Dat denken we van jou ook wel eens Hutquote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Volgens mij hangt u van psychoses aan elkaar.
Nou, dat zijn inhoudelijke antwoorden waar de wereld iets mee kan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Volgens mij hangt u van psychoses aan elkaar.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, dat zijn inhoudelijke antwoorden waar de wereld iets mee kan.
Dacht u me te beledigen? Bent u psychiater en heeft u mijn medisch dossier in handen?
Of is het gewoon schreeuwen om maar niet op de feiten in te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]En waar is dit voor nodig? Heb ik u iets misdaan ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Is onze ervaringsdeskundige, we hebben in deze SC een doorsnede van elk subforum.quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dacht u me te beledigen? Bent u psychiater en heeft u mijn medisch dossier in handen?
OMG...quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is onze ervaringsdeskundige, we hebben in deze SC een doorsnede van elk subforum.
Ik ken hem niet, maar dit soort reacties verwacht je in KLB en ONZ, toch niet bij een man van 55, zou je zeggen. Maar goed, wellicht dat mijn post wat te inhoudelijk was, wat hem moeilijk viel, dat kan natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is onze ervaringsdeskundige, we hebben in deze SC een doorsnede van elk subforum.
Ben jij psychiater?quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Treehut362 het volgende:
Dacht u me te beledigen?
nee
Bent u psychiater
ja
en heeft u mijn medisch dossier in handen?
nee
nee
ik zei dat u van psychoses aan elkaar hangtquote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dit soort reacties verwacht je in KLB en ONZ, toch niet bij een man van 55, zou je zeggen. Maar goed, wellicht dat mijn post wat te inhoudelijk was, wat hem moeilijk viel, dat kan natuurlijk.
Je leert elke dag bij op FOK!.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
ik heb psychologie gestudeerdquote:
Het is een SC, te inhoudelijk duurt nooit lang.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar dit soort reacties verwacht je in KLB en ONZ, toch niet bij een man van 55, zou je zeggen. Maar goed, wellicht dat mijn post wat te inhoudelijk was, wat hem moeilijk viel, dat kan natuurlijk.
Je leert elke dag bij op FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |