Ik ben jong van geest hoorquote:Op maandag 10 november 2014 00:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je had m'n vader kunnen zijn.
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.quote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Royco1 het volgende:
Uhm perro, je weet dat gryls in survivalkringen niet serieus genomen wordt?
Dat het allemaal gecontroleerde omgevingen zijn voor tv.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:
Wat nooit bevestigd is.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef perro. het volgende:
[..]
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In papier zitten ook veel vezels, dus je kan altijd nog de onbruikbare pagina's van je nieuwe boeken opeten ter afwisseling
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.quote:Op maandag 10 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is jouw max. qua leeftijd dan?
Kak.. *afdruipt*quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Ok man, jij weet het vast beter dan mensen die daadwerkelijk in het wereldje zitten.quote:
hoe jong ben je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen zijn als een goede wijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn jaquote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.
ok man.quote:Op maandag 10 november 2014 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok man, jij weet het vast beter dan mensen die daadwerkelijk in het wereldje zitten.
Alles wat op discovery komt is ook echt en niet geacteerd.
19.quote:
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!quote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.
Ik lust geen wijn.quote:
Dat was het punt nietquote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
19.
[..]
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!
[..]
Ik lust geen wijn.
Je hebt het elke dag nodig?quote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkerder naarmate ze ouder worden
Vrouwen zijn als brood
Lief, dankjequote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!
[..]
Ik lust geen wijn.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Én dan jezelf afvragen waar je mis gaat...![]()
Ik haal bij deze mijn aanbod van de tafel af.
Ik op het eerste gezichtquote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond haar nooit leuk, maar sinds een maand ofzo ben ik toch wel verkocht eigenlijk.
Hey Lecter, jij hier.quote:Op maandag 10 november 2014 00:54 schreef Faxie het volgende:
Brood is in de vriezer wel lang houdbaar hoor
Nee niet echt, en ik was toch al beledigd eigenlijk dat je het niet aannam,quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
Verdorie, zo maak ik het er niet beter op
Wat nam ik niet aan?quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ik was toch al beledigd eigenlijk dat je het niet aannam,
dus maar goed dat het van tafel is dan.
Volgens mij faal ikquote:Op maandag 10 november 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ http://img10.imageshack.us/img10/8720/tiftif1.gif (copy/paste deze link) ]
Owja datquote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bf/gf voor 3 weken. Tsjonge, zitten we allemaal aan de wijn ofzo
Waarom ie dat nou weigerde...quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bf/gf voor 3 weken. Tsjonge, zitten we allemaal aan de wijn ofzo
Kan je wegspoelen met wijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, er zat vast een stukje oud brood dwars ofzo.
bang dat ie als een blok voor yviechickie zou vallen en dan is 3 weken veel te kort natuurlijk.quote:
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom vragen mensen mij altijd om relatie-adviesen terwijl ik zelf 'alles' verneuk?
Is yvie zo leuk dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef perro. het volgende:
[..]
bang dat ie als een blok voor yviechickie zou vallen en dan is 3 weken veel te kort natuurlijk.
Misschien hebben zij nog minder ervaring of zijn ze nog jonger?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom vragen mensen mij altijd om relatie-adviesen terwijl ik zelf 'alles' verneuk?
Ik heb geen relatie, dat gaat er mis.quote:
Jonger niet, minder ervaring misschien wel.quote:Op maandag 10 november 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben zij nog minder ervaring of zijn ze nog jonger?
Ow dat klinkt wel bekend jaquote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, dat gaat er mis.
Ik dacht dat je ook helemaal geen relatie wilde?quote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Haha klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook helemaal geen relatie wilde?
en dat voor een onvergetelijke jongedame.quote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh zo, dan volg ik het weerquote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Haha klopt.Maar af en toe mis ik het wel.
Hondje.quote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef perro. het volgende:
[..]
en dat voor een onvergetelijke jongedame.
Nee, 100% Nederlands.quote:
it's always nice to be nice.quote:Op maandag 10 november 2014 01:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Perro is op dreef vanavond qua vleierij!
Het is een beetje weggezakt.quote:
Ik heb daar ook last van. Misschien is het vrouweneigen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit lang volhouden, voelt onnatuurlijk
Nopesquote:Op maandag 10 november 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van. Misschien is het vrouweneigen.
je hoeft ook niet altijd aardig te zijn heh.quote:Op maandag 10 november 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit lang volhouden, voelt onnatuurlijk
cool. wel spaans dan, of catalaans?quote:Op maandag 10 november 2014 01:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is een beetje weggezakt.![]()
Maar ik hou van de Spaanse cultuur en de taal, voornamelijk Barcelona. Daar ben ik in de zomervakantie twee weekjes geweest voor een taalcursus.
[..]
Ik heb daar ook last van. Misschien is het vrouweneigen.
Ohwja tuurlijk, want jij bent de uitzondering, how can I forget?quote:Op maandag 10 november 2014 01:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee kommop, ik ben natuurlijk altijd lief
Maar ik hoor weleens wat hier en daar
Nee, Spaans. Doordat ik er twee weken zat heb ik natuurlijk wel een beetje basiskennis Catalaans opgedaan maar dat is niet veel.quote:Op maandag 10 november 2014 01:11 schreef perro. het volgende:
[..]
cool. wel spaans dan, of catalaans?
heb zelf een aantal weken in mexico gezeten op een plek waar niemand engels sprak, dan schiet het ook wel aardig op.
altijd lief. die mensen vertrouw ik nooit.quote:Op maandag 10 november 2014 01:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee kommop, ik ben natuurlijk altijd lief
Maar ik hoor weleens wat hier en daar
Dat mannen er ook weleens last van hebben natuurlijk...quote:Op maandag 10 november 2014 01:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja tuurlijk, want jij bent de uitzondering, how can I forget?
En wat hoor je dan hier en daar?
Mensen die anderen niet vertrouwen vertrouw ik nietquote:Op maandag 10 november 2014 01:12 schreef perro. het volgende:
[..]
altijd lief. die mensen vertrouw ik nooit.
ah ja. vrij makkelijke taal wel vond ik.quote:Op maandag 10 november 2014 01:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, Spaans. Doordat ik er twee weken zat heb ik natuurlijk wel een beetje basiskennis Catalaans opgedaan maar dat is niet veel.![]()
Mexico lijkt me ook heel gaaf.
ja das makkelijk gezegd nu!quote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die anderen niet vertrouwen vertrouw ik niet
Spaans bedoel je? Dat is inderdaad wel goed te volgen ja.quote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ah ja. vrij makkelijke taal wel vond ik.
mexico is leuk maar wel redelijk gevaarlijk geworden de laatste jaren, door de drugsoorlogen. niet overal maar het breidt zich wel verder uit. das wel jammer.
quote:Op maandag 10 november 2014 01:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat dat een positief iets was hoor
Nee, mensen die van mij tips aannemenquote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind het toch vreemd. Een vriend van m'n broer die MIJ om liefdesadvies vraagt.
Moet je dat niet doen dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, mensen die van mij tips aannemen
is een hosselpoging natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
Ik vind het toch vreemd. Een vriend van m'n broer die MIJ om liefdesadvies vraagt.
Jij geeft tips? Noem je beste tip eens dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, mensen die van mij tips aannemen
Komt door wat je kijkt en denkt..quote:Op maandag 10 november 2014 01:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb al de hele dag een dikke bult ja
Nouja, ik kan wel dingen beredeneren natuurlijk, maar kan mezelf niet echt een ervaringsdeskundige noemenquote:
Eet geen gele sneeuwquote:Op maandag 10 november 2014 01:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij geeft tips? Noem je beste tip eens dan?
Nee, sowieso niet.quote:
Ben je maagd dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel dingen beredeneren natuurlijk, maar kan mezelf niet echt een ervaringsdeskundige noemen
Nee dat nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 november 2014 01:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet.
[..]
Ben je maagd dan?
Dan ben je volgens de regels ervaringsdeskundige.quote:
dan wellicht omdat je als vrouw een ander perspectief hebt, drempel is laag omdat je de zus van bent.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 01:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan ben je volgens de regels ervaringsdeskundige.
een dingetje in de vele vele dingen. daar laat je je toch niet door uit het voetbalveld slaan?quote:
Ja ik had al een verklaring gekregen. ''Heb het er vanmorgen wel met .... over gehad, maar dan zitten we erover te lachen als mannen zeg maar dus geen idee bij wie ik het verhaal kwijt moest en advies zou krijgen.''quote:Op maandag 10 november 2014 01:26 schreef perro. het volgende:
[..]
dan wellicht omdat je als vrouw een ander perspectief hebt, drempel is laag omdat je de zus van bent.
Nee, laat mij er alleen uit schoppen. Slaan kan ik wel hebbenquote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef perro. het volgende:
[..]
een dingetje in de vele vele dingen. daar laat je je toch niet door uit het voetbalveld slaan?
Is toch goed bedoelt?quote:
Het zijn net katten.quote:Op maandag 10 november 2014 01:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij hem werkt alleen troosten irl.
Dan ben je daar ook ervaringsdeskundige in.quote:
Ja ik ben ervaren in een wrak zijnquote:Op maandag 10 november 2014 01:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het zijn net katten.
[..]
Dan ben je daar ook ervaringsdeskundige in.
tough as rock zie ik.quote:Op maandag 10 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, laat mij er alleen uit schoppen. Slaan kan ik wel hebben
Pets petsquote:Op maandag 10 november 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, laat mij er alleen uit schoppen. Slaan kan ik wel hebben
Bij RTL Late Night zoeken ze vast nog opvulling.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ben ervaren in een wrak zijn
Dank je
Oh, ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat ik vanzelfsprekend dan ook wel gewoon terug mepquote:
Zoek jij geen opvulling?quote:Op maandag 10 november 2014 01:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bij RTL Late Night zoeken ze vast nog opvulling.
Dat kan ik wel hebben hoorquote:Op maandag 10 november 2014 01:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik had er natuurlijk bij moeten zeggen dat ik vanzelfsprekend dan ook wel gewoon terug mep
Ik heb genoeg van mezelf.quote:
quote:
Nee.quote:
Die wil ik welquote:Op maandag 10 november 2014 01:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een Omega Supreme, Megatron, Fortress Maximus en een Bruticus in de aanbieding
Ik ben al drie maanden ongesteld, dat is pas saai.quote:
Je mag er wel mee spelen hoorquote:Op maandag 10 november 2014 01:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die wil ik welNooit Transformers gehad
Dan bloed je toch dood?quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben al drie maanden ongesteld, dat is pas saai.
Nee hoor.quote:
Heb je een jaar non-stop de pil geslikt ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 01:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben al drie maanden ongesteld, dat is pas saai.
Nee helemaal niet, al had mijn zusje die op een geven moment wel omdat ik vond dat ze niet met mijn lego mochtquote:
Nee hoor en dat krijg je niet van non-stop de pil doorslikken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je een jaar non-stop de pil geslikt ofzo?
Maar de verwachting is wel dat er iets aan gedaan kan worden?quote:Op maandag 10 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee hoor en dat krijg je niet van non-stop de pil doorslikken.![]()
Ik heb een stollingsziekte en op het moment blijkbaar een cyste die ook voor problemen zorgt.
quote:Op maandag 10 november 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, al had mijn zusje die op een geven moment wel omdat ik vond dat ze niet met mijn lego mocht
Nastyquote:Op maandag 10 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb een stollingsziekte en op het moment blijkbaar een cyste die ook voor problemen zorgt.
Gewoon de standaard dingen, en nog wel wat andere dingen die ooit een boot, huis, etc waren, maar nu zit alles gewoon in 1 grote ton.quote:
vervelend.quote:Op maandag 10 november 2014 01:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze moeten wel iets doen maar het is geen standaardprotocol. Het hemofilie-behandelcentrum (heb zelf geen hemofilie) gaat nu overleggen met het ziekenhuis waar mijn 'oud-gynaceoloog' zit. Dan maken ze een 'plan' en daar bellen ze over anderhalve week over terug.quote:Op maandag 10 november 2014 01:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar de verwachting is wel dat er iets aan gedaan kan worden?
quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de standaard dingen, en nog wel wat andere dingen die ooit een boot, huis, etc waren, maar nu zit alles gewoon in 1 grote ton.
So, ze nemen er de tijd voor, schiet niet op zo natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze moeten wel iets doen maar het is geen standaardprotocol. Het hemofilie-behandelcentrum (heb zelf geen hemofilie) gaat nu overleggen met het ziekenhuis waar mijn 'oud-gynaceoloog' zit. Dan maken ze een 'plan' en daar bellen ze over anderhalve week over terug.
Jep. Voordeel is wel dat ik over het algemeen maar een keer per jaar ongesteld ben.quote:
Inderdaad... Maar goed ben wel bang dat ze gaan snijden of iets, daar moet ik niets van hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 01:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So, ze nemen er de tijd voor, schiet niet op zo natuurlijk.
Ow die racebanen zijn wel leuk hoorquote:Op maandag 10 november 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik heb een racebaan, maar gezien je F1 stom vindt zal je dat ook wel niks vinden.
Je kan er nu ook gewoon mee spelen hoor. Fuck de leeftijd.quote:
ik moet het even vragen, maar speelde je ook oorlogje?quote:Op maandag 10 november 2014 01:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik heb een racebaan, maar gezien je F1 stom vindt zal je dat ook wel niks vinden.
*allemaalquote:
Nee geloof het niet. Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik moet het even vragen, maar speelde je ook oorlogje?
quote:
positviteit!quote:Op maandag 10 november 2014 01:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jep. Voordeel is wel dat ik over het algemeen maar een keer per jaar ongesteld ben.
Oh wacht, het kaartspel oorlogje bedoel je?quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef perro. het volgende:
[..]
ik moet het even vragen, maar speelde je ook oorlogje?
Trek je er maar niets van aan, jij bent de ervaringsdeskundige.quote:
Nee joh. Met een pan op je kop en een stok in je hand andere kinderen meppenquote:Op maandag 10 november 2014 01:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wacht, het kaartspel oorlogje bedoel je?
Dat wel nl.
Jij komt toch niet om vrienden te maken maar om te haten?quote:Op maandag 10 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo maak je wel vrienden hè
/carequote:Op maandag 10 november 2014 01:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zo maak je wel vrienden hè
Misschien heeft ze stiekem wel een piemelquote:Op maandag 10 november 2014 01:50 schreef perro. het volgende:
[..]
nieuwsgierig. omdat je van voetbal houdt, lego, racebanen, f1, transformers etc.
Oh, nee dat niet.quote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee joh. Met een pan op je kop en een stok in je hand andere kinderen meppen
kaartspel wat oorlogje heet?quote:Op maandag 10 november 2014 01:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wacht, het kaartspel oorlogje bedoel je?
Dat wel nl.
Foutieve conclusies worden hier gemaaktquote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij komt toch niet om vrienden te maken maar om te haten?
Beetje wispelturig, ben je vrouw?
Misschien ga ik straks nog even trekkenquote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Trek je er maar niets van aan, jij bent de ervaringsdeskundige.
Hossel jij zo chicks?quote:Op maandag 10 november 2014 01:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ga ik straks nog even trekken
Gewoon veel jongetjes in de buurt waar ik woonde.quote:Op maandag 10 november 2014 01:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heeft ze stiekem wel een piemel
Zo gaat datquote:Op maandag 10 november 2014 01:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon veel jongetjes in de buurt waar ik woonde.
En een stiefbroertje waar ik tegenop keek en die dingen had dus tsja.. zo gaan die dingen.
Dus ondertussen ben je berucht en befaamd?quote:
Sowieso beruchtquote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus ondertussen ben je berucht en befaamd?
Wat voor telefoon heb je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, niet haten op mijn telefoon! Ik ben super retro.
Hipsterquote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een van toen ze nog een goede trilfunctie haddenquote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je dan?
Niks bijzonders, hij zeurt alleen omdat ik geen smartphone heb.quote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je dan?
lol dit ja!quote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een van toen ze nog een goede trilfunctie hadden
Heb jij geen smartphone?quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij zeurt alleen omdat ik geen smartphone heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Of armquote:Op maandag 10 november 2014 01:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Roken en dan ga ik wel ja.quote:
Dan kun je net zo goed wakker blijven.quote:
Je bent zelf bah.quote:
Niet, ik ben lekkerquote:Op maandag 10 november 2014 02:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wakker blijven.
[..]
Je bent zelf bah.
Sms-bom niks voor jou?quote:Op maandag 10 november 2014 02:00 schreef perro. het volgende:
[..]
het is door dat kutwhatsapp ander had ik wel weer een 3310 gewild hoor.
Ik ben lekkerder.quote:
Jij begon.quote:
voor mij wel, voor anderen niet zo.quote:
Ik ben bang dat als ik een foto stuur, jij je er vannacht op aftrekt.quote:Op maandag 10 november 2014 02:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, wat is jouw excuus?
Nee man, gekquote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik een foto stuur, jij je er vannacht op aftrekt.
Aan zelfvertrouwen geen gebrek gelukkig!quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Bellen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:02 schreef perro. het volgende:
[..]
voor mij wel, voor anderen niet zo.
ik gebruik hem nu vooral als een soort mini-mini-ipad. al die apps verder niet echt.
quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor.quote:
Het was een grapje.quote:Op maandag 10 november 2014 02:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aan zelfvertrouwen geen gebrek gelukkig!
Nee, want je bent vast lelijkquote:Op maandag 10 november 2014 02:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje hoor.
[..]
Het was een grapje.
Sommige mensen schijnen dat niet te weten, dus vandaar ook mijn vraag.quote:Op maandag 10 november 2014 02:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan dat met een smartphone ja?![]()
Wat ze al niet verzinnen tegenwoordig
quote:
Ja, echt contact maken is eng natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 02:05 schreef perro. het volgende:
[..]
ik wissel af maar ik word niet zo vaak gebeld. mensen texten liever volgens mij.
quote:Op maandag 10 november 2014 02:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil best gewoon oldschool sms'en hoor :s :s
Zullen we bellen?quote:Op maandag 10 november 2014 02:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, echt contact maken is eng natuurlijk
nou, zo lijkt het wel. ikzelf maak geen gebruik van facebook, twitter en al die andere onzin.quote:Op maandag 10 november 2014 02:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, echt contact maken is eng natuurlijk
Neequote:
Ik ga nu naar beneden, daarna ga ik slapen. Sorry.quote:
En toen dacht je.. waarom niet hier posten?quote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Ik zat willekeurig op facebook door te klikken, dit is een of andere brit
Hij heeft zeker mooie watch niggah.quote:
Ik vond hem grappigquote:Op maandag 10 november 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En toen dacht je.. waarom niet hier posten?
Geeft niet. Slaap lekker en vooral succes met opstaan morgenochtend!quote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga nu naar beneden, daarna ga ik slapen. Sorry.
Dankjewel!quote:Op maandag 10 november 2014 02:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geeft niet. Slaap lekker en vooral succes met opstaan morgenochtend!
Maakt niet uit, maar ik mis gewoon even wat grappig is.quote:Op maandag 10 november 2014 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond hem grappig
sry
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben nog niet weg.quote:
"i hate to see you go but i like to watch you leave." alleen dat roken heh.quote:Op maandag 10 november 2014 02:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach dag/nacht zodra ja het verschil niet meer weet kan je net zo goed nog even doorgaan...quote:Op maandag 10 november 2014 02:10 schreef Faxie het volgende:
Ach ik moest ook maar eens gaan... zit volgens mij echt al de hele dag te Fokken
Altijd een goede ja, hoorde ik begin van de avond ook nog ergens.quote:Op maandag 10 november 2014 02:11 schreef perro. het volgende:
[..]
"i hate to see you go but i like to watch you leave." alleen dat roken heh.![]()
welterusten alvast.
Mjaquote:Op maandag 10 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach dag/nacht zodra ja het verschil niet meer weet kan je net zo goed nog even doorgaan...
nacht is relaxer.quote:Op maandag 10 november 2014 02:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach dag/nacht zodra ja het verschil niet meer weet kan je net zo goed nog even doorgaan...
zolang jij maar niet gaat.quote:Op maandag 10 november 2014 02:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Altijd een goede ja, hoorde ik begin van de avond ook nog ergens.
Na meer dan 3 werkt het toch niet meerquote:Op maandag 10 november 2014 02:13 schreef perro. het volgende:
[..]
zolang jij maar niet gaat.
oki, nu is het genoeg geweest, ik hou op.
met fax ja.quote:Op maandag 10 november 2014 02:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Na meer dan 3 werkt het toch niet meer
Dadelijk stuurt hij nog dickpicks.quote:Op maandag 10 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je 06 aan fax geven, komt het helemaal goed!
quote:Op maandag 10 november 2014 02:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon je 06 aan fax geven, komt het helemaal goed!
Gmtaquote:Op maandag 10 november 2014 02:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dadelijk stuurt hij nog dickpicks.
Oh, kan je helemaal niks anders sturen dan?quote:Op maandag 10 november 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of ze op dickpics staat te wachten
Nouja ik kan een handkusje sturen ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 02:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, kan je helemaal niks anders sturen dan?
Niks liefs?
nvmd las iets anders.quote:
Klinkt al iets beter (gok ik)quote:Op maandag 10 november 2014 02:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik kan een handkusje sturen ofzo
What else is new..quote:Op maandag 10 november 2014 02:18 schreef perro. het volgende:
[..]
nvmd las iets anders.meerdere dingen aan het doen een multitasken is niet aan mannen besteed.
Ok xxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |