SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 08-11-2014 22:09:46 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lapo:quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Dat hele 'how about you think of me, my boss will kill me if I give refunds, I already have so hard'-gedoe.
Maar je moet niet als onbetrouwbaar en boos overkomen, want het kan ook zijn dat je ze een product en hun geld probeert af te troggelen. Die lui heb je er gewoon bij, 'bestellen en claimen, gratis spul, holadiejee!'. Dus je moet gewoon overkomen als de heilige maria zelve met alle onschuld van dien en gewoon lief en onschuldig blijven, de wereld niet meer begrijpen dat altijd alles goed gaat en nu eens niet en dat je half loopt te janken eigenlijk. Dan hebben ze vaak toch wel meelij en als je dan zegt dat je een refund wilt en het dan wel gaat terug betalen als het toch blijkt binnen te komen, dan gaan ze daar wel meer akkoord, omdat je betrouwbaar overkomt en dat ook wel zou doen. In tegenstelling tot de hele boel daar de tiefus in te schelden enzo.Tenminste, met een vriendelijke doch dringende toon heb ik tot nu toe altijd gedaan gekregen wat ik wilde (al duurt het soms een paar e-mailwisselingen).
Maar goed, ik bestel dan ook eigenlijk alleen bij shops die ik wel zie zitten, dus daar is sowieso wel mee te praten. Met Chinabuye heb ik eigenlijk nooit zaken gedaan.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:11 schreef l0lownkill het volgende:
Er valt inderdaad moeilijk met ze te praten; zag je ook wel met het powerbank dilemma toen.Excuus, het duurde even dus ik had het vermoeden dat je op je mobiel of iets dergelijks zat.quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
En dit nog ff?_quote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ff onder SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland zetten, bitte.
Basicly... internationalparceltracking.com//Main.aspx#/track/AB123456789YZ/NL/1234AB waarbij je de postcode en trackcode aanpast en die dan in je favorieten gooien, zien of er updates zijn.!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat was idd het geval, pc opgestart maar ipv de 8 seconden deed hij er dit keer langer over (windows update ftw)quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lapo:
[..]
[..]
[..]
Excuus, het duurde even dus ik had het vermoeden dat je op je mobiel of iets dergelijks zat.You can't be late if you don't show up.![]()
Ik wacht nog steeds op een bestelling van Dealextreme, maar uiteraard heb ik de dagen niet bijgehouden en kan ik geen geschil op PayPal meer aanmaken.
Maar goed ik ga ervanuit dat de boel vertraagd is, want mijn bestelling van Banggood kwam ook pas na 50 dagen aan.
Het betreffen overigens de Jianyu Mesjes, ik wil ze graag testen op echtheid zodat ik die eeuwige vooroordelen eens uit de wereld kan helpen in het geval dat het gewoon echt is.
Want als iemand een keer neppe Chinese Gillette Super Blue mesjes van DX ontvangen heeft, dan is de rest van de dubbelzijdige mesjes natuurlijk ook nep ( Althans volgens de vooroordelen ).![]()
Banggood is hier wel lekker bezig. Ze hebben direct een nieuwe beveiligingscamera opgestuurd na mijn klacht ( Beveiligingscamera defect, werkt nog steeds niet, mocht de oude gewoon houden).
Heb laatst weer wat besteld en kreeg weliswaar twee weken later pas een mailtje dat mijn product niet meer in zwart beschikbaarbaar was, maar ze hebben netjes gevraagd of ik het in een andere kleur wilde ontvangen. Heb gistermiddag teruggemailed, en vanochtend bericht ontvangen dat ze het product hebben verstuurd.
Die toko bevalt me wel.![]()
Die hebben dan ook het eerste tegeltje in de OpeningsPost verdiend, terwijl een Chinabuye maar lekker heil mag gaan zoeken in de spoiler.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En nu op Banggood voor $125.99.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens; SJ5000:
Foto is uiteraard gewoon een SJ4000, maar goed...
Full HD: 1920*1080P 60/30 fps![]()
720P: 1280*720P 120/60/30 fps
480P: 848*480P 240/120/60/30 fps
Bron: SJCAM
Maar goed; hopen dat Xiaomi inderdaad met eerder genoemde camera komt en ook voor de genoemde prijs.![]()
Maar dat betwijfel ik...![]()
Zit net even bij de New Arrivals te kijken bij Lightake, komen er ineens flink wat 18+ artikelen voorbij, toch wel grappig dat ze dan de eikel en ballen censureren.
Hmpf, die titel![]()
![]()
Ja, maar 'aircraft gun mount'?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nou goed dat sex speeltje is dus bedoeld voor masturbatie duidelijk...![]()
![]()
Lost in translation? Je moet maar eens Chinees van een Chinees forum door Google Translate halenquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar 'aircraft gun mount'?Dan krijg je net zulke rare vertalingen.
![]()
lekkahquote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Maar idd eerst maar eens eventjes op die van Xiaomi wachten.4K30p, 1080p120 voor 999 CNY/RMB $163.
Sowieso zie ik weinig extra voordeel in de Sj5000.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Maar idd eerst maar eens eventjes op die van Xiaomi wachten.4K30p, 1080p120 voor 999 CNY/RMB $163.
Ik denk dat die 60 FPS(op 1080) alsnog weinig zullen worden gebruikt door de meesten..
alleen leuk voor echte slomotion effecten, maar de meesten hier weten nu al niet wat ze met een SJ4000 moeten doen haha.
Slomotion op de fiets door de stad, of tijdens het vissen.. hmmm niet echt nodig lijkt me
4K van xiaomi is dan wel weer leuk natuurlijk![]()
![]()
"Ultra-thin Crystal Silicone Penis Sleeve for Men(Cancer)"quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Lost in translation? Je moet maar eens Chinees van een Chinees forum door Google Translate halenDan krijg je net zulke rare vertalingen.
Ach ze steken in ieder geval niet onder stoelen of banken dat ze kankerverwekkende weekmakers gebruiken
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Dat 1080p 60fps. zat ik inderdaad op te wachten.quote:Dat sowieso; mocht dat waarheid worden dan is de SJ5000 ook exit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Maar dat moeten we natuurlijk nog maar afwachten. Ten eerste of we dat überhaupt voor die prijs krijgen en zo ja; hoe lang we daar nog op moeten wachten.
Persoonlijk denk ik dat het ijdele hoop is namelijk; want het zou een enorme stap zijn van max. 1080p 30fps naar 4K 30fps voor maar 2x de prijs.
Als die al komt denk ik dat het veel duurder gaat worden.Genoeg reden voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:53 schreef Downstar het volgende:
Sowieso zie ik weinig extra voordeel in de Sj5000.
Ik denk dat die 60 FPS(op 1080) alsnog weinig zullen worden gebruikt door de meesten..
alleen leuk voor echte slomotion effecten,
Pleur je 'm in de auto op het racecircuit dan komen wij momenten tegen waar we graag zouden vertragen; en met max. 30fps. kun je dan niet veel.Dat heb ik door ja.quote:maar de meesten hier weten nu al niet wat ze met een SJ4000 moeten doen haha.
Zeker, maar dan moet het wel wat wezen. Want je 4K is nog niet meteen mooi 4K.quote:4K van xiaomi is dan wel weer leuk natuurlijk
Maar goed; dan gebruiken we de 1080p 120fps. wel.![]()
Anywho; de pakketbezorger kwam weer langs; met z'n eigen woorden "daar ben ik weer"![]()
Van 17 oktober van MiniintheBox m.b.v. de coupon; die ik overigens niet heel slim heb gebruikt
Chinese efficiëntie:
Maar wel handig:
Alleen nog de autolader en ik heb niets meer te verwachten.![]()
![]()
Voor je mr White-praktijken, of wah?
En idd.Probeer maar eens zo'n mii-smartband van hun Tmall te plukken... zoiets is ook al tergend slecht verkrijgbaar.
Sorry als dit hier al 10 keer per week wordt gevraagd, maar wie gebruikt er hier Alipay en hoe werkt het?
Ik heb een account aangemaakt, allerlei persoonlijke info ingevuld en een kopie van ID opgestuurd, maar het is allemaal heel vaag en onduidelijk. Hoe stort ik uberhaupt geld op het account?![]()
Als het zo vaag en onduidelijk is is dat voor mij al reden genoeg om daar geen persoonlijke info / kopie ID naartoe te sturen. Ik weet niet waar je perse alipay voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef rcco het volgende:
Ik heb een account aangemaakt, allerlei persoonlijke info ingevuld en een kopie van ID opgestuurd, maar het is allemaal heel vaag en onduidelijk. Hoe stort ik uberhaupt geld op het account?![]()
'Koken' inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Voor je mr White-praktijken, of wah?![]()
Gekke Amerikanen met hun meet- en maatsystemen
Nou, als jou het al niet lukt hoef ik het al helemaal niet te proberen.quote:En idd.Probeer maar eens zo'n mii-smartband van hun Tmall te plukken... zoiets is ook al tergend slecht verkrijgbaar.
![]()
![]()
Het maken van een account/info opsturen gaat allemaal heel makkelijk en ziet er betrouwbaar uit. Het vage begint pas als je dat allemaal achter de rug hebt. Je kan namelijk vervolgens niets met het account.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als het zo vaag en onduidelijk is is dat voor mij al reden genoeg om daar geen persoonlijke info / kopie ID naartoe te sturen. Ik weet niet waar je perse alipay voor nodig hebt?![]()
Ik heb Alipay nodig voor AliExpress. Het is daar voor mij alleen mogelijk om te betalen met WU. En dat vertrouw ik niet zo. Mijn gedachte was om een Alipay account te maken, daar eenmalig geld op te storten via WU, om vervolgens aankopen te kunnen doen bij verschillende verkopers met het Alipay account.![]()
Link? voor die meetkopjes?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat 1080p 60fps. zat ik inderdaad op te wachten.
[..]
Dat sowieso; mocht dat waarheid worden dan is de SJ5000 ook exit.
Maar dat moeten we natuurlijk nog maar afwachten. Ten eerste of we dat überhaupt voor die prijs krijgen en zo ja; hoe lang we daar nog op moeten wachten.
Persoonlijk denk ik dat het ijdele hoop is namelijk; want het zou een enorme stap zijn van max. 1080p 30fps naar 4K 30fps voor maar 2x de prijs.
Als die al komt denk ik dat het veel duurder gaat worden.
[..]
Genoeg reden voor mij.
Pleur je 'm in de auto op het racecircuit dan komen wij momenten tegen waar we graag zouden vertragen; en met max. 30fps. kun je dan niet veel.
[..]
Dat heb ik door ja.
[..]
Zeker, maar dan moet het wel wat wezen. Want je 4K is nog niet meteen mooi 4K.
Maar goed; dan gebruiken we de 1080p 120fps. wel.![]()
Anywho; de pakketbezorger kwam weer langs; met z'n eigen woorden "daar ben ik weer"![]()
Van 17 oktober van MiniintheBox m.b.v. de coupon; die ik overigens niet heel slim heb gebruikt
Chinese efficiëntie:
[ afbeelding ]
Maar wel handig:
[ afbeelding ]
Alleen nog de autolader en ik heb niets meer te verwachten.![]()
![]()
MiniintheBox, maar ik had ze dus voor minder met die coupon. Waarschijnlijk was het dan nog steeds niet zo heel goedkoop, maar boeie...quote:![]()
Iemand Durex condooms van Aliexpress besteld? 12 euro voor 144 condooms die hier normaal 12 voor 12 euro kosten.......... Serieuze vraag. Want als het echt zo goedkoop kan zonder safety issues...![]()
Ik denk dat je "dulex" gaat krijgen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Iemand Durex condooms van Aliexpress besteld? 12 euro voor 144 condooms die hier normaal 12 voor 12 euro kosten.......... Serieuze vraag. Want als het echt zo goedkoop kan zonder safety issues...![]()
duleks dan hequote:Op zaterdag 8 november 2014 17:27 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat je "dulex" gaat krijgen.![]()
![]()
ben je niet helemaal lekker ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef rcco het volgende:
allerlei persoonlijke info ingevuld en een kopie van ID opgestuurd, maar het is allemaal heel vaag en onduidelijk.
met een kopie ID en de rest van je gegevens kunnen ze zonder problemen identiteitsfraude plegen en heb je zomaar tientallen telefoon abbo's op je naam, en huren ze huizen op jouw naam voor wiet teelt, vragen (en krijgen!) toeslagen aan bij de belastingdienst van 10.000en euro's etc etc..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
ID is helemaal bedekt met watermerken en BSN is niet te zien. Bovendien verwacht ik niet dat Alipay/Alibaba de dingen die je noemt met mijn ID zal doen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:33 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ben je niet helemaal lekker ofzo?
met een kopie ID en de rest van je gegevens kunnen ze zonder problemen identiteitsfraude plegen en heb je zomaar tientallen telefoon abbo's op je naam, en huren ze huizen op jouw naam voor wiet teelt, vragen (en krijgen!) toeslagen aan bij de belastingdienst van 10.000en euro's etc etc..![]()
Ga gewoon naar de drogisterij en koop een pak condooms va 24 stuks voor een paar euro en je weet zeker dat je goede hebt. Althans in Duitsland zijn er huismerken getest, en die scoren alle goed of zeer goed.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:25 schreef Deezertje het volgende:
Iemand Durex condooms van Aliexpress besteld? 12 euro voor 144 condooms die hier normaal 12 voor 12 euro kosten.......... Serieuze vraag. Want als het echt zo goedkoop kan zonder safety issues...
Als je dan toch wil besparen, je kunt online van vage toko's van die ambassador condooms krijgen en bij de GGD kun je ook gratis condooms krijgen. Ik heb trouwens wel vaker Chinese condooms in lokale Chinese drogisterijen en supermarkten gekocht en voor drie euro krijg je er een stuk of 24 a 30.![]()
ja Dát stond er nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:36 schreef rcco het volgende:
[..]
ID is helemaal bedekt met watermerken en BSN is niet te zien. Bovendien verwacht ik niet dat Alipay/Alibaba de dingen die je noemt met mijn ID zal doen.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Fix een creditcard (prepaid), is toch 10 keer makkelijkerquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:04 schreef rcco het volgende:
[..]
Het maken van een account/info opsturen gaat allemaal heel makkelijk en ziet er betrouwbaar uit. Het vage begint pas als je dat allemaal achter de rug hebt. Je kan namelijk vervolgens niets met het account.![]()
Ik heb Alipay nodig voor AliExpress. Het is daar voor mij alleen mogelijk om te betalen met WU. En dat vertrouw ik niet zo. Mijn gedachte was om een Alipay account te maken, daar eenmalig geld op te storten via WU, om vervolgens aankopen te kunnen doen bij verschillende verkopers met het Alipay account.![]()
![]()
Done.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:21 schreef shiznuts het volgende:
En dit nog ff?
[..]
_
[ afbeelding ]!
YouTube
Wacht maar niet op een betere koers. http://daskapital.nl/2014/08/duikt_de_euro_richting_de_doll.html:]![]()
Oh.quote:Duurde even voordat ik gevonden had waar je het gestopt had. Doelde eigenlijk op de spoiler met het kopje '[..] binnen Nederland' erbij. En dan wel ook die linkjes uit de quotes van die andere users erbijknallen. Maar goed, kan anders volgende keer zelf het topic wel opengooien anders en het ff doen zoals ik bedoelde.
Ja, ik maak er altijd van 'hoeveel tablet krijg ik voor 100 euro'. En dat worden nu steeds minder interessantere tablets.quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat maakt het kopen van Chinese gadgets helaas steeds minder interessant.Nou ja, gelukkig gaan de prijzen wel wat omlaag en wordt de gebruiksvriendelijkheid steeds beter, maar alsnog heb je voor wat meer geld altijd nog sweetere features natuurlijk.
Ik hoor Zalm nog zeggen dat een slappe Euro niets uitmaakt want we hebben een Europese markt dus merk je daar niets vanquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dat maakt het kopen van Chinese gadgets helaas steeds minder interessant.![]()
Ik kan waarschijnlijk nog een jaar lang elke dag iets door mijn eigen brievenbus proppen dat NIEUW in mijn opbergdozen ligt te stoffen. Ik heb een buffertje voor moeilijke tijden en desnoods ga ik naar Wenen toe![]()
Ik heb mijn Xiaomi PB siliconen hoesjes binnen in het wit. Stukken beter dan de zwarte stofmagneten![]()
![]()
Kijk maar even, heb hem in elk geval nu onder de juiste gestopt (als het goed is)quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh.Duurde even voordat ik gevonden had waar je het gestopt had. Doelde eigenlijk op de spoiler met het kopje '[..] binnen Nederland' erbij. En dan wel ook die linkjes uit de quotes van die andere users erbijknallen. Maar goed, kan anders volgende keer zelf het topic wel opengooien anders en het ff doen zoals ik bedoelde.
[..]
Ja, ik maak er altijd van 'hoeveel tablet krijg ik voor 100 euro'. En dat worden nu steeds minder interessantere tablets.Nou ja, gelukkig gaan de prijzen wel wat omlaag en wordt de gebruiksvriendelijkheid steeds beter, maar alsnog heb je voor wat meer geld altijd nog sweetere features natuurlijk.
Of maak hem in zijn totaliteit, en dan plak ik hem er in.YouTube
YouTube
Staat er allemaal in principe al?
Enige interessante is misschien dan 'Voor een verzoek om terugbetaling geldt een termijn van maximaal drie jaar'.Maar ja, wat verwacht je.
- Ach so, als in 'je hebt de kans om het in die periode aan te vechten'. Ok. Vond het al bureaucratie ten top.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je weet toch hoe mensen zijn?quote:Op zondag 9 november 2014 00:03 schreef shiznuts het volgende:
Staat er allemaal in principe al?
Enige interessante is misschien dan 'Voor een verzoek om terugbetaling geldt een termijn van maximaal drie jaar'.Maar ja, wat verwacht je.
"Druk niet op de STOP knop"
"Is dat deze knop?"
*klik*
"oh dat was inderdaad deze knop"YouTube
Dan moet je hier zijn; DIG / [Chinese Smartphones] #43 - Chinaphones bij Bol.com, it's happening!quote:Op zondag 9 november 2014 04:16 schreef ZetaOS het volgende:
Leuke telefoon Xiaomi Mi3 (denk ik)
Kopen of niet kopen?
Bron: http://chinesetelefoons.weebly.com
Over het algemeen is xiaomi qua telefoons een topmerk, dus ik hou je niet tegen
You can't be late if you don't show up.![]()
Het artikel is niet zo boeiend maar zoals altijd zijn de comments wel goudquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.z24.nl/geld/on(...)invoerrechten-512606
Goed artikel trouwens... in de OP?
Bij mij aan de deur betalen we vrijwel nietsquote:gast • één uur geleden
Gewoon niet doen. Vaak is het product kwalitatief zwaar onder de maat en je betaalt echt fors aan de deur.![]()
![]()
Vooroordelen heMen heeft een keer een Chinese smartphone gekocht en was te gierig om wat meer geld uit te geven en vervolgens deugt alles niet wat uit China komt.
Wat dat soort mensen echter niet realiseren is dat hun iPhone, HTC etc ook gewoon uit China komen. Alleen Samsung en LG komen uit Korea, maar Motorola is nu gewoon in Chinese handen.![]()
Nee hoor, gewoon ongeïnformeerde idioten![]()
Met Nederlandse shops krijgen dit soort figuren ook problemen maar dan hebben ze nog de consumentenwet om hun hachje te redden.
Sinds touchscreen en Android zijn China phones goed geworden. Daarvoor was het om te janken![]()
![]()
Mjah, terug naar de tijd van de invoer van de Euro. Daarna zien we wel weer verder. Hopelijk zijn de Chinezen slim en teren ze in op hun marge om toch nog genoeg te blijven verkopen aan ons. Tenzij de Russen minder geraakt worden. (geen idee hoe de roebel zich verhoudt/gaat verhouden t.o.v. de dollar)quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:19 schreef wootahH het volgende:
Wacht maar niet op een betere koers. http://daskapital.nl/2014/08/duikt_de_euro_richting_de_doll.html
En anders maar een nieuwe hobby zoeken.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hmm paypal.
Poos geleden(met de komst van Idealstorting bij paypal) al mijn bankrekening ontkoppeld van mijn paypal account.
Altijd prima gewerkt, maar het is gewoonweg niet veilig genoeg (voor mij).
Paypal beschermt je account alleen met een wachtwoord, iets wat in de huidige tijd vrij snel te kraken/te onderscheppen valt. Immers loop je altijd de kans om tegen een keylogger aan te lopen of iets dergelijks..
Oftewel je normale rekening is met een simpel wachtwoordje beveiligd.
De bank zelf doet de grootst mogelijke moeite met 2 factor authenticatie etc.
Maar paypal Nederland heeft daar nog nooit van gehoord.. in US zou het alwel zijn ingevoerd.. En het configureren via de US website kan niet..
Maargoed, account dus destijds ontkoppeld en heb momenteel een bedrag op mijn paypal staan
dat ik weer terug wou storten op mijn normale rekening. Dat is uiteraard mogelijk, alleen moet je voor het terugstorten van saldo wederom een bankrekening koppelen, dus dat schiet dan ook weer niet op.
Het eenmalig overmaken zonder koppeling is (niet meer) mogelijk..
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-11-2014 13:02:52 ]![]()
220V naar 12V DC converter. Ligt er dan ook nog aan hoe lang je ledstrip is, hoeveel ampère je nodig hebt.quote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef Chunees het volgende:
ik heb dit binnen, maar met wat sluit ik het aan op de stopcontact?Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
Zo te zien geen powersupply bij geleverd/besteld?quote:Op zondag 9 november 2014 13:22 schreef Chunees het volgende:
ik heb dit binnen, maar met wat sluit ik het aan op de stopcontact?![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 13:25 schreef Andydewit het volgende:
[..]
220V naar 12V DC converter. Ligt er dan ook nog aan hoe lang je ledstrip is, hoeveel ampère je nodig hebt.ik heb hem hier besteldquote:Op zondag 9 november 2014 13:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zo te zien geen powersupply bij geleverd/besteld?
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT![]()
Dan heb je een 72w Power supply nodig, oftewel 12v 6a. Maar een hoger wattage/ampèrage mag ook.quote:Op zondag 9 november 2014 13:33 schreef Chunees het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem hier besteld
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Deze had ik laatst gekocht: http://m.ebay.com/itm/251422284663?txnId=1529564890015Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
Voor de mensen die keken naar de quadcopter van de Action..
Na wat zoekwerk heb ik hem gevonden!
Het gaat dus om de JXD 393. Heb hem zelf gekocht en vliegt best aardig![]()
![]()
past die 2a bij mij denk je?quote:Op zondag 9 november 2014 14:19 schreef Andydewit het volgende:
[..]
Dan heb je een 72w Power supply nodig, oftewel 12v 6a. Maar een hoger wattage/ampèrage mag ook.
Deze had ik laatst gekocht: http://m.ebay.com/itm/251422284663?txnId=1529564890015![]()
Nope, jij hebt 6A nodig.quote::: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::![]()
Je moet het zelf weten, maar mijn optie is goedkoper.quote:Op zondag 9 november 2014 14:43 schreef Chunees het volgende:
[..]
ik bestel deze
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item19f2d44da8Leef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
Mensen zoals jij hebben gewoon een dedicated porno pc nodigquote:Op zondag 9 november 2014 12:41 schreef Downstar het volgende:
Paypal beschermt je account alleen met een wachtwoord, iets wat in de huidige tijd vrij snel te kraken/te onderscheppen valt. Immers loop je altijd de kans om tegen een keylogger aan te lopen of iets dergelijks..![]()
Op normale websites heb je daar nooit last van hoor
T-mart inkomsten om hier coupons te verspreiden? Moet een aardig bedragje zijn als je het wilt terugstorten op je bankrekening.quote:Maargoed, account dus destijds ontkoppeld en heb momenteel een bedrag op mijn paypal staan
dat ik weer terug wou storten op mijn normale rekening.
Een echte Chinashopper heeft nooit geld op zijn Paypal staan![]()
Paypal heeft wel een beveiligingssysteem naast het wachtwoord om rare transacties te blokkeren. Maar hoe veilig dat is? Je zou eigenlijk eens op vakantie in een vaag land een flinke betaling moeten doen via Paypal om dit te checken. Filmen en op youtube zetten![]()
![]()
Kan ook thuis, VPN aan of remote desktop en uitproberenquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef monkeybrain het volgende:
Je zou eigenlijk eens op vakantie in een vaag land een flinke betaling moeten doen via Paypal om dit te checken. Filmen en op youtube zettenMijn ervaring is, dat je met je eigen laptop overal wel kan inloggen.
![]()
Ik zou willen dat ik ervoor betaald kreeg, maar neequote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen zoals jij hebben gewoon een dedicated porno pc nodig![]()
Op normale websites heb je daar nooit last van hoor
[..]
T-mart inkomsten om hier coupons te verspreiden? Moet een aardig bedragje zijn als je het wilt terugstorten op je bankrekening.
Een echte Chinashopper heeft nooit geld op zijn Paypal staan![]()
Paypal heeft wel een beveiligingssysteem naast het wachtwoord om rare transacties te blokkeren. Maar hoe veilig dat is? Je zou eigenlijk eens op vakantie in een vaag land een flinke betaling moeten doen via Paypal om dit te checken. Filmen en op youtube zetten
Zoals eerder gemeld 1 maal een gratis zaklamp van tmart gehad, omdat een voorgaande bestelling door ze verneukt was..
Een nadeel van het ontkoppelen van de bank is dat je altijd verplicht bent om minimaal 25 euro te storten.. Nou heb ik een bestelling moeten doen voor mijn broer, waarbij ik dus geld te kort kwam en ik dus wederom 25 euro moest storten. Bestelling ging uiteindelijk niet door.
Dus nu staat zijn geld alsnog op mijn paypal account, ik dacht dat stort ik het even terug.
Maar dat gaat dus niet zo makkelijk als gedacht.. Ben je weer op de hoogte!
Ook via normale websites(meestal de advertenties op deze websites) kun je besmet raken.
En ja ik blokkeer mijn advertenties, dus dat verkleint de kans, maargoed..
Ik vind het gewoon te riskant om een wachtwoord alleen mijn Bankrekening te laten beheren.
Dat systeem is inderdaad niet waterdicht van paypal. Dat is een proactief systeem
welke transacties of inlogsessies markeerd als mogelijk verdacht.
Maar verdacht lijdt (helaas) niet tot een geblokkeerde transactie gelijk, daarvoor moet het systeem wel een bepaald filter hebben, en die eindcontrole wordt voorals nog door medewerkers van paypal gedaan zag ik in hun security video, schiet je dus weinig mee op
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-11-2014 18:28:45 ]![]()
Je kan toch gewoon geld overmaken naar je paypal via ideal, heb zelf een tientje op die manier op mijn paypal rekening gezet![]()
Hoe?quote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef krissie100 het volgende:
Je kan toch gewoon geld overmaken naar je paypal via ideal, heb zelf een tientje op die manier op mijn paypal rekening gezet
Lijkt me zeer sterk dat jij een 10tje via ideal op paypal hebt gekregen.
Minimale bedrag is namelijk 25 euro via money2 (de ideal manier van paypal)..
Maargoed dat is mijn probleem ook niet, ik wil zonder het koppelen van een bankrekening
Saldo terugkunnen storten
Update: zie inderdaad dat het nu ook mogelijk is vanaf 10 euro.
Was voorheen altijd 25.
[ Bericht 6% gewijzigd door Downstar op 09-11-2014 19:39:50 ]![]()
Dat kan inderdaad, maar terugstorten is een ander verhaal helaasquote:Op zondag 9 november 2014 19:03 schreef krissie100 het volgende:
Je kan toch gewoon geld overmaken naar je paypal via ideal, heb zelf een tientje op die manier op mijn paypal rekening gezetYou can't be late if you don't show up.![]()
http://www.dailytech.com/(...)tes/article18895.htmquote:Op zondag 9 november 2014 16:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mensen zoals jij hebben gewoon een dedicated porno pc nodig![]()
Op normale websites heb je daar nooit last van hoorWere making, were making!
Radio Soulwax!![]()
gewoon op maken dusquote:Op zondag 9 november 2014 19:30 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar terugstorten is een ander verhaal helaas![]()
![]()
mijn ab reageert niet goed op me led strip
hoe kan dat? na herhaaldelijk drukken reageert die soms wel.
zou het aan de adapter liggen?
ik heb de strip net getest met mijn adapter van een accu lader.
op de adapter staat
100-240v
12v
50 60 hz 190 nma
600 ma 7,2v![]()
Moet het batterijtje in de ab niet simpel genoeg worden vervangen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Chunees het volgende:
op de adapter staat
100-240v
12v
50 60 hz 190 nma
600 ma 7,2vYou can't be late if you don't show up.![]()
600mA is wel erg weinig, ongeveer 120x te weinig amperage als je een 5m 5050 RGB led strip aansluit.quote:Op zondag 9 november 2014 22:09 schreef Chunees het volgende:
op de adapter staat
100-240v
12v
50 60 hz 190 nma
600 ma 7,2vLeef met vlag en wimpel, maar houdt het simpel.![]()
al geprobeerdquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Moet het batterijtje in de ab niet simpel genoeg worden vervangen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Moet het batterijtje in de ab niet simpel genoeg worden vervangen?ik bestel die jij mij aanraadde, ik denk dat het daaar aan lichtquote:Op zondag 9 november 2014 22:11 schreef Andydewit het volgende:
[..]
600mA is wel erg weinig, ongeveer 120x te weinig amperage als je een 5m 5050 RGB led strip aansluit.![]()
Zijn er ook goede gaming muizen voor een leuke chinese prijs? Ook zoek ik een goede koptelefoon met mic. Mocht iemand ervaringen hebben of tips, graag![]()
![]()
Ik zou zeggen; pak de popcorn en bier erbij en geniet![]()
Consumentenbond - AliExpress.com: eerste indrukZitten ook van die reacties tussenquote:Chinese webwinkels rekenen soms extreem lage prijzen voor tablets en smartphones. 'Free shipping' staat erbij. Dat klinkt als een buitenkans. We namen de proef op de som met twee spotgoedkope tablets via AliExpress.com. In de praktijk valt de rekening hoger uit. En bij aflevering valt de kwaliteit van de apparaten tegen.
Onze bevindingen in het kort:
Zelf voor importeur spelen door bij een Chinese webwinkel als AliExpress elektronica te bestellen is niet aan te bevelen. Een proefbestelling leert ons:
•Bestellen bij een buitenlandse website levert in de praktijk nauwelijks voordeel op door de bijkomende douane-/invoerkosten;
•Aan de hand van de weergegeven specificaties in de Chinese webwinkel (Engelstalig) kun je je onvoldoende een beeld vormen van de te verwachten kwaliteit. Zeker bij complexe producten als laptops, tablets en smartphones is dat het geval. Wat niet helpt: op de Chinese site staan Chinese merken die wij niet kennen, of zelfs producten zonder een naam van een fabrikant, dus wat je dan in huis haalt? De apparaten met bekende productnamen (van ons wel bekende A-merken) zijn waarschijnlijk namaak; de specificaties wijken af;
•De garantie-afhandeling bij defecten (omruilen, laten repareren) heeft ongetwijfeld meer voeten in aarde dan bij een Nederlandse (web)shop. China ligt bepaald niet om de hoek., gelukkig ook een paar met een IQ hoger dan een pinda.
![]()
Wij van WC-eend adviseren om bij Nederlandse webwinkels te bestellen, dus bij voorbaat zullen we niet laaiend enthousiast over aliexpress zijn. Althans dat is mijn gedachte wanneer ik lees dat de consumentenbond aliexpress gaat beoordelen![]()
![]()
Ik ben er lang blij van dat dit soort berichten in de media komt..
Noobs moeten er gewoon vanuit gaan dat ze belasting moeten betalen...
Anders komen er zoveel klachten op internet over 'Het goedkope gadgetje uit china, waarvoor opeens 30 euro extra moest worden betaald'..
Kijk eens op klacht.nl ofzo, je lacht je werkelijk kapot xD![]()
Vooral bij MITB, ook de klachten over de verzendtijdquote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Downstar het volgende:
Ik ben er lang blij van dat dit soort berichten in de media komt..
Noobs moeten er gewoon vanuit gaan dat ze belasting moeten betalen...
Anders komen er zoveel klachten op internet over 'Het goedkope gadgetje uit china, waarvoor opeens 30 euro extra moest worden betaald'..
Kijk eens op klacht.nl ofzo, je lacht je werkelijk kapot xD.
![]()
Of het jurkje van truusquote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef P4tje het volgende:
[..]
Vooral bij MITB, ook de klachten over de verzendtijd.
Dit is eigenlijk gewoon goed allemaal, het doorsnee volk zal er dan niet gauw wat weghalen. Dit levert het voordeel weer dat ze zich niet teveel op de westerse markt gaan richten waardoor de prijs hoger uitvalt. Neem dan als voorbeeld bijv mitb en dx.
Maar echt waar; het is geniaal die klachten te lezen.Dit hoor ik nog wel eens in het echt; Ja die telefoon (G4s) komt uit china. Ah, dan is het huawei zeker. Nee, jiayu. Chinese troep dus!quote:So people do not order !! Goedkoop is/wordt duurkoop !! Het is en blijft troep uit China !!
[ Bericht 16% gewijzigd door l0lownkill op 09-11-2014 23:00:14 ]You can't be late if you don't show up.![]()
Terugstorten kost 5 euro als je via Ideal hebt gedaan.quote:Op zondag 9 november 2014 18:22 schreef Downstar het volgende:
Een nadeel van het ontkoppelen van de bank is dat je altijd verplicht bent om minimaal 25 euro te storten.. Nou heb ik een bestelling moeten doen voor mijn broer, waarbij ik dus geld te kort kwam en ik dus wederom 25 euro moest storten. Bestelling ging uiteindelijk niet door.
Dus nu staat zijn geld alsnog op mijn paypal account, ik dacht dat stort ik het even terug.
Maar dat gaat dus niet zo makkelijk als gedacht.. Ben je weer op de hoogte!
Helaas snapt de consumentenbond heel goed wat voor doelgroep ze hebbenquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou zeggen; pak de popcorn en bier erbij en geniet![]()
Consumentenbond - AliExpress.com: eerste indruk
[..]
Zitten ook van die reacties tussen, gelukkig ook een paar met een IQ hoger dan een pinda.
De journalisten op hun kantoor hebben uiteraard goede ervaring met Chinashoppen maar je stopt geen aansteker in de hand van een kleuter
EN ZE MOETEN OOK ALTIJD CAPSLOCKS DOEN, EN WETEN OOK NIET HOE JE EEN ZIN MOET AFSLUITEN, DAT DIT MOGELIJK IS, DE OVERHEID MOET INGRIJPEN!!quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Of het jurkje van truus
Dit is eigenlijk gewoon goed allemaal, het doorsnee volk zal er dan niet gauw wat weghalen. Dit levert het voordeel weer dat ze zich niet teveel op de westerse markt gaan richten waardoor de prijs hoger uitvalt. Neem dan als voorbeeld bijv mitb en dx.
Maar echt waar; het is geniaal die klachten te lezen.
TRUUS UIT APELDOORN![]()
Tegen mij zeggen ze altijd 'ah, is dat nu die nieuwe iPhone?'.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dit hoor ik nog wel eens in het echt; Ja die telefoon (G4s) komt uit china. Ah, dan is het huawei zeker. Nee, jiayu. Chinese troep dus!![]()
Nee, veel beter, een Jiayu.Dan komt mijn salespitch natuurlijk en aan het eind wordt er een stukkie papier en pen tevoorschijn getoverd want dat willen ze toch weleens nalezen. Er is eigenlijk nooit iemand die het meuk vindt hier.
Even los van de kosten, nu heb ik een Jiayu G4S gehad...quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd 'ah, is dat nu die nieuwe iPhone?'.
Nee, veel beter, een Jiayu.Dan komt mijn salespitch natuurlijk en aan het eind wordt er een stukkie papier en pen tevoorschijn getoverd want dat willen ze toch weleens nalezen. Er is eigenlijk nooit iemand die het meuk vindt hier.
Alleen ben ik nu maar toch al te blij met mijn Samsung S5.
De GPS fix/nauwkeurigheid op de Jiayu was voor mij de absolute dooddoener.YouTube
Ja, kan ik me voorstellen. Ik maak echter nauwelijks gebruik van GPS. Gamen doe ik ook niet zo intensief ofzo, dus het is voornamelijk voor de fun, friendship, finance.Bellen, sms, email, whatsapp, browsen.
Dus dan ben je al snel tevreden met iets. Maar dan moet 'ie wel fijn zijn qua afmeting en looks en de interface niet laggy zijn. Dus bij mij komt de G4S prima tot z'n recht. En als je dualSIM wilt... je ziet nu af en toe weleens een Samsung of HTC een goed model uitbrengen, maar zelf niet zo overtuigd qua bang-for-buck. Ik houd het wel lekker bij een goedkope Chinees.
Oh verder is hij ook absoluut geen miskoop, alleen ik gebruik de GPS regelmatig voor het werk.quote:Op maandag 10 november 2014 02:01 schreef shiznuts het volgende:
Ja, kan ik me voorstellen. Ik maak echter nauwelijks gebruik van GPS. Gamen doe ik ook niet zo intensief ofzo, dus het is voornamelijk voor de fun, friendship, finance.Bellen, sms, email, whatsapp, browsen.
Dus dan ben je al snel tevreden met iets. Maar dan moet 'ie wel fijn zijn qua afmeting en looks en de interface niet laggy zijn. Dus bij mij komt de G4S prima tot z'n recht. En als je dualSIM wilt... je ziet nu af en toe weleens een Samsung of HTC een goed model uitbrengen, maar zelf niet zo overtuigd qua bang-for-buck. Ik houd het wel lekker bij een goedkope Chinees.
Zo ontzettend irritant dat hij mij dan in de steek laat in allerlei opzichten (geen fix/trage fix, of wegvallen tijdens het rijden/in een dorp belanden terwijl je op de snelweg zit)
Wat betreft kwaliteit van het bellen, whatsapp, browsen en dergelijke is hij verder prima.YouTube
Alleen een beetje de vraag nu 'waar blijft 4GFuuu!1!!!'.
Wil me snelheid en reliability weleens omhoog zien gaan.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hey jongens, even iets over de OP, ik vind de webshops wat verouders zoals lighttake en dinodirect, gebruik deze al tijden niet, CooliCool vind ik wel een recente shop, misschien zou die in de plaats kunnen komen van één van die twee![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 07:48 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Lightake is verouderd omdat jij er nooit wat bestelt? Ik namelijk wél. (af en toe) Bij Dino dit jaar drie telefoons en wat grut.
Ze mogen er van mij best uit hoor, maar de logica ontgaat me even![]()
DAT HOO IK OK ALTIJT DAT NIEW EIFOON IS IK AKESEBTEER DIT NIET I WIL SGADEVOEDIIIIING!!!quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tegen mij zeggen ze altijd 'ah, is dat nu die nieuwe iPhone?'.
JAPIE UIT HOOGDORPYou can't be late if you don't show up.![]()
Aangezien niemand hier de norm is laten we die maar lekker staan denk ik ;-).quote:Op maandag 10 november 2014 06:58 schreef krissie100 het volgende:
Hey jongens, even iets over de OP, ik vind de webshops wat verouders zoals lighttake en dinodirect, gebruik deze al tijden niet, CooliCool vind ik wel een recente shop, misschien zou die in de plaats kunnen komen van één van die twee
CooliCool...Overpriced.
YouTube
En verdomd beroerd als je achteraf een probleem hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 10:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Aangezien niemand hier de norm is laten we die maar lekker staan denk ik ;-).
CooliCool...Overpriced.
![]()
![]()
Ja, psies.Maar begrijp ik hieruit dat je dat moest pitchen voor coolicool, die je smartphone gesponsord hebben? Nice try, coolicool, but no thanks, we're good.
Iets anders hea, china-gadgets.de doet alleen nog oude posts uit de sloot baggeren?
Ja en kopiëren wat anderen postenquote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, psies.Maar begrijp ik hieruit dat je dat moest pitchen voor coolicool, die je smartphone gesponsord hebben? Nice try, coolicool, but no thanks, we're good.
Iets anders hea, china-gadgets.de doet alleen nog oude posts uit de sloot baggeren?![]()
Klein lijstje van duitse 'dagelijkse gadget posts' sites voor degenenen die ze nog niet kennen:quote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja, blijkbaar welquote:Op maandag 10 november 2014 11:00 schreef shiznuts het volgende:
Iets anders hea, china-gadgets.de doet alleen nog oude posts uit de sloot baggeren?Helaas.
Hier afgelopen weekend mijn tweede Xiaomi powerbank binnen. Via PW dacht eerst dat hij nep was (Zat een CE stikcertje op) dus maar even open gemaakt en het bleek een echte te zijn
.
Hoor net dat het callcenter van PostNL een nieuw traceer-opzoek systeem heeft. Ik quote:
Daar zitten wat kinderziekten in, maar dit is meer en pandemie aan kinderziekten![]()
Klinkt weer als een knap staaltje automatisering. Goed zullen we de overheidsgenen zijn die nog zijn blijven hangen
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 10-11-2014 12:52:23 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Waarom nuquote:Op maandag 10 november 2014 13:29 schreef JortK het volgende:
En ja hoor, weer een brief van ABAC-BAAN?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
![]()
SADES A60 7.1 Surround Sound Professional USB Vibration Wired Mic Gaming Headset
“made by gamers for gamers” Is de slogan van Sades, een merk dat de afgelopen tijd in China sterk aan populariteit heeft gewonnen. Tenminste dat is de ‘insider’ informatie die ik van een Chinese vriend kreeg. En omdat ik toch op zoek was naar een gaming headset besloten eentje van Sades te halen. Ze maken verschillende headsets maar dit model is een virtueel 7.1 surround sound setje met naar het schijnt hoge bouw en geluidskwaliteit.
Lightake schijnt officiële dealer te zijn, de Sades kwam in ieder geval in een doos met daarin de originele verpakking en zelfs een Sades plastic tas.
Bij levering blij verrast door de mooie doos en eerste indrukken van de koptelefoon. Zodra je de koptelefoon uit de stevige verpakking hebt kom je meteen in aanraking met de goede bouwkwaliteit. De dikke kabel, mooie details van het product doen niet onder voor mijn verwachtingen. Als je hem inplugt worden standaard drivers geïnstalleerd en gebeurt er .. niets. Je moet het bijgeleverde CDtje gebruiken om de drivers te installeren of de drivers van de website plukken. Maar zodra je dit gedaan hebt krijg je meteen een goede sound van de headphone. Via de software krijg je nog wat mogelijkheden om het geluid te regelen (zoals volume, mic. Imput en wat standaard equalizer settings).
De specificaties van de A60 beloven naast de bouwkwaliteit heel wat:
Luidspreker diameter: 50mm
Sound effect: 7.1 simulated sound channels
Frequency range: 20 to 20.000Hz
Sensitivity: 113 +/- 3dB at 1kHz
Impedance: 16 Ohm at 1kHz
Max Input power: 30mWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een overzicht van de Features:![]()
Over de bouwkwaliteit van de A60 kan ik kort zijn, deze is gewoon top. Vergelijkbaar met westerse high-end bedrijven. Van de vormovergangen en aansluitingen tot de mooie geweven kabel met super stevige USB-plug.
De band is verstelbaar met een klik-mechanisme wat erg stevig aanvoelt en de earpads+hoofdpad zijn gemaakt van een volgens mij lang-meegaand materiaal en voelt super aan op je hoofd.
Op het design van de A60 valt niet veel op te merken. Je moet er van houden, het is strak, hoekig en redelijk opvallend. Prima om thuis te gamen of naar lan-parties te gaan. Ik zou hem niet zomaar bij het over staat gaan gebruiken, maar daar is ook niet voor gemaakt. Ik heb de Blauw-Witte variant van de A60 maar hij is in twee andere kleuren combinaties ook beschikbaar, namelijk blauw+zwart en wit+zwart.
Aan de twee zijkanten zit het Sades logo met een RGB led. Het ledje aan de zijkant ziet er in eerste instantie leuk uit, maar je kan er eigenlijk niets mee. Hij cycled altijd tussen drie verschillende kleuren. Dus van blauw naar groen naar rood. Meer een gimmic dan een feature.![]()
Het geluid van de A60 is natuurlijk waar het eigenlijk om gaat. Dit is zoals ik al in andere online reviews gelezen had echt top. Voor muziek is hij goed, maar voor gamen/film ervaringen is het echt top. De 7.1 virtual surround drivers doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving.
Dit komt onder andere ook door het supersterke maar niet te overdadige bas effect wat de koptelefoon creëert. Dit doet hij volgens mij met een set tril motoren/iets… dat extra trillingen veroorzaken zodat je de bas niet alleen hoort maar ook echt voelt. In eerste instantie dacht ik, wat een fake en wat onnodig. Maar het effect voegt echt wat toe. Met het middelste knopje op de remote kan je dit effect in drie standen bedienen; uit, middel en zwaar. Zet je het effect uit dan is het ‘immersive feeling’ wat van de koptelefoon krijgt een stuk minder dan als je hem aan zet. De zware stand kan soms iets te veel van het goede zijn maar de middenstand voegt zeer zeker (tegen mijn verwachtingen in) wat toe.
De koptelefoon heb ik oa getest met een paar leuke ‘surround’ effect video’s voor het 3D effect en dit is zoals ik al zei echt top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 7.1 virtual surround drivers van de Sades A60 doen hun werk goed en geven je echt het gevoel een te zijn met het geluid uit de omgeving. Het tril effect voegt tegen mijn verwachtingen in ook echt wat toe. Qua design zou ik bij nader inzien voor een zwart-witte of zwart-blauwe kiezen, dan is het echt een super mooi apparaat nu is het witte toch een beetje matig. De kleureffecten aan de zijkant voegen niet echt wat toe, dus dit zou ik eigenlijk de minste feature van de koptelefoon vinden.
Qua draagcomfort is de A60 ook top, na enkele weken gebruik heb ik eigenlijk nog geen minpuntjes in draagcomfort kunnen ontdekken, de zachte kussens en goede pasvorm zijn wat mij betreft echt uitstekend.
Dit top geluid in combinatie met (bijna) superieure bouwkwaliteit maakt de Sades A60 echt een aanrader.
Engelse/Chinese markt Sades:
Nu Sades in china zo groot in populair zijn beginnen ze hun markt uit te breiden naar de rest van de wereld. Ik heb zelf een “Chinees” origineel model, de A60. In het westen noemt Sades zijn headphones allemaal bij een “naam” zoals de “Spellond” in het westen eigenlijk gewoon de A60 is. Zelf willen ze voorkomen dat de A60 ook geïmporteerd wordt in het westen en ze alleen de westerse variant hier verkopen.. maar ik/wij laten ons volgens mij niet tegenhouden
Wil je de Sades A60 ook kopen? Ik heb hem voor US$ 56.85 bij Lightake vandaan. Naar mijn ervaring altijd prima shipping en service daar.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: