Als ik ze op mijn computer zou zetten ben ik bang dat ik ze vergeet en niet meer kijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je gaat niet alleen voor kort maar ook voor klein?
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
De werkzaamheden aan de Yamato vorderen gestaag.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet memories.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2014 22:45:11 ]
quote:
Zal ik wat geld naar ze overmaken via Paypall als een donatie en het dan onmiddelijk terug eisen omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?quote:
Doen. 1,23 euro ofzo :pquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zal ik wat geld naar ze overmaken via Paypall als een donatie en het dan onmiddelijk terug eisen omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?
huilhuilquote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
omdat ze nu al bijna een week over een enkele aflevering van Psycho-Pass 2 doen?
Voor het rippen van video's?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
Repel gaf Commie 450 euro, dat was echt fantastisch.
plebquote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Commie is klaar met de vertaling van PP2, een hele week later! En nu moet de typesetter er nog overheen. Als dit zo door gaat stap ik over echt over.
Dan kom ik zeker releases tegen op usenet van commie die gewoon hernoemd zijn, net als horriblesubs vaak funimation is.quote:
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker releases tegen op usenet van commie die gewoon hernoemd zijn, net als horriblesubs vaak funimation is.
Death Sythe > Tallgeese > Heavyarms > Wing > Shenlong > Sandrockquote:
Wacht even er komen maar 11 PP2s?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Commie is klaar met de vertaling van PP2, een hele week later! En nu moet de typesetter er nog overheen. Als dit zo door gaat stap ik over echt over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |