Wijze keuze ook. Ben je van mening dat het volk niet in opstand hoorde te komen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach wie ben ik om iedereen af te schrijven, ken niet iedereen zn intenties
Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen holquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:27 schreef Crip het volgende:
[..]
In plaats daar van hoor je alleen, kut sunni, kut shia, kut wahabisten, kut salafisten, kut alevieten, kaffir dit kaffir dat. shawieuojfeowijfoijwoqajder.
Rest van de wereld: Kut moslims.
Hoe zie jij liefde dan bij ze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
iedereen geeft een eigen draai aan wat ze liefhebben toch?
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wijze keuze ook. Ben je van mening dat het volk niet in opstand hoorde te komen?
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dol op bepaalde stromingen, maar verder interesseert t me geen hol
Nope, dat is niet waar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Let's be honest, wij allemaal zijn niet dol op andere stromingen dan die wat we zelf hebben.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.
oh okequote:
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kunnen de mannen hier mij een winkel aanraden waar ik goede, nette winterschoenen kan vinden? Het moet iets zijn dat ik dagelijks kan dragen.
Vind winterschoenen vinden altijd lastig.
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.quote:
Zijn veel bewijzen dat je niet mag rebelleren tegen een leider, hoe erg die ook is. Sommigen nemen dat als bewijs dat je de heerser altijd moet gehoorzamen, anderen zeggen dat het met bepaalde voorwaardes is. Je hebt tegenwoordig wel een redelijk grote groep in Nederland die het eerste heeft als mening.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is hun recht. Waarom zouden ze moeten gehoorzamen aan iemand waar ze niet voor hebben gekozen?
Van Liertjes slijten zo snelquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Van Lier, als je nette schoenen wilt.
Ik praat niet over haat jegens andere stromingen, ik heb het over waarheid.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik kijk er niet op die wijze naar.
Heb je het nu over moslims of alle mensen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims tov andere stromingen van moslimsquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je het nu over moslims of alle mensen?
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Je volgt een richting omdat jij dat als de waarheid ziet. Ook al laat je anderen vrij kiezen voor iets anders vind je het alsnog niet de complete waarheid daarom volg je ze ook niet? Dat is een feit.
Prasa corbasi nom nom.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
ahahah, wil je de kcal ook weten?>quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Saai he.
Vertel mij wat je vandaag hebt gegeten.
Maar ik heb het niet over vervloeken of slecht vinden. Je volgt een stroming simpelweg omdat jij dat de beste vind, daar komt geen haat of iets bij te kijken. Da's gwn zo.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vel geen oordeel over andermans stroming. Ik kom op voor soennieten als mijn oom ze vervloekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |