Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kouquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, gisteren met voetbal ging het nog wel.....na de wedstrijd natuurlijk een paar biertjes.
Rond uurtje of 6 weer naar huis. Dat was wel erggg fris in m'n zomer jack.
Haha, jaja.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Kut TT.
[..]
Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kou
Maar toch hardleers, en gewoon weer gaan rijden denk ik straks.
Havermoutmuffins.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Iemand toevallig nog goede ontbijtrecepten?
Ik moet binnenkort ontbijt maken voor 20 personen en zoek nog wat tips,
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Havermout en groene theequote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Godverdomme art.quote:
Doe meteen kaasfondue.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Sshhtt. Ik hoopte dat het niet op zou vallen.quote:
Goede plug.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
quote:
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
Ontbijt.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.
Had al op haar site gekeken, maar ze heeft nog een 'ontbijt'-deel
Kan primaquote:
Is het voor familie?quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Ze hadden het gewoon na 5 minuten moeten affluitenquote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Ik zit nu cambuur -ajax te kijken.
Wat is er veranderd in de laatste paar dagen bij Ajax???? waar is de mentaliteit tegen barça gebleven ???.
Uhmn, momenteel vrijweinig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ontbijt? Ik geloof niet dat ik wil weten waar jij nu mee ontbijt dan.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon na 5 minuten moeten affluiten
Jij houdt niet van het hof maken?quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sshhtt. Ik hoopte dat het niet op zou vallen.
Ik heb paar keer dingen veranderd in een OP en reeksnamen. Maar ze zien het vaak te snel.
De reeks ooit vernoemd Hosselen met Heloef, Hosselen SC, Mosselen SC. :$
Ook PTA SC.
Klinkt als mosselen. Wellicht heeft dat er wat mee te maken.quote:
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als mosselen. Wellicht heeft dat er wat mee te maken.
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noordenquote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Ik zit nu cambuur -ajax te kijken.
Wat is er veranderd in de laatste paar dagen bij Ajax???? waar is de mentaliteit tegen barça gebleven ???.
Is dat dan inclusief de geur?quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.
Maar ik ben Foker! dus ik weet niet.
Naar de visboer gaan lijkt mij snellerquote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.
Maar ik ben Foker! dus ik weet niet.
Te slecht ook, dat laatste.quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noorden![]()
Overigens: gisteren een groep Ajaxfans mongolen in Zwolle die op de vuist (lees: met stalen buizen en biljartkeu's) gingen met Zwolle supporters.
Deze vrouw, die weet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar de visboer gaan lijkt mij sneller
Tja, zo is voetbal nooit leuk.... heeft trouwens niks met voetbal te maken...quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noorden![]()
Overigens: gisteren een groep Ajaxfans mongolen in Zwolle die op de vuist (lees: met stalen buizen en biljartkeu's) gingen met Zwolle supporters.
Geen idee, zelf maar 2/3 keer het mosselfenomeen mee gemaakt... dus ik kan je er weinig over vertellenquote:
Nee, je moet mensen het hof kunnen maken. Zoals het verdomme hoort.quote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Je moet hosselen om hier te mogen posten?
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TTquote:Op zondag 9 november 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je moet mensen het hof kunnen maken. Zoals het verdomme hoort.
Dan mag ik hier ook niet posten...quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TT
Dat zijn broekies.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TT
Dat komt me bekend voor. Achterlijk die combi's. Ik moest ooit van maastricht naar arnhem, naar kerkrade, weer naar arnhem en daarna pas naar huis...quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was wel aardigquote:Op zondag 9 november 2014 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedemorgen jij, hoe was het in DenHaag?
Yup, en wij hebben gloeiende en zoemende verlenging nodig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Das waar, vergeleken met ons hossel-Jedis.
Voor wie dan wel?quote:
En wat vindt ze daar zelf van?!quote:
Tja, ik geloof echt dat iemand mij nog eens moet leren hoe ik dat bij vrouwen kan bereiken. Het was gezellig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets wat jij met mannen doet toch?
Hoe was het gisteravond eigenlijk op jullie mini-meet?
quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, en wij hebben gloeiende en zoemende verlenging nodig.
With a nuke.quote:Op zondag 9 november 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
This is so wrong it equals Kim Jung-Il on a pink unicorn
Gezellig...quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe was het gisteravond eigenlijk op jullie mini-meet?
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
En ik weet nu alle incrowd FOK! Roddels
quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat vindt ze daar zelf van?!
Smakelijk
Vertel vertelquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Please do share.quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Waar moet ik beginnen?quote:
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik geloof echt dat iemand mij nog eens moet leren hoe ik dat bij vrouwen kan bereiken. Het was gezellig.
Dat is altijd handig natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Van bepaalde PEC supporters zou ik zoiets ook wel verwachten, maar damn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
Shit. Ik voel me nu al helemaal een fok!noobquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Tof!quote:Op zondag 9 november 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Het is in een simpele kroeg, maar toch echt perfect etenKroegbaas is getrouwd met een Thaise, en aangezien de kroeg een keuken heft en zij geen baan dachten ze van "Waarom niet?"
Bij het begin natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen?![]()
Bij de volgende meet horen jullie wel meer
Ja, moeten we zolang wachten. PM kan ook hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fluisteren in gezelschap is onbeleefd. Doe eens delen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Voor familie of vrienden kan je er een persoonlijker tint aangeven maar bij een bedrijf kan je er een bedrijfstint meegeven..quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor de ontbijt-ideeën dan?
Alle?quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Da's nog een vrij milde betiteling.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lang lang geleden in een koninkrijk ver ver weg....
Is het zeker. En spotgoedkoop. Voor 7 euro heb je een groot bord chicken pad thaiquote:
Ja echt... Ik snap dat niet. Laf en zo geef je je cluppie een slechte naam. Dat zijn toch geen supporters? En dan ook nog eens rond een wedstrijd waar je niets mee te maken hebt (pec - Grunn)quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van bepaalde PEC supporters zou ik zoiets ook wel verwachten, maar damn.
Ik zoek recept-ideeën, niet ter aankleding/sfeer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor familie of vrienden kan je er een persoonlijker tint aangeven maar bij een bedrijf kan je er een bedrijfstint meegeven..
Een ontbijt bij IBM kan je er een gadget van IBM bijplaatsen en hou je het kleiner..
Mijn opvoeding zit me soms in de weg, Airquote:
Niet te serieus barbquote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?
Wordt er nog over mij geroddeld? Zo nee, dan voel ik me achtergesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Soms zitten de leukste dingen in... oh wacht.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zeker. En spotgoedkoop. Voor 7 euro heb je een groot bord chicken pad thai![]()
Nu is de kroeg ook een beetje obscuur, zit in een small doodlopend steegje, maar toch.
Stomme hooligans.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt... Ik snap dat niet. Laf en zo geef je je cluppie een slechte naam. Dat zijn toch geen supporters? En dan ook nog eens rond een wedstrijd waar je niets mee te maken hebt (pec - Grunn)
quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt er nog over mij geroddeld? Zo nee, dan voel ik me achtergesteld.
Mooier kan ik het niet maken omdat het dan te kusjekroel wordt en zelfs ik heb mijn grenzen.quote:
Alles kanquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.
Wil je erover praten? Zo ja, aarzel niet om iemand anders dan mij te vragen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn opvoeding zit me soms in de weg, Air
Niet zo nieuwsgierig jijquote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fluisteren in gezelschap is onbeleefd. Doe eens delen.
quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.
Waarom niet?quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.
quote:
Have funquote:Op zondag 9 november 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo nieuwsgierig jij
Zo, en nu tijd voor voetbal
Goed, laat ik het anders stellen:quote:
Ik zal er zo een topic over openen, ok? Tis toch zondag, de dag dat we PUB missen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Zo ja, aarzel niet om iemand anders dan mij te vragen.
Hence thequote:
-De SEX SC doet zijn naam terecht eer aan en is eigenlijk 1 orgiequote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fluisteren in gezelschap is onbeleefd. Doe eens delen.
Helden van de avond gisteren waren DNMF. Dead Neanderthals samen met Machinefabriekquote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lang lang geleden in een koninkrijk ver ver weg....
Zijn niet echt roddels als iedereen het als openbare kennis is toch?!quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-De SEX SC doet zijn naam terecht eer aan en is eigenlijk 1 orgie
-yats is zeer populair bij verscheidene FOK!sters
-evenals Fax!
-half FOK! Woont in de regio Arnhem
-Het begrip open relatie is meer regel dan uitzondering onder FOK!kers
Tipje van de sluier
Nomnomnom nu heb ik ook zin in Thaisquote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zeker. En spotgoedkoop. Voor 7 euro heb je een groot bord chicken pad thai![]()
Nu is de kroeg ook een beetje obscuur, zit in een small doodlopend steegje, maar toch.
Dat is algemeen bekendquote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
Ik heb het vaker gezienquote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef K44S het volgende:
Een scheids die zich zelf moet wisselen, nog nooit mee gemaakt.
Klinkt best okay, alleen iets te ADHD-achtig.Krijg er de zenuwen van.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helden van de avond gisteren waren DNMF. Dead Neanderthals samen met Machinefabriek
Live op standje tien
quote:
Niet echt, beetje jammer dit.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn niet echt roddels als iedereen het als openbare kennis is toch?!
Ga mee.quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nomnomnom nu heb ik ook zin in Thais
Whut echt waar?quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
Was het niet bij mij.quote:
Heeft yats over zichzelf gezegd dat hij populair is bij de wijfjes hier?quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
Ik zit mobiel, dan mis je weleens wat.quote:
Daar heb je bij een optreden geen last van hoorquote:Op zondag 9 november 2014 14:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt best okay, alleen iets te ADHD-achtig.Krijg er de zenuwen van.
quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft yats over zichzelf gezegd dat hij populair is bij de wijfjes hier?
Dat is toch niks nieuws? Al is het eerste niet waar, tweede en derde is meer dat zij zich opdringen, vierde is wel waar en het laatste valt wel mee geloof ik.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
Ik dacht dat ik populair was bij vrouwen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als FOK! Hier is, wel ja. Deze SC valt wel mee..quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zei nog zo dat ze mijn foto's niet mochten gebruikenquote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
De C&A heeft even een blik mooie mannen opengetrokken voor in de nieuwste reclame folder
Ah ok. Nou, als je seks zoekt kun je dus o.a. meepraten in bepaalde SC's. Daar is ook nog een mooi schema van.quote:Op zondag 9 november 2014 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was het niet bij mij.
Ik ben niet zo incrowd, dus nu even bijgepraat
Dit klinkt echt heel kut.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helden van de avond gisteren waren DNMF. Dead Neanderthals samen met Machinefabriek
Live op standje tien
C&A? Is het al zo erg? De dag dat ik me ga verlustigen aan de vrouwen in een frikkin' C&A folder is de dag dat ik het klooster in ga om bier te leren brouwen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
De C&A heeft even een blik mooie mannen opengetrokken voor in de nieuwste reclame folder
Ssstttquote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
Ik ookquote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik populair was bij vrouwen.
Daarom vond ik het ook het vermelden waard, hele rare combinatiequote:Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
C&A? Is het al zo erg? De dag dat ik me ga verlustigen aan de vrouwen in een frikkin' C&A folder is de dag dat ik het klooster in ga om bier te leren brouwen.
Nee, dat maakt godshand er van.quote:Op zondag 9 november 2014 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2014 14:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey! Al iets gepland met Faxie en/of yats?
Ik weet niet of het zo verstandig is seks te zoeken op FOk!quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok. Nou, als je seks zoekt kun je dus o.a. meepraten in bepaalde SC's.
Je moet het ook niet zoeken, het vindt jou toch?quote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo verstandig is seks te zoeken op FOk!
Gewoon condoompjequote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo verstandig is seks te zoeken op FOk!
O? Dan doe doe ik iets foutquote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zoeken, het vindt jou toch?
Ja ik loop er altijd tegen aan..quote:Op zondag 9 november 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zoeken, het vindt jou toch?
Nee, maar ik heb dan ook niet zo'n mooie Fok!naam.quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja ik loop er altijd tegen aan..
Jij niet dan?
Ik ook. Meestal heb ik seks als op straat loop, onderweg naar werk of de supermarket of zo. Dan struikel ik, en val voorover zo *hop* mijn piemel in een dame die daar toevallig lag.quote:Op zondag 9 november 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja ik loop er altijd tegen aan..
Jij niet dan?
Je loopt een beetje achter.quote:Op zondag 9 november 2014 14:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hey! Al iets gepland met Faxie en/of yats?
Ik zet de popcorn wel weer weg.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
-evenals Fax!
Tipje van de sluier
De beste seks!quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Meestal heb ik seks als op straat loop, onderweg naar werk of de supermarket of zo. Dan struikel ik, en val voorover zo *hop* mijn piemel in een dame die daar toevallig lag.
quote:Op zondag 9 november 2014 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
C&A? Is het al zo erg? De dag dat ik me ga verlustigen aan de vrouwen in een frikkin' C&A folder is de dag dat ik het klooster in ga om bier te leren brouwen.
Er zijn genoeg mannen hier die van je nonnenbestaan af willen helpen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook niet zo'n mooie Fok!naam.
Was het voor jou ook zo lekker als voor mij?quote:
Ik heb vernomen dat dat al gaande is.quote:Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen hier die van je nonnenbestaan af willen helpen hoor.
Jij moet alleen even een selectie maken
Het gebeurt allemaal in Malta!quote:Op zondag 9 november 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Meestal heb ik seks als op straat loop, onderweg naar werk of de supermarket of zo. Dan struikel ik, en val voorover zo *hop* mijn piemel in een dame die daar toevallig lag.
Ze moet het bovenal zelf willen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jouw Fok!naam is toch een afkorting voor Yvie_lust graag peners?quote:Op zondag 9 november 2014 14:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb dan ook niet zo'n mooie Fok!naam.
We zouden het stil houden!quote:Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Was het voor jou ook zo lekker als voor mij?
Yv had fax toch al aangeduwd?quote:Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje.quote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik lees niet hele topics door als ik iets achter loop
Ja, door je voorraad condooms heen?quote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat al gaande is.
Faxie gonna be like "Pick me! Pick me! Pick me!"quote:Op zondag 9 november 2014 14:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
O sorry, ik wou natuurlijk even stoer doen met mijn succes.quote:
Huh? Nee ik niet. Half uurjte geleden gepost ...quote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, door je voorraad condooms heen?
Je weet meer blijkbaar
Dat was gewoon pure noodzaak.quote:
Ik vertel jou nog eens wat....quote:Op zondag 9 november 2014 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw Fok!naam is toch een afkorting voor Yvie_lust graag peners?
Gdvquote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie gonna be like "Pick me! Pick me! Pick me!"
[ afbeelding ]
Die variant heb ik ook al vaak gezien jaquote:Op zondag 9 november 2014 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie gonna be like "Pick me! Pick me! Pick me!"
[ afbeelding ]
Dat staat er toch? Selectie. Afvallers en overblijvers...quote:
Graag, jij kan jezelf verrassend geil uitdrukken in privégesprekken.quote:
Stiekem?quote:
Je windt er geen doekjes om yats.quote:
Misschien is dat maar goed ook.quote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, feit blijft dat ik geen idee heb wie wie doet hier
Is toch allemaal maar stoere online praatquote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Wees blij. Niet elke mental image was ik blij meequote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Bijna tegenovergestelde van netquote:
De usual suspecta zijn toch wel bekend bij je? Je bent er nota bene 1 van.quote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Nu ben ik benieuwdquote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wees blij. Niet elke mental image was ik blij mee
Rival!quote:
Dus jij bent geen uitzondering op de regel en hebt geen seks?quote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch allemaal maar stoere online praat
Ik ben graag duidelijkquote:
Valt wel mee..quote:Op zondag 9 november 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het zijn allemaal keyboard warriors?
Ik heb slechts twee mensen die hier posten ontmoet, dus als ik mental images ga maken zullen de meesten blank faces zijnquote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wees blij. Niet elke mental image was ik blij mee
Gelukkig probeer jij het verder bij niemand.quote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch allemaal maar stoere online praat
Daar mag het dan bij blijvenquote:Op zondag 9 november 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk
Ik bedoelde dat spandoek van een grote vogel. Yv weet wat ik bedoel
Ik niemand.quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb slechts twee mensen die hier posten ontmoet, dus als ik mental images ga maken zullen de meesten blank faces zijn
Ik kan de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 9 november 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus jij bent geen uitzondering op de regel en hebt geen seks?
Oh, ik ben een usual suspect? Coolquote:Op zondag 9 november 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
De usual suspecta zijn toch wel bekend bij je? Je bent er nota bene 1 van.
Klopt!quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig probeer jij het verder bij niemand.
Jij doet Samzz, Royco1 doet Yvie_lu en ik doe -Strawberry-.quote:Op zondag 9 november 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Het is eerder Fok! Mating Land...quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee..
Strawberry was bijna zwanger.
Het gaat er hard aan toe, in FOK! Dating land...
Oh ja, even ticket Malta boeken.quote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb slechts twee mensen die hier posten ontmoet, dus als ik mental images ga maken zullen de meesten blank faces zijn
Alles goed man?quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij doet Samzz, Royco1 doet Yvie_lu en ik doe -Strawberry-.
aeque, Faxie en yats spelen met hun zelf en Kaneel doet niets.
Ergens ben ik wel blij dat ik niet genoemd word.quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij kan vandaag nog El_Thijs meeten en achter op zijn motor stappen. Jullie wonen in dezelfde stadquote:
Ik plaag je maarquote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik ben een usual suspect? Cool
Wordt de datum dan automatisch verzet, of gewoon alleen geannuleerd?quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker! Goed weekend op Texel gehad.. Al ging de sprong helaas niet door
Daar dan?
Ik moet de auto nog wassen en naar een verjaardag.quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan vandaag nog El_Thijs meeten en achter op zijn motor stappen. Jullie wonen in dezelfde stad
Ik heb nog wel een helm over.quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan vandaag nog El_Thijs meeten en achter op zijn motor stappen. Jullie wonen in dezelfde stad
Dat is balen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Jazeker! Goed weekend op Texel gehad.. Al ging de sprong helaas niet door
Daar dan?
Breng ik je wel naartoe.quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet de auto nog wassen en naar een verjaardag.
Ik kon een nieuwe reservering maken wanneer ik wilde..quote:Op zondag 9 november 2014 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wordt de datum dan automatisch verzet, of gewoon alleen geannuleerd?
Deze man weet.quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel jammer. Nja gelukkig heb je het dan iig nog tegoed!quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kon een nieuwe reservering maken wanneer ik wilde..
En dat blijft 2 jaar geldig.. Misschien ga ik dus pas in de lente
Welke idioot rijdt dan ook op een motorquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een helm over.
[..]
Dat is balen.
Gisteren zowat door mijn pak heen mijn ballen aan de motor vastgevroren maar verder wel ok.
Ik ben daar een keer stomdronken geworden met mijn vader en mijn zwagerquote:
De Slufter ook bijvoorbeeld ja.quote:Op zondag 9 november 2014 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Cocksdorp, fontijnsnol... Ze zijn wel crea met namen
Smoesjesquote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet de auto nog wassen en naar een verjaardag.
Echt heel jammer maar positief gezien heb ik voorlopig wel iets om naar uit te kijken!quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel jammer. Nja gelukkig heb je het dan iig nog tegoed!
Oke.quote:
Heb je geen wintervoering?quote:Op zondag 9 november 2014 14:40 schreef El_Thijs het volgende:
Dat is balen.
Gisteren zowat door mijn pak heen mijn ballen aan de motor vastgevroren maar verder wel ok.
Deze idioot, en hij is er trots opquote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Welke idioot rijdt dan ook op een motor
En wakker geworden op het strand terwijl er zeehonden je aan het besnuffelen waren?quote:Op zondag 9 november 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer stomdronken geworden met mijn vader en mijn zwager
Waarom is dat lachwekkend?quote:
Jawel, was alleen mijn thermobroek vergetenquote:
Zie hem daar hosselbaas 2.0 zijn.quote:
Lolquote:Op zondag 9 november 2014 14:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jawel, was alleen mijn thermobroek vergeten
quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, het klinkt natuurlijk raar. Maar een broek en een top makes up the body...quote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Bij de Triumph zijn ze een beetje doorgeslagen met 'hip' doen.
Daar noemen ze nu een broek en een top Body Make-up. Dat verzin je toch niet?!
Godv... moet ik het jou ook nog leren?!quote:
Texelse Terreur!quote:Op zondag 9 november 2014 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat in een leeg hotel, zelfs de eigenaar was naar huis! Horrorfilm materiaal
Nee, dat nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deze idioot, en hij is er trots op
[..]
En wakker geworden op het strand terwijl er zeehonden je aan het besnuffelen waren?
Tijd om de auto te wassen, yep.quote:
Dat ook. Al viel het wel mee verder. Was gewoon erg fris. Korte ritten zijn ook ritten, en nu kan het nog.quote:Op zondag 9 november 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol
Dan had je nog wel geluk met de hoeveelheid zon
Er zijn zoveel slufters in NL. Is een benaming voor een getijdegebiedquote:
Pardon?quote:Op zondag 9 november 2014 14:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook met verbazing te kijken eigenlijk
Zolang je het zelf maar leuk hebt gehad.quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat nietWas wel een hele goede avond
Mijn moeder en zus vonden het wat minder
Auto wassen op zondag associeer ik met kalende 40-50 jarige mannen die hun Volvo staan te wassen, voordat ze naar het zondag voetbal gaanquote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 9 november 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel slufters in NL. Is een benaming voor een getijdegebiedEn de bekendste is het grote slibreservoir bij de Maasvlakte
quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tijd om de auto te wassen, yep.
Doeg!
Niet dat ik twijfel aan jou skills hoor, maar het ging het wel erg makkelijk eigenlijk in het algemeen.quote:
Nah, thanks bro. Graduated some time ago.quote:Op zondag 9 november 2014 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Godv... moet ik het jou ook nog leren?!
Thnx sheldonquote:Op zondag 9 november 2014 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn zoveel slufters in NL. Is een benaming voor een getijdegebiedEn de bekendste is het grote slibreservoir bij de Maasvlakte
Daar kan ik niks aan doen. Soms gaat het wat vloeiender dan andere keren.quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet dat ik twijfel aan jou skills hoor, maar het ging het wel erg makkelijk eigenlijk in het algemeen.
Die moto doet het hem he?quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet dat ik twijfel aan jou skills hoor, maar het ging het wel erg makkelijk eigenlijk in het algemeen.
Niet van de Hoffelijke Hogeschoolquote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, thanks bro. Graduated some time ago.
Terwijl hij niet eens zo speciaal is.quote:
Zeg dat nou niet!quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terwijl hij niet eens zo speciaal is.
Jawelquote:
Altijd plaats voor een leuke dame achterop, dat wel.quote:
De nieuwe Kawasaki ninja h2r daarintegen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terwijl hij niet eens zo speciaal is.
Oh, dan heb ik ook wel een doctoraat.quote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JawelEn vergeleken met omgangsvormen die ik tegenwoordig zie zelfs magna cum laude.
Hayabusa is were it's at. Maar dat vind ik.quote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
De nieuwe Kawasaki ninja h2r daarintegen.
De 'nieuwe'? Die al 15 jaar onveranderd is? Lelijk ding is het en zelfs niet eens zo speciaal meer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hayabusa is were it's at. Maar dat vind ik.
Doet er niet toe. Ik vind het een prachtige fietsquote:Op zondag 9 november 2014 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
De 'nieuwe'? Die al 15 jaar onveranderd is? Lelijk ding is het en zelfs niet eens zo speciaal meer.
Dan is zelfs de Y2K of de nieuwe R1,nog mooier. En dat zijn al mormels.quote:Op zondag 9 november 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ik vind het een prachtige fiets
Samzzquote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de kop van Sil toen hij een mandarijntje kreeg.
Hoi. Ik verveel me. En het weer wordt minder mooi.
Over smaak valt niet te twistenquote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is zelfs de Y2K of de nieuwe R1,nog mooier. En dat zijn al mormels.
Oh yes, dan heb ik misschien ook wel een titelquote:Op zondag 9 november 2014 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JawelEn vergeleken met omgangsvormen die ik tegenwoordig zie zelfs magna cum laude.
Klopt en de Hayabusa is lelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samzz![]()
[..]
Over smaak valt niet te twisten
Dan kom je lekker ons vervelenquote:Op zondag 9 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Hahaha, de kop van Sil toen hij een mandarijntje kreeg.
Hoi. Ik verveel me. En het weer wordt minder mooi.
Thijskequote:Op zondag 9 november 2014 14:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Samzz![]()
[..]
Over smaak valt niet te twisten
quote:
Dan is tijd voor ontspanning met je favo Fokkers.quote:Op zondag 9 november 2014 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thijske.
Ik moet maar weer eens aan het werk. Saaie dag is saai, ik ben te snel, heb alles al af
.
Stom!quote:
Welterusten!quote:
Geef mij maar een Harley Davidson Nightrod, Kawasaki Z1000 of een MV Agusta Brutale *kwijl*quote:
Dat achterwiel van die Harleyquote:Op zondag 9 november 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef mij maar een Harley Davidson Nightrod, Kawasaki Z1000 of een MV Agusta Brutale *kwijl*
Ja maar jij bent van mening dat de busa mooi is, dus ik vertrouw niet zo op jouw meningquote:Op zondag 9 november 2014 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat achterwiel van die Harley
Kawasaki heeft een lelijke voorkant
Alleen de laatste is redelijk
quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen ruzie maken om dingen die jullie toch niet kunnen betalen
Ja mama.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Dromen mag best, wijsneus.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is dezequote:Op zondag 9 november 2014 14:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Valt wel mee..
Strawberry was bijna zwanger.
Het gaat er hard aan toe, in FOK! Dating land...
Goeden samenvatting.quote:Op zondag 9 november 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik de grens over met DAS REICH dus tot later
Ciao!quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef aeque het volgende:
En nu ga ik de grens over met DAS REICH dus tot later
Ik zeg niet dat het waar isquote:Op zondag 9 november 2014 15:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet helemaal een goede samenvatting
Ik dacht dat er wel meer namen in zouden zitten hoor....quote:
Misschien is dit zelfs al te veel...quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel meer namen in zouden zitten hoor....
Te laat. Het staat nu op het internet. Dus het is feit.quote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is dit zelfs al te veel...
In de zin van, teveel namenquote:
Sorry, my dear Sir, but I don't give a dusty fuck if some people unknown to me think I'm a good boy or not.quote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de zin van, teveel namen
Mensen gaan straks denken dat we helemaal niet braaf zijn
Sommigen hechten er nogal wat waarde aan. Mij kan het ook aan mijn achterwerk oxideren.quote:Op zondag 9 november 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, my dear Sir, but I don't give a dusty fuck if some people unknown to me think I'm a good boy or not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |