abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 november 2014 @ 01:07:47 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146599394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dus het is ongeveer zo gedaan:
CIA: "Mr. president, we hebben een fake terrostische aanslag nodig"
President "OK, hoe gaan we dat doen"
CIA: "We blazen het WTC op"
P. "OK, klinkt simpel, hoe zorgen we dat het lijkt alsof terroristen het gedaan hebben."
CIA: "we kapen een paar vliegtuigen en doen als we die het WTC invliegen"
P: "doen alsof, hoezo?"
CIA: "nou, ze er in laten vliegen is te makkelijk, dus we bereiden het zo voor dat het lijkt alsot er een gat in het gebouw zit, wat van het vliegtuig komt, omdat in het echt het vliegtuig niet het gebouw in kan vliegen."
P: "Maar dat weet de architect toch ook, en alle bouwkundigen?"
CIA: "geen probleem, die zitten in het complot"
P: "maar valt dan niet op dat er helemaal geen vliegtuig is geweest?"
CIA: "nee hoor, want we bereiden allemaal filmpjes voor, die snel op CNN en zo komen."
P: "OK. En getuigen?"
CIA: "zorgen we ook voor"
P: "wat doen we trouwens met de vliegtuigen?"
CIA: "Welke vliegtuigen?"
P: "Nou, die we zogenaamd in het WTC laten vliegen"
CIA: "die zijn er niet"
P: "Maar weet de luchtleiding en het grondpersoneel dat dan niet. Ik bedoel: dat staat toch in de flight logs en zo?"
CIA: "die vervalsen we, en de luchtleiding en het grondpersoneel zit gewoon in het complot."
P: "Gaat het dan niet om veel mensen in het complot?
CIA: "nee, hoor, maar 10.000 of zo, valt erg mee"
P: "en de mensen in New Yorlk"
CIA: *zucht* "daar hadden we het net over, we hebben crisisacteurs en de rest houdt hun mond wel."
P: "hoezo houden die hun mond"
CIA: "iemand die naar de politie gaat verslijten we gewoon voor gek"
P: "alle 9.000.000""
CIA:"ja eitje weet je nog Rosswell?"
P:"Waren dat er niet minder?"
CIA:"ja maar daar hadden we het leger voor!! en anders zorgen we nog voor aantal school shootings om een wapenverbod er doorheen te drukken
"
P: "maar wat als iemand dan naar de pers toe gaat met een verhaal dat strijdig is?"
CIA: "wie doet dat nou? En anders leggen we die gewoon om, dan zijn we er van af"
P: "OK, laten we het maar doen dan, wat kan er misgaan?"
CIA: "precies " ^O^

Oftwel tingo: pas maar op, ze zijn je op het spoor.
Kleine correctie!
Verder, moet het wel aardig kloppen zo!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 13 november 2014 @ 01:10:08 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146599432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Vreemd. Waarom al die moeite als er geen doel is?
Olie!
En Irak en Afghanistan binnen vallen omdat het kan!
Nog meer miljarden uitgeven midden oosten ontregelen zodat de olie alsnog moeilijk het land binnen komt, kunnen we mooi de prijzen omhoog gooien om al die miljoenen crisis acteurs onder de duim te houden!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_146601492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wellicht wisten ze dat het lastig was om een vliegtuig in de twin towers te laten crashen maar wel zo de bevolking konden beduvelen met gemanipuleerde beelden?
Zo ingewikkeld is het niet om een vliegtuig in een toren te laten crashen. De japanners deden zoiets al in WO2, maar dan probeerden ze vliegtuigen in schepen te laten crashen. Ondanks hevig luchtafweer en jagers die dat probeerden te voorkomen, lukte dat best vaak.
  donderdag 13 november 2014 @ 08:06:59 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146601609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet alleen lastig - onmogelijk. Alu gaat niet door staal...or in scientific speak:
Potatoes don't go through chicken wire - you just get chips.
Ik heb zelden mensen meegemaakt die zo koppig en kortzichtig als jou zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 13 november 2014 @ 08:09:37 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146601625
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 07:47 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Zo ingewikkeld is het niet om een vliegtuig in een toren te laten crashen. De japanners deden zoiets al in WO2, maar dan probeerden ze vliegtuigen in schepen te laten crashen. Ondanks hevig luchtafweer en jagers die dat probeerden te voorkomen, lukte dat best vaak.
Ja dat lukte ook omdat het vliegtuig zich te pletter vloog op het schip het ging er niet doorheen zoals bij de twin towers.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 november 2014 @ 08:10:44 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146601630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik vroeg je het bij de vorige video die je postte ook al: waarom ben je zo zeker dat dit niet echt is?

En ik wacht nog steeds op verhalen van mensen die zeggen dat er geen gaten in het gebouw zaten.
Waarom zou je reageren als je klemgelult word? Hij komt met gewoon nog een filmpje, beweert dat het nep is en gaat zo door. Hij laat zichzelf geloven dat hij gelijk heeft :')
pi_146601633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat lukte ook omdat het vliegtuig zich te pletter vloog op het schip het ging er niet doorheen zoals bij de twin towers.

Je ziet het verschil in de constructie van een schip en de Twin towers niet?
Overigens drongen sommiges kamikaze wel degelijk door het vliegdek van een vliegdekschip heen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2014 08:11:42 ]
  donderdag 13 november 2014 @ 08:11:26 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146601637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk niets te maken hebben met het feit dat je het over een gepantserd oorlogsschip hebt en een vliegtuigje van een paar ton ipv een paar honderd ton.
  donderdag 13 november 2014 @ 08:12:18 #234
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146601641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je ziet het verschil in de constructie van een schip en de Twin towers niet?
Overigens drongen sommiges kamikaze wel degelijk door het vliegdek van een vliegdekschip heen.
Wie zegt dat de kamikaze geen hoax is en de twintowers echt? *)
pi_146602731
Als er zoveel schade is van 'n 5kg vogel met 'n snelheid van 50mph dan wat zou je denken gebeuren als die vliegtuig knalt tegen iets veel zwardere,harder,sterker met 't zelfde snelheid als de vogel?
Meer schade op de vliegtuig of niet?

Ik denk dat 't 'n eenvoudige simpel vraag is, maar ik heb geen duidelijk antwoord gehad maar wel mathematical equations,computer simulations,veel fotos en 'n paar irrelevant voorbeelden....wat was de voorbeeld vorige keer...hout in baksteen muur of zo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 13 november 2014 @ 09:39:44 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146602768
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:37 schreef Tingo het volgende:
Als er zoveel schade is van 'n 5kg vogel met 'n snelheid van 50mph dan wat zou je denken gebeuren als die vliegtuig knalt tegen iets veel zwardere,harder,sterker met 't zelfde snelheid als de vogel?
Meer schade op de vliegtuig of niet?
Jep, veel meer schade.

quote:
Ik denk dat 't 'n eenvoudige simpel vraag is, maar ik heb geen duidelijk antwoord gehad maar wel mathematical equations,computer simulations,veel fotos en 'n paar irrelevant voorbeelden....wat was de voorbeeld vorige keer...hout in baksteen muur of zo?
Dat jij ze niet snapt maakt ze niet irrelevant...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 13 november 2014 @ 10:03:51 #237
189978 controlaltdelete
pi_146603293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou je reageren als je klemgelult word? Hij komt met gewoon nog een filmpje, beweert dat het nep is en gaat zo door. Hij laat zichzelf geloven dat hij gelijk heeft :')
Waarom weet jij/ weten jullie zo zeker dat wat de (algemene) media ons laat zien de absolute waarheid is? Ik begrijp dat totaal niet dus leg me dat eens uit waar komt dat voorwaardelijke (blinde) vertrouwen vandaan?

Is het omdat het je pet te boven gaat, onvoorstelbaar omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat de wereld zo verderfelijk in elkaar steekt, één en al bedrog en leugens, zelfs historische wereldgebeurtenissen een andere agenda hebben dan onze (vervalste) geschiedenisboekjes ons voorschrijven?

Is het dan zo ondenkbaar dat de meeste politieke figuren evil en slecht zijn ons van alles op de mouw spelden, zelfs in staat zijn (mbv de media-prestitutes) om hun eigen burgers te offeren voor politiek gewin en dit zeker niet de eerste en ook niet de laatste keer is geweest?

Waar komt dat vertrouwen toch vandaan? Ik heb er wel een antwoord op maar ik hou het voor me, ik wil het wel eens van jullie horen en dan eens zonder gevit, verwijten en gemekker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146603573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom weet jij/ weten jullie zo zeker dat wat de (algemene) media ons laat zien de absolute waarheid is? Ik begrijp dat totaal niet dus leg me dat eens uit waar komt dat voorwaardelijke (blinde) vertrouwen vandaan?

Is het omdat het je pet te boven gaat, onvoorstelbaar omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat de wereld zo verderfelijk in elkaar steekt, één en al bedrog en leugens, zelfs historische wereldgebeurtenissen een andere agenda hebben dan onze (vervalste) geschiedenisboekjes ons voorschrijven?

Is het dan zo ondenkbaar dat de meeste politieke figuren evil en slecht zijn ons van alles op de mouw spelden, zelfs in staat zijn (mbv de media-prestitutes) om hun eigen burgers te offeren voor politiek gewin en dit zeker niet de eerste en ook niet de laatste keer is geweest?

Waar komt dat vertrouwen toch vandaan? Ik heb er wel een antwoord op maar ik hou het voor me, ik wil het wel eens van jullie horen en dan eens zonder gevit, verwijten en gemekker.
Laat ik dat eens omdraaien. Hoe weet jij zo zeker dat alles wat er gebeurt niet zo is? Blinde aversie tegen de media?
  donderdag 13 november 2014 @ 10:16:09 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146603593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom weet jij/ weten jullie zo zeker dat wat de (algemene) media ons laat zien de absolute waarheid is?
Niet. Maar zelfs als de media ons niet de absolute waarheid laat zien betekend dat niet dat het meteen een totale hoax is toch?
quote:
Ik begrijp dat totaal niet dus leg me dat eens uit waar komt dat voorwaardelijke (blinde) vertrouwen vandaan?
Omdat ik die complottheorieën ook niet vertrouw.
quote:
Dat er complotten zijn geloof ik, er is natuurlijk bewijs zat dat er bepaalde complotten zijn (Geweest). Maar zoiets als 9/11? Nee, dat geloof ik niet.
quote:
Hoe kom je hierbij? Dat er een paar evil zijn zal best, maar de meeste?
quote:
Vertrouwen in?

Wat is jouw antwoord?
  donderdag 13 november 2014 @ 10:34:43 #240
189978 controlaltdelete
pi_146604029
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laat ik dat eens omdraaien. Hoe weet jij zo zeker dat alles wat er gebeurt niet zo is? Blinde aversie tegen de media?
Nee hoor totaal niet, lees nog zat van de msm zelfs jaren gedaan en ook voor waar aangenomen. Ik heb altijd veel nieuws gevolgd, sterker nog heb zelfs een hele tijd voor de krant gewerkt :)

Maar op een gegeven moment zag ik dingen (vielen me zaken op) die ik merkwaardig vond en ben toen gaan zoeken en onderzoeken, niet zomaar wat docjes lezen dus of mensen napraten zoals hier vaak wordt beweerd. Enfin, toen bleek steeds vaker en vaker dat wat ik al die jaren geloofd had heel anders in elkaar stak en zijn me de ogen open gegaan.
pi_146604270
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar op een gegeven moment zag ik dingen (vielen me zaken op) die ik merkwaardig vond en ben toen gaan zoeken en onderzoeken, niet zomaar wat docjes lezen dus of mensen napraten zoals hier vaak wordt beweerd.
Wat ik me ook kon herinneren op het moment zelf is dat het gonsde van de meldingen van explosies in die gebouwen. Dat zouden nog gasleidingen /tanks kunnen zijn.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  donderdag 13 november 2014 @ 10:58:01 #242
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146604520
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Degene die er achter staat hebben heel veel van ze eigen redenen.
Ik probeer mensen niet te overtuigen.Ik verwacht niet dat mensen me geloven.Ik geef informatie door dat ik vind belangrijk.
Gebrekkige informatie, kortom.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 13 november 2014 @ 11:09:02 #243
189978 controlaltdelete
pi_146604835
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar nu wil ik ook wel eens weten waarom jij de msm zo makkelijk vertrouwd en voor jou waar is? Of wil je dat liever niet beantwoorden omdat het misschien een beetje lastig is?
  donderdag 13 november 2014 @ 11:12:29 #244
235357 TitusPullo
pi_146604939
quote:

[..]

Jij denkt dat er die dag geen vliegtuigen gebruikt zijn, wat het aantal slachtoffers zou verminderen, en dan vraag je ons waarom wij niet denken dat de wereld verderfelijk in elkaar steekt, terwijl wij denken dat de massamoord een grotere omvang kende? Het lijkt me niet dat wij dan optimistisch zijn.

Verder gelooft niemand dat alle politici oprecht zijn. Ze broeden alleen geen nutteloze complotten uit. Vergelijk het incident in Gleiwitz uit 1939 (Duitsland wil Polen aanvallen en doet alsof de Polen een Duits radiostation aanvallen) eens met de aanvallen uit 2001 (Amerika wil Irak aanvallen en zet een gigantische operatie in werking, maar weet al dat geen van de kapers uit Irak komt) en bedenk dan eens waarom de aanval bij Gleiwitz wel door de Nazi's is bekokstoofd en de aanvallen van elf september niet door de Amerikaanse overheid zijn bekokstoofd.

Verder: deze vraag zou ik in BNW niet moeten stellen, maar wat klopt er niet aan onze geschiedenisboekjes?
.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_146605117
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar nu wil ik ook wel eens weten waarom jij de msm zo makkelijk vertrouwd en voor jou waar is? Of wil je dat liever niet beantwoorden omdat het misschien een beetje lastig is?
Niks lastigs aan hoor.
Ik neem niet alles klakkeloos aan maar ik roep ook niet bij elk bericht in een reflex: hoax! false flag!
  donderdag 13 november 2014 @ 11:28:53 #246
189978 controlaltdelete
pi_146605338
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:12 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Verder: deze vraag zou ik in BNW niet moeten stellen, maar wat klopt er niet aan onze geschiedenisboekjes?
.
Laten we daar maar niet over beginnen, schiet vast in het verkeerde keelgat en levert weer een eindeloze discussie op.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niks lastigs aan hoor.
Ik neem niet alles klakkeloos aan maar ik roep ook niet bij elk bericht in een reflex: hoax! false flag!
Doe ik ook niet hoor maar het blijkt helaas nadien wel vaak zo te zijn.
  donderdag 13 november 2014 @ 11:46:09 #247
235357 TitusPullo
pi_146605749
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laten we daar maar niet over beginnen, schiet vast in het verkeerde keelgat en levert weer een eindeloze discussie op.
We hebben weer een zelfstandig denket die denkt dat Hitler een brave borst was, vermoed ik.
  donderdag 13 november 2014 @ 11:58:45 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146606061
quote:

[..]

Agh kijk wat een mooi voorbeeld.

En dat met over het algemeen dit type vliegtuig!

Mooi voorbeeld dank je wel!
  donderdag 13 november 2014 @ 12:26:24 #249
189978 controlaltdelete
pi_146606877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Agh kijk wat een mooi voorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dat met over het algemeen dit type vliegtuig!

[ afbeelding ]

Mooi voorbeeld dank je wel!
Sorry, kun je jezelf wel op de schouder kloppen maar ik vind ik het echt niet convincing genoeg om nu aan te nemen dat the planes the Twin Towers doorboorden nav deze foto's. Het laat de schade zien en het is nou ook weer niet zo dat het schip doorboord is en dan nog!

Bovendien verdween het vliegtuig moeiteloos in de Twin Tower alsof het niks voorstelde, leek wel een pakje boter. Dit lijkt me vrijwel onmogelijk en dan nog dat gedoe met die vleugel die al afgebroken was voordat het vliegtuig het gebouw raakte + dat die vleugel achter een gebouw op de achtergrond bleef hangen etc etc etc. You have been Bushwacked :)

Merkwaardig allemaal, I dont buy it.
  donderdag 13 november 2014 @ 13:03:49 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146608039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sorry, kun je jezelf wel op de schouder kloppen maar ik vind ik het echt niet convincing genoeg om nu aan te nemen dat the planes the Twin Towers doorboorden nav deze foto's. Het laat de schade zien en het is nou ook weer niet zo dat het schip doorboord is en dan nog!

Bovendien verdween het vliegtuig moeiteloos in de Twin Tower alsof het niks voorstelde, leek wel een pakje boter. Dit lijkt me vrijwel onmogelijk en dan nog dat gedoe met die vleugel die al afgebroken was voordat het vliegtuig het gebouw raakte + dat die vleugel achter een gebouw op de achtergrond bleef hangen etc etc etc. You have been Bushwacked :)

Merkwaardig allemaal, I dont buy it.
$e plaatje USS Braine is een Fletcher-class destroyer en heeft een behoorlijk pantser van staal
0.75 inch en 0.5 inch dat is dus tussen de 2 en 1,5 staal en daar boort dus een vliegtuigje van HOUT.. door heen.

Dat vliegtuig woog ongeveer 2500 KG en waarschijnlijk nog minder aangezien het al een stukje heeft gevlogen voor het dwars door het pantser boorde, Je ziet de schade toch?

Een Boeing 767 weegt ongeveer 200.000 KG de buiten frame waar deze in het wtc door heen vloog is op het dikste punt 2.5 inch dat is 6.4 cm dik.
http://911research.wtc7.net/wtc/arch/perimeter.html

De binnen columns heb ik het nog even niet over, maar puur over het buiten frame waar de Boeing door heen vloog.

Dus een klein houten vliegtuigje van ongeveer 1,5 % de massa van een boeing knalt met gemak door 1,5 cm staal maar een alluminium Boeing wat 67 x de massa is kan niet door een maar 4x zo dikke laag?
Let op wel dat dit 2x geld aangezien de collums hol zijn, de balke gelast en met nagels verbonden zijn, het pantser van een boot hoort aardig bestand te zijn tegen geweld en een gebouw .. niet echt, er zit toch wel aardig verschil in bouw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')