SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
› Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
› DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 08-11-2014 22:09:46 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Lapo:quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Mja. Dat hele 'how about you think of me, my boss will kill me if I give refunds, I already have so hard'-gedoe.
Maar je moet niet als onbetrouwbaar en boos overkomen, want het kan ook zijn dat je ze een product en hun geld probeert af te troggelen. Die lui heb je er gewoon bij, 'bestellen en claimen, gratis spul, holadiejee!'. Dus je moet gewoon overkomen als de heilige maria zelve met alle onschuld van dien en gewoon lief en onschuldig blijven, de wereld niet meer begrijpen dat altijd alles goed gaat en nu eens niet en dat je half loopt te janken eigenlijk. Dan hebben ze vaak toch wel meelij en als je dan zegt dat je een refund wilt en het dan wel gaat terug betalen als het toch blijkt binnen te komen, dan gaan ze daar wel meer akkoord, omdat je betrouwbaar overkomt en dat ook wel zou doen. In tegenstelling tot de hele boel daar de tiefus in te schelden enzo.Tenminste, met een vriendelijke doch dringende toon heb ik tot nu toe altijd gedaan gekregen wat ik wilde (al duurt het soms een paar e-mailwisselingen).
Maar goed, ik bestel dan ook eigenlijk alleen bij shops die ik wel zie zitten, dus daar is sowieso wel mee te praten. Met Chinabuye heb ik eigenlijk nooit zaken gedaan.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:11 schreef l0lownkill het volgende:
Er valt inderdaad moeilijk met ze te praten; zag je ook wel met het powerbank dilemma toen.Excuus, het duurde even dus ik had het vermoeden dat je op je mobiel of iets dergelijks zat.quote:YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
En dit nog ff?_quote:Op zondag 2 november 2014 15:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ff onder SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland zetten, bitte.
Basicly... internationalparceltracking.com//Main.aspx#/track/AB123456789YZ/NL/1234AB waarbij je de postcode en trackcode aanpast en die dan in je favorieten gooien, zien of er updates zijn.!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat was idd het geval, pc opgestart maar ipv de 8 seconden deed hij er dit keer langer over (windows update ftw)quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lapo:
[..]
[..]
[..]
Excuus, het duurde even dus ik had het vermoeden dat je op je mobiel of iets dergelijks zat.You can't be late if you don't show up.![]()
Ik wacht nog steeds op een bestelling van Dealextreme, maar uiteraard heb ik de dagen niet bijgehouden en kan ik geen geschil op PayPal meer aanmaken.
Maar goed ik ga ervanuit dat de boel vertraagd is, want mijn bestelling van Banggood kwam ook pas na 50 dagen aan.
Het betreffen overigens de Jianyu Mesjes, ik wil ze graag testen op echtheid zodat ik die eeuwige vooroordelen eens uit de wereld kan helpen in het geval dat het gewoon echt is.
Want als iemand een keer neppe Chinese Gillette Super Blue mesjes van DX ontvangen heeft, dan is de rest van de dubbelzijdige mesjes natuurlijk ook nep ( Althans volgens de vooroordelen ).![]()
Banggood is hier wel lekker bezig. Ze hebben direct een nieuwe beveiligingscamera opgestuurd na mijn klacht ( Beveiligingscamera defect, werkt nog steeds niet, mocht de oude gewoon houden).
Heb laatst weer wat besteld en kreeg weliswaar twee weken later pas een mailtje dat mijn product niet meer in zwart beschikbaarbaar was, maar ze hebben netjes gevraagd of ik het in een andere kleur wilde ontvangen. Heb gistermiddag teruggemailed, en vanochtend bericht ontvangen dat ze het product hebben verstuurd.
Die toko bevalt me wel.![]()
Die hebben dan ook het eerste tegeltje in de OpeningsPost verdiend, terwijl een Chinabuye maar lekker heil mag gaan zoeken in de spoiler.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En nu op Banggood voor $125.99.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens; SJ5000:
Foto is uiteraard gewoon een SJ4000, maar goed...
Full HD: 1920*1080P 60/30 fps![]()
720P: 1280*720P 120/60/30 fps
480P: 848*480P 240/120/60/30 fps
Bron: SJCAM
Maar goed; hopen dat Xiaomi inderdaad met eerder genoemde camera komt en ook voor de genoemde prijs.![]()
Maar dat betwijfel ik...![]()
Zit net even bij de New Arrivals te kijken bij Lightake, komen er ineens flink wat 18+ artikelen voorbij, toch wel grappig dat ze dan de eikel en ballen censureren.
Hmpf, die titel![]()
![]()
Ja, maar 'aircraft gun mount'?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Nou goed dat sex speeltje is dus bedoeld voor masturbatie duidelijk...![]()
![]()
Lost in translation? Je moet maar eens Chinees van een Chinees forum door Google Translate halenquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar 'aircraft gun mount'?Dan krijg je net zulke rare vertalingen.
![]()
lekkahquote:I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Maar idd eerst maar eens eventjes op die van Xiaomi wachten.4K30p, 1080p120 voor 999 CNY/RMB $163.
Sowieso zie ik weinig extra voordeel in de Sj5000.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Maar idd eerst maar eens eventjes op die van Xiaomi wachten.4K30p, 1080p120 voor 999 CNY/RMB $163.
Ik denk dat die 60 FPS(op 1080) alsnog weinig zullen worden gebruikt door de meesten..
alleen leuk voor echte slomotion effecten, maar de meesten hier weten nu al niet wat ze met een SJ4000 moeten doen haha.
Slomotion op de fiets door de stad, of tijdens het vissen.. hmmm niet echt nodig lijkt me
4K van xiaomi is dan wel weer leuk natuurlijk![]()
![]()
"Ultra-thin Crystal Silicone Penis Sleeve for Men(Cancer)"quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Lost in translation? Je moet maar eens Chinees van een Chinees forum door Google Translate halenDan krijg je net zulke rare vertalingen.
Ach ze steken in ieder geval niet onder stoelen of banken dat ze kankerverwekkende weekmakers gebruiken
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Dat 1080p 60fps. zat ik inderdaad op te wachten.quote:Dat sowieso; mocht dat waarheid worden dan is de SJ5000 ook exit.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:48 schreef shiznuts het volgende:
Maar dat moeten we natuurlijk nog maar afwachten. Ten eerste of we dat überhaupt voor die prijs krijgen en zo ja; hoe lang we daar nog op moeten wachten.
Persoonlijk denk ik dat het ijdele hoop is namelijk; want het zou een enorme stap zijn van max. 1080p 30fps naar 4K 30fps voor maar 2x de prijs.
Als die al komt denk ik dat het veel duurder gaat worden.Genoeg reden voor mij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:53 schreef Downstar het volgende:
Sowieso zie ik weinig extra voordeel in de Sj5000.
Ik denk dat die 60 FPS(op 1080) alsnog weinig zullen worden gebruikt door de meesten..
alleen leuk voor echte slomotion effecten,
Pleur je 'm in de auto op het racecircuit dan komen wij momenten tegen waar we graag zouden vertragen; en met max. 30fps. kun je dan niet veel.Dat heb ik door ja.quote:maar de meesten hier weten nu al niet wat ze met een SJ4000 moeten doen haha.
Zeker, maar dan moet het wel wat wezen. Want je 4K is nog niet meteen mooi 4K.quote:4K van xiaomi is dan wel weer leuk natuurlijk
Maar goed; dan gebruiken we de 1080p 120fps. wel.![]()
Anywho; de pakketbezorger kwam weer langs; met z'n eigen woorden "daar ben ik weer"![]()
Van 17 oktober van MiniintheBox m.b.v. de coupon; die ik overigens niet heel slim heb gebruikt
Chinese efficiëntie:
Maar wel handig:
Alleen nog de autolader en ik heb niets meer te verwachten.![]()
![]()
Voor je mr White-praktijken, of wah?
En idd.Probeer maar eens zo'n mii-smartband van hun Tmall te plukken... zoiets is ook al tergend slecht verkrijgbaar.
Sorry als dit hier al 10 keer per week wordt gevraagd, maar wie gebruikt er hier Alipay en hoe werkt het?
Ik heb een account aangemaakt, allerlei persoonlijke info ingevuld en een kopie van ID opgestuurd, maar het is allemaal heel vaag en onduidelijk. Hoe stort ik uberhaupt geld op het account?![]()
Als het zo vaag en onduidelijk is is dat voor mij al reden genoeg om daar geen persoonlijke info / kopie ID naartoe te sturen. Ik weet niet waar je perse alipay voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:48 schreef rcco het volgende:
Ik heb een account aangemaakt, allerlei persoonlijke info ingevuld en een kopie van ID opgestuurd, maar het is allemaal heel vaag en onduidelijk. Hoe stort ik uberhaupt geld op het account?![]()
'Koken' inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:19 schreef shiznuts het volgende:
Voor je mr White-praktijken, of wah?![]()
Gekke Amerikanen met hun meet- en maatsystemen
Nou, als jou het al niet lukt hoef ik het al helemaal niet te proberen.quote:En idd.Probeer maar eens zo'n mii-smartband van hun Tmall te plukken... zoiets is ook al tergend slecht verkrijgbaar.
![]()
![]()
Het maken van een account/info opsturen gaat allemaal heel makkelijk en ziet er betrouwbaar uit. Het vage begint pas als je dat allemaal achter de rug hebt. Je kan namelijk vervolgens niets met het account.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als het zo vaag en onduidelijk is is dat voor mij al reden genoeg om daar geen persoonlijke info / kopie ID naartoe te sturen. Ik weet niet waar je perse alipay voor nodig hebt?![]()
Ik heb Alipay nodig voor AliExpress. Het is daar voor mij alleen mogelijk om te betalen met WU. En dat vertrouw ik niet zo. Mijn gedachte was om een Alipay account te maken, daar eenmalig geld op te storten via WU, om vervolgens aankopen te kunnen doen bij verschillende verkopers met het Alipay account.![]()
Link? voor die meetkopjes?quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat 1080p 60fps. zat ik inderdaad op te wachten.
[..]
Dat sowieso; mocht dat waarheid worden dan is de SJ5000 ook exit.
Maar dat moeten we natuurlijk nog maar afwachten. Ten eerste of we dat überhaupt voor die prijs krijgen en zo ja; hoe lang we daar nog op moeten wachten.
Persoonlijk denk ik dat het ijdele hoop is namelijk; want het zou een enorme stap zijn van max. 1080p 30fps naar 4K 30fps voor maar 2x de prijs.
Als die al komt denk ik dat het veel duurder gaat worden.
[..]
Genoeg reden voor mij.
Pleur je 'm in de auto op het racecircuit dan komen wij momenten tegen waar we graag zouden vertragen; en met max. 30fps. kun je dan niet veel.
[..]
Dat heb ik door ja.
[..]
Zeker, maar dan moet het wel wat wezen. Want je 4K is nog niet meteen mooi 4K.
Maar goed; dan gebruiken we de 1080p 120fps. wel.![]()
Anywho; de pakketbezorger kwam weer langs; met z'n eigen woorden "daar ben ik weer"![]()
Van 17 oktober van MiniintheBox m.b.v. de coupon; die ik overigens niet heel slim heb gebruikt
Chinese efficiëntie:
[ afbeelding ]
Maar wel handig:
[ afbeelding ]
Alleen nog de autolader en ik heb niets meer te verwachten.![]()
![]()
MiniintheBox, maar ik had ze dus voor minder met die coupon. Waarschijnlijk was het dan nog steeds niet zo heel goedkoop, maar boeie...quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: