IK KAN HET NIET WINNEN EN DAT IS DE SCHULD VAN IEDEREEN BEHALVE MIJ boehoe hoe hoe BOE hoeooeeooeoeeequote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Dat van die belgische bond was een foutje had dat niet gezien, maar goed ga lekker op die manier azijn pissen, ik zie het al in dit topic, allemaal gefrustreerde automobilisten die weg zitten te kakken in hun hok en gaan klagen op wielrenners, val lekker dood zou ik zeggen in dat rijdende blik.
Hey, je hebt in ieder geval geleerd dat je verlichting moet dragen, ook overdag, en dat je reflectoren op je fiets moet hebben.quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Dat van die belgische bond was een foutje had dat niet gezien, maar goed ga lekker op die manier azijn pissen, ik zie het al in dit topic, allemaal gefrustreerde automobilisten die weg zitten te kakken in hun hok en gaan klagen op wielrenners, val lekker dood zou ik zeggen in dat rijdende blik.
Om de hoge snelheid te verklaren... zij haalde hem in en een eindje verder knalt hij achterop haar auto omdat zij een noodstop moet maken... dan heeft hij dus behoorlijk rap gereden.quote:Op zondag 9 november 2014 13:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kankerwijven met een smartphone in hun klauwen. Hipsters op fixies en een bezorgerstas. Automobilisten die zulke slechte ogen hebben dat ze technisch niet eens in een auto mogen zitten. Winkels die lekker in de spits de vrachtwagen laten lossen. Maar nee joh, laten we een topic over 1 onverlaat openen die op een racefiets rijd en dan gaan zeuren op wielrenners. Nogmaals geef 1 reden waarom het relevant is om te melden dat hij op een racefiets rijd.
Ah, en jij weet al hoelang ze zwanger is, okay.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
Wielrenners...![]()
Onnodige agressie....![]()
Emoties krijgen als een vrouw zegt dat ze een klompje cellen in der buik heeft.![]()
Wat een idioot.
Welkom in de grote stad. Dit gaat op voor alle fietsers.quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef raptorix het volgende:
Gister nog een AH medewerker vol op de voorkant van mijn racefiets, tjah kan je een hoop zeggen van wielrenners, maar als ik zie hoe andere mensen omgaan met hun mede verkeersdeelnemers kan ik nog wel een boekje open doen, als ik door de stad rij ben ik meer bezig met het ontwijken van mensen die het te druk hebben met hun smartphones dan dat ik met fietsen bezig ben. En nee, ik rij niet als een gek door de stad, ik blijf altijd onder de 25 KM p/u en meestal trager.
Iets met wielrenners en een kort lontje. Goed zo, je laat perfect zien waar het probleem zit.quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Prima, zullen we de gemiddelde auto eens aan de kant zetten? Of beter, gewoon een dagje volgen. Maar goed, aan al die mensen met een grote bek, rij een dagje op een racefiets mee en kom dan je mening nog een keer vertellen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, je hebt in ieder geval geleerd dat je verlichting moet dragen, ook overdag, en dat je reflectoren op je fiets moet hebben.
Maar goed, sowieso is het wellicht verstandig als men ook voor fietsers binnen de bebouwde kom een maximum snelheid instelt.
Dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 9 november 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, en jij weet al hoelang ze zwanger is, okay.
Wielrenners sporen niet. Dat blijkt wel weer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Iets met wielrenners en een kort lontje. Goed zo, je laat perfect zien waar het probleem zit.
Ehm, wie gaat er in een stuk blik zitten welke 15 keer je eigen gewicht weegt, welke eigenlijk gemaakt zijn voor 5 personen, en worden bediend door idioten die niet eens de moeite nemen om op te letten?quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef probeer het volgende:
[..]
Iets met wielrenners en een kort lontje. Goed zo, je laat perfect zien waar het probleem zit.
Je vergeet te vermelden dast alle wielrenners kankerhonden zijn, anders mag je hier niet mee doen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
Alsof het wel normaal was geweest als die tokkie een niet-zwangere vrouw zo mishandeld had.
En het maar raar vinden dat er agressieve wielrenners zijn. Met deze reacties kom je aardig in de buurt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:57 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou het op een racefiets anders zijn dan op een andere fiets?quote:Op zondag 9 november 2014 14:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, zullen we de gemiddelde auto eens aan de kant zetten? Of beter, gewoon een dagje volgen. Maar goed, aan al die mensen met een grote bek, rij een dagje op een racefiets mee en kom dan je mening nog een keer vertellen.
'Alle' gaat me te ver, maar een heel groot deel spoort inderdaad niet en gedraagt zich ongekend asociaal.quote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vergeet te vermelden dast alle wielrenners kankerhonden zijn, anders mag je hier niet mee doen.
Kijk eens de reacties terug in dit topic hoe er gekeken word naar wielrenners, misschien dat je dan snapt waarom ik redelijk pissed reageer.quote:Op zondag 9 november 2014 14:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En het maar raar vinden dat er agressieve wielrenners zijn. Met deze reacties kom je aardig in de buurt.
Ja, dat is een goede reden om agressief gedrag te vertonen. Jij snapt het!quote:Op zondag 9 november 2014 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ehm, wie gaat er in een stuk blik zitten welke 15 keer je eigen gewicht weegt, welke eigenlijk gemaakt zijn voor 5 personen, en worden bediend door idioten die niet eens de moeite nemen om op te letten?
Omdat de meeste wielrenners niet in het donker rijden.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zou het op een racefiets anders zijn dan op een andere fiets?
Ik zie je punt niet? De meeste fietsers rijden ook overdag?quote:Op zondag 9 november 2014 14:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat de meeste wielrenners niet in het donker rijden.
Omdat je als wielrenner midden op de autoweg mag rijden. Althans, dat denken ze.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom zou het op een racefiets anders zijn dan op een andere fiets?
Je bent dus een prototype opgefokte wielrenner. Duidelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens de reacties terug in dit topic hoe er gekeken word naar wielrenners, misschien dat je dan snapt waarom ik redelijk pissed reageer.
Lekker hem provoceren ook. Debielquote:Op zondag 9 november 2014 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent dus een prototype opgefokte wielrenner. Duidelijk.
De meeste wielrenners zijn dan ook figuren die totaal geen rekening houden met andere weggebruikers/mensen.quote:Op zondag 9 november 2014 14:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens de reacties terug in dit topic hoe er gekeken word naar wielrenners, misschien dat je dan snapt waarom ik redelijk pissed reageer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |