SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef AbdulMalik het volgende:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)t_destroyed_my_life/
Wauw.
Edit:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)oyed_my_life/clwe3ygdoet me denken aan detective zarGon
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
Gelijk in zon leren case stoppen..quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
misgunner.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
Ik wil de plussquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
is te grootquote:
Bitmedi mi daha? Sure, DM adres en ik laat je bezorgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je even langs de supermarkt gaat om wat frambozen te halen krijg je okeee
Oh hell no they didn't.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen maken me chagrijnig.
Voor niets opgemaakt en pyjama uitgedaan.
Stoppen met school.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoe kun je het beste ontstressen van studeren? #dtv
Even naar buiten gaan, lopen, ergens eten, gamen...quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Glas rauwe eieren drinken en al schreeuwend tegen een muur slaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
daarom draag ik hoofddoek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal chagie. Voor nix mn haar gewassen.
Dan maar naar de supermarkt en muffins maken.
Lukt niet en ik kan niet ontspannen omdat ik constant aan mijn studie denkquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even naar buiten gaan, lopen, ergens eten, gamen...
sigaretje roken helpt AL-TIJD.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Stoppen met leven is beter dan, nooit stress.
True story, maar ik wil me niet weer in die slangenkuil werpen nu ik ben afgekickt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sigaretje roken helpt AL-TIJD.
'slangenkuil' .quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True story, maar ik wil me niet weer in die slangenkuil werpen nu ik ben afgekickt.
Hmm, dan zou ik het niet weten. Ik vind zelf even een (warme) douche nemen en een film kijken wel fijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lukt niet en ik kan niet ontspannen omdat ik constant aan mijn studie denk!
die dude links past er niet tussenquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zulke foto's zie, dan vraag ik me af wat ze doen, waar ze voor staan, wat hun beweegredenen zijn.
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zulke foto's zie, dan vraag ik me af wat ze doen, waar ze voor staan, wat hun beweegredenen zijn.
Hij is een nieuweling, hij moet die andere broek verdienen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:48 schreef Crip het volgende:Hij
[..]
die dude links past er niet tussen
Kun je ruiken welke aqeedah ze volgen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.
Ja en de baard ook zo te zien. Poor guy.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is een nieuweling, hij moet die andere broek verdienen.
Ik durf er geld op in te leggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je ruiken welke aqeedah ze volgen?
Ik durf er ook geld op in te leggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en de baard ook zo te zien. Poor guy.
Op wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik durf er ook geld op in te leggen.
Pardon? Wat heeft Sjisme mee te maken?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Is haram.
Also, goed argument.
Maar jij bent sjiiet.
Ik kreeg er telkens keelontstekingen van, voor mij is het een slechtere zaak dan de gewone persoon.quote:
Ja, een lange douche zou fijn zijn. Dat ga ik s avonds doen inshallah, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik het niet weten. Ik vind zelf even een (warme) douche nemen en een film kijken wel fijn.
Dat kunnen ze je wel vertellen hoor. Alleen denk ik altijd dat hetgeen wat ze vertellen nooit de algehele waarheid kan zijn. Er zit nog zoveel meer shit achter. Een psycholoog zou diep moeten graven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom aıto.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
Yay 320 euro lichter. Fuck APK. Verplichting zouden ze moeten afschaffen.
Geloof je dat er goede mujahideen zijn in syrie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je wel vertellen hoor. Alleen denk ik altijd dat hetgeen wat ze vertellen nooit de algehele waarheid kan zijn. Er zit nog zoveel meer shit achter. Een psycholoog zou diep moeten graven.
Dan heb ik het over de bekeerlingen. Bij de lokale burgers gaat het meer om onrecht en woede. Anders doe je zoiets niet.
Wat was er allemaal niet goed dan?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
Yay 320 euro lichter. Fuck APK. Verplichting zouden ze moeten afschaffen.
Bedoel je bijvoorbeeld dat die bekeerlingen geen thuis kennen en zich hierin werpen om een thuis-gevoel te nabootsen/creëren?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je wel vertellen hoor. Alleen denk ik altijd dat hetgeen wat ze vertellen nooit de algehele waarheid kan zijn. Er zit nog zoveel meer shit achter. Een psycholoog zou diep moeten graven.
Dan heb ik het over de bekeerlingen. Bij de lokale burgers gaat het meer om onrecht en woede. Anders doe je zoiets niet.
Er zullen mannen tussen zitten met een goede bedoeling die te naïef waren om zich bij de grotere slechte massa toe te voegen. Zonder twijfel. Door gebrek aan kennis bijv.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:06 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Geloof je dat er goede mujahideen zijn in syrie?
Over het algemeen, ja algemenisering, zie je dat bekeerlingen heel erg fanatiek zijn. Alle soorten bekeerlingen, elke religie/stroming. Vaak krijgen ze een gevoel dat ze al die jaren voor het bekeren 'weggegooid' hebben en alles in hoog tempo moeten inhalen. Dat is wat ik vaak zie in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bedoel je bijvoorbeeld dat die bekeerlingen geen thuis kennen en zich hierin werpen om een thuis-gevoel te nabootsen/creëren?
Verwerp je de hele jihad dan ook als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Er zullen mannen tussen zitten met een goede bedoeling die te naïef waren om zich bij de grotere slechte massa toe te voegen. Zonder twijfel. Door gebrek aan kennis bijv.
EDIT: Maar die zijn meestal redelijk jong.
Dan hebben ze islam niet goed begrepen als ze dat zo zien. Allah leidt wanneer Hij wilt en daar dient een mu'min tevreden mee te zijn, de Wijsheid erover ligt immers bij Allah.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Over het algemeen, ja algemenisering, zie je dat bekeerlingen heel erg fanatiek zijn. Alle soorten bekeerlingen, elke religie/stroming. Vaak krijgen ze een gevoel dat ze al die jaren voor het bekeren 'weggegooid' hebben en alles in hoog tempo moeten inhalen. Dat is wat ik vaak zie in ieder geval.
Ik zie inderdaad meer overgave in hun daden, maar vaak ook meer liefde want ze weten soms meer wat ze hebben dan geboren moslims omdat bij hen meer sprake van vanzelfsprekendheid is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Over het algemeen, ja algemenisering, zie je dat bekeerlingen heel erg fanatiek zijn. Alle soorten bekeerlingen, elke religie/stroming. Vaak krijgen ze een gevoel dat ze al die jaren voor het bekeren 'weggegooid' hebben en alles in hoog tempo moeten inhalen. Dat is wat ik vaak zie in ieder geval.
Het is een emotie en niet rationeel. Gevaar is dat niet de juiste mensen bij ze zijn om te begeleiden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dan hebben ze islam niet goed begrepen als ze dat zo zien. Allah leidt wanneer Hij wilt en daar dient een mu'min tevreden mee te zijn, de Wijsheid erover ligt immers bij Allah.
Nope, jihaad kun je niet verwerpen als moslim zijnde staat in de quran. Maar of de meeste groeperingen van tegenwoordig wel degelijk jihaad uitvoeren of terreur is een andere vraag. Maar ik dacht dat jij op groepen zoals IS doelde.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Verwerp je de hele jihad dan ook als ik het goed begrijp?
True ben ik mee eens, maar mijn punt is dat die mensen die met deze overtuiging vertrekken het eigenlijk niet hebben begrepen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is een emotie en niet rationeel.
Ik kon uit de foto niet afleiden of dit IS was. Concreter dan: Verwerp je wel de jihad die gaande is in syrie in zijn geheel?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Nope, jihaad kun je niet verwerpen als moslim zijnde staat in de quran. Maar of de meeste groeperingen van tegenwoordig wel degelijk jihaad uitvoeren of terreur is een andere vraag. Maar ik dacht dat jij op groepen zoals IS doelde.
Ik zie fanatisme en haat bij die mensen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad meer overgave in hun daden, maar vaak ook meer liefde want ze weten soms meer wat ze hebben dan geboren moslims omdat bij hen meer sprake van vanzelfsprekendheid is.
Nee, ik verwerp het niet in zijn geheel. Ongetwijfeld dat daar mensen met goede intenties zijn en mensen met slechte intentie of de verkeerde. Maar dat kunnen wij als buitenstaanders niet weten welk groepje of welk individu slecht bezig is, dus kunnen we niet alle muhajideen afschrijven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik kon uit de foto niet afleiden of dit IS was. Concreter dan: Verwerp je wel de jihad die gaande is in syrie in zijn geheel?
iedereen geeft een eigen draai aan wat ze liefhebben toch?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie fanatisme en haat bij die mensen.
Interessant.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik verwerp het niet in zijn geheel. Ongetwijfeld dat daar mensen met goede intenties zijn en mensen met slechte intentie of de verkeerde. Maar dat kunnen wij als buitenstaanders niet weten welk groepje of welk individu slecht bezig is, dus kunnen we niet alle muhajideen afschrijven.
Kon dat maar zo makkelijk, ik zie geen begrip hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iedereen geeft een eigen draai aan wat ze liefhebben toch?
Het is niet eens lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
het valt me op dat elke keer als ik weer eens een blikje redbull neem ik de volgende dag echt ziek ben. Mijn keel voelt gaar nu en ik voel me slap en levenloos. Ik ga echt geen redbull meer drinken.
het concept is simpel. "Uit liefde voor Allah handel ik zo en zo". "Ik begrijp uit mijn geliefde Quran dat ik me zo en zo dien te gedragen"quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon dat maar zo makkelijk, ik zie geen begrip hoor.
In plaats daar van hoor je alleen, kut sunni, kut shia, kut wahabisten, kut salafisten, kut alevieten, kaffir dit kaffir dat. shawieuojfeowijfoijwoqajder.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
het concept is simpel. "Uit liefde voor Allah handel ik zo en zo". "Ik begrijp uit mijn geliefde Quran dat ik me zo en zo dien te gedragen"
preciessssssssssssssssssssssss dit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef Landysh het volgende:
De enige reden dat ik energy drink is juist voor de smaak. Ik wacht op de dag dat ze caffeine vrije golden power uitbrengen.
Wijze keuze ook. Ben je van mening dat het volk niet in opstand hoorde te komen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach wie ben ik om iedereen af te schrijven, ken niet iedereen zn intenties
Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen holquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
In plaats daar van hoor je alleen, kut sunni, kut shia, kut wahabisten, kut salafisten, kut alevieten, kaffir dit kaffir dat. shawieuojfeowijfoijwoqajder.
Rest van de wereld: Kut moslims.
Hoe zie jij liefde dan bij ze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iedereen geeft een eigen draai aan wat ze liefhebben toch?
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wijze keuze ook. Ben je van mening dat het volk niet in opstand hoorde te komen?
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen hol
Nope, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.
oh okequote:
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen de mannen hier mij een winkel aanraden waar ik goede, nette winterschoenen kan vinden? Het moet iets zijn dat ik dagelijks kan dragen.
Vind winterschoenen vinden altijd lastig.
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.quote:
Zijn veel bewijzen dat je niet mag rebelleren tegen een leider, hoe erg die ook is. Sommigen nemen dat als bewijs dat je de heerser altijd moet gehoorzamen, anderen zeggen dat het met bepaalde voorwaardes is. Je hebt tegenwoordig wel een redelijk grote groep in Nederland die het eerste heeft als mening.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?
Van Liertjes slijten zo snelquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.
Ik praat niet over haat jegens andere stromingen, ik heb het over waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.
Heb je het nu over moslims of alle mensen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims tov andere stromingen van moslimsquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je het nu over moslims of alle mensen?
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.
Prasa corbasi nom nom.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
ahahah, wil je de kcal ook weten?>quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
Maar ik heb het niet over vervloeken of slecht vinden. Je volgt een stroming simpelweg omdat jij dat de beste vind, daar komt geen haat of iets bij te kijken. Da's gwn zo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |