Hoeveel uur per dag sport je eigenlijk? En is dat combineer maar met je werk of huishouden? Ik vind soms de tijd (en de zin) niet om meerdere keren per week verschillende uren te sporten.quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vandaag 2x PT gehaddie 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on
in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan
Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardigerquote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb vandaag 2x PT gehaddie 2de was hel! "JEZUS WAT TRIEST DIT! WAT BEN JIJ ZWAK ZEG! DIT KAN TOCH NIET!" And so on
in een 45 min zoveel functionele oefeningen gedaan dat ik dacht dood te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door CrunchySelf op 11-11-2014 07:57:43 ]┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Nou ja, het is mijn fysioquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de coaches/sportinstructeurs/koffiedrinkers hier veel aardiger(ik weet dat je het bewust opzoekt
) Maar de agressie om z'n persoon een tik te verkopen zal vast helpen om meer kracht te zetten
quote:Anyways: Moggel. Wat slaapt m'n eigen bed weer lekker naar z'n weekend een vreemd bed
.
Lijstje:
O: 3 volkoren, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
T: kwark + slimpie + muesli + banaan;
L: 4 volkoren, 2 met kaas, 2 met jam;
T: kwark + slimpie + appel;
D: agv
Tonijn :MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed lijstje
Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van
, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald
Ik was volgens hem zo'n ouwe troll
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
O ja, Fysioquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, het is mijn fysioDe 1 heb ik 2x in de week de ander ook maar dan met hardlopen. Alleen deze besloot dat ze ipv hardlopen mij fucntionele oefeningen moest geven. Ik heb iig wel gelachen
Moet hard aan de bak want binnen 5 tot 6 weken moeten ze onder de knie zijn.
[..]
MogguhGoed lijstje
Vandaan sintmaarten. Ik kreeg praktisch klappen van
, want ik heb ipv snicker troep enzo mandarijntjes gehaald
Ik was volgens hem zo'n ouwe troll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.
O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deurMee eens met je vriend, mandarijntjes is not done
Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt...
Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minderquote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, FysioIt would be fun they said...
Motiverend plaatje:Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lijstje niet verkeerd, mist nog wat nootjes. Misschien vanavond ff erin gooien.
O god, sint maarten. Boven zitten, kop telefoon op, andere mensen doen de deur wel open. Dat gejank aan de deurMee eens met je vriend, mandarijntjes is not done
Fact:
Wist je dat in buitenland bij haloween enzo heel veel mensen onverpakt snoep/etc. (dus fruit ook) weggooien? Er zijn idioten die er scheermesjes enzo insteken zodat als een kind een hap neemt...![]()
[..]
Ik vind tonijn sowieso vies, maar dat lokt me nog minderHier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi
Ja, die ken ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je het gemiddeld nederlandse kind gezien? Die kunnen prima wat fruit gebruikenHier komen er toch amper aan de deur. En wat niet op gaat is dan voor moi
Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imhoquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Pest is, als jij de enige bent die het uitdeelt zijn ze nog niet bij je voordeur weg of het fruit ligt al op straat
.
En mandarijntjes, heb ik liever dan dropjes ofzo
Het zal vast een oorzaak hebben. Voordat ik begon met aanpassen van mijn voeding, at ik ook veels te veel snoep.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik hou dus echt van mandarijntjes. Ik snap ook serieus nooit waarom men kinderen volstouwt met snoep. Fruit is ook zoet en even zo lekker imhoDit zijn van die lekkere zoet zure mandarijntjes zonder pit
Hoe gaat hij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden op internet. SlamFM zijn playlist kan ik niet meer inzien, doet niks meer
![]()
Iets met shadowy grooves, shallow grooves ofzo. Maar dat levert geen resultaten op. Was vanochtend ergens in de buurt van 07:00quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe gaat hij?
Eb heb gisteren 30 bonbons gemaakt
No snoep here. Only fruitquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij sint Maarten hoort snoep.
Verder ben ik niet thuis, dus /care
En als ze het waarschijnlijk wel doen zijn ze dus gezond bezig en wordt fruit gewaardeerdquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Patoshik het volgende:
Wonen op 200 meter van de weg af.Kinderen die te lui zijn om dat te lopen.
Ze zijn in 20 jaar tijd nog nooit langs gekomen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En als ze het waarschijnlijk wel doen zijn ze dus gezond bezig en wordt fruit gewaardeerd
Hoe gaat het met je training?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:28 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ze zijn in 20 jaar tijd nog nooit langs gekomen..
Goed! Al begint m'n echte schema pas op 5 januari maar ik ben nu gewoon steeds bezig. Beetje bootcampen, beetje hardlopen, beetje zwemmen.quote:
Aight! Nice!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Goed! Al begint m'n echte schema pas op 5 januari maar ik ben nu gewoon steeds bezig. Beetje bootcampen, beetje hardlopen, beetje zwemmen.Gister nog 7+ km hardgelopen.
Jij mocht ook weer hardlopen toch?
Altijd leuk als dat kloptquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Een collega vandaag: "jij bent afgevallen of niet?"
Nicequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:41 schreef ViviRAWRS het volgende:
Keep in mind :quote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Er staat sinds gisteren op nog geen 10 m van mijn huis een oliebollenkraam![]()
Er is nog zoeen die ik zelf vaak in mijn hoofd roep :quote:Op woensdag 12 november 2014 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat plaatje maar ff in elke kamer in huis hangen ja
Die eerste spreuk klopt ook gewoon echt als een bus... Zo'n oliebol is zo op ja. Duurt alleen wat langer om hem er weer af te werkenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is nog zoeen die ik zelf vaak in mijn hoofd roep :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is ook gewoon zo. Want hoelang heb je plezier van die oliebol? 2 minuten?
Nee want je hebt isolerende oefeningen en functionele oefeningenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Is een oefening niet altijd functioneel? Als dat niet zo is heb je dus ook niet functionele oefeningen, die hebben dan niet echt zoveel zin denk ik?
Wanneer is flexcup?
Ok, isolerend kan ik mij iets bij indenken. Ik denk dan aan iets van 1 spier per oefening, wat is functioneel dan? Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee want je hebt isolerende oefeningen en functionele oefeningen
December... Maar pak die van 2015.
Nee, de bewegingen/oefeningen die je op machines doet volgen een vooraf bepaald pad. Dat is iets wat je in het echte leven niet zal zien, ergo niet functioneel.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
Is een oefening niet altijd functioneel? Als dat niet zo is heb je dus ook niet functionele oefeningen, die hebben dan niet echt zoveel zin denk ik?
Wanneer is flexcup?
Wat hij zegt. Functioneel maakt je ook sterker.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nee, de bewegingen/oefeningen die je op machines doet volgen een vooraf bepaald pad. Dat is iets wat je in het echte leven niet zal zien, ergo niet functioneel.
Last van je maag? Wat voor last?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Helemaal duidelijk.
Sportschema aangepast. Van 5 KT apparaten naar 10. Ik ben nu stukker, dan stuk. Cardio afgeblazen, flink last van mijn maag. Gebeurt me de laatste tijd te vaak.
Borrelen, lage constante pijn, gevoelig. Apart te omschrijven verplaatst zich naar m'n darmen af en toe. Heb het dagelijks, weet niet waar het aan ligt. Misschien iets in de voeding.quote:
Dagelijks op een bepaalde tijd?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Borrelen, lage constante pijn, gevoelig. Apart te omschrijven verplaatst zich naar m'n darmen af en toe. Heb het dagelijks, weet niet waar het aan ligt. Misschien iets in de voeding.
Nee varieert wat, maar wel altijd vlak na eten. Zal het ff gaan bijhouden inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2014 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dagelijks op een bepaalde tijd?
Tip van flip : Hou vanaf morgen een eetdagboek bij. En kijk wanneer het gevoel komt.
Gore vraag : Ruikt je kak anders?
Avond eten? Middag eten? Ontbijt? Alle 3?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee varieert wat, maar wel altijd vlak na eten. Zal het ff gaan bijhouden inderdaad. Thx.
Niks anders, smelly as always.
Verschilt eigenlijk wat, maar heb niet concreet 1 waarvan ik zeg ook die.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Avond eten? Middag eten? Ontbijt? Alle 3?
Ook structuur niet veranderd? Hoeveel g eiwitten eet je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verschilt eigenlijk wat, maar heb niet concreet 1 waarvan ik zeg ook die.
Geen idee hoeveel eiwitten eigenlijk.
Smerigheden hier:Hmm. Hou even een dagboek bij. Ik heb namelijk wel eens dat als ik teveel eiwitten pak mijn maag ook over de zeik gaat, mijn kak anders gaat ruiken en het er ook anders uitziet. Anders eliminerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hou ff een dagboek bij morgen en schrijf ff op wanneer je hebt hebt (tijd en wat je er net voor hebt gegeten) en scoor het ff met 1 t/m 10 waarvan 1 niks is en 10 zeer hevig aka ik ga dood.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Puik planquote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm. Hou even een dagboek bij. Ik heb namelijk wel eens dat als ik teveel eiwitten pak mijn maag ook over de zeik gaat, mijn kak anders gaat ruiken en het er ook anders uitziet. Anders elimineren
Maar hou ff een dagboek bij morgen en schrijf ff op wanneer je hebt hebt (tijd en wat je er net voor hebt gegeten) en scoor het ff met 1 t/m 10 waarvan 1 niks is en 10 zeer hevig aka ik ga dood.
En ziek en zin in bakken... heb je last van bakcillen?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben al de hele week ziek, dus mijn eten is een chaos.Heb me ook niet aan de IF gehouden, gewoon gegeten wanneer ik wakker was.
En over een week naar Praag, dus misschien dat ik daarna maar weer eens naar IF kijk. Of niet. Whatever.
Mijn oven is kapot, daar baal ik wel van.Vanmiddag bij m'n moeder bakken. Ik heb echt een soort verslaving.
Vanmiddag even mijn fix halen terwijl ik speculaasstaaf, gevulde koeken, koffie/chocolade kruidnoten en taaitaai bak. En dan zit ik serieus nog te twijfelen of ik daar nog iets bij kan maken.
Beterschap, know the feeling.quote:
Wat is dit voor apparaat?quote:
Bwhehehehe, ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 13 november 2014 10:01 schreef Karstman het volgende:
[..]
En ziek en zin in bakken... heb je last van bakcillen?sorry te flauw
Beterschap!
En ijsen. Ik heb -vermoed- ik ook een beginnende. Straks naar de fysio om te kijken wat het nou is.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:40 schreef Danter het volgende:
Ja ik ben idd bang voor een beginnende shin split... ik had mijn tempo run misschien ook niet over de grachten moeten doen.. op hoge snelheid bruggen op en af is natuurlijk een dubbele aanslag op je lichaam.. vanavond dus maar verplicht met de beentjes omhoog op de bank.. jammer want op donderdag loop ik normaal met mn moeder en dat vind ik stiekem zo gezellig
Arrangementen altijd fijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef Qwea het volgende:
Idd rustig hier.
Ik heb net een heerlijke massage arragement geboekt. Even bijkomen van al dat harde sporten enzulks.
Gisteren niet hardgelopen. Had een te harde kuit en last van mijn scheen. Fysio heeft er het even gedryneedled, morgen eens kijken hoe het gaat. Vandaag maar ff hersteltraining doen denk ik.
Nope, accupunctuur is kwakzalverijquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Arrangementen altijd fijn
Dryneedle = accupunctuur?
Toch zie ik naalden in iemand zijn huid staanquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, accupunctuur is kwakzalverij![]()
http://www.dryneedling.nl/pages/informatie-voor-patienten.php
Ja, maar dit gaat niet om energiebanenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Toch zie ik naalden in iemand zijn huid staanMaar zie het al, de achterliggende gedachte is heel anders en toepassing
Das nog al een verschilquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dit gaat niet om energiebanenDit gaat om triggerpoints. Werkt als een tiet trouwens. Kuit is heerlijk los nu en heb amper last.
Ikvan mijn fysio.
Middag!quote:
Hier ook omhoog. Ik ga uit van spiermassaquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Middag!
Weegdag, 0,4 kg gegroeid. Kan me niet voorstellen dat het "verkeerd" gewicht is, heb me de hele week weer goed aan mijn schema gehouden.
Fixedquote:Op maandag 17 november 2014 08:48 schreef Qwea het volgende:
Mogguh
Lijstje :
D1: 5 havermoutpannenkoeken met banaan en ei. 2x spelt, pindakaas, ham. 1 bak kwark
S: PT![]()
![]()
![]()
![]()
D2: Wheyshake, restje pasta, 3x spelt, pindakaas, kaas, ham. Bak kwark
D3: 2x spelt, pindakaas, kalkoenfilet, restje pasta
D4: AGV
D5: 4 handjes noten, bak kwark, appel, 2 roggebrood.
Weekenden gaan te snelquote:Op maandag 17 november 2014 09:59 schreef Karstman het volgende:
Weekend voorbij, daar zijn we weer!
O: havermout en banaan
T: mandarijnen
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost, karnemelk, soep van de dag
T: sinaasappel, eitje, komkommer
D: moet nog boodschappen doen, heb wel een paprika en een halve spitskool, oh en een pompoen dus ehmmm...
T: griekse yoghurt met babaan.
Ik woog ruim 1150 kg volgens dat ding...quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik woog ruim 1150 kg volgens dat ding...Dan zou ik zelfs wegenbelasting moeten betalen denk ik
Nog steeds hetzelfde, op en neer. Vandaar dat ik nu ook echt met dat voedingsdagboek begin, had ik nog niet gedaanquote:
Ja dat is een foutje in de Nederlandse vertaling van die site. Zo at ik gister nog 2500 kilo komkommer... Komt omdat die yanken niet snappen dat je een komma moet invullen om decimalen aan te geven en niet een punt... Toen alles nog in het Engels was was alles prima. Hier op kantoor draait de site nog in het Engels en daar heb ik geen centje pijn. In de app (inmiddels ook in het nederlands) gaat het ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:09 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel.
Wederom dood hier![]()
Ach. Wou fitnesspal even proberen, denk dat ik iets verkeerd heb ingevuld:
[ afbeelding ]
Edit: probleem gevonden. Websites die niet kunnen dealen met een punt wat een komma moest zijn
Hoe meer je afvalt hoe langzamer het gaat helaas. Maar natuurlijk ga je het halen, die inzakkende motivatie kennen we allemaal hier. Hell, dat duurde bij mij dit jaar zowat de hele zomer... Enige wat ik kan zeggen is gewoon bijhouden en doorzetten. Ik zit inmiddels ook weer lekker op de rit en als ik het kan kan jij het ookquote:Op dinsdag 18 november 2014 09:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, op en neer. Vandaar dat ik nu ook echt met dat voedingsdagboek begin, had ik nog niet gedaan.
Mijn motivatie voor dingen is op dit moment wat laag, geen idee waar het aan ligt. Mijn doel voor dit jaar was 20 kg afvallen, zit nu op 17,2 kg. Ik twijfel nu erg als ik het ga halen, terwijl ik aan het begin (met minimaal 2kg per week afvallen) dacht dat ik het met twee vingers in mijn neus zou gaan halen.
Other note: (soft) Hardcore/hardstyle op radio 538
quote:
Ik wist dat het langzamer zou gaan, maar demotiveert altijd watquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:27 schreef Karstman het volgende:
[..]
Hoe meer je afvalt hoe langzamer het gaat helaas. Maar natuurlijk ga je het halen, die inzakkende motivatie kennen we allemaal hier. Hell, dat duurde bij mij dit jaar zowat de hele zomer... Enige wat ik kan zeggen is gewoon bijhouden en doorzetten. Ik zit inmiddels ook weer lekker op de rit en als ik het kan kan jij het ook![]()
other note: screamo post-punt op Spotify![]()
Dat is toch niet erg?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Er staat sinds gisteren op nog geen 10 m van mijn huis een oliebollenkraam![]()
Wat? ik had hongerquote:
Ja hoor zeker. De basis is beter op orde dan ooit (lijstjes hier posten helpt ook wel) en het gaat gecontroleerd langzaam vooruit. Weekenden mogen nog wel wat strakker, dat wel.quote:[..]
Ik wist dat het langzamer zou gaan, maar demotiveert altijd wat. Ik ga ook gewoon door, niet verzwakken dan is het een feit dat ik het niet ga halen. Zou mooi zijn als het me weer iets meer van harte ging zeg maar.
Ben jij nu wel weer helemaal in de mood?
Other note: wat is screamo/post-punt? Linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:40 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat? ik had honger
[..]
Ja hoor zeker. De basis is beter op orde dan ooit (lijstjes hier posten helpt ook wel) en het gaat gecontroleerd langzaam vooruit. Weekenden mogen nog wel wat strakker, dat wel.
Ohter note: typo, post-punkwordt ook vaak post-hardcore genoemd, paar voorbeelden onder de spoiler
Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Op een of andere manier werkt lijstjes posten inderdaad, soort van controle
Die muziek ga ik beter verkennen, klinkt goedAwesome.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:30 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mee doen aan de santarun. 3km hardlopen (eitje, maar ik wil hem onder de 15 min lopen) in kerstmanpak
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Waarom dan? af en toe een oliebol kan toch geen kwaad?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel als je discipline ver te zoeken is
Fysio kwam ermee. Die wilde hem beneden de 18 lopen.. En ik wil haar eruit lopen dus wil benee de 15quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi zo. Op een of andere manier werkt lijstjes posten inderdaad, soort van controle
Die muziek ga ik beter verkennen, klinkt goed
[..]
Awesome.
Terechtquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fysio kwam ermee. Die wilde hem beneden de 18 lopen.. En ik wil haar eruit lopen dus wil benee de 15
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer kunnen wegen op maandag is best wel chill, stiekem.(Prettigere weegschaal, alleen de batterijen...
) Deze week weer braaf aan het sporten, afhankelijk van hoe laat ik morgen thuis ben misschien nog een kort rondje hobbelen. Grootste uitdaging wordt donderdag, want werken in een kroeg en biertjes achteraf. Magoe, da's donderdag pas.
En hardcore is gay.![]()
SPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Happy hardcoreSPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, awesome nr, geen happy :
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Inderdaad! gitaren, hoe harder hoe beter!SPOILER: Want het heeft niets met voedsel te maken:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Y. Qlimax, wordt eerste keer. Op decibel wel ff langs hardcore tent gegaan, iets te gek voor mij. Al kan ik sommige nummers zeker waarderen. Maar al hoef ik niks te weten van dat sommige softe hardstyle gedoe van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:41 schreef Qwea het volgende:
Qlimax? 1x geweest... Sindsdien hardcore want hardstyle is pussy muziek
The viperBuzz Fuzz
, endymion
, anarchist
dana
ruffneck
![]()
Ect
Waarschuwing genegeerd, tering zeg...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het maar lekker klinkt.En zolang m'n reet er maar niet uit gaat zien als die van Vrangsinn.
(Googlen op eigen risico
)
Ik voel een hartslagmeterexperiment aankomen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Y. Qlimax, wordt eerste keer. Op decibel wel ff langs hardcore tent gegaan, iets te gek voor mij. Al kan ik sommige nummers zeker waarderen. Maar al hoef ik niks te weten van dat sommige softe hardstyle gedoe van tegenwoordig.
Sfeer op zulke feesten is gewoon te goed, lekker los gaan![]()
Happy hardcore![]()
Metal
Nightcore
Maar om het ontopic te houden, hoeveel kcal verbrand hakken per uur
Carpathian Forest heeft best geinige black gemaakt, maar die reet...quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Waarschuwing genegeerd, tering zeg...
O dat had wel wat geweest, maar dat ding meesleuren is ook niksquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel een hartslagmeterexperiment aankomen.Jammer dat ik vriendlief nooit zo gek ga krijgen om mee te werken, die is veel geoefender.
[..]
Carpathian Forest heeft best geinige black gemaakt, maar die reet...
Thunderdome cd'tje op, metertje om in combinatie met horloge en testen maar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O dat had wel wat geweest, maar dat ding meesleuren is ook niks
Wel een goed ideequote:Op dinsdag 18 november 2014 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thunderdome cd'tje op, metertje om in combinatie met horloge en testen maar.
Nice.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel een goed idee![]()
Dit is mijn eerste feestje sinds ik ben afgevallen. Hakken zal me een stuk beter afgaan met 18 kg minder denk ik
Dan kom je toch al gauw op salades uit. Makkelijk meenemen? Ja waarom niet als je ruimte voor een bakje in je tas hebt. Eindeloos mee te varieren en met bijvoorbeeld quinoa of volkorenpasta als je er carbs in wil hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:59 schreef Vincento17 het volgende:
Iemand hier nog gezonde lunchideetjes die makkelijk mee te nemen zijn? Ik hou niet zo van brood. Wraps neem ik wel regelmatig mee, maar ik wil graag wat afwisseling.
Quinoa heb ik eigenlijk nog nooit gegeten. En voor de domme mensen onder ons, dat moet je koken toch? Net als rijst? En is dat langer te bewaren?quote:Op woensdag 19 november 2014 00:02 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dan kom je toch al gauw op salades uit. Makkelijk meenemen? Ja waarom niet als je ruimte voor een bakje in je tas hebt. Eindeloos mee te varieren en met bijvoorbeeld quinoa of volkorenpasta als je er carbs in wil hebben.
Nog nooit gegeten ook, maar je moet het kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Als het daarbij zou blijven niet... Maar het is meer de combinatie met de overload aan sinterklaas zooi en verschillende traktaties van collega's en daarbij nog eens die oliebollen die het hem doet. En ik heb momenteel weinig tot geen ruggegraat en denk bij elke keer "dat fix ik later wel weer een keer, morgen ga ik weer normaal doen". Dus dieet-technisch gaat het momenteel ff minderquote:Op dinsdag 18 november 2014 21:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom dan? af en toe een oliebol kan toch geen kwaad?
Quinoa is erg lekker! Je moet het ff koken ja.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:03 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Quinoa heb ik eigenlijk nog nooit gegeten. En voor de domme mensen onder ons, dat moet je koken toch? Net als rijst? En is dat langer te bewaren?
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Karstman het volgende:
Ik had voor het slapen gaan die meneer ook maar beter niet kunnen googlenBrengt me wel op een nieuwe manier van afvallen, iedere keer als je zin hebt in iets fouts te snacken dan naar een foto van die meneer kijken, meteen genezen
Afijn, lijstje:
O: Havermout en banaan
T: mandarijn
L: 2 boterham kipfilet, rauwkost, soep en karnemelk
T: boterham Milner 30+ komijn, komkommer, meer mandarijn
D: uit eten want vanavond naar Acda en De Munnik in Den Haag
T: ? maar even een appel in de tas gooien voor de terugweg
quote:Op woensdag 19 november 2014 12:45 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut, reactie getypt. Pagina ververst, alles weg.Poging 2.
Even een hardloopgerelateerde vraag. Ik ben niet actief in het hardloop topic, hier zweven er ook wel een paar.
De prijs zegt allereerst niks over een goede hardloopschoen. Je moet een schoen hebben die voor jouw voeten is. Ik heb bv een schoen met anti pronatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het aan beide voeten? Je kan proberen er blaarpleisters op te plakken? Ik heb geen idee of dat werkt. Ik heb goddank geen last van blaren.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik ben bij een intersport geweest. Die hebben mijn voet wat gescand met een scanner, wat schoenen laten passen, gekeken hoe er op liep enzovoort. Kan zijn dat het nog niet goed is, maar lijkt mij een goede basisquote:Op woensdag 19 november 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
De prijs zegt allereerst niks over een goede hardloopschoen. Je moet een schoen hebben die voor jouw voeten is. Ik heb bv een schoen met anti pronatie.
Is het aan beide voeten? Je kan proberen er blaarpleisters op te plakken? Ik heb geen idee of dat werkt. Ik heb goddank geen last van blaren.
Sokken wel gevarieerd toen buiten, hielp niks. Veters/zooltje kan ik niks over zeggen. Zo te horen is het gewoon een klote probleem.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Blaren komen meestal door wrijving/drukpunten. Dingen die je kan proberen zijn andere sokken, veters anders strikken, eventueel een zooltje... Veel verschillende oorzaken, veel opties. Het is alleen heel erg verschillend wat werkt.
En eerst de blaren wat laten helen voor je weer aan het hardlopen slaat. (y)
Vakantiequote:Op woensdag 19 november 2014 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
vanaf vakantie. Ik eet hier echt belachelijk gezond. Ontbijten net rijst is wel een aparte ervaring.
Ben benieuwd war de weegschaal zegt over een paar weken als ik weer thuis ben.
Domme koe. Insmeren!quote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Indonesie. Nasi als ontbijt etc
Het is hier 30graden, ben verbrand
Gaafquote:Op woensdag 19 november 2014 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
Indonesie. Nasi als ontbijt etc
Het is hier 30graden, ben verbrand
Doe ik ook. T valt wel mee hoe erg het is, gewoon wat minder wit dan normaal.quote:
Achja, je moet ook wel blijven genieten.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het daarbij zou blijven niet... Maar het is meer de combinatie met de overload aan sinterklaas zooi en verschillende traktaties van collega's en daarbij nog eens die oliebollen die het hem doet. En ik heb momenteel weinig tot geen ruggegraat en denk bij elke keer "dat fix ik later wel weer een keer, morgen ga ik weer normaal doen". Dus dieet-technisch gaat het momenteel ff minder
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn, maar het klinkt niet verkeerd neequote:Op woensdag 19 november 2014 13:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe ik ook. T valt wel mee hoe erg het is, gewoon wat minder wit dan normaal.
Crunchyself, het gaat mij niks verbazen als ik afval nu. Het is hier warm, het eten heel gezond en al veel mooie lange wandelingen gemaakt.
Laat ik het erop houden dat ik nog spierpijn heb van de vulkaanbeklimming van eergisteren..quote:Op woensdag 19 november 2014 13:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn, maar het klinkt niet verkeerd nee
quote:Op woensdag 19 november 2014 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik nog spierpijn heb van de vulkaanbeklimming van eergisteren..
Doe ze 2 a 3x pwquote:Op woensdag 19 november 2014 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Pull-ups zijn kut.
En al veel te lang niet meer gedaan ook.
Hier momenteel even geen sportschoolabo, dus KT staat op een laag pitje. Komt wel weer.quote:
Maar daar kom ik uiteindelijk sterker uitquote:Op woensdag 19 november 2014 15:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Gezien jou sommige reacties Qwea ga je nu ook al behoorlijk dood tijdens trainingen, dus wat nu gezonder is
Goed puntquote:Op woensdag 19 november 2014 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar daar kom ik uiteindelijk sterker uit
quote:
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
Ik zou doodgaan zonder sportschool abo. Langzaam en pijnlijk
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar kan blijven hobbelen, vind ik het best.
Gaat er ook wel weer komen, maar niet nu. Die waar ik zat is echt wel fijn, maar net te ver vanaf hier. En ik ga er tzt alleen maar verder vanaf wonen, dus laat dan maar.
Daar heb ik mijn herrie voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou echt heel ongelukkig worden van geen sportschool. Ook van niet kunnen hardlopen trouwens. Die momenten zijn echt van mij. Tijd om bij te komen, hoofd leeg te maken en 100% tijd voor mij.![]()
Als ik pissig ben, stress heb, whatever, ga ik ook sporten. Daarna is de wereld stukken beter.
Vroeger ging ik etenquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn herrie voor.Kneiterharde boze metal om op af te reageren.
Wel grappig altijd hoe verschillend mensen met dat soort dingen omgaan.
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Da's wel een mindere uiting inderdaad.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vroeger ging ik etentot misselijk aan toe.
Muziek doet bij mij niet hetzelfde als sport. Ik heb achteraf bij muziek niet die voldoening / euforie die ik bij sport wel heb.
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoudquote:Op woensdag 19 november 2014 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik daar een ouwe telefoon voor. Stuk kleiner dan m'n huidige, maar kan er wel gewoon muziekjes mee luisteren. En als 'ie verzuipt is er ook geen man overboord.
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.quote:Op woensdag 19 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wel een goed idee, alleen als ik mijn oude tel verkoop kan ik daar gemakkelijk mooie mp3 spelers (meervoud) voor kopen
.
Dan kan het prima iddquote:Op woensdag 19 november 2014 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh. Deze kostte toen al geen drol, denk niet dat 'ie nu meer waard is dan twee tientjes.Des te handiger voor mij.
(Ik zou het wel echt jammer vinden als m'n huidige mp3spelert overlijdt door een overdosis vocht namelijk.
)
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ikquote:Op woensdag 19 november 2014 15:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb tijden zonder sport gedaan, maar dit is 100% waar.
Sporten i.c.m. muziek is totale ontspanning, nergens aan denken. Na het sporten even kut gevoel ff douchen en alles is mooi.
Wel een reden trouwens dat ik nu even aan het kijken ben voor een mp3 speler. Een telefoon is daarvoor niet praktisch, ding is gigantich groot maar rinkelt ook om de have klap met mail/apps/ en dat soort zooi.
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sportenquote:Op woensdag 19 november 2014 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zet mijn iphone op stil. Dus ik hoor er niks van. Alleen muziek hoor ik
Ik had laaaaaaast van de PWO vandaagquote:Op woensdag 19 november 2014 16:40 schreef sandertjuh het volgende:
Voorheen had ik nooit muziek op met sporten.. eigenlijk pas sinds een paar weken.
De combinatie pre-workout en muziek op =![]()
![]()
Ik check in de rust tussen de sets altijd ff.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Altijd blijft er bij mij de neiging over om ff te kijken. Ik ben van iphone naar android, 5,5 inch scherm is heel erg leuk behalve tijdens sporten.
Denk dat ik een simpele ipod shuffle haal ofzo. Geen gedonder, geen beeld, klein.
quote:Op woensdag 19 november 2014 21:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Sporten weer gehad. KT compleet uitgevoerd, cardio op warming up en kleine cooling down na overgeslagen. Zo verkouden dat ik met normaal lopen al buiten adem was
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.quote:Op donderdag 20 november 2014 07:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt, moet ik even gaan doen
Sticks? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 08:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die sticks die je in je neus kan proppen. Die werken ook keigoed.
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360quote:Op donderdag 20 november 2014 08:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sticks? Die ken ik niet.
Neusspray ga ik straks wel ff halen, stomen op werk is niet praktisch
Hmm, nog nooit gezienquote:Op donderdag 20 november 2014 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/vicks-inhaler/p/2655360
Net lijstje.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
Ik zou de nachosalade iig niet nemen.quote:Op donderdag 20 november 2014 09:31 schreef Karstman het volgende:
Inderdaad die chemische troep, heb wel eens last van dat mijn voorhoofdsholtes verstopt zitten en dan is dat het enige dat helpt.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 crackers, 2 met slankie 1 met prindakaas, sinaasappel, melk
L: 2 boterham kipfilet, soep rauwkost
T: mandarijn, komkommer, boterham milner 30+ komijn
D: weer eens uit eten hier staat het menu, tips?
T: naar de film (mandarijntjes mee?)
Ben blij dat ik jou PT niet hoef te doen, ik trek dat (nog) niet.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de nachosalade iig niet nemen.
Pikante aardappel- en groentegratin klinkt goed. Of iets van vis. Iig geen gefrituurde shit.
Lijstje :
O: 4x spelt, pindakaas, kaas, ham, kalkoenfilet, bak kwark, banaan, roggebrood met kaas.
S: PT. Squats o.a150 stuks
Lunges, 100 alternerend
Squats asymetrisch zijn hoerig. Pushups zuigen ook aars trouwens
L: Banaan, wheyshake, bak kwark, pasta, 3x speltbrood, pindakaas, kaas, ham.
T: Wat wortelen met rijst, 2 speltbroodjes, pindakaas, kaas.
S: PT Interval hardlooptraining
D: Wokgroenten, gebakken aardappels zelf gemaakt, bak griekse yoghurt, stuk zalm, sausje van yoghurt en honing en kruiden.
T: 4 handjes noten, restje rijst met wortelen en wat kip er door, 2 gekookte eitjes en 2 plakjes roggebrood met kaas.Hardlopen
Tering. Das gewoon een rustig fiets tempo.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:54 schreef Qwea het volgende:
Sprintsnelheid 21.7 km per uurfysio was nog sneller die liep me er dik uit.
Snelheid gemiddeld met lopen : 11.3 km per uur.
Ik loop 1 km in 5:07... dus ik ga die santarun fucking easy redden binnen de 15 min dan hoorquote:Op donderdag 20 november 2014 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tering. Das gewoon een rustig fiets tempo.
Harder trainen als je haar er wilt uit rennen
Goed bezigquote:Op donderdag 20 november 2014 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen frisdrank, maar tot nu toe een shitload aan thee.
/Kroegwerkstruggles
K just sayingquote:Op donderdag 20 november 2014 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik loop 1 km in 5:07... dus ik ga die santarun fucking easy redden binnen de 15 min dan hoor
En damnz, ze is echt pijlsnel. Ik moest een halve stap achter haar blijven, bij de eerste 3 oplopen moest ik me inhouden, de 4de kon ik dr nauwlijks bijhouden en de 5de schoot ze vol wegIk denk dat ze wel tegen de 23 / 24 km/u heeft aangezeten
Ze gaat dinsdag mijn horloge omdoen en het klokken
Crosspost want verkeerde topicquote:Op vrijdag 21 november 2014 08:29 schreef Qwea het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dunne_paupers.html Ik ging helemaal stuk
Squote:Op vrijdag 21 november 2014 08:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 3 volkoren met kipfilet
S: Ramen krabben van auto
T: Magere kwark, handje nootjes
L: 2 volkoren met kipfilet, 2 volkoren met 1 gekookt ei
T: Banaan met of nootjes of kwark
D: AGV
S: 40 min cardio, KT
T: Kwark
Moet voldoende zijn denk ik zo
Die Lquote:Op vrijdag 21 november 2014 09:40 schreef Karstman het volgende:
Vrijdagslijstje
O: havermout met rode vruchten
T: mandarijn
L: buiten de deur, zit net even op de kaart te kijken en ik denk dit: Dun gesneden, licht gerookt en gepekeld scharrelrund met basalmico en oude boerenkaas.
T: komkommer, mandarijnen
D: curry van wat er nog in de groentela ligt met kip.
T: 0% griekse yoghurt met banaan
Klote zooi. Ik had niks door, ging gewoon rustig zitten. Raam beslagen dus wou ruitenwissers aan doen, heeft mij zeker 20/30 sec gekost voordat ik doorhad waarom ze het niet wouden doenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
SMijn auto ramen waren gewoon normaal
[..]
Die L
Sukkelquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klote zooi. Ik had niks door, ging gewoon rustig zitten. Raam beslagen dus wou ruitenwissers aan doen, heeft mij zeker 20/30 sec gekost voordat ik doorhad waarom ze het niet wouden doen.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sukkel
Boh, ik heb geniale pasta gemaakt. Uitje, knoflook, kipfilet, hot sauce, paprika, wat honing, tomatensauspureezelfgemaaktprut, peper, klein snufje zout, rode ui en wat champignons erdoor
Ja, lulwammes, daar zit volkoren pasta (penne) doorquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is de saus, ik mis pasta. Klinkt wel lekker
Hehequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, lulwammes, daar zit volkoren pasta (penne) door![]()
Hoe is het met je buik? En met je gewicht?
Minder eens op de zuivel? Kijken of dat werkt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe![]()
Gaat op zich wel goed (nog steeds op en neer), denk dat die kwark me niet echt bevalt. Heb ook na cappuccino's last, dus misschien iets met melk troep.
Morgen weegdag, stiekum al dinsdagavond ff gewogen en het was toen al weer 0,5 kg lichter dan zaterdag.
Hoe gaat het met jou vorderingen?
Was ik van planquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Minder eens op de zuivel? Kijken of dat werkt?
Hier gaat het goed. Rustdag. Ziel onder arm enzo. Heb de halve middag lopen snurken.De functionele PT gaat me steeds beter af, maar is wel loodzwaar
![]()
Ja, alleen dan moet je die whey wel met water mengen en niet zoals ik doe met yoghurt, want dan blijf je hetzelfde houden. Ben benieuwd of het nou zuivel is waar je tegenaan hikt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:54 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was ik van plan. Sowieso geen twee keer kwark meer op 1 werkdag en zat te denken aan Whey poeder shizzle voor na het sporten en evt een ei als tussendoor als vervanging voor die kwark
.
Kut reactie op jou stukje, komt eraanNice, ff bijtanken
. Maar jij viel nog steeds af toch terwijl dat niet de bedoeling was?
Kloptquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet je die whey wel met water mengen en niet zoals ik doe met yoghurt, want dan blijf je hetzelfde houden. Ben benieuwd of het nou zuivel is waar je tegenaan hikt.
Hier gaat de weegschaal inmiddels naar bovenDus, is weer eens wat anders dan naar beneden
Ik zou idd de isolaat nemen. En nee, geen smaak ervaringen, ik krijg geen enkele smaak met water weg. Ik vind ze allemaal even ranzig. Sorryquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Klopt. Ik zelf ook, daarom ga ik het gewoon ff proberen vanaf morgen. In het weekend heb ik het over het algemeen al minder en dan gebruik ik eigenlijk geen zuivel. Zal ff poeder bestellen bij body&fit, die whey isolaat perfection troep. Nog smaak ervaringen voor in water?
Naar boven zou ik eigenlijk toch ff eng vinden, maar dat hou jij wel goed in de gaten dunkt mij
Meh. Hap, slik, weg dan maar. Ik heb het meteen maar besteld, anders vergeet ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou idd de isolaat nemen. En nee, geen smaak ervaringen, ik krijg geen enkele smaak met water weg. Ik vind ze allemaal even ranzig. Sorry
Vind ik ook eng. Moest vandaag eigenlijk dietiste, maar die belde af. Dus a.s vrijdag nu....
Ooh smakeloos heb ik ook. Die smaakt idd nergens naarquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meh. Hap, slik, weg dan maar. Ik heb het meteen maar besteld, anders vergeet ik. Smaakloos is de omschrijving, nou ik ben benieuwd.
Ach ja, het zit er gelukkig niet allemaal in 1 a 2 weken weer aan.
Mooi, dan kan ik dat vast met water verteren. Anders flikker ik er nog wat limonade extra doorheenquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh smakeloos heb ik ook. Die smaakt idd nergens naar
Daarom. Anderzijds, als het er wel aankomt is het van goed voer en dan ga ik gewoon lekker bulken en in het voorjaar cutten voor meer massa
Was superlekker. Rookvlees maar dan superluxe op dik boerenbruin!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:43 schreef Karstman het volgende:
[..]
Was superlekker. Rookvlees maar dan superluxe op dik boerenbruin!
Als extra T vanmiddag twee crackers geitenkaas en een paar drupjes whisky om te proeven.
Ik moet mezelf dwingen tot die keuze hoor. Anders ga ik stressen en alquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik dat vast met water verteren. Anders flikker ik er nog wat limonade extra doorheen
Die instelling van jou, wat een genot als je er zo in kan staan. Dat je gewoon keuze hebt zeg maar
Ik had gisteren ook echt zo lekker gelopenquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel gecharmeerd van de chocoladesmaak. Maar ik ben gecharmeerd met bijna alles met chocoladesmaak.![]()
Net echt verdraaid lekker gehobbeld.Straks biefstuk.
![]()
Lekker vlot! Ik was eigenlijk van plan om even een minuutje of 20 te gaan, maar het liep zo lekker dat het een uur werd.quote:Op vrijdag 21 november 2014 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook echt zo lekker gelopentussen de 11 en 13 km/u en hem gesprintpiekt op 21.7
Heeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker vlot! Ik was eigenlijk van plan om even een minuutje of 20 te gaan, maar het liep zo lekker dat het een uur werd.![]()
Wel op slakjestempo, dat dan wel weer.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 november 2014 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet mezelf dwingen tot die keuze hoor. Anders ga ik stressen en alBedoel, lekker belangrijk, 2 kilo. Ik zie volgende week vrijdag wel hoe ende wat
Nu nog steeds? Want dat kan niet goed zijn denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk
Al moet ik wel zeggen dat ik thuis kwam en niet meer op mijn voet normaal kon staan (geopereerde voet). Dus dat moet ik dinsdag even aankaarten, want dat was echt niet cool. Kon alleen op de binnenkant staan. Sowieso volledig normaal staan is op die voet onmogelijk
Dat klinkt matig.quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk
Al moet ik wel zeggen dat ik thuis kwam en niet meer op mijn voet normaal kon staan (geopereerde voet). Dus dat moet ik dinsdag even aankaarten, want dat was echt niet cool. Kon alleen op de binnenkant staan. Sowieso volledig normaal staan is op die voet onmogelijk
Niet meer zo erg als na het lopen. Maar echt normaal 100% lopen is nog niet gegaan na de operatie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Nu nog steeds? Want dat kan niet goed zijn denk ik.
Anyways, mijn sporten zit er net weer op. KT ging lekker, hardlopen ben ik helemaal stuk van. Ik heb totaal geen conditie (daarom train ik
), doe interval van 90 sec lopen / 60 sec rennen, dat iets van 20 min. Had voeten ingetaped en veters anders gestrikt, dit keer geen blaren. Dus volgende keer maar weer
OK. Heeft kennelijk nog wel redelijk wat tijd nodig.quote:Op zaterdag 22 november 2014 07:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet meer zo erg als na het lopen. Maar echt normaal 100% lopen is nog niet gegaan na de operatie.
Ik ga *nu* de deur uit voor een rondje hardlopeninternval is prima om je conditie op te bouwen
quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:12 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo weegdag. Resultaat -1,4 kg, compenseert mooi de groei van vorige week en nog heel wat extra.
Eindstand nu 18,6 kg
quote:Op zaterdag 22 november 2014 08:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
OK. Heeft kennelijk nog wel redelijk wat tijd nodig.
Succes
1 keer per week noteer ik het. Ik kijken op de avond wel eens Stiekumquote:Op zaterdag 22 november 2014 08:57 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Hoevaak weeg je pw? En als we je lijstje weer onder de loep moeten nemen gil je maar he!
[..]Ging nu wel goed. Rond de 12/13km/u gelopen en minder last.
Nou vanmiddag na de lunch nog ff naar de sportschool en dan zit het erop voor vandaag.
Ja vond het zelf ook wel netjes. Ben alleen wel gesloopt nu. Maar dat komt niet van het hardlopen denk ik. Koud, moe, snotterig.. gewoon zo'n "fuck" dagje. Maar eens kijken of wat KT dat oplost.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
1 keer per week noteer ik het. Ik kijken op de avond wel eens Stiekum.
Als dat zover is zoek ik je weer op![]()
Maar netjes gelopen dus
Ach ja, komt vast goedquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vond het zelf ook wel netjes. Ben alleen wel gesloopt nu. Maar dat komt niet van het hardlopen denk ik. Koud, moe, snotterig.. gewoon zo'n "fuck" dagje. Maar eens kijken of wat KT dat oplost.
Vanaaf kangaroo eten
Ja geen idee of het lekker is hoor. Zag het liggen. Ga het eten met sambal boontjesquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach ja, komt vast goed
KangarooCool.
Heb het ook nog nooit gehad. Hoop voor je dat het lekker isquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geen idee of het lekker is hoor. Zag het liggen. Ga het eten met sambal boontjes
Trouwens, had je je voet zelf getaped?
Nice, dat beloofd watquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Die manier van veteren had ik bij mijn vorige schoenen ook.
Stiekem tussendoor gewogen, 85.5kg. Volgens mij hield ik vocht vast.(Maandag 86.6
)
Het is in ieder geval een mooie motivatie om mijn gesnaai in bedwang te houden.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mooie motivatie om mijn gesnaai in bedwang te houden.(En het verklaart waarom het zo traag leek te gaan. Plateau doorbreken ftw.
)
Ging jij ook omhoog? Of bleef je gelijk?quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mooie motivatie om mijn gesnaai in bedwang te houden.(En het verklaart waarom het zo traag leek te gaan. Plateau doorbreken ftw.
)
Trein of auto???quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Nog even een lijstje:
O: 3 volkoren met kipfilet
T: Banaan
L: 1 volkoren met twee kleine knakworstjes, 1 volkoren met kaas + beetje jam, 1 volkoren kipfilet, 2 cracker dingetjes
T: Nog niks, ben nu aan het denken
D: Nog geen idee, iets makkelijks
Lijstje is aardig karig qua T en D zal ook niks groot worden. Vanavond dus naar Qlimax, dus daar worden de nodige biertjes wel genuttigd. Bouw even wat ruimte in
Combinatie. Ik ga vertrekken vanuit friesland met auto, pak een hotel net buiten arnhem, ga met de trein/bus combio daarheen en met de taxi weer terug. Alle vormen van openbaar vervoer zowat gehadquote:Op zaterdag 22 november 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trein of auto???
Heel veel stamplezier! En oordoppen zijn geen overbodige luxe.
Doe je nog versnaperingen of geestelijk vlak?
Eerst wat omhoog na een no shits given-periode, daarna ruim een maand stilgestaan met braver doen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ging jij ook omhoog? Of bleef je gelijk?
Mijn training ging zwaar matig.morgen herkansing.
quote:Op zondag 23 november 2014 12:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ai. Nu halverwege mn reis en ik merk nu aan alles al dat ik hier onwijs snel afval. Voor vertrek een paar extra gaten in mn riem gezet, zit nu op de kleinste stand en hij is nog te ruim
Hongerrrr. Wachten op mn 3e lading rijst van vandaag
quote:Op maandag 24 november 2014 08:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje:
O: 3 volkoren met jam
T: Banaan, handjevol nootjes (+/- 25 gr)
L: 4 volkoren, 2 met jam, 2 met kaas
T: Peer, handjevol nootjes (+/- 25 gr)
S: 40 min cardio, KT
T: Whey shake dinges poeder.
Het weekend heb ik overleefd, maar allemachtig wat een feest.
Qua eten heb ik me redelijk goed gedragen, alleen een kleine vietnamese loempia kon ik niet laten staan. Daar had ik relatief snel spijt van, wat allemachtig wat brandde ik mijn mond aan de scherpe saus. Zelfs nog een beker fruit weggehapt die niet echt lekker was en wel een vermogen aan heb betaald. En ook nog een bananen shake, die wel lekker was
.
De rest van mijn vocht inname was bier en redbull, dat vergeten we maar weer snel.
Qwea, ik ga je PM'en
Hier wat kijkvoer, niet mijn beelden,quote:Op maandag 24 november 2014 08:44 schreef Qwea het volgende:
[..]Qlimax
Dat fruit is idd niet te vreten daar. Zo jammer want het kost echt debiel veel geldNice dat je het zo tof hebt gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asociaal gewoon dat fruit. 2.5 muntjes a ¤ 2,60 stuk voor een bekerformaat 0,5L, 6,5 euro dus. Maar ik zat uitgekakt op de tribune en had nog wat teveel muntjes. Ach ik had zo ook nog wat plezier door mensen te bekogelen met wat leek op meloen, ananas en druiven.
[ Bericht 2% gewijzigd door CrunchySelf op 24-11-2014 09:06:04 ]┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Complotquote:Op maandag 24 november 2014 08:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Na het weekend nog steeds op mijn laagste gewicht sinds half juli. Ik denk dat het een complot is van mijn weegschaal, hij wil even niet lager de laatste week. Maar het komt eraan.
Wat betaal je per maand? En wat ga je betalen?quote:Op maandag 24 november 2014 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Unive met als enige extra een tandenpakket.Voor mij is veel van de extra zut onzin om voor bij te verzekeren, sportpakket al helemaal.
Ik dacht 125 voor komend jaar met tandarts tot 500. Had vorig jaar nog een jongerenpakket, maar daar ben ik nu te oud voor.quote:Op maandag 24 november 2014 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat betaal je per maand? En wat ga je betalen?
Ik betaal nu 126.50 heb Basis, eigen risico 350, aanvullend 3 sterren en tandarts tot 500 euro. Voor exact hetzelfde pakket ga ik volgend jaar 139 betalen
Hoe zitten je kleren?quote:Op maandag 24 november 2014 15:09 schreef sanger het volgende:
Joepie....Sinds begin deze maand bezig met bewust naar eten kijken, sporten etc. Met als doel om wat af te vallen. En in die tijd ben ik dus 4 kg aangekomen![]()
Vraag me acht af waar dat vandaan komt.... Ik eet nauwelijks snoep en chips meer. Drink veel meer water dan voorheen, drink zelfs stuk minder sapjes/spa fruit. Eet stuk gezonder en veel meer fruit.....
Dan doe je iets niet echt goed ws. Doe eens lijstjes posten?quote:Op maandag 24 november 2014 15:09 schreef sanger het volgende:
Joepie....Sinds begin deze maand bezig met bewust naar eten kijken, sporten etc. Met als doel om wat af te vallen. En in die tijd ben ik dus 4 kg aangekomen![]()
Vraag me acht af waar dat vandaan komt.... Ik eet nauwelijks snoep en chips meer. Drink veel meer water dan voorheen, drink zelfs stuk minder sapjes/spa fruit. Eet stuk gezonder en veel meer fruit.....
'Te' is hier wel een mooi kenwoord. Te weinig, te veel. Dus idd post even lijstjesquote:Op maandag 24 november 2014 15:09 schreef sanger het volgende:
Doe ik zo nu en dan ook alquote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet echt goed ws. Doe eens lijstjes posten?
Zoals altijd volgens mij. Zal het thuis even navragen voor de zekerheidquote:
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticedquote:Op maandag 24 november 2014 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht 125 voor komend jaar met tandarts tot 500. Had vorig jaar nog een jongerenpakket, maar daar ben ik nu te oud voor.
Kun je zelf ook iets merken? Broekriem strakker? oidquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals altijd volgens mij. Zal het thuis even navragen voor de zekerheid
Nope, hier schuiven ze me het liefst door naar de twee middelste pakketten, maar aanvullend voor alleen lenzen vind ik onzin. (de extra kosten zijn hetzelfde als wat ik vergoed zou krijgen. Laat dan maar.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticed.
*proest* Dafuqquote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mijn verzekering geeft me nog steeds jongerenpaketten, they never noticed.
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je broodquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik zo nu en dan ook al![]()
Vandaag:
O: Cornflakes met melk
L: Twee bruine boterhammen oude kaas / tweebruine boterhammen filet american
T: flink grote appel
T: mandarijn of banaan
En ik weet dat ik nog lang niet van alles het meest magere e.d. neem. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik veel bewuster al bezig ben met gezond eten en 3x per week vaker sport en dan juist een tegengesteld resultaat zie...
Ik merk overigens wel in de fitheid dat ik me beter begin te voelen, dat dan weer wel.
Hoe groot is die portie cornflakes met melk? Als je zoals mij was vroeger eet je een flinke bak wat 4 a 5 keer de portie isquote:Op maandag 24 november 2014 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Doe ik zo nu en dan ook al![]()
Vandaag:
O: Cornflakes met melk
L: Twee bruine boterhammen oude kaas / tweebruine boterhammen filet american
T: flink grote appel
T: mandarijn of banaan
En ik weet dat ik nog lang niet van alles het meest magere e.d. neem. Maar waar het mij meer om gaat is dat ik veel bewuster al bezig ben met gezond eten en 3x per week vaker sport en dan juist een tegengesteld resultaat zie...
Ik merk overigens wel in de fitheid dat ik me beter begin te voelen, dat dan weer wel.
Voorspelbaar, klootzakken allemaal. Het kan hier bij mij niet eens uit een aanvullende pakketquote:Op maandag 24 november 2014 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, hier schuiven ze me het liefst door naar de twee middelste pakketten, maar aanvullend voor alleen lenzen vind ik onzin. (de extra kosten zijn hetzelfde als wat ik vergoed zou krijgen. Laat dan maar.)
That way uh uh I like itquote:
Onderschat kcal van cornflakes niet. Een pak muesli van 500 gram ofzo kon ik net geen vier keer mee doen, iets meer dan 125 gr dus. Denk zo ongeveer 140 gr. Zit 465 kcal in 100 gr, 650 kcal aan muesli + een bak melk. Het at altijd zo lekker weg voor de TVquote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je brood
Ik vind het sowieso ietwat weinig. Misschien ligt dan aan mij. Enig idee hoeveel kcal dit is? Wat zijn je AVG verhoudingen?
Ja, dat zeg ik, beter eet hij broodquote:Op maandag 24 november 2014 16:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Onderschat kcal van cornflakes niet. Een pak muesli van 500 gram ofzo kon ik net geen vier keer mee doen, iets meer dan 125 gr dus. Denk zo ongeveer 140 gr. Zit 465 kcal in 100 gr, 650 kcal aan muesli + een bak melk. Het at altijd zo lekker weg voor de TV
Nee niet direct volgens mij. Maar ik lette er dan ook eigenlijk nooit echt op.quote:Op maandag 24 november 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun je zelf ook iets merken? Broekriem strakker? oid
Normaal eet ik WASA crackers met kaas of smeerkaas, maar vanmorgen op (dank je wel vrouwliefquote:Op maandag 24 november 2014 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vervang je cornflakes eens. Suikertroep. Beter eet je brood
Geen idee hoeveel dit precies is eigenlijk, maar wel al veel meer als "vroeger". Toen at ik alleen soms tussen de middag (zeg maar 1 o pde 2/3 dagen) en verder alleen avondeten. Ook geen ontbijt dus.quote:Ik vind het sowieso ietwat weinig. Misschien ligt dan aan mij. Enig idee hoeveel kcal dit is?
Ben geen echte aardappel eter, dus wat zal dat zijn. 3 scheppen denk ik, klein beetje jus er op. Gronte is erg afhankelijk van wat het is, maar toch wel een schep of 4-5. Vlees is mijn favo, minimaal 1 groot stuk of 2 kleinere. Voornamelijk varkensvlees of rundvlees.quote:Wat zijn je AVG verhoudingen?
Niet zo bijzonder veel, zo groot zijn de schaaltjes die we in huis hebben nietquote:Op maandag 24 november 2014 15:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe groot is die portie cornflakes met melk? Als je zoals mij was vroeger eet je een flinke bak wat 4 a 5 keer de portie is
Maar waarom geen brood? Vult beter en langer.quote:Op maandag 24 november 2014 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Normaal eet ik WASA crackers met kaas of smeerkaas, maar vanmorgen op (dank je wel vrouwlief).
Voer het eens in? : https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/advies/ ik ben zeer benieuwd.quote:Geen idee hoeveel dit precies is eigenlijk, maar wel al veel meer als "vroeger". Toen at ik alleen soms tussen de middag (zeg maar 1 o pde 2/3 dagen) en verder alleen avondeten. Ook geen ontbijt
3 scheppen, dus 3 aardappelen? Hele? Dat is dus 6 halve. Dus ongeveer 200/250g? 240kcal aan aardappelen, 250g groente (ruim genomen) is 90 kcal. Vlees groot stuk, dus dan zul je zitten rond de 400.quote:Ben geen echte aardappel eter, dus wat zal dat zijn. 3 scheppen denk ik, klein beetje jus er op. Gronte is erg afhankelijk van wat het is, maar toch wel een schep of 4-5. Vlees is mijn favo, minimaal 1 groot stuk of 2 kleinere. Voornamelijk varkensvlees of rundvlees.
Netjes, 600g per weekquote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Officiële weegdag kwam op 86kg tov 86,6kg vorige week, btw. Prima vooruitgang.
Ik post redelijk vaak lijstjesquote:Op maandag 24 november 2014 16:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en crunch? Ik wil updates over je nieuwe lijstje binnenkort.
Of het bevalten hoe je qua gewicht gaat
/mam Want als je alsnog flink zakt kunnen we nog wellicht er iets aan tweaken. Zeker omdat je dus ook niet per PM roept dat je zwaarder wil gaan trainen
Netjes toch welquote:Op maandag 24 november 2014 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Officiële weegdag kwam op 86kg tov 86,6kg vorige week, btw. Prima vooruitgang.
Ja, slimmerd, als jij meer spieren opbouwt, gaat toch je bmr omhoog. En je spieren wil je toch ook behouden dus je moet ook zeker niet te weinig eten want dan gaan je spieren eraan. En dat zou serieus fucked up zijn en zonde van alle moeite.quote:Op maandag 24 november 2014 16:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik post redelijk vaak lijstjes. Maar zal dat er wel aan toevoegen. Gewicht meet ik ook wekelijks, plak ik ook hier. Maar ik wil afvallen he, wil niet stagneren
Dus tweaken prima.
quote:Roep bewust niet dat ik zwaarder wil gaan trainen, voor je het weet krijg ik weer meer geweldige ingevingen (aan de hand van tips) wat ik er allemaal aan kan toevoegen.
Prima tevreden mee inderdaad! Binnenkort mijn hardloopdagen weer uitbreiden, dan zou het met braafachtig eten nog een tijdje goed moeten doorgaan.quote:
Ja maar daar houden die kut BMR calculators geen rekening mee he. Dus hoe wil je dat bepalen? Aan de hand van de afval snelheid?quote:Op maandag 24 november 2014 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, slimmerd, als jij meer spieren opbouwt, gaat toch je bmr omhoog. En je spieren wil je toch ook behouden dus je moet ook zeker niet te weinig eten want dan gaan je spieren eraan. En dat zou serieus fucked up zijn en zonde van alle moeite.
[..]Dippen zul je, luie flikker
Vetpercentage kunnen ze toch wel wat mee?quote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja maar daar houden die kut BMR calculators geen rekening mee he. Dus hoe wil je dat bepalen? Aan de hand van de afval snelheid?
Meten ze daar relatief onbetrouwbaar.quote:Op maandag 24 november 2014 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vetpercentage kunnen ze toch wel wat mee?
En ik raak uit verhouding.
Matigjes.quote:Op maandag 24 november 2014 17:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meten ze daar relatief onbetrouwbaar.
Uit verhouding, hoe?
Dat is toch wel een prettige wijzigingquote:Op maandag 24 november 2014 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes.
Met meer vet op mijn bovenlijf valt het minder op hoe groot mijn kont is.Nu heb ik liever een kont dan een pens, maar het viel me wel erg op.
Ik heb weer last van mijn scheen (2 weken gelee ook al). Morgen niet hardlopen besloot de fysio net. Denk dat ze me weer gaat prikken. Zal eens aan dr vragen of regelmatig een sportmassage zin heeft.quote:Op maandag 24 november 2014 16:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prima tevreden mee inderdaad! Binnenkort mijn hardloopdagen weer uitbreiden, dan zou het met braafachtig eten nog een tijdje goed moeten doorgaan.
Formule van harris benedict + PAL waardequote:Op maandag 24 november 2014 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja maar daar houden die kut BMR calculators geen rekening mee he. Dus hoe wil je dat bepalen? Aan de hand van de afval snelheid?
Mijn armen zijn vrijwel droog, mijn buik heeft een 2 pack (2 naast elkaarquote:Op maandag 24 november 2014 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matigjes.
Met meer vet op mijn bovenlijf valt het minder op hoe groot mijn kont is.Nu heb ik liever een kont dan een pens, maar het viel me wel erg op.
Ja, ik weets. Riekt naar shinsplints. Daarom, gewoon voor de zekerheid, wilde de fysio ook niet lopen. En mag ik morgen om 15u me melden om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Stomme is, het is niet echt pijnlijk pijnlijk. Meer een ja, weet niet zo goed hoe je het moet omschrijven.. vermoeid zeurend gevoel. Met name als ik mijn hak op de grond zet en mijn tenen / voorvoet optrek. Het zijn geen pijnscheuten ofzo, maar gewoon ja, weet niet precies. Vind het heel lastig om te moeten omschrijven. Beide schenen nu, maar links erger dan rechts. Rechts amper.quote:Op maandag 24 november 2014 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Pijnlijke schenen riekt naar overbelasting, goed opletten blijven!
Droog ga ik nooit echt worden.![]()
Het klinkt idd erg naar shin splints. Hopelijk valt het mee!quote:Op maandag 24 november 2014 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weets. Riekt naar shinsplints. Daarom, gewoon voor de zekerheid, wilde de fysio ook niet lopen. En mag ik morgen om 15u me melden om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Stomme is, het is niet echt pijnlijk pijnlijk. Meer een ja, weet niet zo goed hoe je het moet omschrijven.. vermoeid zeurend gevoel. Met name als ik mijn hak op de grond zet en mijn tenen / voorvoet optrek. Het zijn geen pijnscheuten ofzo, maar gewoon ja, weet niet precies. Vind het heel lastig om te moeten omschrijven. Beide schenen nu, maar links erger dan rechts. Rechts amper.
Vorige keer was het ook al links.
Waarom ga je nooit droog worden?
Ja, daar dachten wij (ik en fysio) dus ook beide aan. Vandaar ook morgen niet lopen.quote:Op maandag 24 november 2014 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het klinkt idd erg naar shin splints. Hopelijk valt het mee!
En nooit droog: misschien niet helemaal nooit, maar vooralsnog mis ik de discipline. En de ambitie.
Ik ben er wel van gecharmeerd, dat wel. Maar mij teveel moeite.quote:Op maandag 24 november 2014 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar dachten wij (ik en fysio) dus ook beide aan. Vandaar ook morgen niet lopen.
Aah zo.droog
Ja, je moet echt onwijs consequent zijn en een heleboel dingen gewoon echt laten heb ik gemerkt. Het is eigenlijk best wel zwaar. Maar goed, wie droog wil zijn moet er wat voor overhebbenquote:Op maandag 24 november 2014 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er wel van gecharmeerd, dat wel. Maar mij teveel moeite.
Hč. Het is groente. Maar was het meer of minder? Minder denk.quote:Op maandag 24 november 2014 22:18 schreef Qwea het volgende:
DIE WORTELS KOMEN UITPOT
![]()
Als dit je aaf eten is, klopt je kcal van het aaf eten echt voor geen reet
Kut van die whey. Had wel willen lachenje pm reageer ik morgen op, ik zit mobiel en lig in bed
Het is idd pot, mais was extra en is lekker. Het is geprakte aardappel met sju van vlees.quote:Op maandag 24 november 2014 22:27 schreef Karstman het volgende:
Ik zat ook al te denken, die wortels glimmen te erg om vers te zijn. Mais is in mijn beleving niet veel meer dan loze zetmeel. En ehm, wat ligt daar linksboven, zal wel iets aardappeligs zijn maar kan het niet thuisbrengen...
Minderquote:Op maandag 24 november 2014 22:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hč. Het is groente. Maar was het meer of minder? Minder denk.
Hehe. Prima, ik zit ook mobiel en ga ook pitten. Gesloopt.
Sju? Ja, sju schrijven is echt zo erg!quote:Op maandag 24 november 2014 22:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is idd pot, mais was extra en is lekker. Het is geprakte aardappel met sju van vlees.
Is dit echt zo erg
Lekker sliepen!quote:Op maandag 24 november 2014 22:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Sju is Frieso fuck toch niet, mental breakdown.
Ach ja vers vind ik ook lekkerder, ik kook alleen niet. Dus laat het voor wat het is.
Net lijstjequote:Op dinsdag 25 november 2014 09:27 schreef Karstman het volgende:
Topic bijna vol dus nog snel een lijstje
O: Havermout en banaan
L: 2 boterham bio ham, karnemelk, soepje en rauwkost
T: komkommer, gekookt ei, mandarijnen
D: restje noodlesoup, nasi en gegrilde kipspiesjes
T: speciaalbiertje en een banaan (niet tegelijk)
Vind brood an sich niet zo lekkerquote:Op maandag 24 november 2014 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar waarom geen brood? Vult beter en langer.
Zal zo effe doen danquote:Voer het eens in? : https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/dashboard/eetmeter/advies/ ik ben zeer benieuwd.
Ja rond de 3-4 hele aardappelen ongeveer. Groente kan wel kloppen met 250 gr, zeker als het iets is wat ik graag eet.quote:3 scheppen, dus 3 aardappelen? Hele? Dat is dus 6 halve. Dus ongeveer 200/250g? 240kcal aan aardappelen, 250g groente (ruim genomen) is 90 kcal. Vlees groot stuk, dus dan zul je zitten rond de 400.
Dat is een avond maaltijd van om en nabij de 700kcal. Ik zou minderen op het vlees. 100g bereid vlees is meer dan voldoende voor een volwassen persoon. En dan zou ik eventueel iets meer groente pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |