Zal ik wat geld naar ze overmaken via Paypall als een donatie en het dan onmiddelijk terug eisen omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?quote:
Doen. 1,23 euro ofzo :pquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zal ik wat geld naar ze overmaken via Paypall als een donatie en het dan onmiddelijk terug eisen omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?
huilhuilquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?
Voor het rippen van video's?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
Repel gaf Commie 450 euro, dat was echt fantastisch.
plebquote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Commie is klaar met de vertaling van PP2, een hele week later! En nu moet de typesetter er nog overheen. Als dit zo door gaat stap ik over echt over.
Dan kom ik zeker releases tegen op usenet van commie die gewoon hernoemd zijn, net als horriblesubs vaak funimation is.quote:
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker releases tegen op usenet van commie die gewoon hernoemd zijn, net als horriblesubs vaak funimation is.
Death Sythe > Tallgeese > Heavyarms > Wing > Shenlong > Sandrockquote:
Wacht even er komen maar 11 PP2s?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Commie is klaar met de vertaling van PP2, een hele week later! En nu moet de typesetter er nog overheen. Als dit zo door gaat stap ik over echt over.
Aries zijn ook nice.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Death Sythe > Tallgeese > Heavyarms > Wing > Shenlong > Sandrock
Leo > Aries > Cancer > Pisces
De Leo is waarschijnlijk mijn favoriete massaproductie. Ik vind de Leo zowaar nog stoerder dan de Zaku.
Ja, ik vond het jammer dat er geen ruimte was voor een Aries-variant voor in de ruimte tussen de Taurus en de Space Leo.quote:
Ik ook. Het heeft een beetje Pirates of the Caribean gevoel. Wat ik enorm tof vind.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:43 schreef Hermanna het volgende:
Ik vind Shingeki no Bahamut best wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft een beetje Pirates of the Caribean gevoel. Wat ik enorm tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef Hermanna het volgende:
[..]Ik zou willen dat ik wist waar je het over had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat weet ik niet dus is de enige vagelijk relevante opmerking die ik kan maken dat ik hoop dat de mensen bij Commie een hele goede reden hebben voor al deze vertragingen. Daarbij denk ik persoonlijk aan een cholerauitbraak van ebola, of een syfilislading aan kanker.
![]()
“An interesting thing is a good thing.”
quote:
quote:
quote:
Ik heb meteen 2 eps achter elkaar bekeken...quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
toch maar eens HS gepakt voor PP maar mijn god die sprong achteruit in kwaliteit![]()
hopelijk komt commie snel bij
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zou er gebeuren als akane's Psycho-Pass op 0 komt te staan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zou er gebeuren als Akane's Psycho-Pass op 0 komt te staan?
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=DywYUodJQ_A#t=286 |
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan is de cirkel rond?
Jullie zijn m'n bruurs, ga niet haten op elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Broeder, van jouw had ik beter verwacht.
https://c.milkteafuzz.com/simple
Volgens het schema zijn ze klaar. De aflevering is alleen nog wel nergens te bekennen. Ik wacht deze keer nog wel, maar een volgende keer zal ik echt geen week meer wachten. Mijn Psycho-Pass kleurt er zo akelig van en in tegenstelling tot Akane ben ik geen asymptomaatje; dus ik moet er wel op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Psycho-Pass 2 - 05 [7B1FB446].mkv
[Commie] Psycho-Pass 2 - 06 [859093A7].mkv
En ik ben weer te harden voor een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 3 bruurs met smaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n bruurs, ga niet haten op elkaar./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Psycho-Pass 2 - 05 [7B1FB446].mkv
[Commie] Psycho-Pass 2 - 06 [859093A7].mkv
En ik ben weer te harden voor een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Zo die draaien door voor 5k yen zegquote:
Je moet er soberzo geen geld aan verspillenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo die draaien door voor 5k yen zeg
Wat dat is 40 euro? Minder denk ik.
Maar dat apparaat is wel magistraal zeg. Leuker dan die pokkedingen in Nederland,
Geen 5k yen, 5k aan jetons van die tent. Geen idee hoeveel die dingen waard zijn, maar in de comments onder de video impliceren ze dat het meer is dan de waarde in yen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo die draaien door voor 5k yen zeg
Wat dat is 40 euro? Minder denk ik.
Maar dat apparaat is wel magistraal zeg. Leuker dan die pokkedingen in Nederland,
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je moet er soberzo geen geld aan verspillen
De sekse scheiding is eindelijk voorbij, we zijn allemaal Zwarte Sinter en Piet-Klaas.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De sekse scheiding is eindelijk voorbij, we zijn allemaal Zwarte Sinter en Piet-Klaas.
Of zoiets dergelijks het verandert allemaal zo snel en alle veranderingen zijn even onbelangrijk.Misschien dat je iets kan doen met een custom CSS als je een abo neemt. Dat of een goed geplaatste strook tape op je monitor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ohquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen 5k yen, 5k aan jetons van die tent. Geen idee hoeveel die dingen waard zijn, maar in de comments onder de video impliceren ze dat het meer is dan de waarde in yen.
Boku no Pico!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Hallo lieve menskesIk heb niks te doen dus kan iemand mij misschien een anime aanraden?
Nu ga je tig animes krijgen die je al heb gezienquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Hallo lieve menskesIk heb niks te doen dus kan iemand mij misschien een anime aanraden?
Akame ga kill, Shingeki no Bahamutquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Oh my sweet summerchild, what do you know.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:38 schreef MaxThee het volgende:
O shit is die met die jongens die op meisjes wil lijken?
Ik ga die niet kijken..... Het is gwn te awkard
Misschien is Bible Black wat meer voor je, die heeft dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:38 schreef MaxThee het volgende:
O shit is die met die jongens die op meisjes wil lijken?
Ik ga die niet kijken..... Het is gwn te awkard
Zeer keurige Christelijke anime.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Misschien is Black Bible wat meer voor je, die heeft dat niet.
Mirai Nikki vind je denk ik wel leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef MaxThee het volgende:
Ik heb best wel weinig anime in mijn leven gekeken..... Maar tja ik moet ergens beginnen
-Naruto
-Fairy Tail
-Bleach
-Attack on titans
-SAO
-Fullmetal alchemist (brotherhood)
-Claymore
-No Game No Life
-Hunter x Hunter
-High school of dead
-Blue exorcist
-Detective Conan
-Dragon Ball (Stiekem heb ik ze allemaaal gekeken sssttt)
-Kiss x siss
-Toriko
-Deathnote
-Neon Genesis evangelion
-YUGIOH!!!!
-One Piece
-Tokyo Ghoul
-Ouran Host Club
(Sommige niet volledig afgekeken)
(SUB&DUB)
Geen zorgen, dat zien we aan je schrijfstijl. Je was of 15, of aan het overdoseren op medicatie.quote:En vergeet niet dat ik een minderjarige 15 jaar jongen ben![]()
Full Metal Panic!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:48 schreef MaxThee het volgende:
Ik heb best wel weinig anime in mijn leven gekeken..... Maar tja ik moet ergens beginnen
-Naruto
-Fairy Tail
-Bleach
-Attack on titans
-SAO
-Fullmetal alchemist (brotherhood)
-Claymore
-No Game No Life
-Hunter x Hunter
-High school of dead
-Blue exorcist
-Detective Conan
-Dragon Ball (Stiekem heb ik ze allemaaal gekeken sssttt)
-Kiss x siss
-Toriko
-Deathnote
-Neon Genesis evangelion
-YUGIOH!!!!
-One Piece
-Tokyo Ghoul
-Ouran Host Club
(Sommige niet volledig afgekeken)
(SUB&DUB)
Waarschijnlijk heb ik wel klein beetje meer maar je kan toch niet alle animes onthouden?
Oja en ik ben egt gek op Manwha's!!! Noblesse en the gamer gwn GEK OP ZE!!!
En vergeet niet dat ik een minderjarige 15 jaar jongen benVERRY INNOCENT SENPAI <3
PROBEER JE ZELF IN TE HOUDEN!!! GEEN VIEZE HENTAI PLZZ? zo'n persoon ben ik niet
Ja nou en! Hij is alsnog leuk en past denk ik wel in zijn straatje. Plus hij moet snel meer kijken zodat zijn ondertitel gaat kloppen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
Deadman Wonderland is leuk, maar helaas maar half af.
Nee, alleen voor noordnoordwest Aziatische jongens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef MaxThee het volgende:
Heeft iemand een fetish voor oost-aziatische jongens ofzo?
K Ben gwn heel erg nieuwsgierig...
Geschatte afleverdatum voor de volledige engelse dub: nooit.quote:
Kpop lover? Tellen de chinezen mee?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, alleen voor noordnoordwest Aziatische jongens.
laatst nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geschatte afleverdatum voor de volledige engelse dub: nooit.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:42 schreef MaxThee het volgende:
[..]
Kpop lover? Tellen de chinezen mee?
Ik wil je knuffelen.quote:
Ik wil je knuffelen.quote:
Als je Boku no Pico kijkt en jouw reacties post kan je jezelf in bovenstaand gezelschap voegen.quote:
Yepquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is vandaag je eerste dag op het internet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |