Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen holquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
In plaats daar van hoor je alleen, kut sunni, kut shia, kut wahabisten, kut salafisten, kut alevieten, kaffir dit kaffir dat. shawieuojfeowijfoijwoqajder.
Rest van de wereld: Kut moslims.
Hoe zie jij liefde dan bij ze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iedereen geeft een eigen draai aan wat ze liefhebben toch?
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wijze keuze ook. Ben je van mening dat het volk niet in opstand hoorde te komen?
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen hol
Nope, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.
oh okequote:
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen de mannen hier mij een winkel aanraden waar ik goede, nette winterschoenen kan vinden? Het moet iets zijn dat ik dagelijks kan dragen.
Vind winterschoenen vinden altijd lastig.
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.quote:
Zijn veel bewijzen dat je niet mag rebelleren tegen een leider, hoe erg die ook is. Sommigen nemen dat als bewijs dat je de heerser altijd moet gehoorzamen, anderen zeggen dat het met bepaalde voorwaardes is. Je hebt tegenwoordig wel een redelijk grote groep in Nederland die het eerste heeft als mening.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?
Van Liertjes slijten zo snelquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.
Ik praat niet over haat jegens andere stromingen, ik heb het over waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.
Heb je het nu over moslims of alle mensen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims tov andere stromingen van moslimsquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je het nu over moslims of alle mensen?
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.
Prasa corbasi nom nom.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
ahahah, wil je de kcal ook weten?>quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
Maar ik heb het niet over vervloeken of slecht vinden. Je volgt een stroming simpelweg omdat jij dat de beste vind, daar komt geen haat of iets bij te kijken. Da's gwn zo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.
Jaaaquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahahah, wil je de kcal ook weten?>
Wats dat?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gezond hoor! Lekker veel citroen erin :3
ik ben in een relaxte bui anders had ik je een uitgebreid verslag gegeven. Ook over mijn theorie examen en rijles..quote:
Dat kun je niet eten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://thenoduscollection.com/access-case/
Bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.
Kom op man i wanna knowquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik ben in een relaxte bui anders had ik je een uitgebreid verslag gegeven. Ook over mijn theorie examen en rijles..
waar kan je die cases bestellen? Nodusquote:
Romige preisoep is echt lekker ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gezond hoor! Lekker veel citroen erin :3
Beter verwoorden danquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar ik heb het niet over vervloeken of slecht vinden. Je volgt een stroming simpelweg omdat jij dat de beste vind, daar komt geen haat of iets bij te kijken. Da's gwn zo.
Dit gaat niet over alle stromingen of religies. Ik heb een reden voor deze mening over deze specifieke stroming/groepering. De basis voor het idee van andere verketteren en doden van andere stromingen komt van deze groepering. Allemaal gebaseerd op de boeken van Ibn Taymiyyah. En allemaal goedgekeurd door het hoogtste commitee in Saoedi-Arabie.quote:
zo maak ik ze ook altijd precies, freaky shit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:45 schreef Landysh het volgende:
Ik ga maar aardappelpartjes uit de oven maken.
Aardappelen
Kipkruiden
Paprika
Komijn
Zwarte peper
Hete peper
Soo good.
Ik ga straks mini krieltjes bakken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:45 schreef Landysh het volgende:
Ik ga maar aardappelpartjes uit de oven maken.
Aardappelen
Kipkruiden
Paprika
Komijn
Zwarte peper
Hete peper
Soo good.
Toen ik klein was kon ik dat niet eten, net zoals menemen. Nu vind ik allebei heerlijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Romige preisoep is echt lekker ja.
Whut.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
zo maak ik ze ook altijd precies, freaky shit.
Wel heel erg gesimplificeerd hoe je het nu zegt dat je het een beetje onrecht aandoet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit gaat niet over alle stromingen of religies. Ik heb een reden voor deze mening over deze specifieke stroming/groepering. De basis voor het idee van andere verketteren en doden van andere stromingen komt van deze groepering. Allemaal gebaseerd op de boeken van Ibn Taymiyyah. En allemaal goedgekeurd door het hoogtste commitee in Saoedi-Arabie.
ga trouwenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Is het ook. Binnenkort vertrek ik weer uit huis en kan nog niet koken
Noodles en aardappelen. Daar leef ik op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:49 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Is het ook. Binnenkort vertrek ik weer uit huis en kan nog niet koken
Waar precies vindt je dat terug in de Koran? Aan Jihad zijn bepaalde voorwaarden onderhevig, die in het geval van Syrië niet van toepassing zijn. Daar hebben verscheidene geleerden zich al over uitgesproken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:17 schreef Crip het volgende:
Nope, jihaad kun je niet verwerpen als moslim zijnde staat in de quran.
Heeft er niets mee te maken. Mensen gaan overdreven voorzichtig om met nieuwe dure spullen... Tot de eerste beschadiging.quote:
In 164 verzen, kies maar eentje uit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waar precies vindt je dat terug in de Koran? ]Aan Jihad zijn bepaalde voorwaarden onderhevig, die in het geval van Syrië niet van toepassing zijn. Daar hebben verscheidene geleerden zich al over uitgesproken.
Ik denk het niet. Veel mensen weten niet wie Mohammed Ibn Abd Al-Wahhab precies is en wat voor ideeën Ibn Taymiyyah precies heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wel heel erg gesimplificeerd hoe je het nu zegt dat je het een beetje onrecht aandoet.
Ik zie in bepaalde stromingen erg fijne ideeën en gebruiken en daar leef ik ook naar. Ik heb ervoor gekozen om niet volledig het Sjiisme aan te nemen want ik zie overal wel goede en slechte punten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.
Ik denk dat zij denken dat ze uit liefde voor Allah swt doen, voor de hemel, etc.quote:
Ja volgens mij zo. Maar nana hoort toch niet in mercimek corbasi?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Borte,
Heb je ervaring met metcimek corbasi?
Alle dingen zijn nu gekookt, ik ga het pureren met eem staafmixer. En dan in andere pan boter salca nane kirmizi en pul biber? Mama heeft geklaarde boter, kan het met dat?
Nooit gemaakt
Niet? Ik weet t niet meerquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja volgens mij zo. Maar nana hoort toch niet in mercimek corbasi?
Geklaarde boter is prima.
Ze zeggen toch ook dat de ware jihad, de jihad in het hart zit. Vechten tegen wereldse verlangens etc.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
De moslims verlenen zich voor een proxyoorlog in Syrië, wat je in mijn ogen nooit een jihad kunt noemen. Ik ben zeker geen fan van Assad, maar hij staat in zijn recht om zijn land te verdedigen tegen het gespuis. Dat het Westen Assad weg wil hebben uit Syrië, maar intussen bondgenoten is met Saoedi-Arabië en Qatar, ook in de strijd in Syrië, zegt m.i. genoeg. Als moslim of niet-moslim kon je prima leven in Syrië en je geloof praktiseren of niet, dus ik begrijp niet hoe mensen een dergelijke opstand kunnen rechtvaardigen.
Als je zo nodig jihad wil voeren, ga je ouders of behoeftigen in de moslimwereld of eldrs dan helpen door bij te dragen aan internationale projecten of zelf iets op te zetten. Of ga studeren om later je mede-moslims op verschillende gebieden van dienst te kunnen zijn. Dit is ook allemaal jihad.
Ik vind andere gerechten met prei nog steeds vies, maar in romige soep waar alles door de mixer is gegaan, vind ik het wel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Toen ik klein was kon ik dat niet eten, net zoals menemen. Nu vind ik allebei heerlijk
Jihad an nafs gaat voor ja.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat de ware jihad, de jihad in het hart zit. Vechten tegen wereldse verlangens etc.
Echt disrespect tegen jouw kookskills ditquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Noodles en aardappelen. Daar leef ik op.
Plaats eens ene link dan. Jij claimt dat het verwerpen van Jihad in dit geval verboden is, wat klinkklare onzin is.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef Crip het volgende:
In 164 verzen, kies maar eentje uit.
Er zijn geleerden die zich daar over hebben uitgesproken ja, maar daar hadden we het niet over. We spraken over de intentie van de personen in kwestie en of er überhaupt goede mensen daar rondhuppelen.
niet met staafmixer pureren gek, gewoon met hand.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
Borte,
Heb je ervaring met metcimek corbasi?
Alle dingen zijn nu gekookt, ik ga het pureren met eem staafmixer. En dan in andere pan boter salca nane kirmizi en pul biber? Mama heeft geklaarde boter, kan het met dat?
Nooit gemaakt
Inderdaad, het is puur een politiek spelletjes, en een deel van de moslims wordt in het ootje genomen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
De moslims verlenen zich voor een proxyoorlog in Syrië, wat je in mijn ogen nooit een jihad kunt noemen. Ik ben zeker geen fan van Assad, maar hij staat in zijn recht om zijn land te verdedigen tegen het gespuis. Dat het Westen Assad weg wil hebben uit Syrië, maar intussen bondgenoten is met Saoedi-Arabië en Qatar, ook in de strijd in Syrië, zegt m.i. genoeg. Als moslim of niet-moslim kon je prima leven in Syrië en je geloof praktiseren of niet, dus ik begrijp niet hoe mensen een dergelijke opstand kunnen rechtvaardigen.
Als je zo nodig jihad wil voeren, ga je ouders of behoeftigen in de moslimwereld of eldrs dan helpen door bij te dragen aan internationale projecten of zelf iets op te zetten. Of ga studeren om later je mede-moslims op verschillende gebieden van dienst te kunnen zijn. Dit is ook allemaal jihad.
Ontkennen van jihaad als een deel van de islam is halal wil je zeggen? Ga naar de speeltuin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Plaats eens ene link dan. Jij claimt dat het verwerpen van Jihad in dit geval verboden is, wat klinkklare onzin is.
Een bron voor deze claim? De desbetreffende hadith waarin deze claim wordt geuit is niet Sahih.quote:
Daarom eerst geschiedenis leren voordat je geloof gaat leren, dit was mijn eerste fout toen ik ging praktiserenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel mensen weten niet wie Mohammed Ibn Abd Al-Wahhab precies is en wat voor ideeën Ibn Taymiyyah precies heeft.
Daar ging het helemaal niet om. Iemand vroeg aan jou of je de Jihad in Syria verwerpt, waarop jij 'nee' antwoordde, enkel omdat het verwerpen van Jihad (niet in algemene zin, maar specifiek) verboden is. Dat is klinkklare onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ontkennen van jihaad als een deel van de islam is halal wil je zeggen? Ga naar de speeltuin.
Inderdaad, de innerlijke jihad. Noemen ze ook wel eens 'grote jihad', volgens mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze zeggen toch ook dat de ware jihad, de jihad in het hart zit. Vechten tegen wereldse verlangens etc.
Prei in eiersalade is ook heerlijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind andere gerechten met prei nog steeds vies, maar in romige soep waar alles door de mixer is gegaan, vind ik het wel lekker.
Hoeft intellectueel en zijn orientalistische ideeen niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Plaats eens ene link dan. Jij claimt dat het verwerpen van Jihad in dit geval verboden is, wat klinkklare onzin is.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je zo nodig jihad wil voeren, ga je ouders of behoeftigen in de moslimwereld of elders dan helpen door bij te dragen aan internationale projecten of zelf iets op te zetten. Of ga studeren om later je mede-moslims op verschillende gebieden van dienst te kunnen zijn. Dit is ook allemaal jihad.
Je doet beweringen door zelf aan mijn woorden toe te voegen, je hebt duidelijk de hele discussie niet gelezen en waar het over gaat. Ik weet wat ik heb gezegd en de persoon waar ik tegen sprak begreep dat ook duidelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet om. Iemand vroeg aan jou of je de Jihad in Syria verwerpt, waarop jij 'nee' antwoordde, enkel omdat het verwerpen van Jihad (niet in algemene zin, maar specifiek) verboden is. Dat is klinkklare onzin.
Oeh, karnı yarık. Lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zie in bepaalde stromingen erg fijne ideeën en gebruiken en daar leef ik ook naar. Ik heb ervoor gekozen om niet volledig het Sjiisme aan te nemen want ik zie overal wel goede en slechte punten.
[..]
Ik denk dat zij denken dat ze uit liefde voor Allah swt doen, voor de hemel, etc.
en even over eten, ik maak nu dit:
[ afbeelding ] met geraspte kaas en mozarella eroverheen
met zoete aardappel on the side.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |