SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef AbdulMalik het volgende:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)t_destroyed_my_life/
Wauw.
Edit:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)oyed_my_life/clwe3ygdoet me denken aan detective zarGon
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
Gelijk in zon leren case stoppen..quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
misgunner.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
Ik wil de plussquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
is te grootquote:
Bitmedi mi daha? Sure, DM adres en ik laat je bezorgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je even langs de supermarkt gaat om wat frambozen te halen krijg je okeee
Oh hell no they didn't.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen maken me chagrijnig.
Voor niets opgemaakt en pyjama uitgedaan.
Stoppen met school.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoe kun je het beste ontstressen van studeren? #dtv
Even naar buiten gaan, lopen, ergens eten, gamen...quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Glas rauwe eieren drinken en al schreeuwend tegen een muur slaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
daarom draag ik hoofddoek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal chagie. Voor nix mn haar gewassen.
Dan maar naar de supermarkt en muffins maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |