Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kouquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, gisteren met voetbal ging het nog wel.....na de wedstrijd natuurlijk een paar biertjes.
Rond uurtje of 6 weer naar huis. Dat was wel erggg fris in m'n zomer jack.
Haha, jaja.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Kut TT.
[..]
Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kou
Maar toch hardleers, en gewoon weer gaan rijden denk ik straks.
Havermoutmuffins.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Iemand toevallig nog goede ontbijtrecepten?
Ik moet binnenkort ontbijt maken voor 20 personen en zoek nog wat tips,
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Havermout en groene theequote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Godverdomme art.quote:
Doe meteen kaasfondue.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Sshhtt. Ik hoopte dat het niet op zou vallen.quote:
Goede plug.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
quote:
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
Ontbijt.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.
Had al op haar site gekeken, maar ze heeft nog een 'ontbijt'-deel
Kan primaquote:
Is het voor familie?quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Ze hadden het gewoon na 5 minuten moeten affluitenquote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Ik zit nu cambuur -ajax te kijken.
Wat is er veranderd in de laatste paar dagen bij Ajax???? waar is de mentaliteit tegen barça gebleven ???.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |