Gewoon retourtje Bangkok nemen en daar lokaal laten maken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
Hebben mensen uberhaupt ervaring met maatpakken uit azië halen?
Nog niet, als ik iets toonbaars heb laat ik het hier zeker zien!quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:02 schreef Andydewit het volgende:
Ticket naar China is geboekt, deze man gaat in Januari 2 weken naar China
[..]
Heb je misschien een preview?
Misschien dat de automatische sortering op postcode de mist in gaat, maar als er een beetje fuzzy logic in zit, lijkt het me gewoon goed te gaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:36 schreef l0lownkill het volgende:
Mooizo Ik merk nu echter wel op dat bij BG als adres staat;
[naam],[straat+huisnr],[dorp],6 1234AB,Netherlands
Zal dat 6je veel uitmaken?
Itailor heeft wel pakken op maatquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
www.itailor.com
Niet met pakken, wel met overhemden (absolute aanrader) en spijkerbroeken (tegenvaller)
Mijn antwoord was op zijn vraag of er iemand was die ervaring had met maatpakken.quote:
https://www.google.nl/sea(...)handschoenen&spell=1quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef supayoshii het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort van hand warmer, iets wat warm wordt in de winter voor het vissen.
Kwam ik dit tegen? Is dit wat of moet ik beter zoeken http://www.dx.com/p/easto(...)e-ipod-silver-309433
gelukkig heb ik mn DIY 32000mAh powerbankquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef dodge_911 het volgende:
De Xiaomi 16000Mah is "available for preorder" bij BangGood.
[..]
Prijs verandert wellicht nog, maar voor ¤30,72 hou ik 't wel bij m'n 10400mAh exemplaren
Nillkin kabel van banggoodquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand die nog goede aanraders heeft voor usb kabels voor de telefoon? Niet van die supergoedkope die zo een kabelbreuk hebben maar gewoon kwalitatief goed dingen
Excuus, inderdaad fout gelezenquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn antwoord was op zijn vraag of er iemand was die ervaring had met maatpakken.
Daar dus niet mee, met de rest wel ;-)
ik heb 2 kabeltjes van banggood of bic van iets van 2,50$ ofzo, en die vind ik niet slecht voor de prijsquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand die nog goede aanraders heeft voor usb kabels voor de telefoon? Niet van die supergoedkope die zo een kabelbreuk hebben maar gewoon kwalitatief goed dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My answer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:06 schreef l0lownkill het volgende:
Nee chinabuye, gewoon nee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My answer:Weet je hoeveel e-mails je kunt laten tikken om $1 te besparen als je iemand voor $1 per uur kunt inhuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel succes!![]()
Avondje aan de laptop gehad en - hoewel ze met inspelen beter zijn gaan klinken - hij gaat mijn Teufel hoofdtelefoon niet vervangenquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:21 schreef Iemand91 het volgende:
Gewoon retourtje Bangkok nemen en daar lokaal laten maken.![]()
Vanavond de Xiaomi Pistons binnengekregen. (23 oktober besteld)
Aan de bekende geur te ruiken zijn ze echt.
Zo eens aan de laptop stoppen en luisteren hoe die klinken.
En die classy MP3-spelers die hier pas genoemd werden blijven aantrekkelijk; maar m'n antieke Philips SA3115 met 1GB(!) geheugen en gebroken scherm blijft maar gaan...
Bron: SJCAMquote:Full HD: 1920*1080P 60/30 fps![]()
720P: 1280*720P 120/60/30 fps
480P: 848*480P 240/120/60/30 fps
http://www.theheatcompany(...)_c6cECFcIRMwodE30Augquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef supayoshii het volgende:
Ik ben opzoek naar een soort van hand warmer, iets wat warm wordt in de winter voor het vissen.
Kwam ik dit tegen? Is dit wat of moet ik beter zoeken http://www.dx.com/p/easto(...)e-ipod-silver-309433
Die zijn eenmalig te gebruiken. Ik zag een tijdje geleden handwarmers bij de action voor iets van 70 eurocent, die opnieuw te gebruiken zijn. Die 'laad' je op in een hete pan met water en als je 'm nodig hebt druk je iets in waardoor een reactie ontstaat die warmte creëert. Vond ik altijd perfect werken die dingen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 01:12 schreef BenD het volgende:
[..]
http://www.theheatcompany(...)_c6cECFcIRMwodE30Aug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't be late if you don't show up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |