Ik ook. Het heeft een beetje Pirates of the Caribean gevoel. Wat ik enorm tof vind.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:43 schreef Hermanna het volgende:
Ik vind Shingeki no Bahamut best wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ook. Het heeft een beetje Pirates of the Caribean gevoel. Wat ik enorm tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:02 schreef Hermanna het volgende:
[..]Ik zou willen dat ik wist waar je het over had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat weet ik niet dus is de enige vagelijk relevante opmerking die ik kan maken dat ik hoop dat de mensen bij Commie een hele goede reden hebben voor al deze vertragingen. Daarbij denk ik persoonlijk aan een cholerauitbraak van ebola, of een syfilislading aan kanker.
![]()
“An interesting thing is a good thing.”
quote:
quote:
quote:
Ik heb meteen 2 eps achter elkaar bekeken...quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
toch maar eens HS gepakt voor PP maar mijn god die sprong achteruit in kwaliteit![]()
hopelijk komt commie snel bij
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zou er gebeuren als akane's Psycho-Pass op 0 komt te staan?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zou er gebeuren als Akane's Psycho-Pass op 0 komt te staan?
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=DywYUodJQ_A#t=286 |
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Dan is de cirkel rond?
Jullie zijn m'n bruurs, ga niet haten op elkaar.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Broeder, van jouw had ik beter verwacht.
https://c.milkteafuzz.com/simple
Volgens het schema zijn ze klaar. De aflevering is alleen nog wel nergens te bekennen. Ik wacht deze keer nog wel, maar een volgende keer zal ik echt geen week meer wachten. Mijn Psycho-Pass kleurt er zo akelig van en in tegenstelling tot Akane ben ik geen asymptomaatje; dus ik moet er wel op letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Psycho-Pass 2 - 05 [7B1FB446].mkv
[Commie] Psycho-Pass 2 - 06 [859093A7].mkv
En ik ben weer te harden voor een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 3 bruurs met smaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n bruurs, ga niet haten op elkaar./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Psycho-Pass 2 - 05 [7B1FB446].mkv
[Commie] Psycho-Pass 2 - 06 [859093A7].mkv
En ik ben weer te harden voor een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |