Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kouquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, gisteren met voetbal ging het nog wel.....na de wedstrijd natuurlijk een paar biertjes.
Rond uurtje of 6 weer naar huis. Dat was wel erggg fris in m'n zomer jack.
Haha, jaja.quote:Op zondag 9 november 2014 13:31 schreef El_Thijs het volgende:
Kut TT.
[..]
Ken het gevoel. Bedoel, zelfs door mijn pak heen voelde ik de kou
Maar toch hardleers, en gewoon weer gaan rijden denk ik straks.
Havermoutmuffins.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Iemand toevallig nog goede ontbijtrecepten?
Ik moet binnenkort ontbijt maken voor 20 personen en zoek nog wat tips,
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Havermout en groene theequote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
zat al aan iets van ontbijtmuffins/ontbijtquiches te denken, maar hopelijk hebben jullie nog iets meer handige suggesties?
Godverdomme art.quote:
Doe meteen kaasfondue.quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Sshhtt. Ik hoopte dat het niet op zou vallen.quote:
Goede plug.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
quote:
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.seasonwithlove.nl/gebakken-havermout-met-pindakaas/
Nog nooit mogen proeven, maar ongetwijfeld de havermout-uitzondering die de regel bevestigd.
Ontbijt.quote:
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, hoewel het super vies klinkt.
Had al op haar site gekeken, maar ze heeft nog een 'ontbijt'-deel
Kan primaquote:
Is het voor familie?quote:Op zondag 9 november 2014 13:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Goedemiddag!
Ze hadden het gewoon na 5 minuten moeten affluitenquote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Ik zit nu cambuur -ajax te kijken.
Wat is er veranderd in de laatste paar dagen bij Ajax???? waar is de mentaliteit tegen barça gebleven ???.
Uhmn, momenteel vrijweinig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ontbijt? Ik geloof niet dat ik wil weten waar jij nu mee ontbijt dan.
quote:Op zondag 9 november 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon na 5 minuten moeten affluiten
Jij houdt niet van het hof maken?quote:Op zondag 9 november 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sshhtt. Ik hoopte dat het niet op zou vallen.
Ik heb paar keer dingen veranderd in een OP en reeksnamen. Maar ze zien het vaak te snel.
De reeks ooit vernoemd Hosselen met Heloef, Hosselen SC, Mosselen SC. :$
Ook PTA SC.
Klinkt als mosselen. Wellicht heeft dat er wat mee te maken.quote:
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt als mosselen. Wellicht heeft dat er wat mee te maken.
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noordenquote:Op zondag 9 november 2014 13:36 schreef K44S het volgende:
Ik zit nu cambuur -ajax te kijken.
Wat is er veranderd in de laatste paar dagen bij Ajax???? waar is de mentaliteit tegen barça gebleven ???.
Is dat dan inclusief de geur?quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.
Maar ik ben Foker! dus ik weet niet.
Naar de visboer gaan lijkt mij snellerquote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord, dat als je begint met dat hosselen,.... en je hebt dat beetje onder de knie... je die mosselen van zelf tegen komt.
Maar ik ben Foker! dus ik weet niet.
Te slecht ook, dat laatste.quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noorden![]()
Overigens: gisteren een groep Ajaxfans mongolen in Zwolle die op de vuist (lees: met stalen buizen en biljartkeu's) gingen met Zwolle supporters.
Deze vrouw, die weet.quote:Op zondag 9 november 2014 13:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Naar de visboer gaan lijkt mij sneller
Tja, zo is voetbal nooit leuk.... heeft trouwens niks met voetbal te maken...quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kennissen van mij zitten in het uitvak. Die wonen een half uurtje rijden van Cambuur stadion. Maar moesten vanochtend dus eerst naar Amsterdam (autorit 1 uur 45 min) en van daaruit de combi naar Leeuwarden. En straks moeten ze met de combi weer naar Amsterdam en van daaruit weer naar het hoge noorden![]()
Overigens: gisteren een groep Ajaxfans mongolen in Zwolle die op de vuist (lees: met stalen buizen en biljartkeu's) gingen met Zwolle supporters.
Geen idee, zelf maar 2/3 keer het mosselfenomeen mee gemaakt... dus ik kan je er weinig over vertellenquote:
Nee, je moet mensen het hof kunnen maken. Zoals het verdomme hoort.quote:Op zondag 9 november 2014 13:48 schreef Barbusse het volgende:
Je moet hosselen om hier te mogen posten?
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TTquote:Op zondag 9 november 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je moet mensen het hof kunnen maken. Zoals het verdomme hoort.
Dan mag ik hier ook niet posten...quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TT
Dat zijn broekies.quote:Op zondag 9 november 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar niet, gezien de OP en TT
Dat komt me bekend voor. Achterlijk die combi's. Ik moest ooit van maastricht naar arnhem, naar kerkrade, weer naar arnhem en daarna pas naar huis...quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was wel aardigquote:Op zondag 9 november 2014 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedemorgen jij, hoe was het in DenHaag?
Yup, en wij hebben gloeiende en zoemende verlenging nodig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:56 schreef Barbusse het volgende:
Das waar, vergeleken met ons hossel-Jedis.
Voor wie dan wel?quote:
En wat vindt ze daar zelf van?!quote:
Tja, ik geloof echt dat iemand mij nog eens moet leren hoe ik dat bij vrouwen kan bereiken. Het was gezellig.quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets wat jij met mannen doet toch?
Hoe was het gisteravond eigenlijk op jullie mini-meet?
quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, en wij hebben gloeiende en zoemende verlenging nodig.
With a nuke.quote:Op zondag 9 november 2014 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
This is so wrong it equals Kim Jung-Il on a pink unicorn
Gezellig...quote:Op zondag 9 november 2014 13:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoe was het gisteravond eigenlijk op jullie mini-meet?
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
En ik weet nu alle incrowd FOK! Roddels
quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat vindt ze daar zelf van?!
Smakelijk
Vertel vertelquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Please do share.quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Waar moet ik beginnen?quote:
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?quote:Op zondag 9 november 2014 13:58 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, ik geloof echt dat iemand mij nog eens moet leren hoe ik dat bij vrouwen kan bereiken. Het was gezellig.
Dat is altijd handig natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Van bepaalde PEC supporters zou ik zoiets ook wel verwachten, maar damn.quote:Op zondag 9 november 2014 13:42 schreef artelligence het volgende:
Shit. Ik voel me nu al helemaal een fok!noobquote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Tof!quote:Op zondag 9 november 2014 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Het is in een simpele kroeg, maar toch echt perfect etenKroegbaas is getrouwd met een Thaise, en aangezien de kroeg een keuken heft en zij geen baan dachten ze van "Waarom niet?"
Bij het begin natuurlijkquote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar moet ik beginnen?![]()
Bij de volgende meet horen jullie wel meer
Ja, moeten we zolang wachten. PM kan ook hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fluisteren in gezelschap is onbeleefd. Doe eens delen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Voor familie of vrienden kan je er een persoonlijker tint aangeven maar bij een bedrijf kan je er een bedrijfstint meegeven..quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maakt dat uit voor de ontbijt-ideeën dan?
Alle?quote:Op zondag 9 november 2014 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gezellig...
Da's nog een vrij milde betiteling.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.quote:Op zondag 9 november 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lang lang geleden in een koninkrijk ver ver weg....
Is het zeker. En spotgoedkoop. Voor 7 euro heb je een groot bord chicken pad thaiquote:
Ja echt... Ik snap dat niet. Laf en zo geef je je cluppie een slechte naam. Dat zijn toch geen supporters? En dan ook nog eens rond een wedstrijd waar je niets mee te maken hebt (pec - Grunn)quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van bepaalde PEC supporters zou ik zoiets ook wel verwachten, maar damn.
Ik zoek recept-ideeën, niet ter aankleding/sfeer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor familie of vrienden kan je er een persoonlijker tint aangeven maar bij een bedrijf kan je er een bedrijfstint meegeven..
Een ontbijt bij IBM kan je er een gadget van IBM bijplaatsen en hou je het kleiner..
Mijn opvoeding zit me soms in de weg, Airquote:
Niet te serieus barbquote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kerel, waarom klink jij soms als the 40 year old virgin?
Wordt er nog over mij geroddeld? Zo nee, dan voel ik me achtergesteld.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Soms zitten de leukste dingen in... oh wacht.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zeker. En spotgoedkoop. Voor 7 euro heb je een groot bord chicken pad thai![]()
Nu is de kroeg ook een beetje obscuur, zit in een small doodlopend steegje, maar toch.
Stomme hooligans.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja echt... Ik snap dat niet. Laf en zo geef je je cluppie een slechte naam. Dat zijn toch geen supporters? En dan ook nog eens rond een wedstrijd waar je niets mee te maken hebt (pec - Grunn)
quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Wordt er nog over mij geroddeld? Zo nee, dan voel ik me achtergesteld.
Mooier kan ik het niet maken omdat het dan te kusjekroel wordt en zelfs ik heb mijn grenzen.quote:
Alles kanquote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.
Wil je erover praten? Zo ja, aarzel niet om iemand anders dan mij te vragen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn opvoeding zit me soms in de weg, Air
Niet zo nieuwsgierig jijquote:Op zondag 9 november 2014 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fluisteren in gezelschap is onbeleefd. Doe eens delen.
quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was er eens een prinses die Yvie heette. En tot op de dag van vandaag wacht zij op die ene witte supporter van een voetbalclub die haar zal schaken en mee zal nemen naar het beloofde land.
Waarom niet?quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoezo, over jou kan toch niet worden geroddeld.
quote:
Have funquote:Op zondag 9 november 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Niet zo nieuwsgierig jij
Zo, en nu tijd voor voetbal
Goed, laat ik het anders stellen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |