Hoef je nog niet op half Barcelona te fappen als je commentator bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:13 schreef poiuytr het volgende:
Wie moest hij vanavond van Arsenal de lucht in prijzen? Alleen die Almunia stond aardig te spelen.
Zij waren de enigste die voetbalde in plaats van voor het eigen doel te hangen. Verder waren er weer een hoop geweldige acties waardoor iedere voetbalfan bij deze wedstrijd op Barcelona had zitten fappenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoef je nog niet op half Barcelona te fappen als je commentator bent.
Barca was de enige die goed voetbal liet zien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoef je nog niet op half Barcelona te fappen als je commentator bent.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
MESSI AAAAH MESSI JAAA MESSI FENOMENAAL MESSI AAAHH MESSI YEAH
(dit was de warming-up)
Ik was voor Barcelona, maar ik vind gewoon dat een commentator niet zo overdreven duidelijk een voorkeur moet hebben, zelfs al spelen ze het mooiere voetbal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:52 schreef baaart het volgende:
[..]
Zij waren de enigste die voetbalde in plaats van voor het eigen doel te hangen. Verder waren er weer een hoop geweldige acties waardoor iedere voetbalfan bij deze wedstrijd op Barcelona had zitten fappen![]()
Arsenal fans....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Én interviews!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:30 schreef tralalala het volgende:
Sierd de Vos heeft tenminste zulk debiel commentaar dat het altijd wel vermakelijk is.
Ik heb de pech normaal de wedstrijden te kijken van die Snoeks. Die vind ik dan toch nog iets erger, dát wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef Proletariaat het volgende:
En dat had je nu pas door?kankerautisten die zich druk maken om het commentaar
Zo heet dat:quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:28 schreef Mishu het volgende:
Hij had een variant op tikki tikki voetbal: tikkie takki.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |