ik zag het net pas...quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Maldonado in de pit geweest?
hmm, stream dus 20s achter.....
Vosss is een oude knarquote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Geralt het volgende:
Wat is de tt dan, ik kan het niet zien 🙈 want mobiel
Moet je je telefoon even kantelen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Geralt het volgende:
Wat is de tt dan, ik kan het niet zien 🙈 want mobiel
serieus?quote:
Sport1 Extra 1 - Onboardquote:Op zondag 9 november 2014 17:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van mij zouden ze de hele race in cockpitview mogen doen![]()
Ja of Bernoldiquote:Op zondag 9 november 2014 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Man wat makkelijk vroeger zaten ze soms de hele wedstrijd achter Trulli
mooi tochquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Fiorano het volgende:
Massa Kyvat voorbij. Hele circuit uit z'n dak
Dat hoor je tenminste tegenwoordigquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Fiorano het volgende:
Massa Kyvat voorbij. Hele circuit uit z'n dak
Absoluut.quote:
Werken op zondagquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit op de fiets naar huis nu, nog wat gemist of kan ik live erin komen?
Live derinquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit op de fiets naar huis nu, nog wat gemist of kan ik live erin komen?
Wat voor gare mobiel heb je dan?quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat is de tt trouwens? Zit mobiel dus kan hem niet lezen
Gelijk een voetbalgrapje van de duitsers..quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat hoor je tenminste tegenwoordig [ afbeelding ]
S4 maar heb schijt hekel aan automatisch draaien enzo. Fuck landscapequote:
Verklaar het nader voor diegene die geen RTL kijken......quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelijk een voetbalgrapje van de duitsers..
2014 Formula 1 GP's #69 Brazilian GP zeurneger vs rosbergquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat is de tt trouwens? Zit mobiel dus kan hem niet lezen
Eens. 1 van de meest bizarre momenten die ik je herinneren kanquote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Glock die in 2008 de deur voor Lewis openzette in de laatste ronde.
Massa had toen echt WC moeten worden:(
Ja, leuk, laten we die 2008 discussie ook weer eens over doen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Glock die in 2008 de deur voor Lewis openzette in de laatste ronde.
Massa had toen echt WC moeten worden:(
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Geralt het volgende:
Heeft massa die s&g al gelost overigens?
Nee 6 sec penalty bij volgende pitstopquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Geralt het volgende:
Heeft massa die s&g al gelost overigens?
Ik heb gewoon een kakelende Mol op Sport1quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nergens uitzending met nederlands commentaar? Sport 1 is bij mij zonder commentaar 😞
Hij moest vast nog wel een keer banden wisselen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.
of tijdens een pitstop 5s wachten.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nergens uitzending met nederlands commentaar? Sport 1 is bij mij zonder commentaar 😞
Toeschouwers die juichen alsof het nationale elftal een doelpunt maakt, maar wij hebben er zeven gemaakt, zoiets..quote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Verklaar het nader voor diegene die geen RTL kijken......
edit: ow wacht, WK-voetbal humor waarschijnlijk.
Ontslag nemen en lekker uitkering trekken jatochquote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet bepaald op te wachten
Verkeerde kanaal denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Totale verloedering, zend dan niks uit.quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blancpain heeft ook al een week geleden zijn laatste wedstrijd van het seizoen gehadKaffers zijn het toch ook daar bij RTL7
Wees blij dat je werk hebquote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet bepaald op te wachten
Nee, Mercedes vooraan, Räikkönen buiten de top 10quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk heb![]()
Eerste half uur gemist..., heb ik iets gemist?
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk heb![]()
Eerste half uur gemist..., heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Massa, interessante bandenshow dit.
LT wordt niet ververst hierquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
F1-website werkt niet echt goed hier ...
Onboard channel?quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
He, het is Sport1. Het zou prima kunnen.
Zamboni?quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean heen en weer aan het dweilen met die wagen
Ah... Op sport 1 HD zonder commentaar. Sport 1 zonder hd... Met olaf molquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kakelende Mol op Sport1
ik heb sport1 hd met commentaar met Olav Mol. Dan doe jij iets niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ah... Op sport 1 HD zonder commentaar. Sport 1 zonder hd... Met olaf mol
Gek
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombolaquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Pirelli, interessante bandenshow dit.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef opreis het volgende:
Het is eigenlijk best wel ruk race, enige wat voor inhaalacties zorgt is de drs en undercuts
Imola?quote:Op zondag 9 november 2014 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
Heb absoluut leukere races op Imola gezien. Maar lijkt erop dat HAM en ROS het interessant gaan maken.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombola
Ik las ebola :$quote:Op zondag 9 november 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombola
Ja Typo dus, iets anders zeggen dan je typt werkt niet. Bedoelde Interlagos.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Pirelli, interessante bandenshow dit.
Zou ook voor het eerst zijnquote:
van vreugdequote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef THEFXR het volgende:
ik hoor jullie tot hier schreeuwen als hammie straks uitvalt
Nog 40 rondes, tijd zat om er voorbij te komen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef THEFXR het volgende:
Ff snel nog een setje oproken.quote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Hij is nu wel super snel. Van 7,5 naar 6,9 in no time.
IDD, want dan gaan we met maar 1 punt verschil richting Abu Dhabi, en dan zijn die dubbele punten totaal waardeloos gewordenquote:Op zondag 9 november 2014 17:42 schreef THEFXR het volgende:
Verder gaat het goed?quote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Voordat iemand het vraagt wie dikke Mike is, dat is de burgemeester hier.
Zou niet goed zijn als ie dat niet deed hequote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton gaat Rosberg weer flink onder druk zetten zo
ik dacht Brenniequote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Voordat iemand het vraagt wie dikke Mike is, dat is de burgemeester hier.
En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijnquote:Op zondag 9 november 2014 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton gaat Rosberg weer flink onder druk zetten zo
Wat heb je aan brandstof zonder bandenquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Brandstof daarentegen wel weer, echt de man van het nieuwe rijden hé.
doet ie alquote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijn
Evenveel als banden hebben zonder brandstofquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef caspervc het volgende:
[..]
Wat heb je aan brandstof zonder banden
Zoals 'ie bij McLaren eens zei "I can't drive any slower" en tien rondjes later toen ze 'm vertelden dat 'ie sneller moest "I can't drive any faster".quote:Op zondag 9 november 2014 17:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En straks weer klagen dat zijn banden eraan zijn
Dat is andersom precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef caspervc het volgende:
[..]
Wat heb je aan brandstof zonder banden
Geen Sky F1 op hebben als je dan toch lastig moet doenquote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef Meike26 het volgende:
Zo net thuis, Tv staat op RTL, pc op Sport 1 Go, geluid van de Duitser uit en even beeld handmatig gesynchroniseerd...
Ik ben tevreden
Wat bedoel je met stats? Stand in het WK, of race?quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Hebben jullie ook live stats erbij, zoja waar?
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOKquote:
Rondetijden, banden, allemaal van die onzin?quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met stats? Stand in het WK, of race?
GODVER!!! en dan een keer zeiken als ik mijn 2 maanden oude zoon een keer de fles moest geven gedurende een racequote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOK
Dikke Mike is een van de poezen hier en hoewel ik alles opzij zet voor F1, is dit ff belangrijker, als hij z'n insuline niet krijgt gaat ie dood;(
Dat dacht ik ook al.quote:Op zondag 9 november 2014 17:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen Sky F1 op hebben als je dan toch lastig moet doen
fittiequote:Op zondag 9 november 2014 17:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
GODVER!!! en dan een keer zeiken als ik mijn 2 maanden oude zoon een keer de fles moest geven gedurende een raceEn jij maakt je druk om een beest wat bij andere mensen in de tuin gaat schijten
tijd voor een dieet, want ik stel mij dikke mike niet als slank voor.quote:Op zondag 9 november 2014 17:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie is toevallig wel het lekkerste wijf van FOK
Dikke Mike is een van de poezen hier en hoewel ik alles opzij zet voor F1, is dit ff belangrijker, als hij z'n insuline niet krijgt gaat ie dood;(
IJzel.quote:
Weer wat anders dan een flexiwing.quote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:
De hele linker wishbone bewoog gewoon![]()
Denk toch dat dat niet de bedoeling is
http://video.sport1.nl/main/playerquote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
Iemand een linkje met een livestream, please?
Wiziwig.tvquote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
d1ebc07debdeacf358e6252c9571f330175a7fc1quote:Op zondag 9 november 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
Beetje wel idd.quote:Op zondag 9 november 2014 17:58 schreef Fir3fly het volgende:
Gaf wel een beetje erg weinig ruimte weer...
Zag er eerder uit naar een stuk rubber/band tussen de voorvleugel. De monteur reikte niet ver genoeg door naar de brakeduct.quote:Op zondag 9 november 2014 18:01 schreef Fiorano het volgende:
Zat iets op de brakeduct bij Bottas denk ik
Zegt Sky nu ookquote:Op zondag 9 november 2014 18:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zag er eerder uit naar een stuk rubber/band tussen de voorvleugel. De monteur reikte niet ver genoeg door naar de brakeduct.
Volgend jaar hopelijk op alle auto's. Indy heeft al jaren iets vergelijkbaarsquote:Op zondag 9 november 2014 18:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vet camera punt zoEindelijk gebruiken ze dat eens tegoei!!
Als ze uit de pits komen niet, als ze al op de baan rijden wel....quote:Op zondag 9 november 2014 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Mag je wel over die witte streep op dat lange rechte stuk van de pituitgang
Wat dat betreft heeft Indy het al jaren beter geregeld. Even als social media, en streams enzo.....quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk op alle auto's. Indy heeft al jaren iets vergelijkbaars
Volgend jaar iedereen met Google Glass brilletjes op.quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Volgend jaar hopelijk op alle auto's. Indy heeft al jaren iets vergelijkbaars
Nee, ff rustig aan.quote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Weer tijd voor een nieuw rondje Hammertime?
Dacht het al, rondje via de pitstraat om nog een pils en een peuk te pakkenquote:
Jup F1 loopt zwaar achter...quote:Op zondag 9 november 2014 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Indy het al jaren beter geregeld. Even als social media, en streams enzo.....
Oculus Riftquote:Op zondag 9 november 2014 18:07 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Volgend jaar iedereen met Google Glass brilletjes op.
ok.quote:Op zondag 9 november 2014 18:09 schreef Gramulanion het volgende:
Massa stopt bij de pitbox van bottas.
Verkapte sollicitatie?quote:Op zondag 9 november 2014 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Massa ging bij McLaren naar binnen
Dit dusquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 18:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dan geen bier dusWant dan wordt het je echt slecht denk ik
Engelse genenquote:Op zondag 9 november 2014 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Wtf heeft claire Williams met dr haar gedaan?
Weddenschap verloren?
Ach ik gun het hem wel.quote:
Massa op het podium in Brazilië is altijd wel leuk om te zienquote:
Hoe wist je dat?quote:Op zondag 9 november 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
Handig die snelheden erbij, dacht al dat ze ongeveer even hard gingen.
Zou eens tijd worden dat ie geduld leert te hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Googolplexian het volgende:
HAM is aan het banden sparen en gebruikt de DRS om bij ROS te blijven. Die aanval komt nog.
Of proberen om Rosberg tot een fout te dwingen.quote:Op zondag 9 november 2014 18:15 schreef Googolplexian het volgende:
HAM is aan het banden sparen en gebruikt de DRS om bij ROS te blijven. Die aanval komt nog.
Rosberg is de betere coureur onder druk. Zal niet snel gebeuren.quote:Op zondag 9 november 2014 18:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Of proberen om Rosberg tot een fout te dwingen.
Meen je dit?quote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Rosberg is de betere coureur onder druk. Zal niet snel gebeuren.
Dat hebben we in Monze idd gezien.quote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Zoals we in Monza zagen?quote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in oa. Sochiquote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik teken er voor!quote:Op zondag 9 november 2014 18:17 schreef Mothzor het volgende:
Stel je voor, Hamilton en Rosberg klappen er samen af! Massa winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |