Zo die draaien door voor 5k yen zegquote:
Je moet er soberzo geen geld aan verspillenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo die draaien door voor 5k yen zeg
Wat dat is 40 euro? Minder denk ik.
Maar dat apparaat is wel magistraal zeg. Leuker dan die pokkedingen in Nederland,
Geen 5k yen, 5k aan jetons van die tent. Geen idee hoeveel die dingen waard zijn, maar in de comments onder de video impliceren ze dat het meer is dan de waarde in yen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo die draaien door voor 5k yen zeg
Wat dat is 40 euro? Minder denk ik.
Maar dat apparaat is wel magistraal zeg. Leuker dan die pokkedingen in Nederland,
Dit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je moet er soberzo geen geld aan verspillen
De sekse scheiding is eindelijk voorbij, we zijn allemaal Zwarte Sinter en Piet-Klaas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De sekse scheiding is eindelijk voorbij, we zijn allemaal Zwarte Sinter en Piet-Klaas.
Of zoiets dergelijks het verandert allemaal zo snel en alle veranderingen zijn even onbelangrijk.Misschien dat je iets kan doen met een custom CSS als je een abo neemt. Dat of een goed geplaatste strook tape op je monitor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Dat zou mooi zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ohquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen 5k yen, 5k aan jetons van die tent. Geen idee hoeveel die dingen waard zijn, maar in de comments onder de video impliceren ze dat het meer is dan de waarde in yen.
Boku no Pico!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Hallo lieve menskesIk heb niks te doen dus kan iemand mij misschien een anime aanraden?
Nu ga je tig animes krijgen die je al heb gezienquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Hallo lieve menskesIk heb niks te doen dus kan iemand mij misschien een anime aanraden?
Akame ga kill, Shingeki no Bahamutquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef MaxThee het volgende:
Oh my sweet summerchild, what do you know.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:38 schreef MaxThee het volgende:
O shit is die met die jongens die op meisjes wil lijken?
Ik ga die niet kijken..... Het is gwn te awkard
Misschien is Bible Black wat meer voor je, die heeft dat niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:38 schreef MaxThee het volgende:
O shit is die met die jongens die op meisjes wil lijken?
Ik ga die niet kijken..... Het is gwn te awkard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |