net als VI enzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is studio voetbal toch pure aids.
waarom kijk ik
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.quote:
samen film kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
Net als MSN inderdaad, maar dan iets anders.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
LR is een baas.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.__!
mooie zinquote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....quote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzoquote:Op zondag 9 november 2014 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....
Zijn we dat tenminste met elkaar eens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!quote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!hij heeft iets verteld wat hij niet had mogen vertellen. Dat gebeurt soms. En is niet altijd handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ohja, dat kan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kijk hem zelf wel hier. Veel handiger.
Nazi Zombies at the Center of the Earth.quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, 's kijken wat er voor leuks te vinden is.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nazi Zombies at the Center of the Earth.
Kan niet missen op een zondagavond.quote:Sardu, master of the Theatre of the Macabre, and his assistant Ralphus run a show in which, under the guise of 'magic', they torture and murder people in front of their audience.
Ik heb hem al eens gezien zelfs.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god. Nick heeft ook iets ontdekt hoor.
Ik heb er niet voor niets mijn username aan te danken.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt wel als een gezellig film ja.
Wat.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor niets mijn username aan te danken.
[ afbeelding ]
Sardu is een baas want Sardu vreet zijn ontbijt van een vrouwenrug.
Ohja, moet ik ook nog eens kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tokyo Gore Police is where it's at mien jong.
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.quote:Barbarella wordt gevangen door de concierge die haar opsluit in de Excessive Machine. Dit is een orgasmatron in de vorm van een piano. De conciërge legt uit dat Barbarella zal sterven aan een overdosis genot en begint op de toetsen te spelen. Het blijkt echter dat Barbarella heel veel genot kan absorberen. De machine raakt oververhit en vliegt in brand.
Wat.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je leeft niet als je dit nog nooit hebt gezien.
[ afbeelding ]
Ye, ik heb m'n fair share aan vreemde films in de kast staan.quote:
Wat slecht.quote:
Ye, wat een vergezochte bullshit allemaal.quote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat slecht.
Die reactie ook "That's awesome, i've never even seen that."_
You can't deny, that that's a cross.quote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, wat een vergezochte bullshit allemaal.![]()
It's on the box
It's never connected.
I think you should be locked up...
nog een pareltje voor je:quote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, ik heb m'n fare share aan vreemde films in de kast staan.![]()
Laatste poging dan. Wat meer recent ook.
Zombie Strippers! (2008) - IMDb
[ afbeelding ]
Ik ken de titel maar ik hem hem niet gezien.quote:Op zondag 9 november 2014 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, ik heb m'n fare share aan vreemde films in de kast staan.![]()
Laatste poging dan. Wat meer recent ook.
Zombie Strippers! (2008) - IMDb
[ afbeelding ]
Zou deze nog wel kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken de titel maar ik hem hem niet gezien.
Moest wel hier aan denken.
Kyonyû doragon: Onsen zonbi vs sutorippâ 5 (2010) - IMDb
Het is zo slecht.
Man man manquote:
quote:
quote:
Hiquote:
goed weekend gehad?quote:
Yupquote:
jep. gezellige zaterdag, lamme zondag waarbij ik bijna een heel seizoen suits heb gekeken.quote:
Suitsquote:Op maandag 10 november 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep. gezellige zaterdag, lamme zondag waarbij ik bijna een heel seizoen suits heb gekeken.
alleen de wedstrijd die we gisteravond moesten spelen was een beetje domper op het weekend
Big Tasty met baconquote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vroeg aan een manager van de Mcdonalds of de McRib weer terug kwam. "Wij gebruiken geen varkensvlees producten in McDonalds vanwege halal voedsel" Ik liep teleurgesteld weg en vroeg het me ineens af...
Waar word de bacon dan van gemaakt op de big tasty ? ? ?
quote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vroeg aan een manager van de Mcdonalds of de McRib weer terug kwam. "Wij gebruiken geen varkensvlees producten in McDonalds vanwege halal voedsel" Ik liep teleurgesteld weg en vroeg het me ineens af...
Waar word de bacon dan van gemaakt op de big tasty ? ? ?
handbal.quote:
Dus toch varkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon
Burger van rundvlees met bacon (varkensvlees) , Emmentaler smeltkaas, tomaat, verse uitjes, sla en een speciale grillsaus op een sesambroodje.
hou opquote:Op maandag 10 november 2014 10:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Big Tasty met bacon
Burger van rundvlees met bacon (varkensvlees) , Emmentaler smeltkaas, tomaat, verse uitjes, sla en een speciale grillsaus op een sesambroodje.
Handbal kan leuk zijnquote:
Ik zou terug gaan en 't weer vragenquote:
ja, maar gisteren dus nietquote:
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.quote:Op maandag 10 november 2014 10:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Of misschien wordt bacon op een speciale pan gebakken?
Sowiesoquote:Op maandag 10 november 2014 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.
Maar dan vraag ik me af of er geen 'kruisbesmetting' is bij grote drukte ( niet dat ik problemen heb met het eten van varken)
En dat 'halal' kan dus geen reden zijn om de McRib niet meer te maken, als er wel bacon aanwezig is
geen idee, in de randstad best veel denk ik..quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Of zijn er nou echt zoveel moslims in NL?
Geen idee. eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Of zijn er nou echt zoveel moslims in NL?
Dat 'halal' verhaal was natuurlijk gewoon om je af te wimpelen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die is kant en klaar gebakken las ik net , word er op alleen maar op gelegd.
Maar dan vraag ik me af of er geen 'kruisbesmetting' is bij grote drukte ( niet dat ik problemen heb met het eten van varken)
En dat 'halal' kan dus geen reden zijn om de McRib niet meer te maken, als er wel bacon aanwezig is
Wat een gelul (dat rekening houden met anderen), ik ben er wel een beetje klaar mee, ze passen zich maar aan aan de Nederlandse cultuur. De Multiculturele samenleving is toch mislukt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat 'halal' verhaal was natuurlijk gewoon om je af te wimpelen.![]()
Ze hebben een assortiment bij de Mc en in Nederland zit daar de McRib niet tussen. Zo af en toe willen ze er nog wel eens een burger uithalen en afwisselen met een andere, maar dat is het dan ook wel.
In Duitsland hebben ze wel de McRib standaard. Als ze alleen in NL 'halal' vlees zouden verkopen is dat dan ook niet een verkapte vorm van discrimineren?
Multicultureel is opzich geen probleem. Ik hou er namelijk wel van om wat anders te proberen of te leren kennen. Ik voel me dan ook helemaal geen 'echte' Nederlander (voor zover dat een begrip is) ik ben nieuwsgierig en wil net als bijvoorbeeld de Mac, ook de indonesische keuken leren kennen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een gelul (dat rekening houden met anderen), ik ben er wel een beetje klaar mee, ze passen zich maar aan aan de Nederlandse cultuur. De Multiculturele samenleving is toch mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |