastgenageld ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb jij met je zoon gedaan?
ik wist niet hoe het moest en ik ben echt geen digi-beetquote:
Video openen in nieuw tabbladquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wist niet hoe het moest en ik ben echt geen digi-beet
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wist niet hoe het moest en ik ben echt geen digi-beet
quote:
? Please do tell!quote:[b]Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef FANN het volgende:[/b
Ah.. jij zag hem ook? Ik dacht al bijna dat het aan mij lag
het is trouwens de postbode die een verander, verdwijn, verplaats en sloop tic heeftquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft alles daar vastgenageld ...
Actie en fantasie genoeg....ook zonder antwoord op deze vraag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Alles voor de samenvatting, uiteraard...
Dus eigenlijk ligt het ongenoegen een beetje bij jezelf?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het is trouwens de postbode die een verander, verdwijn, verplaats en sloop tic heeft
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Iets van gratis geld gestort krijgen, het waren 2 FANTASTISCHE seconden!
Het ging te snelquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]gewoon spam voor een klik en spaar site
ja dr. Phil, het is allemaal mijn eigen schuldquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ligt het ongenoegen een beetje bij jezelf?
Je moet hem verbieden om bij elke bezorging een bakkie te doen ... Anders gewoon een week aan e ketting of zoquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het is trouwens de postbode die een verander, verdwijn, verplaats en sloop tic heeft
Dát zeg ik niet!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ja dr. Phil, het is allemaal mijn eigen schuld
Nee Hut, je kan er geen plaatje van maken, alleen de directe link plaatsenquote:
DAT IS NIET VAN MIJ AFKOMSTIGquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Het ging te sneltoen ik het zag was het weer weg...
Goed zo!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)Vk.t.6juiig5_pmSQT0h
Het is altijd jouw schuld.....daar hebben we Dr. Phil niet voor nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef sacha het volgende:
ja dr. Phil, het is allemaal mijn eigen schuld
laatste pogingquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Hut, je kan er geen plaatje van maken, alleen de directe link plaatsen![]()
Jahaaa, nu weten we het wel...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
laatste poging
Netscape Navigator 2.0?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
misschien ligt het aan mijn browser-instellingen
View My Videoquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
laatste poging
misschien ligt het aan mijn browser-instellingen
weet ik veel Chromiumquote:
Gecensureerdequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voordat ik klik, is dit de pure of de gecensureerde versie?
Mw. MM zit naast me op de bank...
Toch is het iets bijzonders, zo'n gebouw.quote:
Dat wás het ook...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toch is het iets bijzonders, zo'n gebouw.
Veel kijkgenot ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:53 schreef Treehut362 het volgende:
..en ik zit weer in de Tweede kamer
het gaat over de belastingplannen 2015 enquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
FB / In de problemen.
Echt....het kan altijd nog weer gekker.![]()
Jezus... dán heb je wel een probleemquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
FB / In de problemen.
Alles is relatief Mata.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Dan valt die boomhut hier nog mee.
Dat zei de huisarts die mijn linkervoet amputeerde tegen mijn "psychoses" vandaag ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef El_Matador het volgende:
Dat zei de huisarts die mijn linkervoet amputeerde tegen mijn "psychoses" vandaag ook.
dat heb ik vandaag ook weer eens meegemaakt, ik was afscheid nemen van iemand van 50 jaar, veels te jong, dan ga je toch wel weer anders tegen dingen aankijken.quote:
Ach ja met een gram in de neus en een Wikky bij de hand , zou dat zeker meevallen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei de huisarts die mijn linkervoet amputeerde tegen mijn "psychoses" vandaag ook.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag ook weer eens meegemaakt, ik was afscheid nemen van iemand van 50 jaar, veels te jong, dan ga je toch wel weer anders tegen dingen aankijken.
Dat eerste doe ik niet en Wikky = whisk(e)y? Dan dat ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja met een gram in de neus en een Wikky bij de hand , zou dat zeker meevallen...
het was de man van een goede fokvriendin, die ik ook in het echt kenquote:
Dat was de man van de fokster?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
dat heb ik vandaag ook weer eens meegemaakt, ik was afscheid nemen van iemand van 50 jaar, veels te jong, dan ga je toch wel weer anders tegen dingen aankijken.
Dan moet het toch wel pijnlijk zijn geweest die rare droom ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik niet en Wikky = whisk(e)y? Dan dat ook niet.
ik dee dat altijd bij mijn zussenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef Kingstown het volgende:
FB / In de problemen.
Daarom; alles is relatief zoals Kingstown terecht opmerkte.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet het toch wel pijnlijk zijn geweest die rare droom ...
bij ons had een een hartaanval die was pas 49quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Nu weer blij dat je dan eindelijk thuis bent ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
het was de man van een goede fokvriendin, die ik ook in het echt ken
dus.. pluk de dag en geniet van het leven !quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
bij ons had een een hartaanval die was pas 49
daar was ik al langer achterquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
dus.. pluk de dag en geniet van het leven !
ik was om 7 uur thuis, eerst dochterlief aan de telefoon gehad, verwarming hoog gezet, gegeten en koffie gedronken, nu op de bank met een dekentje, koud...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu weer blij dat je dan eindelijk thuis bent ...
Jij had ook fantasieen over je zussen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dee dat altijd bij mijn zussen
quote:Het verschrikkelijke van alles is, ik heb allemaal hele rare sexuele ideeën over m'n zusje gepost met dit account, dat ik haar ondergoed draag als ze er niet is... En al mijn sexuele dingen...
ik ging wel eens op hun kamer als ze er niet warenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had ook fantasieen over je zussen?
[..]
Nee, ik had best een KUTweekend, maar jah...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef drakin het volgende:
2?
Hallo allen, ook een fijn weekend gehad?
Moet je opletten hoe snel je weer 'gewoon' tegen de dingen aankijkt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef just me het volgende:
[..]
Okéeeeeeeee en dan ging je fantaseren?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ging wel eens op hun kamer als ze er niet waren
Ah jammer Fann, staat het ook in de samenvatting van de dag die ik nog ga lezen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik had best een KUTweekend, maar jah...
nee, verder niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Okéeeeeeeee en dan ging je fantaseren?
Wat fantaseerde je dan?
ik zat op korfbalquote:
Nee, ik geloof het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah jammer Fann, staat het ook in de samenvatting van de dag die ik nog ga lezen?
KVZquote:
als je liever hebt dat ik weggaquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Just me met haar (ex-) schoonzoon en TH met zijn zussen.
Inteelt-topic.
Je zou er psygotisch van wordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Just me met haar (ex-) schoonzoon en TH met zijn zussen.
Inteelt-topic.
Help het al?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want we zijn nog steeds niet op de Maan geweest.quote:
ik heb net mijn wijnbestelling bij de buren opgehaald, ik hoefde er niet voor te zingenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je een wijntje inschenkt en nog wat mooie verhalen verteld.
Ga je samen met je dokter dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want we zijn nog steeds niet op de Maan geweest.
Wel!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want we zijn nog steeds niet op de Maan geweest.
Bisschopswijn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb net mijn wijnbestelling bij de buren opgehaald, ik hoefde er niet voor te zingen
Dat heb ik ook altijd geloofd maar helaas is het fysiek onmogelijk.quote:
nee want de sint is nog niet in het land hč, ik loop niet op de zaken vooruitquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je een wijntje inschenkt en nog wat mooie verhalen verteld.
Merlot Ros;equote:
Daar heb je hem weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geloofd maar helaas is het fysiek onmogelijk.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
Kijk hier het bewijs dat we op de maan waren:
Mijn grootste zorg is dat die meneer gek wordt.quote:
En wat zou je er dan aan willen doen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn grootste zorg is dat die meneer gek wordt.
Ik ben al zo vaak op de maan geweest, dus hier niet aankomen met je onzin.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd geloofd maar helaas is het fysiek onmogelijk.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat zou je er dan aan willen doen?
Zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak op de maan geweest, dus hier niet aankomen met je onzin.
Je lijkt wel een Jehova met z'n voet tussen de deur...
Net als dat para-normale verschijningen gedoe.quote:
Recenter...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
Kijk hier het bewijs dat we op de maan waren:
Dus niet voor het zingen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
nee want de sint is nog niet in het land hč, ik loop niet op de zaken vooruit
quote:
Nee das dezelfde vrouw als die eerste maar dan gereīncarneerd, zie je zoquote:
Dat heeft er dan ook niets mee te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Net als dat para-normale verschijningen gedoe.
voor geloven hoef je niet in de kerk te komenquote:
Ze is wel in kleur teruggekomen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee das dezelfde vrouw als die eerste maar dan gereīncarneerd, zie je zo
Klopt .. Verder alles goed, na die lange terugreis?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
voor geloven hoef je niet in de kerk te komen
Nu verbranden films ook niet meer zo snel als de eerste keer dat er kleurenfilms waren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is wel in kleur teruggekomen...
Die is bijna 19 en 1.90 m, die komt echt niet meer bij zijn mama zingen voor een snoepjequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb jij met je zoon gedaan?
En heeft zn schoen al klaar staan, 2 paar zo te zien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
TH is oververzadigd en zal wel gaan slapen ..
Ja ik ben weer een beetje op temperatuur, ik had het koud en ik had de verwarming thuis vergeten hoger te zetten brrrrquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. Verder alles goed, na die lange terugreis?
Ah ik zal de mijne zo ff uit zetten voor vandaagquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ja ik ben weer een beetje op temperatuur, ik had het koud en ik had de verwarming thuis vergeten hoger te zetten brrrr
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is bijna 19 en 1.90 m, die komt echt niet meer zijn mama zingen voor een snoepje
Dat klink ook héél engquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die is bijna 19 en 1.90 m, die komt echt niet meer zijn mama zingen voor een snoepje
Ik denk niet dat er een woordje mist, ligt gewoon aan mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er een woordje of zo mist ... Gebeurt mij ook wel eens,,, Maar deze klinkt idd
dat zijn er driequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Er miste inderdaad een woordje, nu niet meer.
Even in Jip en Janneke taal: ik was één woordje vergeten, het woordje bij, dat heb ik ertussen gezet toen jullie me er attent op maakten.quote:
jahaaaaaaa ik zat effe Hints te spelen....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even in Jip en Janneke taal: ik was één woordje vergeten, het woordje bij, dat heb ik ertussen gezet toen jullie me er attent op maakten.
Ok, jouw beurt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaa ik zat effe Hints te spelen....
Bestaat dat nog in A'dam Noord?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaa ik zat effe Hints te spelen....
Hints?quote:
Godver, ik hou zo van spelletjes en niemand wil met me spelen.quote:
quote:
Sas wil wel spelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, ik hou zo van spelletjes en niemand wil met me spelen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je Donald toch al voor?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het komt nu even niet uit, maar ik hou het in overweging...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel spelletjes om te spelen, om te winnen, vals spelen is toegestaan, indien nodig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt nu even niet uit, maar ik hou het in overweging...
Ik ben een spelletjesfreak en drakin ook. Die organiseert zelfs een spelletjesmeet samen met Yeti.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het komt nu even niet uit, maar ik hou het in overweging...
Van doffe ellende ben ik ineens aan het Wordfeuden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een spelletjesfreak en drakin ook. Die organiseert zelfs een spelletjesmeet samen met Yeti.
Als jij het kinky wilt maken, dan denk ik er nog iets langer over na...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoel spelletjes om te spelen, om te winnen, vals spelen is toegestaan, indien nodig.
We waren zelfs afgelopen zaterdag de slaapkamer uitgekomen voor nog meer spelletjes op het Spellenspektakel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een spelletjesfreak en drakin ook. Die organiseert zelfs een spelletjesmeet samen met Yeti.
Dat schrikt je af, ja?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij het kinky wilt maken, dan denk ik er nog iets langer over na...
Is dat nog steeds in Eindhoven? (te lui om even te googelen.)quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef drakin het volgende:
We waren zelfs afgelopen zaterdag de slaapkamer uitgekomen voor nog meer spelletjes op het Spellenspektakel.
Dit klinkt heel opwindend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
We waren zelfs afgelopen zaterdag de slaapkamer uitgekomen voor nog meer spelletjes op het Spellenspektakel.
Ik heb je al een keer op een solex zien zitten met die lange leren jas van je, dus ik heb inmiddels een beeld. De vraag is of ik daar aan toe moet geven of niet...quote:
Die foto heeft jarenlang mijn beeld van Deisyy vertroebeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je al een keer op een solex zien zitten met die lange leren jas van je, dus ik heb inmiddels een beeld. De vraag is of ik daar aan toe moet geven of niet...
Het is het enige beeld dat ik heb...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die foto heeft jarenlang mijn beeld van Deisyy vertroebeld.
Jij bent de foto in blauwe jumpsuit alweer vergeten ja?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Het is het enige beeld dat ik heb...
Zit dat niet op de OV-chip?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:01 schreef just me het volgende:
Ik ga maar eens mijn huis omspitten, ben mijn voordeelurenkaart kwijt, moest die vandaag volle tarief betalen
Eigen schuld, ja ik had me beter moeten voorbereiden
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:01 schreef sacha het volgende:
Aap vroeg mij vandaag:
What do you call someone with no body and no nose?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |