Ik ben jong van geest hoorquote:Op maandag 10 november 2014 00:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je had m'n vader kunnen zijn.
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.quote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Royco1 het volgende:
Uhm perro, je weet dat gryls in survivalkringen niet serieus genomen wordt?
Dat het allemaal gecontroleerde omgevingen zijn voor tv.
Ja dat zeggen ze allemaal.quote:
Wat nooit bevestigd is.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef perro. het volgende:
[..]
hij is survivalexpert geweest voor de sas, zegt wel genoeg. maar succes in de jungle.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In papier zitten ook veel vezels, dus je kan altijd nog de onbruikbare pagina's van je nieuwe boeken opeten ter afwisseling
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.quote:Op maandag 10 november 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat is jouw max. qua leeftijd dan?
Kak.. *afdruipt*quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Ok man, jij weet het vast beter dan mensen die daadwerkelijk in het wereldje zitten.quote:
hoe jong ben je dan?quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'stom' om ergens een max. aan te plakken. Als ik iemand tegenkom van 28 en dat klikt, dan is dat zo. In de ideale wereld: niet ouder dan 25 jaar.
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.quote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mannen zijn als een goede wijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn jaquote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.
ok man.quote:Op maandag 10 november 2014 00:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok man, jij weet het vast beter dan mensen die daadwerkelijk in het wereldje zitten.
Alles wat op discovery komt is ook echt en niet geacteerd.
19.quote:
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!quote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh de ideale wereld, altijd heerlijk daar. Wish I was there right now.
Ik lust geen wijn.quote:
Dat was het punt nietquote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
19.
[..]
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!
[..]
Ik lust geen wijn.
Je hebt het elke dag nodig?quote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkerder naarmate ze ouder worden
Vrouwen zijn als brood
Lief, dankjequote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Als ik het ooit vind dan stuur ik je een uitnodiging!
[..]
Ik lust geen wijn.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Én dan jezelf afvragen waar je mis gaat...![]()
Ik haal bij deze mijn aanbod van de tafel af.
Ik op het eerste gezichtquote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vond haar nooit leuk, maar sinds een maand ofzo ben ik toch wel verkocht eigenlijk.
Hey Lecter, jij hier.quote:Op maandag 10 november 2014 00:54 schreef Faxie het volgende:
Brood is in de vriezer wel lang houdbaar hoor
Nee niet echt, en ik was toch al beledigd eigenlijk dat je het niet aannam,quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
Verdorie, zo maak ik het er niet beter op
Wat nam ik niet aan?quote:Op maandag 10 november 2014 00:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee niet echt, en ik was toch al beledigd eigenlijk dat je het niet aannam,
dus maar goed dat het van tafel is dan.
Volgens mij faal ikquote:Op maandag 10 november 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ http://img10.imageshack.us/img10/8720/tiftif1.gif (copy/paste deze link) ]
Owja datquote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bf/gf voor 3 weken. Tsjonge, zitten we allemaal aan de wijn ofzo
Waarom ie dat nou weigerde...quote:Op maandag 10 november 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
bf/gf voor 3 weken. Tsjonge, zitten we allemaal aan de wijn ofzo
Kan je wegspoelen met wijnquote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, er zat vast een stukje oud brood dwars ofzo.
bang dat ie als een blok voor yviechickie zou vallen en dan is 3 weken veel te kort natuurlijk.quote:
Wat gaat er mis dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom vragen mensen mij altijd om relatie-adviesen terwijl ik zelf 'alles' verneuk?
Is yvie zo leuk dan?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef perro. het volgende:
[..]
bang dat ie als een blok voor yviechickie zou vallen en dan is 3 weken veel te kort natuurlijk.
Misschien hebben zij nog minder ervaring of zijn ze nog jonger?quote:Op maandag 10 november 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
Waarom vragen mensen mij altijd om relatie-adviesen terwijl ik zelf 'alles' verneuk?
Ik heb geen relatie, dat gaat er mis.quote:
Jonger niet, minder ervaring misschien wel.quote:Op maandag 10 november 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben zij nog minder ervaring of zijn ze nog jonger?
Ow dat klinkt wel bekend jaquote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie, dat gaat er mis.
Ik dacht dat je ook helemaal geen relatie wilde?quote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Haha klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook helemaal geen relatie wilde?
en dat voor een onvergetelijke jongedame.quote:Op maandag 10 november 2014 01:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |