net als VI enzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is studio voetbal toch pure aids.
waarom kijk ik
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.quote:
samen film kijkenquote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
Net als MSN inderdaad, maar dan iets anders.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
eh dat rabb.it is gewoon videochatten ofzo? chatroulette maar dan net iets anders?
LR is een baas.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, pls. Straks komt Inso hier weer met z'n kansloze lobby.__!
mooie zinquote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....quote:Op zondag 9 november 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LR is een baas.
LB is dit met me eens
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzoquote:Op zondag 9 november 2014 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat maakt die hele lobby niet minder kansloos. Al is heel FOK! het met je eens. Misschien ben ik het zelfs wel met je eens....
Zijn we dat tenminste met elkaar eens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lobbyen ga ik niet doen. Hij is een topuser, maar hij moet zelf z'n 'probleempjes' uiteindelijk oplossen. Ofzo
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
welke probleempjes? Blijkt hij zwart te zijn ofzo?
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!quote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee, hij is geband, en waarom is te zien in MED.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oooooh, worldstar! worldstar! worldstar!hij heeft iets verteld wat hij niet had mogen vertellen. Dat gebeurt soms. En is niet altijd handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ohja, dat kan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik kijk hem zelf wel hier. Veel handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |