en als je mensen kwetst?!quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je moet gewoon kunnen uiten wat je wil en niet worden gecensureerd door mensen die jouw mening niet toebedeeld zijn.
Je gekwetst voelen is een keuze.quote:
oke Hans. Teeuwen.quote:Op maandag 10 november 2014 05:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je gekwetst voelen is een keuze.
Die man is dan ook baas.quote:
Dan voelen ze zich maar gekwetst. Hoe is dat mijn probleem dan? Ik kan niet helpen dat iedereen tegenwoordig overal aanstoot aan neemt.quote:
Beetje offtopic moet kunnen toch?quote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef Klaploper het volgende:
Topic waar onder andere wordt geklaagd over sc loopt uit in een sc over nachtdiensten.
En nu weer in een andere klacht. Open die lekker zelf ofzo? De button om een nieuw topic te openen zit ergens rechts boven.quote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef Klaploper het volgende:
Topic waar onder andere wordt geklaagd over sc loopt uit in een sc over nachtdiensten.
Mondt.quote:Op maandag 10 november 2014 13:49 schreef Klaploper het volgende:
Je bent me net voor.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Disorder het volgende:
Echt geen idee waarom de FP niet serieus wordt genomen. Geen idee: Te weinig zwartjes in speelgoedfolders
Ik hou van cynisme, zwarte humor (en koffie) en scherpe zinsnedes. Dit heeft niets daarvan. Dit is geschreven door een talentloze boze Drent die in Fok! een podium heeft gevonden om lekker te rellen. En Fok! steunt het, anders zouden dit soort berichten niet keer op keer verschijnen op de frontpage, notabene het visitekaartje van je website.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef El_Matador het volgende:
Prima pakkende titel, relevant onderwerp.
Het staat je vrij er (niet) te reageren, lijkt me zo.
Verdjeezificatie. Mooi woord. Anyway. Reddit is leuk. Misschien dat ik dat ga proberen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Dagonet het volgende:
De verdjeezificatie van de FP is inderdaad één van de nagels aan de doodskist.
Dit dus. Dat filteren heeft met die berichten van Djeez ook geen enkel nut.quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Dagonet het volgende:
De verdjeezificatie van de FP is inderdaad één van de nagels aan de doodskist. De FP was altijd nieuws, met her en der een opvallend of niet mainstream nieuwsbericht. Nu is het zoeken naar de krenten in de pap. Daar heb ik geen zin in.
Wtf.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef Disorder het volgende:
Echt geen idee waarom de FP niet serieus wordt genomen. Geen idee: Te weinig zwartjes in speelgoedfolders
Misschien lezen mensen meer, misschien posten mensen meer in 1 bericht samen. De mobiele revolutie heeft ook bijgedragen; mobiel post gewoon minder makkelijk.quote:Op maandag 10 november 2014 21:30 schreef luxerobots het volgende:
Gaat het minder qua bezoekersaantallen op het forum? Ja, we zien een trend, vanaf 2011 is er drie jaar op rij minder gepost. Oké, het is nog even afwachten voor dit jaar, omdat het jaar nog niet voorbij is, maar de trend is een dalende.
Ik heb geen weet van die ads enzo, maar als dat een probleem is, dan lijkt me dat het eerste waar Danny (zijn er niet meer mede-eigenaars) aan zou werken.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef Klaploper het volgende:
Clickbait titels van nieuwsberichten, picdumps met elke foto op een aparte pagina, steeds meer ads. Als ik dat zie denk ik niet dat het heel erg goed gaat de laatste tijd (qua inkomsten dan). Allemaal trucjes om de clicks en daarmee ad-inkomsten te verhogen.
Uit de cijfers blijkt wel degelijk dat er buiten de sc's minder op het forum gepost wordt. Voor nieuwe users lijkt het me totaal niet aantrekkelijk als je ziet dat een groot gedeelte van de posts geen werkelijke informatie bevat, maar gewoon geklets is. Maar je hebt wel gelijk dat topics over grote gebeurtenissen nog steeds vrij snel gaan.
Aan ads valt sowieso steeds minder te verdienen, dus om evenveel te verdienen moet je dus ook gewoon steeds meer clicks krijgen. De tijden veranderen. Hoe dat op te lossen is weet ik niet, behalve veel meer nieuwe users binnenhalen. Ik vrees dat dat op deze manier niet gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |