SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef AbdulMalik het volgende:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)t_destroyed_my_life/
Wauw.
Edit:
http://nl.reddit.com/r/ti(...)oyed_my_life/clwe3ygdoet me denken aan detective zarGon
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
Gelijk in zon leren case stoppen..quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
misgunner.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat er zeer spoedig een krasje op komt. Dan kan je 'm weer als een fatsoenlijke telefoon gebruiken.![]()
Ik wil de plussquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:19 schreef Montelly het volgende:
Iphone6 is binnen, damn wat een pareltje
is te grootquote:
Bitmedi mi daha? Sure, DM adres en ik laat je bezorgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je even langs de supermarkt gaat om wat frambozen te halen krijg je okeee
Oh hell no they didn't.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen maken me chagrijnig.
Voor niets opgemaakt en pyjama uitgedaan.
Stoppen met school.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoe kun je het beste ontstressen van studeren? #dtv
Even naar buiten gaan, lopen, ergens eten, gamen...quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
Glas rauwe eieren drinken en al schreeuwend tegen een muur slaanquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:06 schreef AbdulMalik het volgende:
daarom draag ik hoofddoek.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helemaal chagie. Voor nix mn haar gewassen.
Dan maar naar de supermarkt en muffins maken.
Lukt niet en ik kan niet ontspannen omdat ik constant aan mijn studie denkquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Even naar buiten gaan, lopen, ergens eten, gamen...
sigaretje roken helpt AL-TIJD.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Stoppen met leven is beter dan, nooit stress.
True story, maar ik wil me niet weer in die slangenkuil werpen nu ik ben afgekickt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sigaretje roken helpt AL-TIJD.
'slangenkuil' .quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True story, maar ik wil me niet weer in die slangenkuil werpen nu ik ben afgekickt.
Hmm, dan zou ik het niet weten. Ik vind zelf even een (warme) douche nemen en een film kijken wel fijn.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lukt niet en ik kan niet ontspannen omdat ik constant aan mijn studie denk!
die dude links past er niet tussenquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zulke foto's zie, dan vraag ik me af wat ze doen, waar ze voor staan, wat hun beweegredenen zijn.
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zulke foto's zie, dan vraag ik me af wat ze doen, waar ze voor staan, wat hun beweegredenen zijn.
Hij is een nieuweling, hij moet die andere broek verdienen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:48 schreef Crip het volgende:Hij
[..]
die dude links past er niet tussen
Kun je ruiken welke aqeedah ze volgen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Terreur. Gehersenspoeld met zieke wahhabitische ideologie.
Ja en de baard ook zo te zien. Poor guy.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij is een nieuweling, hij moet die andere broek verdienen.
Ik durf er geld op in te leggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je ruiken welke aqeedah ze volgen?
Ik durf er ook geld op in te leggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja en de baard ook zo te zien. Poor guy.
Op wat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik durf er ook geld op in te leggen.
Pardon? Wat heeft Sjisme mee te maken?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Is haram.
Also, goed argument.
Maar jij bent sjiiet.
Ik kreeg er telkens keelontstekingen van, voor mij is het een slechtere zaak dan de gewone persoon.quote:
Ja, een lange douche zou fijn zijn. Dat ga ik s avonds doen inshallah, thanks voor de tipquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik het niet weten. Ik vind zelf even een (warme) douche nemen en een film kijken wel fijn.
Dat kunnen ze je wel vertellen hoor. Alleen denk ik altijd dat hetgeen wat ze vertellen nooit de algehele waarheid kan zijn. Er zit nog zoveel meer shit achter. Een psycholoog zou diep moeten graven.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom aıto.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:05 schreef Santello het volgende:
Yay 320 euro lichter. Fuck APK. Verplichting zouden ze moeten afschaffen.
Geloof je dat er goede mujahideen zijn in syrie?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kunnen ze je wel vertellen hoor. Alleen denk ik altijd dat hetgeen wat ze vertellen nooit de algehele waarheid kan zijn. Er zit nog zoveel meer shit achter. Een psycholoog zou diep moeten graven.
Dan heb ik het over de bekeerlingen. Bij de lokale burgers gaat het meer om onrecht en woede. Anders doe je zoiets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |