Dit soort persoonlijke aanvallen vind ik jammer. Waarom moet je zoiets posten? Je verpest er alleen de sfeer mee.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Prachtig, die twee posts onder elkaar zo. Je ziet werkelijk zelf niet dat jij tegenwoordig misschien wel de grootste negatieve invloed op FOK! hebt hé?
Quote me eens wanneer ik voor het laatst negatief op jou heb gereageerd (in MUZ of elders). Ik post hier ook gewoon mijn mening, en jij komt hier zelf vanuit het niets flamen richting mij. Dan is het nogal logisch dat je daar op aangesproken wordt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:37 schreef tong80 het volgende:
Welke sfeer
Ik ben al weg uit VBL vanwege de negatieve aanvallen. Ik reageer nooit op Loveless in MUZ als ie weer eens denigrerend doet en me probeert aan te vallen.
Post ik een keer iets negatiefs over hem ben ik de dader.
Zoek jezelf. En zoek het positieve dat ik dagelijks post.
Word er wel een beetje moe van.
Ik was een aantal jaren geleden vrij actief, nu al heel lang niet meer. Vond het altijd wel leuk, gezellig en ook makkelijk. Dacht juist eigenlijk om weer 'terug te keren' en me weer eens te mengen in discussies. Vooral als het om series gaat is het wel leuk om te horen wat anderen erover te zeggen en schrijven hebben (al hoor ik dat tegenwoordig ook wel van collega's).quote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor veel mensen wel (denk ik dan). Wat is iedereen die niet meer fokt dan aan het doen?
Teveel om op te noemen. Gespeelde onschuld. Heilkge geestquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Quote me eens wanneer ik voor het laatst negatief op jou heb gereageerd (in MUZ of elders). Ik post hier ook gewoon mijn mening, en jij komt hier zelf vanuit het niets flamen richting mij. Dan is het nogal logisch dat je daar op aangesproken wordt.
Kom met feiten dan, in plaats van weer de langspeelplaat over hoe jij zo'n aanwinst bent en verder iedereen tegen je is. Quoten dan. En nu niet weer metquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. Gespeelde onschuld. Heilkge geest
Ik draai niks om, jij komt (tot twee maal toe) met beschuldigingen. Ik vraag je simpelweg die te onderbouwen.quote:
Met diezelfde mensen ipv een oeverloze incrowd slowchat die vaak niks meer heeft te maken met het forum.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:40 schreef Piger het volgende:
Ik vraag me vooral al of het aantal vertrekkende users stijgende is, of juist het aantal nieuwe users dalend. Een slechte frontpage kan best voor minder nieuwe users zorgen. Veel mensen zij bekend met Fok door de frontpage, weet niet of dat nu nog steeds zo is.
Dat het aantal posts in SC stijgt kan ook een gevolg zijn ipv oorzaak. Waar moeten de actieve users anders mee communiceren?
Duhquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:00 schreef tong80 het volgende:
Heb inmiddels 5 columns naar de FP gepost. Niks meer van gehoord.
Kan ook over andere dingen schrijven hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Hij kan leuke stukjes schrijven over muziek of sport.
Maar dat is hier wat off-topic.
Een slowchat is een centraal punt voor iemand op het forum, een soort uitvalsbasis.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Met diezelfde mensen ipv een oeverloze incrowd slowchat die vaak niks meer heeft te maken met het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |