net als VI enzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is studio voetbal toch pure aids.
waarom kijk ik
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.quote:
samen film kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
Net als MSN inderdaad, maar dan iets anders.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
LR is een baas.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.__!
mooie zinquote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....quote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzoquote:Op zondag 9 november 2014 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....
Zijn we dat tenminste met elkaar eens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!quote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!hij heeft iets verteld wat hij niet had mogen vertellen. Dat gebeurt soms. En is niet altijd handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ohja, dat kan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kijk hem zelf wel hier. Veel handiger.
Nazi Zombies at the Center of the Earth.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, 's kijken wat er voor leuks te vinden is.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nazi Zombies at the Center of the Earth.
Kan niet missen op een zondagavond.quote:Sardu, master of the Theatre of the Macabre, and his assistant Ralphus run a show in which, under the guise of 'magic', they torture and murder people in front of their audience.
Ik heb hem al eens gezien zelfs.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god. Nick heeft ook iets ontdekt hoor.
Ik heb er niet voor niets mijn username aan te danken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt wel als een gezellig film ja.
Wat.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor niets mijn username aan te danken.
[ afbeelding ]
Sardu is een baas want Sardu vreet zijn ontbijt van een vrouwenrug.
Ohja, moet ik ook nog eens kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokyo Gore Police is where it's at mien jong.
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.quote:Barbarella wordt gevangen door de concierge die haar opsluit in de Excessive Machine. Dit is een orgasmatron in de vorm van een piano. De conciërge legt uit dat Barbarella zal sterven aan een overdosis genot en begint op de toetsen te spelen. Het blijkt echter dat Barbarella heel veel genot kan absorberen. De machine raakt oververhit en vliegt in brand.
Wat.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.
[ afbeelding ]
Ye, ik heb m'n fair share aan vreemde films in de kast staan.quote:
Wat slecht.quote:
Ye, wat een vergezochte bullshit allemaal.quote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat slecht.
Die reactie ook "That's awesome, i've never even seen that."_
You can't deny, that that's a cross.quote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, wat een vergezochte bullshit allemaal.![]()
It's on the box
It's never connected.
I think you should be locked up...
nog een pareltje voor je:quote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, ik heb m'n fare share aan vreemde films in de kast staan.![]()
Laatste poging dan. Wat meer recent ook.
Zombie Strippers! (2008) - IMDb
[ afbeelding ]
Ik ken de titel maar ik hem hem niet gezien.quote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, ik heb m'n fare share aan vreemde films in de kast staan.![]()
Laatste poging dan. Wat meer recent ook.
Zombie Strippers! (2008) - IMDb
[ afbeelding ]
Zou deze nog wel kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken de titel maar ik hem hem niet gezien.
Moest wel hier aan denken.
Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5 (2010) - IMDb
Het is zo slecht.
Man man manquote:
quote:
quote:
Hiquote:
goed weekend gehad?quote:
Yupquote:
jep. gezellige zaterdag, lamme zondag waarbij ik bijna een heel seizoen suits heb gekeken.quote:
Suitsquote:Op maandag 10 november 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. gezellige zaterdag, lamme zondag waarbij ik bijna een heel seizoen suits heb gekeken.
alleen de wedstrijd die we gisteravond moesten spelen was een beetje domper op het weekend
Big Tasty met baconquote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vroeg aan een manager van de Mcdonalds of de McRib weer terug kwam. "Wij gebruiken geen varkensvlees producten in McDonalds vanwege halal voedsel" Ik liep teleurgesteld weg en vroeg het me ineens af...
Waar word de bacon dan van gemaakt op de big tasty ? ? ?
quote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vroeg aan een manager van de Mcdonalds of de McRib weer terug kwam. "Wij gebruiken geen varkensvlees producten in McDonalds vanwege halal voedsel" Ik liep teleurgesteld weg en vroeg het me ineens af...
Waar word de bacon dan van gemaakt op de big tasty ? ? ?
handbal.quote:
Dus toch varkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon
Burger van rundvlees met bacon (varkensvlees) , Emmentaler smeltkaas, tomaat, verse uitjes, sla en een speciale grillsaus op een sesambroodje.
hou opquote:Op maandag 10 november 2014 10:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon
Burger van rundvlees met bacon (varkensvlees) , Emmentaler smeltkaas, tomaat, verse uitjes, sla en een speciale grillsaus op een sesambroodje.
Handbal kan leuk zijnquote:
Ik zou terug gaan en 't weer vragenquote:
ja, maar gisteren dus nietquote:
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.quote:Op maandag 10 november 2014 10:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Of misschien wordt bacon op een speciale pan gebakken?
Sowiesoquote:Op maandag 10 november 2014 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.
Maar dan vraag ik me af of er geen 'kruisbesmetting' is bij grote drukte ( niet dat ik problemen heb met het eten van varken)
En dat 'halal' kan dus geen reden zijn om de McRib niet meer te maken, als er wel bacon aanwezig is
geen idee, in de randstad best veel denk ik..quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Of zijn er nou echt zoveel moslims in NL?
Geen idee. eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Of zijn er nou echt zoveel moslims in NL?
Dat 'halal' verhaal was natuurlijk gewoon om je af te wimpelen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.
Maar dan vraag ik me af of er geen 'kruisbesmetting' is bij grote drukte ( niet dat ik problemen heb met het eten van varken)
En dat 'halal' kan dus geen reden zijn om de McRib niet meer te maken, als er wel bacon aanwezig is
Wat een gelul (dat rekening houden met anderen), ik ben er wel een beetje klaar mee, ze passen zich maar aan aan de Nederlandse cultuur. De Multiculturele samenleving is toch mislukt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat 'halal' verhaal was natuurlijk gewoon om je af te wimpelen.![]()
Ze hebben een assortiment bij de Mc en in Nederland zit daar de McRib niet tussen. Zo af en toe willen ze er nog wel eens een burger uithalen en afwisselen met een andere, maar dat is het dan ook wel.
In Duitsland hebben ze wel de McRib standaard. Als ze alleen in NL 'halal' vlees zouden verkopen is dat dan ook niet een verkapte vorm van discrimineren?
Multicultureel is opzich geen probleem. Ik hou er namelijk wel van om wat anders te proberen of te leren kennen. Ik voel me dan ook helemaal geen 'echte' Nederlander (voor zover dat een begrip is) ik ben nieuwsgierig en wil net als bijvoorbeeld de Mac, ook de indonesische keuken leren kennen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een gelul (dat rekening houden met anderen), ik ben er wel een beetje klaar mee, ze passen zich maar aan aan de Nederlandse cultuur. De Multiculturele samenleving is toch mislukt.
quote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef DrNick het volgende:
Mutti heeft de autosleutels weer eens meegejat. Erg jammer dit.
erg vervelendquote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef DrNick het volgende:
Ik wilde naar 't Smoske, de bloedbank, wat plastic wegbrengenen en bij de Jumbo naar de parkeerplaats erboven rijden.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:14 schreef DrNick het volgende:
Ben je vrij?quote:Op maandag 10 november 2014 13:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wilde naar 't Smoske, de bloedbank, wat plastic wegbrengenen en bij de Jumbo naar de parkeerplaats erboven rijden.
Ohjaquote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Soort van, maar dat ben ik altijd. Ik heb les om 19.45-21.15.
Of een eigen auto aanschaffen. Dan heb je helemaal het gezeik niet meer met de sleutel van je ouders.quote:Op maandag 10 november 2014 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Maak gewoon een kopie van de sleutel
"Dag, Auto Poppe"quote:Op maandag 10 november 2014 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Maak gewoon een kopie van de sleutel
Is niet echt nodig en duur.quote:Op maandag 10 november 2014 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of een eigen auto aanschaffen. Dan heb je helemaal het gezeik niet meer met de sleutel van je ouders.
Goede zaak verder welquote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Dag, Auto Poppe"
>"Goedemiddag, ik vroeg mij af wat het kost om een sleutel na te laten maken"
"Dat ga ik even voor u opzoeken"
~~~
"Een klapsleutel, samen met het inleren ervan, komt inclusief BTW op ¤200,60"
>"Dat wordt wat duur, bedankt".
Dat wel ja. Ik ben er zelf nooit geweest, maar het ziet er allemaal wel goed uit.quote:
Dan blijft er niet veel anders over.quote:
mijn reservesleutel is er ook gewoon 1 zonder afstandbediening enzoquote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Dag, Auto Poppe"
~~~
aardig doen tegen zn ouders...quote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel anders over.
Dat was niet mogelijk bij deze.quote:Op maandag 10 november 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn reservesleutel is er ook gewoon 1 zonder afstandbediening enzo
"Mag ik de auto over 3 maanden meenemen voor een meet?"quote:
Ik ook hoor, ik vind andere culturen juist leuk. Hou ook erg van reizen etc. Maar er zijn mensen die dat niet vinden en dan krijg je alleen maar gezeik. En daar ben ik wel klaar meequote:Op maandag 10 november 2014 13:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Multicultureel is opzich geen probleem. Ik hou er namelijk wel van om wat anders te proberen of te leren kennen. Ik voel me dan ook helemaal geen 'echte' Nederlander (voor zover dat een begrip is) ik ben nieuwsgierig en wil net als bijvoorbeeld de Mac, ook de indonesische keuken leren kennen.
Die geforceerde tolerantie is een beetje waar het mis gaat. Je kan dat niet bij iedereen door zijn/haar strot rammen en maar verwachten dat ze het accepteren. Dan krijg je juist die tegenstand.
Mja, leven en laten leven.![]()
Ik trek mijn eigen pad wel en zorg dat ik zoveel mogelijk doe waar ik me goed bij voel. (Wat hoofdzakelijk bestaat uit zoveel mogelijk mensen leren kennen.)
quote:
haha 1337quote:Op maandag 10 november 2014 13:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Mag ik de auto over 3 maanden meenemen voor een meet?"
>"Neen. Doe maar eens eerst beter je best"
"Wat is deze"
quote:
Ik las inclusief BMWquote:Op maandag 10 november 2014 13:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Dag, Auto Poppe"
~~~
quote:
betalen voor fokquote:
104 notesquote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Awesome, een post van mij in oude stijl:
[ afbeelding ]
Dan heb ik er sinds de laatste keer dat ik keek weer een paar bijquote:
Je kunt het dan ook niet zien op het momentquote:Op maandag 10 november 2014 13:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb ik er sinds de laatste keer dat ik keek weer een paar bij
Oh, wist ik niet eens. In mei had ik er 100.quote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het dan ook niet zien op het moment
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 10 november 2014 13:44 schreef Dagoduck het volgende:
Awesome, een post van mij in oude stijl:
[ afbeelding ]
Geen idee, Danny deed het.quote:
quote:
quote:
Weet je nog een leuk album?quote:Op maandag 10 november 2014 14:16 schreef Sardu het volgende:
Wooow... Volgens mij ben ik de verkeerde sc binnen gelopen.
jamai gay scquote:Op maandag 10 november 2014 14:16 schreef Sardu het volgende:
Wooow... Volgens mij ben ik de verkeerde sc binnen gelopen.
ENOUGH IS ENOUGHquote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SEX / Welke Fleshlight zal ik kopen?
aangezien er collega's op mijn scherm kunnen kijken, ga ik hier niet op klikkenquote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Red giant - dysfunctional majestyquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja en 'cookie' ook op 'koekje', 'boss' op 'baas' en 'landscape' op 'landschap'.quote:Op maandag 10 november 2014 14:22 schreef DrNick het volgende:
Enough lijkt best veel op "genoeg", trouwens.
quote:Op maandag 10 november 2014 14:23 schreef DrNick het volgende:
Blijkbaar ligt er een pakketje van mij bij de buren, maar ik heb geen idee wat ik heb besteld:')
quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En "apartheid" op "apartheid"quote:Op maandag 10 november 2014 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja en 'cookie' ook op 'koekje', 'boss' op 'baas' en 'landscape' op 'landschap'.
Open ur eyes americaquote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En "apartheid" op "apartheid"
Best grappig eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat topic, what the actual fuck
Dat meen jequote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef DrNick het volgende:
Zo'n user had zijn fleshlight nog naar me gestuurd, tweedehands
Neequote:
Bartquote:
Bedankt. Lexa reclame.quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goede TT wel.
ONZ / Wat een slet!
quote:
echt?quote:
ABOquote:
Ja dat topic ken ik. Maar ik zie niets over EW staan.quote:
En ik?quote:
Ohja. SC wel.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat topic ken ik. Maar ik zie niets over EW staan.
324quote:
Echt niet.quote:
En heb je hem nog gebruikt?quote:
ik las iets van voetbal en heb het weg gekliktquote:Op maandag 10 november 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
KLB / Die Grueter van de NOS
goed topic dit
quote:Op maandag 10 november 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las iets van voetbal en heb het weg geklikt
quote:Op maandag 10 november 2014 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Deze
ONZ / De snijbolletjesbroodplank! En koffiekanbel! van Ed!
Met ClapClap z'n stream die tigduizend keer werd bekekenquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ONZ / Project x Haren #24 Waar is 422?
Legendarische avond dit.
er zijn 776 topics gevondenquote:Op maandag 10 november 2014 14:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek/?searchmode=advanced&tab=forum
Geopend door 'Bart'
Vaag, bij mij zegt ie 324. Heb je ze allemaal in verborgen fora gepost ofzo?quote:
De rest in crewfora en ABO ja.quote:Op maandag 10 november 2014 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vaag, bij mij zegt ie 324. Heb je ze allemaal in verborgen fora gepost ofzo?
Zieke reeks inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ONZ / Project x Haren #24 Waar is 422?
Legendarische avond dit.
ɹǝpǝoɯ ǝp uǝllɐ ǝᴉllnɾ ʇʞnǝuquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ɹǝpǝoɯ ǝp uǝllɐ ǝᴉllnɾ ʇʞnǝu
suɐǝqʞɹoԀʇƃS ollɐH
Bohh...quote:
of shoarmaquote:
Dat is echt kutquote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
8 fucking uur in dezelfde collegezaal.Welke complete idioot heeft dit nou weer verzonnen?
De jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.quote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
8 fucking uur in dezelfde collegezaal.Welke complete idioot heeft dit nou weer verzonnen?
quote:Op maandag 10 november 2014 16:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb alle 21 seizoenen van Top Gear + specials gezien dus dat hoef je mij niet te vertellenquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alle 21 seizoenen van Top Gear + specials gezien dus dat hoef je mij niet te vertellen
Hier, speciaal voor jou, omdat je niet tegen humor kan dat langer dan een dag oud is:
John Cleese.quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alle 21 seizoenen van Top Gear + specials gezien dus dat hoef je mij niet te vertellen
Hier, speciaal voor jou, omdat je niet tegen humor kan dat langer dan een dag oud is:
quote:Op maandag 10 november 2014 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit de deur op slot? Je kunt zo nu en dan toch ff rondje wandelen?quote:Op maandag 10 november 2014 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
8 fucking uur in de zelfde kantoorruimte, dat is pas kut.
Ik heb drie pauzes, dus zou in principe wel kunnen, maar ik zit op een industrieterrein, in een best karige omgeving, dus echt een rondje gaat het al niet worden, en echt een leuk 'rondje' is 't dan ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Zit de deur op slot? Je kunt zo nu en dan toch ff rondje wandelen?
Spijtigquote:Op maandag 10 november 2014 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb drie pauzes, dus zou in principe wel kunnen, maar ik zit op een industrieterrein, in een best karige omgeving, dus echt een rondje gaat het al niet worden, en echt een leuk 'rondje' is 't dan ook niet.
Da's wel ideaal ja, kan m'n broer ook. Maar we verhuizen begin volgend jaar, dus misschien dan meer succes.quote:Op maandag 10 november 2014 17:31 schreef bondage het volgende:
[..]
SpijtigTijdens de lange pauzes loop ik altijd met collega's mee naar het station als ze voedsel gaan scoren (ik smeer overigens mijn eigen brood, veul goedkoper), wel ff lekker om even in de benen te zijn. De hele dag op een stoel in hetzelfde hok zitten vind ik maar niets.
quote:
quote:
Amazon, had nog wat cadeautegoedquote:Op maandag 10 november 2014 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch maar de verzendkosten voor lief genomen of ergens anders besteld?
USquote:Op maandag 10 november 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke amazon? Uk? Anders zit je nog met verzendkosten.
Had je zoveel besteld?quote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
US
Shipping was uiteindelijk 30 dollar op een order van $190. Nog goed te doen imho.
Zie mij dat wel doen jaquote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bad in de grond vind ik wel raar.. sowieso, dadelijk val je er een keer in
Dat scheelt. En je hoeft tenminste de douane niet te betalen aan de deur als je bij Amazon besteld.quote:Op maandag 10 november 2014 18:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
US
Shipping was uiteindelijk 30 dollar op een order van $190. Nog goed te doen imho.
De truc is om er niet in te vallen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bad in de grond vind ik wel raar.. sowieso, dadelijk val je er een keer in
Jawel hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat scheelt. En je hoeft tenminste de douane niet te betalen aan de deur als je bij Amazon besteld.
Nee, dan kun je de hele kamer dwijlenquote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De truc is om er niet in te vallen.
Wat, waarom?quote:Op maandag 10 november 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb die intro in mijn muziekfolder staan![]()
Serieus?quote:
Dat nummer van de intro hequote:
Meh, zijn wel veel vreemdere te vinden.quote:
Je kan een hoop lezen op het internet, maar de chemicaliën in zo'n stick zijn redelijk ongevaarlijk. Het prikt alleen alsof je peper in je ogen wrijft. Enige echte 'gevaar' zou kunnen komen van de gebroken binnenbuis die je breekt in het begin, als dat glasscherven zijn, of omdat het spul heet is omdat magnetron.quote:Op maandag 10 november 2014 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
Echt..
Las dat hij geluk heeft gehad en geen blijvende schade heeft opgelopen.
op CN?quote:Op maandag 10 november 2014 19:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, zijn wel veel vreemdere te vinden.
Hmm.. dat weet ik zo niet. Weet wel dat er veel puns in cow & chicken zaten die ik later pas heb begrepen.quote:
Cow & Chicken vond ik echt baggerquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm.. dat weet ik zo niet. Weet wel dat er veel puns in cow & chicken zaten die ik later pas heb begrepen.
Courage the cowardly dog ook.
Ren & stimpy was volgens mij van Nickelodeon ( niet helemaal zeker) maar zeker wel vreemd.
En de Animaniacs.
Oh en Invader Zim niet te vergeten!quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cow & Chicken vond ik echt baggerCourage tho
![]()
Jezus, wat is dit saaiquote:Op maandag 10 november 2014 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en Invader Zim niet te vergeten!
Hallonquote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is het weer de 592884039e keer dat we oude tekenfilm intro's posten.
Much to learn young padawan.quote:
Beter een trip down memory lane dan een bodycheck van een auto op abby roadquote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
Is het weer de 592884039e keer dat we oude tekenfilm intro's posten.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een trip down memory lane dan een bodycheck van een auto op abby road
[ afbeelding ]
Why would you do that?quote:Op maandag 10 november 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter een trip down memory lane dan een bodycheck van een auto op abby road
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |