Wat een laffe hont zeg.quote:Wielrenner mishandelt zwangere vrouw na botsing
Een verkeersruzie is finaal uit de hand gelopen in Leiden. Een wielrenner kwam in botsing met een auto en was zo kwaad op de bestuurster dat hij haar flink mishandelde. Pas toen hij erachter kwam dat ze zwanger is, hield hij op.
Remmen
De vrouw reed zaterdagavond rond 19.00 uur over de Vlietweg, waar ze een wielrenner voorbijreed. Een stukje verderop moest ze plotseling remmen voor een fietser. De renner botste daardoor achter op de auto van de vrouw.
Vuisten in gezicht
Toen ze uitstapte, liep de wielrenner kwaad op haar af en sloeg haar meerdere keren met zijn vuisten in haar gezicht. Vervolgens trok hij haar door de bosjes en viel ze in het water van de Vliet. Hij wilde haar eigenlijk achterlaten, maar toen ze riep dat ze zwanger was, probeerde hij haar de kant op te trekken. Dat lukte met hulp van een voorbijganger. De wielrenner ging er daarna als een haas vandoor, waarna de voorbijganger de politie waarschuwde.
Gewond
De vrouw is gewond aan haar gezicht, armen en benen. De politie is nog op zoek naar de wielrenner en roept hem op zichzelf aan te geven. Ook wordt getuigen gevraagd zich te melden.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:46 schreef Elan het volgende:
En ja hoor, zoveelste incident dit jaar met met agressieve wielrenautisten vrouwen die niet kunnen rijden
Vast ook zo'n vadsige wannabe col bedwinger... Had hem maar kapot gereden.quote:Een stukje verderop moest ze plotseling remmen voor een fietser
Zeker en vastquote:Op zondag 9 november 2014 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij scheert vast en zeker je benen niet he?
quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef raptorix het volgende:
ik blijf altijd onder de 25 KM p/u en meestal trager.
Ga maar buiten de bebouwde kom de Kneet uithangen.quote:Op zondag 9 november 2014 11:51 schreef raptorix het volgende:
Gister nog een AH medewerker vol op de voorkant van mijn racefiets, tjah kan je een hoop zeggen van wielrenners, maar als ik zie hoe andere mensen omgaan met hun mede verkeersdeelnemers kan ik nog wel een boekje open doen, als ik door de stad rij ben ik meer bezig met het ontwijken van mensen die het te druk hebben met hun smartphones dan dat ik met fietsen bezig ben. En nee, ik rij niet als een gek door de stad, ik blijf altijd onder de 25 KM p/u en meestal trager.
Ja want scooters rijden veel zachter in Amsterdam, en elektrische fietsen ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 11:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat verwacht toch geen mens. Mongool.
quote:Op zondag 9 november 2014 11:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Hij wilde haar eigenlijk achterlaten, maar toen ze riep dat ze zwanger was, probeerde hij haar de kant op te trekken.
Is dat belangrijk? Of had ie niet genoeg afstand gehouden?quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef raptorix het volgende:
Meld het verhaal ook waarom de wielrenner zo boos was? Niet dat ik de actie ook maar enigzins goedkeur, maar als je zomaar moet remmen, wat was er dan aan de hand?
En hoe kom ik op de fiets de stad uit? Of dacht de je dat ik daar rijd omdat ik het zo lekker relaxed vind rijden?quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga maar buiten de bebouwde kom de Kneet uithangen.
Omdat ik bijna dagelijks automobilisten heel slecht in hun spiegels zie kijken.quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat belangrijk? Of had ie niet genoeg afstand gehouden?
In groepen rijden als wielrenner is gewoon een slecht idee, er zijn maar weinig plekken waar dit veilig kan.quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Soms zie ik zo'n groepje als "King of the road" rijden en kan ik mij nog net beheersen om er niet een paar van de weg af te drukken...
Dan was die kneus vast een beetje aan het stayeren achter die auto. Afstand houden enzo was het toch?quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef raptorix het volgende:
Meld het verhaal ook waarom de wielrenner zo boos was? Niet dat ik de actie ook maar enigzins goedkeur, maar als je zomaar moet remmen, wat was er dan aan de hand?
Wat heeft de stad er mee te maken?quote:Op zondag 9 november 2014 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want scooters rijden veel zachter in Amsterdam, en elektrische fietsen ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |