ik zag het net pas...quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Maldonado in de pit geweest?
hmm, stream dus 20s achter.....
Vosss is een oude knarquote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Geralt het volgende:
Wat is de tt dan, ik kan het niet zien 🙈 want mobiel
Moet je je telefoon even kantelen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:12 schreef Geralt het volgende:
Wat is de tt dan, ik kan het niet zien 🙈 want mobiel
serieus?quote:
Sport1 Extra 1 - Onboardquote:Op zondag 9 november 2014 17:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van mij zouden ze de hele race in cockpitview mogen doen![]()
Ja of Bernoldiquote:Op zondag 9 november 2014 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Man wat makkelijk vroeger zaten ze soms de hele wedstrijd achter Trulli
mooi tochquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Fiorano het volgende:
Massa Kyvat voorbij. Hele circuit uit z'n dak
Dat hoor je tenminste tegenwoordigquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Fiorano het volgende:
Massa Kyvat voorbij. Hele circuit uit z'n dak
Absoluut.quote:
Werken op zondagquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit op de fiets naar huis nu, nog wat gemist of kan ik live erin komen?
Live derinquote:Op zondag 9 november 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Zit op de fiets naar huis nu, nog wat gemist of kan ik live erin komen?
Wat voor gare mobiel heb je dan?quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat is de tt trouwens? Zit mobiel dus kan hem niet lezen
Gelijk een voetbalgrapje van de duitsers..quote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat hoor je tenminste tegenwoordig [ afbeelding ]
S4 maar heb schijt hekel aan automatisch draaien enzo. Fuck landscapequote:
Verklaar het nader voor diegene die geen RTL kijken......quote:Op zondag 9 november 2014 17:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Gelijk een voetbalgrapje van de duitsers..
2014 Formula 1 GP's #69 Brazilian GP zeurneger vs rosbergquote:Op zondag 9 november 2014 17:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Absoluut.
Wat is de tt trouwens? Zit mobiel dus kan hem niet lezen
Eens. 1 van de meest bizarre momenten die ik je herinneren kanquote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Glock die in 2008 de deur voor Lewis openzette in de laatste ronde.
Massa had toen echt WC moeten worden:(
Ja, leuk, laten we die 2008 discussie ook weer eens over doen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Glock die in 2008 de deur voor Lewis openzette in de laatste ronde.
Massa had toen echt WC moeten worden:(
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Geralt het volgende:
Heeft massa die s&g al gelost overigens?
Nee 6 sec penalty bij volgende pitstopquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Geralt het volgende:
Heeft massa die s&g al gelost overigens?
Ik heb gewoon een kakelende Mol op Sport1quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nergens uitzending met nederlands commentaar? Sport 1 is bij mij zonder commentaar 😞
Hij moest vast nog wel een keer banden wisselen.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.
of tijdens een pitstop 5s wachten.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Is toch gewoon 5 sec erbij op het end.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Nergens uitzending met nederlands commentaar? Sport 1 is bij mij zonder commentaar 😞
Toeschouwers die juichen alsof het nationale elftal een doelpunt maakt, maar wij hebben er zeven gemaakt, zoiets..quote:Op zondag 9 november 2014 17:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Verklaar het nader voor diegene die geen RTL kijken......
edit: ow wacht, WK-voetbal humor waarschijnlijk.
Ontslag nemen en lekker uitkering trekken jatochquote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet bepaald op te wachten
Verkeerde kanaal denk ik.quote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Totale verloedering, zend dan niks uit.quote:Op zondag 9 november 2014 17:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blancpain heeft ook al een week geleden zijn laatste wedstrijd van het seizoen gehadKaffers zijn het toch ook daar bij RTL7
Wees blij dat je werk hebquote:Op zondag 9 november 2014 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit daar ook niet bepaald op te wachten
Nee, Mercedes vooraan, Räikkönen buiten de top 10quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk heb![]()
Eerste half uur gemist..., heb ik iets gemist?
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk heb![]()
Eerste half uur gemist..., heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Massa, interessante bandenshow dit.
LT wordt niet ververst hierquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
F1-website werkt niet echt goed hier ...
Onboard channel?quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
He, het is Sport1. Het zou prima kunnen.
Zamboni?quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Grosjean heen en weer aan het dweilen met die wagen
Ah... Op sport 1 HD zonder commentaar. Sport 1 zonder hd... Met olaf molquote:Op zondag 9 november 2014 17:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kakelende Mol op Sport1
ik heb sport1 hd met commentaar met Olav Mol. Dan doe jij iets niet goedquote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Ah... Op sport 1 HD zonder commentaar. Sport 1 zonder hd... Met olaf mol
Gek
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombolaquote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Pirelli, interessante bandenshow dit.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:33 schreef opreis het volgende:
Het is eigenlijk best wel ruk race, enige wat voor inhaalacties zorgt is de drs en undercuts
Imola?quote:Op zondag 9 november 2014 17:35 schreef RingBewoner het volgende:
Heb absoluut leukere races op Imola gezien. Maar lijkt erop dat HAM en ROS het interessant gaan maken.
quote:Op zondag 9 november 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombola
Ik las ebola :$quote:Op zondag 9 november 2014 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mogen ze knappen die banden ... Leuke tombola
Ja Typo dus, iets anders zeggen dan je typt werkt niet. Bedoelde Interlagos.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 17:32 schreef Nober het volgende:
Goede banden keuzen van Pirelli, interessante bandenshow dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |