Ik ben jong van geest hoorquote:Op maandag 10 november 2014 00:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je had m'n vader kunnen zijn.
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.quote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Royco1 het volgende:
Uhm perro, je weet dat gryls in survivalkringen niet serieus genomen wordt?
Dat het allemaal gecontroleerde omgevingen zijn voor tv.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:
Wat nooit bevestigd is.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef perro. het volgende:
[..]
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In papier zitten ook veel vezels, dus je kan altijd nog de onbruikbare pagina's van je nieuwe boeken opeten ter afwisseling
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.quote:Op maandag 10 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is jouw max. qua leeftijd dan?
Kak.. *afdruipt*quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Ok man, jij weet het vast beter dan mensen die daadwerkelijk in het wereldje zitten.quote:
hoe jong ben je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen zijn als een goede wijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |