Ik ben bang dat ze dat wel doen. Naieve meiden. Ze giechelen elk probleem weg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
ik hoop niet dat ze hier deze maand huur voor betalen
Als ze het maar gezellig hebben, ja tochquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat wel doen. Naieve meiden. Ze giechelen elk probleem weg.
s'Nachts janken ze zich in slaap.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja johquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als ze het maar gezellig hebben, ja toch
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef md89 het volgende:
Precies de stijl van het moodboard die kamer.
Tuurlijk, dat is het minst wat je mag verwachten voor 20.000 euro.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als ze het maar gezellig hebben, ja toch
En binnen 10 jaar beginnen de eierstokken te trillen en moeten ze aan de man, die vrijbuitende zelfstandige vrouwen...quote:
Je druk maken heeft helemaal geen zin met de kalm aan mentaliteit in Italie...quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
best wel......zoiets verzin je nietquote:
Ja maar ja, ze kunnen niet doortrekken he.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:42 schreef Tem het volgende:
Je kan ook gewoon die10k direct in de plee gooien.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
best wel......zoiets verzin je niet
Nice.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Slecht, maar de dames zelf hebben het nog niet door, of ze voeren een toneelstukje op.
Ik heb ze inderdaad nog geen kwast zien vasthouden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Cee het volgende:
Ook gewoon overal maar wat bij staan kijken.
Dat doet papsquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog geen kwast zien vasthouden.
1e lesquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef CasB het volgende:
Voor de vorm houdt ze een boormachine vast.
Het Nico-shot, ooit verzonnen bij Eigen Huis. Is daarna een klassiek shot wat vaak terug komt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:45 schreef CasB het volgende:
Voor de vorm houdt ze een boormachine vast.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:47 schreef waxmask het volgende:
KUT-het-loopt-en-ik-gun-ze-dat-niet-gevoel!
True! Niet mijn smaak die Italiaanse meuk maar het is netjes!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Eerlijk is eerlijk het ziet er mooi uit.
Inderdaad, alleen het keukentje bevalt -wonder boven wonder- niet zo héél goedquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders hebben zich kapot gewerkt en het resultaat mag er zijn.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
De ouders hebben zich kapot gewerkt en het resultaat mag er zijn.
Laagseizoen is vaak funest, moet je echt wat voortijdig voor verzinnen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Nu het hoogtepunt van het fröbelen voorbij is denk ik dat het ondernemerschap ze snel gaat vervelen.
Ja, kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha beetje zoals mijn eerste appartementje.... ze waren nog trotser (misschien terecht op zichzelf). Maar ook weer goed gevoel als je 10 jaar daarna je eigen ingerichte huisje mag tonen zonder hun hulp.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Voor een man moet dit toch een hel zijn om in te slapen?
Die onder d'r elleboog.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Naast de vieze nek piercings bedoel je?
Die zijn echt wanstaltigquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Cee het volgende:
Die domme sliertoorbellen ook. Gatver, alles aan dat kind.
Antonio probeert nog steeds fellatio uit te leggen, en dat dat de klussen sneller zal doen afmaken. Maar ze valt al op Italianen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ze spreken al aardig Italiaans. Salute kwam er keurig uit.
Niet daar. Dan komt het pleisterwerk naar beneden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Af en toe een flinke scheet moet kunnen hoor.
Anders houden ze eind vd maand niks overquote:
Dat moet hij gewoon voordoen. Dan begrijpen ze het beter.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Antonio probeert nog steeds fellatio uit te leggen, en dat dat de klussen sneller zal doen afmaken. Maar ze valt al op Italianen.
When in Rome...quote:
Lekker thuisblijven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
die fotos op de site vd buitenkant.........Ik zou er niet naar binnen durven, laat staan slapen... Wat een ruďne
quote:
quote:P.s.
We designed fashion, now we're designing the life we love....
Of onvoorziene kosten. Ze houden niets over als er een keer wat stuk gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik bewonder het enthousiasme van ze maar zou zelf niet willen werken en er dan per maand maar 100 euro pp aan overhouden. Ik vraag mij af of er groei in dat bedrag voorzien is?
Ik begreep dat ze zichzelf 100 per maand pp betaalden... Dat is niet hetzelfde als er maar 100 pp aan overhoudenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik bewonder het enthousiasme van ze maar zou zelf niet willen werken en er dan per maand maar 100 euro pp aan overhouden. Ik vraag mij af of er groei in dat bedrag voorzien is?
Dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuke vrouwen, integenstelling tot sommige andere deelnemers aan dit programma krijg ik bij dit stelletje wel het idee dat je als gast daadwerkelijk welkom bent en geen noodzakelijk kwaad in de zucht naar leven in de zon
Wij zouden er zo boeken
dat samen op een kamertje zitten ben je na een tijdje ook zat.quote:als die ene haar vriend in Nederland heeft, moet ze toch op gegeven moment een besluit nemen.
Ondertussen de taal leren kennen, netwerk opgebouwd, ik zie het negatieve ook niet zo. Ze hebben weinig te verliezen. Die ene heeft haar huis nog, heeft ze verhuurd, kan evt. zo terug.quote:Op zondag 9 november 2014 09:31 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
dat samen op een kamertje zitten ben je na een tijdje ook zat.
en eigenlijk doen ze het helemaal niet gek samen. geen idiote investeringen, en als je het na een paar jaar hebt gezien kunnen ze er zo uit.
Was wel aardig ja, niet bijzonder.quote:Op zondag 9 november 2014 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Aflevering gisteren niet kunnen zien en vanwege spoilers ook topic niet gelezen.
Is het de moeite waard om terug te kijken?
Vergeleken wat ik op Airbnb.com zie is het wat prijzig ja.quote:Op zondag 9 november 2014 17:31 schreef Mandéra het volgende:
Ze vragen behoorlijke prijzen voor een nachtje of ligt dat aan mij?
Ik welquote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef Fred_B het volgende:
Net de aflevering van zaterdag teruggekeken. Het is een mooi resultaat geworden, en het lijkt me ook een mooie plek om te verblijven. Al was ik niet zo gecharmeerd van die 2 vrouwen die de zaak runnen.
Ze steken geen poot uit en strijken met de eer. Het enige wat ze hebben gedaan is wat inrichten.quote:
Huh? Strijken met de eer? Welke eer?quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze steken geen poot uit en strijken met de eer. Het enige wat ze hebben gedaan is wat inrichten.
In het voorstukje zag ik weer een bouwval.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering
Ja leuk!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks weer een nieuwe aflevering
Nu nog hopen op steenkolen Frans en de show is compleet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In het voorstukje zag ik weer een bouwval.
Hopen? Ik ga daar bij voorbaat van uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog hopen op steenkolen Frans en de show is compleet.
Chute en a demain is het enige Frans dat ik kenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopen? Ik ga daar bij voorbaat van uit.
Arriere de la coursequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chute en a demain is het enige Frans dat ik ken
Dat moeten ze gaan doen! Dan wordt het vast een groot succes. Ontbijten met een white widowquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar ik ga nu eerst naar die wiettelers op Nederland 2 kijken.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Ole het volgende:
Gaat goed met de bingo! Ze spreken de taal niet
Nu nog gedonder over vergunningen en ik heb bingo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:16 schreef Ole het volgende:
Gaat goed met de bingo! Ze spreken de taal niet
ik moet de lekkage nogquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog gedonder over vergunningen en ik heb bingo.
Dan moet crevaison je ook wat zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Chute en a demain is het enige Frans dat ik ken
Net als abandonquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dan moet crevaison je ook wat zeggen.
Als het je smaak niet is. Ik zou er meteen intrekkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Likje verf en je bent klaar ja
bingoquote:
De mensen die ze voor dit programma vragen, lijken so wie so niet echt boekhoudkundig aangelegd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet echt handig zonder reserves je in zo'n avontuur te storten...
Ik vind het sneu want ik vind het best aardige mensen. Hoop dat het goedkomt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Aprčs nous le déluge!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook al is het halverwege het programma nog zo depri, aan het eind komt het altijd op wonderbaarlijke wijze goed.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het sneu want ik vind het best aardige mensen. Hoop dat het goedkomt.
Een paar jaar geleden had je zo'n stel die alles (op het autistische af) hadden geregeld. Zelfs de pepernoten voor manlief werden niet vergeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De mensen die ze voor dit programma vragen, lijken so wie so niet echt boekhoudkundig aangelegd.
Ik dit geval gun ik het ze. Vorige week met die twee meiden had ik zoiets van mwah.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ook al is het halverwege het programma nog zo depri, aan het eind komt het altijd op wonderbaarlijke wijze goed.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het sneu want ik vind het best aardige mensen. Hoop dat het goedkomt.
Als ze nou de taal zouden spreken zouden ze veel makkelijker contact kunnen leggen met potentiële klantenquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef alpeko het volgende:
Die man kan wel wat. Deze mensen komen er wel!
Vind het ook prettig hoor, elke maand een planning van wat er binnenkomt en wat er uit gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit, heb ik ook en vind dat alleen maar prettig. Zie niet in wat er ouderwets aan is![]()
En voor die kinderen is het toch ook schitterend, zoveel natuur en al die dieren om zich heen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef alpeko het volgende:
Zeker maar ik heb het wel eens slechter meegemaakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Als ze nou de taal zouden spreken zouden ze veel makkelijker contact kunnen leggen met potentiële klanten
Ze trekken straks klanten, en ze eten gras, en dat groeit er zat. En dat oude brood kost ook geen kapitalen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat leveren die ezels op? Als je weinig geld hebt is dit geen slimme investering
Lijkt mij geen prutser maar een echte vakman.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:50 schreef alpeko het volgende:
Ze leveren balken!quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat leveren die ezels op? Als je weinig geld hebt is dit geen slimme investering
die investering is niet over de balk gegooidquote:
Geld was handiger geweestquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze trekken straks klanten, en ze eten gras, en dat groeit er zat. En dat oude brood kost ook geen kapitalen.
O ja, ik geloof dat ze ze cadeau hebben gekregen voor dat hek.
Ok ik heb niet alles gezien, leuke mensen dus?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben ik blij om in dit geval Mani.
Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook hequote:Op zaterdag 15 november 2014 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik heb niet alles gezien, leuke mensen dus?
Ok, godspeed dan maar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook he
Ditquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ezels waren toch loon in natura?
dus klus gedaan en als beloning kreeg hij die ezels. Ipv geld een extra kostenpost. Snap ik niet
Als ze echt iets met gasten willen gaan doen, zijn die ezels natuurlijk wel een pre. En het is toch ook leuk voor de kinderen? Als je door je ouders naar een vreemd land met een onbekende taal wordt gesleurd, mag er toch wel wat leuks tegen over staan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ezels waren toch loon in natura?
dus klus gedaan en als beloning kreeg hij die ezels. Ipv geld een extra kostenpost. Snap ik niet
En het schildert ook wel lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Als ze echt iets met gasten willen gaan doen, zijn die ezels natuurlijk wel een pre. En het is toch ook leuk voor de kinderen? Als je door je ouders naar een vreemd land met een onbekende taal wordt gesleurd, mag er toch wel wat leuks tegen over staan?
Ik kreeg ook een beetje ark-gevoel (katten, kalf van een hond, bok, ezels en vergeet de krekels niet), maar met een paar ezels op je land, heb je in ieder geval iets dat het gras kort houdt en je van je distels en bramen afhelpt.
Het viel me vooral op dat de kinderen geen verwende dreinebalken waren. De oudste kluste bij om de benzine voor zijn brommer te betalen. En de jongste klaagde ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt leuke mensen dus die gun je het dan ook he
die krijgt hij niet.quote:Op zondag 16 november 2014 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar hoor ik nu goed dat ze naar Frankrijk gaan en hij daar direct een uitkering gaat trekken?
Was hem verteld dat dat kon. Ik schrok ook, wat zullen we nou krijgen, dat kan toch alleen maar in Nederland?quote:Op zondag 16 november 2014 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar hoor ik nu goed dat ze naar Frankrijk gaan en hij daar direct een uitkering gaat trekken?
Ik zie het. Soort van eind goed, al goed.quote:
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"quote:Op zondag 16 november 2014 12:13 schreef alors het volgende:
Ik heb de laatsten niet gekeken maar aan de snelheid van de topics merk je wel dat het geen topshows zijn, jammer.
dat was een pareltje!quote:Op zondag 16 november 2014 12:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"
Klopt, in de laatste afleveringen vrijwel alleen maar succesnummers. Sluit wel mooi aan op de opgeklopte Kumbaya-stemming in 'Ik hou van Holland', maar is voor ons als ramptoeristen wel iets minder boeiend.quote:Op zondag 16 november 2014 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
Deze serie mis ik ook een beetje de faliekante mislukkingen.
't is een nederlanderquote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Hoezo dacht die vent recht te hebben op een uitkering
Is toch normaal voor een immigrant? Voor een niet naar werk zoekende buitenlander met een dikke Volvo en een groot landgoed?quote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Ik begreep dat hij daar helemaal niet op rekende, maar dat hem dat verteld was in Frankrijk. Hij wilde wel werken, maar dacht 2 maanden nodig te hebben om alles op te starten.quote:Op zondag 16 november 2014 14:00 schreef FoXje het volgende:
Of die gast die potentiële gasten wegstuurde omdat ze een kwartier te vroeg warenquote:Op zondag 16 november 2014 12:19 schreef Individual het volgende:
[..]
Er moet weer een biodanza-uitzending komen, Toen waren er heel snel 3 topics vol. "hoe noem je airco in het Engels?"
Pff...geld zal wel niet de drijfveer zijn geweest, maar hopen op een zachte winter om jezelf te kunnen redden lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:00 schreef Ole het volgende:
Geld blijft moeilijk, we blijven zeer zuinig. Als de winter niet al te koud wordt, zal het best gaan.
En een warme douche vaker dan 2x per week zit er ook niet in.quote:Op zondag 16 november 2014 22:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Pff...geld zal wel niet de drijfveer zijn geweest, maar hopen op een zachte winter om jezelf te kunnen redden lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.
Dat dus. En verder zijn de ambtelijke molens in Frankrijk traag.quote:Op zondag 16 november 2014 14:13 schreef Cynix ® het volgende:
Ik begreep dat hij daar helemaal niet op rekende, maar dat hem dat verteld was in Frankrijk. Hij wilde wel werken, maar dacht 2 maanden nodig te hebben om alles op te starten.
quote:Ingrid den Drijver (51) en Inma l'Ami (48) nemen bijna 15 jaar geleden allebei ontslag en gaan met een viskar op de markt staan. Ze zijn blij met hun keuze en doen het werk dan ook met veel plezier. Toch wordt het de laatste tijd fysiek te zwaar voor ze, waardoor ze steeds minder lol krijgen in het verkopen van vis. Inma en Ingrid hadden al eens samen de afspraak gemaakt om naar het buitenland te vertrekken als ze met pensioen zouden gaan. En omdat Inma half Spaans is, was de bestemming al snel bepaald. Ze besluiten om de stap nu al te nemen en vertrekken naar het zuiden, waar ze voor de tweede keer aan een nieuwe carričre gaan beginnen. Het stel vertrekt naar een klein dorpje in de buurt van Alicante om daar een pand te huren waar ze een Bed&Breakfast in gaan beginnen. Het afscheid van de viskar en hun vrienden en familie valt de vrouwen zwaar en Inma's Spaanse moeder, die ook in Nederland woont, heeft veel moeite met het vertrek van haar dochter. Ondanks dit verdriet vertrekken ze toch vol goede moed naar hun nieuwe woonplaats en beginnen aan het opknappen van het pand, zodat ze snel gasten kunnen ontvangen. Maar dan slaat de heimwee toe.
Of een camping of een hotel.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb lang niet alle afleveringen gezien, maar klopt het dat zo'n 97,4 % van hen een Bed & Breakfast begint?
Yep, kan me eigenlijk alleen dat gezin met een fietsenzaak herinneren, die hieraan niet voldeden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:05 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Of een camping of een hotel.
Bijna altijd iets in de toeristische sector iig.
Klopt, dat was gewoon verfrissend. Maar dat werd ook niet uiteindelijk toch?quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, kan me eigenlijk alleen dat gezin met een fietsenzaak herinneren, die hieraan niet voldeden.
Op de één of andere manier konden ze die fietsen van 10k/stuk daar midden in de Zweedse rimboe niet verkopen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:15 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Klopt, dat was gewoon verfrissend. Maar dat werd ook niet uiteindelijk toch?
Er is ook nog een koppel geweest dat bloemen ging verkopen op het Franse platteland. Dat was uiteraard ook geen succes.quote:Op zaterdag 22 november 2014 10:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, kan me eigenlijk alleen dat gezin met een fietsenzaak herinneren, die hieraan niet voldeden.
De taal zal dit keer, althans bij de ene helft van het stel, geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2014 09:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond weer een nieuwe aflevering:
[..]
Tenzij je vooraf al twijfels had bij de huurders.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wietplantage in je schuur is toch gewoon pech?
Klopt, Ik Vertrek is namelijk meteen reclame, vandaar dat er zoveel mensen die een B&B/camping/hotel beginnen zich hiervoor aanmeldenquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb lang niet alle afleveringen gezien, maar klopt het dat zo'n 97,4 % van hen een Bed & Breakfast begint?
Ja, aardige mensen he? Die gun je dan ook gewoon dat het gaat lukken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Gisteren de aflevering van vorige week gekeken. Sympathieke mensen.
Vanwege het vakmanschap van hem komen ze er wel denk ik.
Ik misgun niemand (*) hun geluk, al zijn er natuurlijk regelmatig minder sympathieke mensen geweest.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, aardige mensen he? Die gun je dan ook gewoon dat het gaat lukken.
Ik sta wel vaak te kijken hoe onvoorbereid sommige mensen zo'n avontuur aangaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik misgun niemand (*) hun geluk, al zijn er natuurlijk regelmatig minder sympathieke mensen geweest.
* ) behalve dat racistische stel in Zuid-Afrika.
Het zorgt wel voor leuke tv als er niks gepland isquote:Op zaterdag 22 november 2014 16:15 schreef Individual het volgende:
Soms moet je gewoon gaan en zien waar het schip strand. Een lange voorbereiding is lang niet altijd een vereiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |